Orijinalini görmek için tıklayınız : 34 UZ 772 - 99' 106 Gti Dyno
Vtec-SEDAN
19-06-2010, 17:49
Bugün aracımı Paşaoğlu Servis de dynoya çıkardım. Aşağıdaki verileri elde ettik, yorumları rica ediyorum.
99 model - 103000km.
Sebring Egzoz - Filtre - 51lik düz - Chip (Bekir Paşaoğlu)- Timing (Savaş Paşaoğlu)
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs575.snc3/31344_405607437887_653317887_4233437_6503099_n.jpg
http://img64.imageshack.us/img64/7585/foto051n.jpg
http://www.streetfire.net/video/34-uz-772-99-106-gti-dyno_2027007.htm
videodaki ufak kesiklikler telefondan kaynaklandı sanırım.. :)
Maşallah çok iyi..Aracı da yakından tanıyorum.. :)
maşallah çok güzel değerler :)
hddsheriff
19-06-2010, 18:11
değerlere maşallah, geçen Güngören de gördüm arabanı, arabaya da maşallah :)
Maşallah temizz:)
Ama affetmem :D
Vtec-SEDAN
19-06-2010, 18:27
Teşekkürler..
değerlere maşallah, geçen Güngören de gördüm arabanı, arabaya da maşallah :)
fotograf konusunda okudum yazdığını orada çalışıyorum.. beklerim ;)
Maşallah temizz:)
Ama affetmem :D
alıcam anahtarını mayk :D
Masallah kanka cicek cicek :D
Kazasız belasız kanka süper ;)
Maşallah :) cok dyonyu boşverde araba cok yakışıklı yaw
hddsheriff
19-06-2010, 18:58
Teşekkürler..
fotograf konusunda okudum yazdığını orada çalışıyorum.. beklerim ;)
Evime çok yakın senin iş yeri vakit bulduğum bir gün ziyaret ederim :)
masallah tertemız gule gule kullan
:) maşallah kazasız belasız
cRc Ramo
19-06-2010, 19:37
maşallah allah nazarlardan korusun:)
Ludacris
19-06-2010, 19:38
ilk günki gibi
maşallah kalbide kendiside.
maşaallah hep söyledim çok güzel anılarım depreşiyor :)
Maşallah çok güzel değerler yerede sağlam basmış :D
Maşallah Ercan...Kayıp güç biraz fazla çıkmış gibi...
Güzel bir egzantrik headers ile *150'e dayanırsın...(Tabi düşünürsen)
*Takriben
maşallah dyno eğrisi çok iyi.
Maşallah ercan abi kazasız belasız sürüşler çok güzel olmuş :) veriler :)
bekir gsel iş çıkarmış.eğri gsel baya. maşşallah.
kardesım kazasız belasız harıka cıcek araba : )
artık bır cekım yapalım ama : )
maşallah ercan,kazasız belasız kullan;)
ERkut 205
19-06-2010, 23:43
Aracınız gerçekten çok temiz maşallah.
km si çok iyi aracın ve bakımlı bir araca benziyor.
Yalnız herkezin yazdığının aksine ben biraz değişik yazıcam.
Benim bildiğim kadarıyla 106 stock motorda tekere 78/80 kw civarları veriyor diye aklımda kalmış.(Belki yanlış hatırlıyor olabilirim ölçeli uzun yıllar oldu )
(Egzos+ filtre+ timing+chip) ile tekere 83 kw bana biraz az gibi geldi. Referans alınması gereken değerler hakkında bir bilginiz varmı acaba. Yada stock motorun teker kw si ne olmalı bilen arkadaşlar varsa bilgilenmek isterim.
Kolay Gelsin.
Aracınız gerçekten çok temiz maşallah.
km si çok iyi aracın ve bakımlı bir araca benziyor.
Yalnız herkezin yazdığının aksine ben biraz değişik yazıcam.
Benim bildiğim kadarıyla 106 stock motorda tekere 78/80 kw civarları veriyor diye aklımda kalmış.(Belki yanlış hatırlıyor olabilirim ölçeli uzun yıllar oldu )
(Egzos+ filtre+ timing+chip) ile tekere 83 kw bana biraz az gibi geldi. Referans alınması gereken değerler hakkında bir bilginiz varmı acaba. Yada stock motorun teker kw si ne olmalı bilen arkadaşlar varsa bilgilenmek isterim.
