PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : favorit turbo



musa ALP
07-06-2010, 14:06
arkadaşlar 93 model skoda favorit var bilen bilir güçsüz bi motora sahip ufak çaplı bi turbo uygulasak neler lazım olur turbo önerileriniz neler olabilir ufak bi güç versin yeter yani max. 0.3-0.4 bar olcak rampayı çıksın yeter :) gerekli parçaları ve maliyetlerini hemen hemen tahmin eden arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum. Ankarada var bi tane ama sahibine ulaşamadım 1 bar basıyorum yazmış bazı yerlere o bize çok fazla yorumlarınızı bekliyorum :o

redlinemst
08-06-2010, 16:42
kanka c2 206 hdi fln onların dizellerinin turbosu olur sanırım renonun 1.5 dci turbosu altlar için yeter galiba,alttan egzantrik oluşuda kötü bunlarda :S yağ pompası daha büyük bi radyatör fln baya ıvır zıvırı vardır,bilen yokmuş gibide kimsede yazmamış hayret :( ama ilk bi enjeksiyonluya çevirsek daha fena olcak :D

egeturbo
08-06-2010, 16:51
kanka c2 206 hdi fln onların dizellerinin turbosu olur sanırım renonun 1.5 dci turbosu altlar için yeter galiba,alttan egzantrik oluşuda kötü bunlarda :S yağ pompası daha büyük bi radyatör fln baya ıvır zıvırı vardır,bilen yokmuş gibide kimsede yazmamış hayret :( ama ilk bi enjeksiyonluya çevirsek daha fena olcak :D

peki o bahsettiğin turboların kaç bar bastığını biliyormusun ?

Germanian
08-06-2010, 16:55
peki o bahsettiğin turboların kaç bar bastığını biliyormusun ?

arkadaş küçük turbolar olduğu için örnek wermiş arda ;)

redlinemst
08-06-2010, 17:12
peki o bahsettiğin turboların kaç bar bastığını biliyormusun ?

hayır bilmiyorum ufak oldukları için sadece tahmin yürüttüm siz biliyosanız sölermisiniz

boosted_pug
08-06-2010, 19:09
yanlış bilmiyosam sizin arabanın krankı 3 keplen bloğa monte ediliyo sıkıntı olabilir

musa ALP
08-06-2010, 19:45
yanlış bilmiyosam sizin arabanın krankı 3 keplen bloğa monte ediliyo sıkıntı olabilir

aracın motor ayrıntıları:

araç 4 pistondur ve 4 kepten krank miline baglıdır.
alttan egzantriklidir.piyano sistemi mevcuddur en negatif özelligi belkide budur motor hacminin ardından gelen.
karburetörlüdür.
benzin pompası yoktur benzin otomatigi vardır kam milinden alır hareketini.
krank milinden hareketini triger kayışı yada dişli deil zincir yardımıyla alır bu nedenle zincir seti bulunan bi araçtır.

diger motorlardan farklı olarak belli başlı başlıklar bunlar olabilir . digerleri ztn aynı 4 buji kablosu buji fln:D:D

Hızlı_Fransız
08-06-2010, 21:45
aracın motor ayrıntıları:

araç 4 pistondur ve 4 kepten krank miline baglıdır.
alttan egzantriklidir.piyano sistemi mevcuddur en negatif özelligi belkide budur motor hacminin ardından gelen.
karburetörlüdür.
benzin pompası yoktur benzin otomatigi vardır kam milinden alır hareketini.
krank milinden hareketini triger kayışı yada dişli deil zincir yardımıyla alır bu nedenle zincir seti bulunan bi araçtır.

diger motorlardan farklı olarak belli başlı başlıklar bunlar olabilir . digerleri ztn aynı 4 buji kablosu buji fln:D:D


skodalar normal hali ile krank kesip duruyorlar. Bence turboda saglam kaliteli bir krank olmadıgı sürece girmek mantıklı olmaz....

