Orijinalini görmek için tıklayınız : Egzantrik
Murat atmosferik gti için açmış. ben de kendi arabam için sorayım
http://img171.imageshack.us/img171/4391/pt60.png
oem egzantriklerin lift ve durationlarını bilmiyorum karşılaştırma açısından
power band 2000-6500rpm denmiş yukarda ama herhalde üstlerde orj egzantriklerden iyi olacaktır ki orjinallerle bile 7850rpm dönüyorum
VVT iptal edip bu egzantriklere geçsem artısı olur mu?
lift az durationda az biraz daha güzel bişeyler bakmalısın
ondan hariç bunlar var
http://i1006.hizliresim.com/2010/6/7/2651.jpg
4901806-4901805 07de olabilr ama 1mmdeki duration senini çin biraz fazla olabilir ben olsam 06yı tercih ederdim eğer seçenekler sadece bunlarsa
maalesef seçenekler bunlar. ilk mesajdakine göre bunlar vvtyle de kullanılabiliyor
turbo uygulamaları için bunlar mevcut bir de
4901609
260 / 244°
232 / 216°
11.00 / 10.00mm
1.75 / 0.15mm
HYDR: rally & cross
4901610
268 / 252°
240 / 224°
11.50 / 10.50mm
2.20 / 0.30mm
HYDR: rally & race
Vts_Power
07-06-2010, 13:11
bunlardan hiçbiri turbo için deil yanlız musti.kırmızı işaretli olması gerekior
ikinci attıklarında olabilir ikincisi biraz daha agresif efektif derece biraz fazla gibi lag yapmasına neden olabilr ama sen bilirsin
bunlardan hiçbiri turbo için deil yanlız musti.kırmızı işaretli olması gerekior
abi son attıklarım turbo için
gsi_club
07-06-2010, 17:26
turbo uygulamaları için bunlar mevcut bir de
4901609
260 / 244°
232 / 216°
11.00 / 10.00mm
1.75 / 0.15mm
HYDR: rally & cross
4901610
268 / 252°
240 / 224°
11.50 / 10.50mm
2.20 / 0.30mm
HYDR: rally & race
bu senin yazdigin eksantrikler 206 gti için...
evet gti için, aslında olur mu bilmiyorum ama büyük ihtimal uyacaktır kasnakları değiştirerek
overlap olabildiğince az olan egz. turboda daha yararlı olacaktır.
overlap turboda olmalı az olması iyi olmaz
206 da ram manifold mu var yoksa log mu?
equal length side mount
avatarımdaki manifold
demekki egzoz portlarındaki basınç emmeden daha küçük. Eğer overlapli bir egz. kullanırsan özellikle alt devirlerde basınç kaybı yaşarsın.
Bence overlapi az, lift çok bir egz seçmeye çalışmalısın.
Mesela Log manifoldlu olsan N/A bir motora daha yakın egz. seçimi yapabilirdin.
turbo makinede overlap olmalı overlap olmadan olmaz bi şey kaybetmeden başka bişey kazanamazsın
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.