Kolay Gelsin.
98 model full stock aracım 2006 senesinde tekere 77kw veriyordu. eğri çok gsel olmasına rağmen dediğine katılıyorum.birde peak ardından düşüş çok gbi.
ama eğri çok düzgün. max güce erken erişiyor.tırmanma oldukça iyi gbi geldi bana?
redlinemst
20-06-2010, 00:40
eğriler çok düzgün maşallah çiçek gibi gerçekten aracınız :)
Ooo masALLAH kardes .. iyi oldu bu tahminlerimde yanilmiyormusum benim arac hakkinda ahha :)
Ahmet_28
20-06-2010, 01:24
maşallah ercan yg ile ne zaman deniyorsunuz :)
Oy Oy Oy maşallah kardeşim çok güzel, çok güzel araç kolay kolay bu rengi begenmem ama o gün bp de gördüğümde direk aşık oldum Allah kaza bela vermesin. Deneme için bi araç ayarladım eksikleri var onları tamamlayınca haber edicem sana..
ERkut 205
20-06-2010, 07:35
98 model full stock aracım 2006 senesinde tekere 77kw veriyordu. eğri çok gsel olmasına rağmen dediğine katılıyorum.birde peak ardından düşüş çok gbi.
ama eğri çok düzgün. max güce erken erişiyor.tırmanma oldukça iyi gbi geldi bana?
Bilgilendirme için sağol muyat.
Evet eğri güzel gerçekten. Sıkı bir makine kompresyonu güzel bir motor sanırım.
Vtec-SEDAN
20-06-2010, 08:47
Arkadaşlar ilgi ve görüşlere teşekkürler,
Eğri istediğimden daha iyi oldu. Teker gücü biraz düşük olması benim de gözümden kaçmadı ancak bu speclerdeki araçların dyno çıktılarına baktığımda benim aracımın verilerinin daha iyi olduğunu gördüm.
Ben dyno sonuçlarına tam olarak bağlanmayı sevmediğim için asfaltdaki hünerleri daha önemli aracımın. O yüzden speclerimle aynı veya yakın araçlarla denedikten sonraki sonuçları merak ediyorum. Onlarıda yakın zamanda paylaşırım.
slowmotion
20-06-2010, 10:52
Arkadaşlar ilgi ve görüşlere teşekkürler,
Eğri istediğimden daha iyi oldu. Teker gücü biraz düşük olması benim de gözümden kaçmadı ancak bu speclerdeki araçların dyno çıktılarına baktığımda benim aracımın verilerinin daha iyi olduğunu gördüm.
Ben dyno sonuçlarına tam olarak bağlanmayı sevmediğim için asfaltdaki hünerleri daha önemli aracımın. O yüzden speclerimle aynı veya yakın araçlarla denedikten sonraki sonuçları merak ediyorum. Onlarıda yakın zamanda paylaşırım.
dostum sonuç hayırlı olsun . baskı balatanı değiştir derim kayıp biraz fazla gibi. erkut arkadaşıma katılıyorum
Kocaman Bir Maşallah..
Değerler Oldukça Güzel, Araçta Çiçek Gibi.
Kazasız Belasız.
ERkut 205
20-06-2010, 11:05
Ben dyno sonuçlarına tam olarak bağlanmayı sevmediğim için asfaltdaki hünerleri daha önemli aracımın. O yüzden speclerimle aynı veya yakın araçlarla denedikten sonraki sonuçları merak ediyorum. Onlarıda yakın zamanda paylaşırım.
Aslında herkez teker kw sini baz alsa herşey daha kolay olucak.Sorunu olan yada olmuyan çok daha net problemlerine yada çözümlerine yoğunlaşabilir.Biz genelde fabrika değerlerine yakın yada onları yakalamak yerine modifiye yapalımda araba iyi yürüsün düşüncesindeyiz(sözüm sizin aracınız için değil genel olarak konuşuyorum )
Biz genelde kayıp güçleri asla değerlendirmeye almayız.
Çünkü
tekerde 83 kw veren motorda 116 kw *1,36 = 158 hp yapan bir arabada
tekerde 83 kw veren motorda 97 kw * 1,36 = 132 hp yapar araçlar aynı yürür.;)
Aslında ben dyno gücünden ziyade asfaltta neler yaptığına bakarım derken sizle aynı şeyleri söylüyoruz zaten dynodaki teker gücünüz asfaltta gidişini belirler aracın.
