Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : EK Civicte kamber?



VteC_MaNiaC
01-06-2010, 11:02
arkadaşlar arka taraflara kamber verebilmek için illa kit miblazım belli bir basıklıkta kamber verebilmek için nası bişey yparız

MiaMi
01-06-2010, 11:18
Her otomobilde belirli bir basıklık limitinden sonra kamber oluşur ama bu standart parçarın üstüne çok çok yük bindirir. Dolayısı ile bunun için ayarlı kamber kitleri kullanılması daha uygun olur.

VteC_MaNiaC
01-06-2010, 12:03
zaten arkayı o kadar basmam çok az bişey basıp inceden bi kamber vermek istiorum bakalım

Mechanix
01-06-2010, 12:11
Al cahil adam ;

http://www.meganracing.com/uploadImage/regular/CK-HC88.jpg

VteC_MaNiaC
01-06-2010, 12:12
ahahahah kit dışında bi yöntem soruyorum :)

aliyo
01-06-2010, 14:29
kit dışındaki tek yol salıncakları kestirp kısaltcaksın okan, burda yapan çok ama hiç sağlıklı değil bence

fsunnetci
01-06-2010, 14:34
Kit dışında tek bir çözüm var tornacıya gidiyorsun o kamber ayarı yapıyor sana:p
100-150 arası bi maliyet oluyor..EP3'e yaptık güzelde oldu:icon_tup:

VteC_MaNiaC
01-06-2010, 21:11
yok tamam zaten ben kit alırım bu kadar fantazi hareketlere gerek yok :) sadece merak ettim :) 2001-2006 modelleri arasında bastıkça kamber açıo dedim öle bişi varmı EK lardada merak ettim

Bulut Y.
02-06-2010, 02:22
bizi kit paklar usta mekanix bey güzel fiyat çekinde alalım :p :D:D:D:D

rcpyldz
06-06-2010, 16:41
önlere vermek istersek nasıl bi yol izlemek gerekir :D

Frid
06-06-2010, 16:46
bende bu kamber verme amacını çözmüş degilim açıklayacak varmıdır :D

[RaCeR]
06-06-2010, 16:46
adamm yaa ucuza getircek gene bi yol arıo kayserilim =)

ruudvan
06-06-2010, 16:49
aynı muhabbetın on ıcınde gecerlı olanları var.

http://img404.imageshack.us/img404/5098/516050670.jpg (http://img404.imageshack.us/i/516050670.jpg/)

rcpyldz
06-06-2010, 17:03
vtec2 icin ne yapabılırız orantısız oluyor

ruudvan
06-06-2010, 17:16
kamber kit alıosun snr onun ayar vıdasıyla kamber verıosun eger bı taraf cok bı taraf az ıze ıkısınıde aynı orantıya getırmek ıcın vıdaları cevırmen yeterlı .
aynı tt-01 d nin ön salıncakların arasındakı vıda gıbı bırı duze bırı terse donerek acılıor yada kapanıyor.

rcpyldz
06-06-2010, 17:20
fiyat bilgin varmı dostum her ıkı arac ıcınde

ruudvan
06-06-2010, 17:41
mechanix.... snn ilacın
yada ebaya a bakıcaksın ama ordada cok kalıtesız malzemeler var yanı alıpta guvenlıgını rıske atma sansın yuksek ...

sen dırek mechanix mustafayla görüş....

rcpyldz
06-06-2010, 17:52
mechanix.... snn ilacın
yada ebaya a bakıcaksın ama ordada cok kalıtesız malzemeler var yanı alıpta guvenlıgını rıske atma sansın yuksek ...

sen dırek mechanix mustafayla görüş....

tsk ederım... ;)

Ome_RS
06-06-2010, 21:29
bende bu kamber verme amacını çözmüş degilim açıklayacak varmıdır :D

bir cok kişi görünüm için abartıyor ama ama yol tutus veya drift yapmak için verilir genelde;)

VteC_MaNiaC
06-06-2010, 22:44
valla açıkçası ben arkayı biraz daha basabilmek için kamber kiti koyucam... zira arkayı alçaltırsam çamurluğa sürtecek açtırmak istemiorum inceden bi kamber verip rahatlatıcam

doush
06-06-2010, 23:06
bir cok kişi görünüm için abartıyor ama ama yol tutus veya drift yapmak için verilir genelde;)

Tamamen yol tutuş.. Virajlarda aracın ve lastiğin esnemesini kullanarak aslında dışta kalan tekerin yola tam olarak oturmasını sağlıyorsun. Ayrıca düzlüklerde daha az alan yere temas ettiği için eh biraz top speed'e katkısı olabiliyor :D Tabi fren mesafeni uzatabilir burada sürücülüğün konuşur. Ayrıca lastik içleri daha fazla aşınır biter yalan olur :D

Drift için de aynı mantık aslında.. Drift her ne kadar yol tutuştan uzak olmayı düşündürse de tam tersi ne kadar iyi tutarsa ve güç yeterliyse o kadar başarılı drift olur :icon_tup:

Yine kendimi tutamadım ben yahu :o