Orijinalini görmek için tıklayınız : EK Civicte kamber?
VteC_MaNiaC
01-06-2010, 11:02
arkadaşlar arka taraflara kamber verebilmek için illa kit miblazım belli bir basıklıkta kamber verebilmek için nası bişey yparız
Her otomobilde belirli bir basıklık limitinden sonra kamber oluşur ama bu standart parçarın üstüne çok çok yük bindirir. Dolayısı ile bunun için ayarlı kamber kitleri kullanılması daha uygun olur.
VteC_MaNiaC
01-06-2010, 12:03
zaten arkayı o kadar basmam çok az bişey basıp inceden bi kamber vermek istiorum bakalım
Mechanix
01-06-2010, 12:11
Al cahil adam ;
http://www.meganracing.com/uploadImage/regular/CK-HC88.jpg
VteC_MaNiaC
01-06-2010, 12:12
ahahahah kit dışında bi yöntem soruyorum :)
kit dışındaki tek yol salıncakları kestirp kısaltcaksın okan, burda yapan çok ama hiç sağlıklı değil bence
fsunnetci
01-06-2010, 14:34
Kit dışında tek bir çözüm var tornacıya gidiyorsun o kamber ayarı yapıyor sana:p
100-150 arası bi maliyet oluyor..EP3'e yaptık güzelde oldu:icon_tup:
VteC_MaNiaC
01-06-2010, 21:11
yok tamam zaten ben kit alırım bu kadar fantazi hareketlere gerek yok :) sadece merak ettim :) 2001-2006 modelleri arasında bastıkça kamber açıo dedim öle bişi varmı EK lardada merak ettim
Bulut Y.
02-06-2010, 02:22
bizi kit paklar usta mekanix bey güzel fiyat çekinde alalım :p :D:D:D:D
önlere vermek istersek nasıl bi yol izlemek gerekir :D
bende bu kamber verme amacını çözmüş degilim açıklayacak varmıdır :D
adamm yaa ucuza getircek gene bi yol arıo kayserilim =)
aynı muhabbetın on ıcınde gecerlı olanları var.
http://img404.imageshack.us/img404/5098/516050670.jpg (http://img404.imageshack.us/i/516050670.jpg/)
vtec2 icin ne yapabılırız orantısız oluyor
kamber kit alıosun snr onun ayar vıdasıyla kamber verıosun eger bı taraf cok bı taraf az ıze ıkısınıde aynı orantıya getırmek ıcın vıdaları cevırmen yeterlı .
aynı tt-01 d nin ön salıncakların arasındakı vıda gıbı bırı duze bırı terse donerek acılıor yada kapanıyor.
fiyat bilgin varmı dostum her ıkı arac ıcınde
mechanix.... snn ilacın
yada ebaya a bakıcaksın ama ordada cok kalıtesız malzemeler var yanı alıpta guvenlıgını rıske atma sansın yuksek ...
sen dırek mechanix mustafayla görüş....
mechanix.... snn ilacın
yada ebaya a bakıcaksın ama ordada cok kalıtesız malzemeler var yanı alıpta guvenlıgını rıske atma sansın yuksek ...
sen dırek mechanix mustafayla görüş....
tsk ederım... ;)
bende bu kamber verme amacını çözmüş degilim açıklayacak varmıdır :D
bir cok kişi görünüm için abartıyor ama ama yol tutus veya drift yapmak için verilir genelde;)
VteC_MaNiaC
06-06-2010, 22:44
valla açıkçası ben arkayı biraz daha basabilmek için kamber kiti koyucam... zira arkayı alçaltırsam çamurluğa sürtecek açtırmak istemiorum inceden bi kamber verip rahatlatıcam
bir cok kişi görünüm için abartıyor ama ama yol tutus veya drift yapmak için verilir genelde;)
Tamamen yol tutuş.. Virajlarda aracın ve lastiğin esnemesini kullanarak aslında dışta kalan tekerin yola tam olarak oturmasını sağlıyorsun. Ayrıca düzlüklerde daha az alan yere temas ettiği için eh biraz top speed'e katkısı olabiliyor :D Tabi fren mesafeni uzatabilir burada sürücülüğün konuşur. Ayrıca lastik içleri daha fazla aşınır biter yalan olur :D
Drift için de aynı mantık aslında.. Drift her ne kadar yol tutuştan uzak olmayı düşündürse de tam tersi ne kadar iyi tutarsa ve güç yeterliyse o kadar başarılı drift olur :icon_tup:
Yine kendimi tutamadım ben yahu :o
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.