Konuyla alakalı değil ama yazdıklarımla ilgili diye belirtmek istedim netten gezinirken bi clio rs in sanırım mk1 tam bilmiyorum teker gücü 85 kw civarlarında çıkmıştı ama o araçlar sanırım motorda zaten 118 kw leri görebilmekte burada normalin üstü bir teker gücü kaybı vardı mesela. Şimdi sizin arabanız ile onu karşılaştırsak sizin aracınız onu hertürlü yolda bozar. Şimdi herkezde der bi 106 bu specerde nasıl geçti diye.:eek:
İşte olay tamamen teker.
Bence her spor aracı olan güvendiği bir dyno üstünde eğrisi çizgisi teker motor gücü neyse bütün hepsine baktırmalı. Ve o şekilde bir başkasıyla aracını denemeli diye düşünüyorum.
Yoksa sonuçlar hep yanıltıcı çıkıcaktır. Bugün bi 306 gti geçebilirsiniz motorda 165 hp leri veriyordur ama tekerde 90 kw leri ancak görüyordur. 306 geçtim dersiniz sonra hiç ummadığınız köhne bir 205 motorda fabrika verisi olan 85 kw yi tekerde veriyordur ona denk gelirsiniz oda sizi geçer herşey değişir. Anlatmak istediğim sadece kimsenin birbirini geçmeside değil sadece bu işler için çözümler bulup sorunu olanların çözümlerini bulmalarına bir yol çizmeleri.
Konunuz birazcık kirlettim ama güzel bir iş yapmışsınız dyno çıktısını koymuşsunuz ve hertürlü yoruma açıksınız,bir çok kişide ziyaret ediyordur konuyu bu esnada bu yazıyı okurlar ve belki 1/2 kişi daha aracını kurtarır.
Sabrınıza teşekkürler. ;)
Murat Süslü
20-06-2010, 11:07
maşallah çok iyi veriler ;)
masallah abicim Allah nazardan saklasin :)
maşallah abi bence güzel değerler alınmış :)
Aslında herkez teker kw sini baz alsa herşey daha kolay olucak.Sorunu olan yada olmuyan çok daha net problemlerine yada çözümlerine yoğunlaşabilir.Biz genelde fabrika değerlerine yakın yada onları yakalamak yerine modifiye yapalımda araba iyi yürüsün düşüncesindeyiz(sözüm sizin aracınız için değil genel olarak konuşuyorum )
Biz genelde kayıp güçleri asla değerlendirmeye almayız.
Çünkü
tekerde 83 kw veren motorda 116 kw *1,36 = 158 hp yapan bir arabada
tekerde 83 kw veren motorda 97 kw * 1,36 = 132 hp yapar araçlar aynı yürür.;)
Aslında ben dyno gücünden ziyade asfaltta neler yaptığına bakarım derken sizle aynı şeyleri söylüyoruz zaten dynodaki teker gücünüz asfaltta gidişini belirler aracın.
Konuyla alakalı değil ama yazdıklarımla ilgili diye belirtmek istedim netten gezinirken bi clio rs in sanırım mk1 tam bilmiyorum teker gücü 85 kw civarlarında çıkmıştı ama o araçlar sanırım motorda zaten 118 kw leri görebilmekte burada normalin üstü bir teker gücü kaybı vardı mesela. Şimdi sizin arabanız ile onu karşılaştırsak sizin aracınız onu hertürlü yolda bozar. Şimdi herkezde der bi 106 bu specerde nasıl geçti diye.:eek:
İşte olay tamamen teker.
Bence her spor aracı olan güvendiği bir dyno üstünde eğrisi çizgisi teker motor gücü neyse bütün hepsine baktırmalı. Ve o şekilde bir başkasıyla aracını denemeli diye düşünüyorum.
Yoksa sonuçlar hep yanıltıcı çıkıcaktır. Bugün bi 306 gti geçebilirsiniz motorda 165 hp leri veriyordur ama tekerde 90 kw leri ancak görüyordur. 306 geçtim dersiniz sonra hiç ummadığınız köhne bir 205 motorda fabrika verisi olan 85 kw yi tekerde veriyordur ona denk gelirsiniz oda sizi geçer herşey değişir. Anlatmak istediğim sadece kimsenin birbirini geçmeside değil sadece bu işler için çözümler bulup sorunu olanların çözümlerini bulmalarına bir yol çizmeleri.