redlinemst
08-06-2010, 21:45
aracın motor ayrıntıları:

araç 4 pistondur ve 4 kepten krank miline baglıdır.
alttan egzantriklidir.piyano sistemi mevcuddur en negatif özelligi belkide budur motor hacminin ardından gelen.
karburetörlüdür.
benzin pompası yoktur benzin otomatigi vardır kam milinden alır hareketini.
krank milinden hareketini triger kayışı yada dişli deil zincir yardımıyla alır bu nedenle zincir seti bulunan bi araçtır.

diger motorlardan farklı olarak belli başlı başlıklar bunlar olabilir . digerleri ztn aynı 4 buji kablosu buji fln:D:D

e pompa yok kanka benzin işini nası çözcen :soru:

Spawn
08-06-2010, 21:48
şu turbo kaç bar basıyor bu turbo kaç bar basıyor diye bir şey yok , üstündeki wastegae e bağlı olark değişir , boost controller la ayarlanabilir.


turbo yapma mevzusuna gelince , belkediğinden pahalıya çıkacaktır , zira egzoz manifoldunu nereden bulacaksun turbo için? özel yaptırman lazım o da beklemediğin fiyatlar olacak .

redlinemst
08-06-2010, 22:05
evet özel yapım olcak mecbur zaten emme egzoz üst üste garip bi motor bu ya :D astarı yüzünü geçerse yalan olur zaten bu iş

CGR328
08-06-2010, 22:28
şu turbo kaç bar basıyor bu turbo kaç bar basıyor diye bir şey yok , üstündeki wastegae e bağlı olark değişir , boost controller la ayarlanabilir.


turbo yapma mevzusuna gelince , belkediğinden pahalıya çıkacaktır , zira egzoz manifoldunu nereden bulacaksun turbo için? özel yaptırman lazım o da beklemediğin fiyatlar olacak .

manıfold olmadan da kaynak yapılarak olur oem manıfolda

boosted_pug
08-06-2010, 23:35
aracın motor ayrıntıları:

araç 4 pistondur ve 4 kepten krank miline baglıdır.
alttan egzantriklidir.piyano sistemi mevcuddur en negatif özelligi belkide budur motor hacminin ardından gelen.
karburetörlüdür.
benzin pompası yoktur benzin otomatigi vardır kam milinden alır hareketini.
krank milinden hareketini triger kayışı yada dişli deil zincir yardımıyla alır bu nedenle zincir seti bulunan bi araçtır.

diger motorlardan farklı olarak belli başlı başlıklar bunlar olabilir . digerleri ztn aynı 4 buji kablosu buji fln:D:D

benim bi arkadaşımda çok araştırdı turbo işini ama motor toplarken baktık 3 kepliydi 1.3 dü onun arabası motor farklı olabilir sağlıklı bişi için efi ye çevirmen gerekebilir kabaca hesaplarsan en az 5-6 lira gibi bişi tutar turbo artı efi zaten arabanın fiyatı kadar daha sağlam üzerinde oynanabilecek bişiler alabilirsin bence

musa ALP
09-06-2010, 15:27
benim bi arkadaşımda çok araştırdı turbo işini ama motor toplarken baktık 3 kepliydi 1.3 dü onun arabası motor farklı olabilir sağlıklı bişi için efi ye çevirmen gerekebilir kabaca hesaplarsan en az 5-6 lira gibi bişi tutar turbo artı efi zaten arabanın fiyatı kadar daha sağlam üzerinde oynanabilecek bişiler alabilirsin bence

haklısın heralde bi japoon almak ddaha mantıklı buna harcayacagın paraya :D:D

redlinemst
09-06-2010, 18:09
capon alcan olum tabi boşver bunu

01ASU
09-06-2010, 19:52
hayır bilmiyorum ufak oldukları için sadece tahmin yürüttüm siz biliyosanız sölermisiniz

temizinden 0.8 basıyor :)