Konunuz birazcık kirlettim ama güzel bir iş yapmışsınız dyno çıktısını koymuşsunuz ve hertürlü yoruma açıksınız,bir çok kişide ziyaret ediyordur konuyu bu esnada bu yazıyı okurlar ve belki 1/2 kişi daha aracını kurtarır.
Sabrınıza teşekkürler. ;)
pugların bence tek sıkıntısı ve yürümüyor mevzunun kaynağıda bu. kayıp güç çok fazla çıkıyor. bende de kayıp güç 60hp yi buluyor. :) baskı yeni değişti ve şanzıman komple bakıma girdi.malesef bunu değiştiremiyoruz.
pugların bence tek sıkıntısı ve yürümüyor mevzunun kaynağıda bu. kayıp güç çok fazla çıkıyor. bende de kayıp güç 60hp yi buluyor. :) baskı yeni değişti ve şanzıman komple bakıma girdi.malesef bunu değiştiremiyoruz.
60hp:eek::eek::eek: o kadar var mı yaa
oha eğri iyi olmuş :) maşallah abicim ağız tadıyla bin inşallah.
Vtec-SEDAN
20-06-2010, 13:42
Teşekkürler herkese,
Üzerindeki baskı balatadan %100 memnun değilim. Ancak çok çok kötüde değil şu anda.. Bir süre daha kullanıp değişimini yaptıktan sonra belki kayıpları biraz daha indirme şansım olabilir.
Aslında herkez teker kw sini baz alsa herşey daha kolay olucak.Sorunu olan yada olmuyan çok daha net problemlerine yada çözümlerine yoğunlaşabilir.Biz genelde fabrika değerlerine yakın yada onları yakalamak yerine modifiye yapalımda araba iyi yürüsün düşüncesindeyiz(sözüm sizin aracınız için değil genel olarak konuşuyorum )
Biz genelde kayıp güçleri asla değerlendirmeye almayız.
Çünkü
tekerde 83 kw veren motorda 116 kw *1,36 = 158 hp yapan bir arabada
tekerde 83 kw veren motorda 97 kw * 1,36 = 132 hp yapar araçlar aynı yürür.;)
Aslında ben dyno gücünden ziyade asfaltta neler yaptığına bakarım derken sizle aynı şeyleri söylüyoruz zaten dynodaki teker gücünüz asfaltta gidişini belirler aracın.
Konuyla alakalı değil ama yazdıklarımla ilgili diye belirtmek istedim netten gezinirken bi clio rs in sanırım mk1 tam bilmiyorum teker gücü 85 kw civarlarında çıkmıştı ama o araçlar sanırım motorda zaten 118 kw leri görebilmekte burada normalin üstü bir teker gücü kaybı vardı mesela. Şimdi sizin arabanız ile onu karşılaştırsak sizin aracınız onu hertürlü yolda bozar. Şimdi herkezde der bi 106 bu specerde nasıl geçti diye.:eek:
İşte olay tamamen teker.
Bence her spor aracı olan güvendiği bir dyno üstünde eğrisi çizgisi teker motor gücü neyse bütün hepsine baktırmalı. Ve o şekilde bir başkasıyla aracını denemeli diye düşünüyorum.
Yoksa sonuçlar hep yanıltıcı çıkıcaktır. Bugün bi 306 gti geçebilirsiniz motorda 165 hp leri veriyordur ama tekerde 90 kw leri ancak görüyordur. 306 geçtim dersiniz sonra hiç ummadığınız köhne bir 205 motorda fabrika verisi olan 85 kw yi tekerde veriyordur ona denk gelirsiniz oda sizi geçer herşey değişir. Anlatmak istediğim sadece kimsenin birbirini geçmeside değil sadece bu işler için çözümler bulup sorunu olanların çözümlerini bulmalarına bir yol çizmeleri.
Konunuz birazcık kirlettim ama güzel bir iş yapmışsınız dyno çıktısını koymuşsunuz ve hertürlü yoruma açıksınız,bir çok kişide ziyaret ediyordur konuyu bu esnada bu yazıyı okurlar ve belki 1/2 kişi daha aracını kurtarır.
Sabrınıza teşekkürler. ;)
üstad bilgilendirme ve örneklemeler çok güzel. kirletmekten ziyade gayet güzel bir paylaşım olmuş, teşekkür ederim. :icon_tup:
bu arada nick ile araç çok tezat ya :P :D
Vtec-SEDAN
20-06-2010, 13:44
bu arada nick ile araç çok tezat ya :P :D
hepsini seviyoruz :)
hepsini seviyoruz :)
kesinlikle :)
ERkut 205
20-06-2010, 21:26
pugların bence tek sıkıntısı ve yürümüyor mevzunun kaynağıda bu. kayıp güç çok fazla çıkıyor. bende de kayıp güç 60hp yi buluyor. :) baskı yeni değişti ve şanzıman komple bakıma girdi.malesef bunu değiştiremiyoruz.
Ya kesinlikle puglarda zaten bu sıkıntı var. Sıkıntınında türlü türlü çeşidi var.Tek tek hepsine değinsek konu başka yönlere gidicek :)
Bana sorarsan pug fabrikasyon motor güçlerini abartıyor :D:D
abartmıyor. motordan o güç çıkıyor ama aktarma organlarının tasarımındanmı, neden bilmiyorum yola aktaramıyor. fakat bunun karşılığında oldukça sağlam yapıya sahip bir aktarım sistemi var.
VTec_king
20-06-2010, 22:49
Maşallah ercan
Ama Honda satıp Pejo alan nadide insanlardan biri oldun :P
Vtec-SEDAN
20-06-2010, 23:02
Maşallah ercan
Ama Honda satıp Pejo alan nadide insanlardan biri oldun :P
hepsinin yeri ayrı, gayet memnunum :)
Maşn kazasız belasız gerçekten çok güzel deerler ...
Cihan Çizmeci
23-06-2010, 18:06
Maşallah :) :icon_tup:
Gücüne güç katmak istiyorsan http://www.bmcairfilters.com/VisModel.asp
tak devam et.Çok faydasını gördüm,çok filtre kullandım 2 gti eskittim :).Tek geçerim.
Yurt dışı pug forumlarından artılarını görebilirsin ufak bir araştırmayla.Aracın çok diri ve güzel duruyor.Hayırlı olsun
maşallah güzel araç.yapmayı düşündüğün başka bi işlem varmı ?
Vtec-SEDAN
23-06-2010, 19:55
Gücüne güç katmak istiyorsan http://www.bmcairfilters.com/VisModel.asp
tak devam et.Çok faydasını gördüm,çok filtre kullandım 2 gti eskittim :).Tek geçerim.
Yurt dışı pug forumlarından artılarını görebilirsin ufak bir araştırmayla.Aracın çok diri ve güzel duruyor.Hayırlı olsun
inceleyecem dostum, teşekkür ederim.
maşallah güzel araç.yapmayı düşündüğün başka bi işlem varmı ?
ilerleyen zamanlarda 13 59 düşünüyorum. çok kurcalamayı sevmiyorum.
PPR engineering
23-06-2010, 20:04
maşALLAH araban cok güzel ben bi şey sorucam vitesleri kaç devirde atmayı düşünüyosunuz eğri çok düzgün yanlız.çok erken düşüş oluyo??7300 gibi bi yerlere kadar devam etmesini bekliyodum açıkcası bunun bi açıklaması varmı..
Vtec-SEDAN
23-06-2010, 20:12
maşALLAH araban cok güzel ben bi şey sorucam vitesleri kaç devirde atmayı düşünüyosunuz eğri çok düzgün yanlız.çok erken düşüş oluyo??7300 gibi bi yerlere kadar devam etmesini bekliyodum açıkcası bunun bi açıklaması varmı..
bu konu ile ilgili olarak msn ortamında biraz kritik yaptık milletle ama benimde biraz kafam karışık.. biraz fikir sahibi oldum ancak asıl olayı denk bir araçla deneme / yanılma payı ile çözeceğim sanırım :)
fikri olan var ise yazabilir hatta
PPR engineering
23-06-2010, 20:16
bu konu ile ilgili olarak msn ortamında biraz kritik yaptık milletle ama benimde biraz kafam karışık.. biraz fikir sahibi oldum ancak asıl olayı denk bir araçla deneme / yanılma payı ile çözeceğim sanırım :)
fikri olan var ise yazabilir hatta
msn pm liyorum..
inceleyecem dostum, teşekkür ederim.
ilerleyen zamanlarda 13 59 düşünüyorum. çok kurcalamayı sevmiyorum.
Yine bir denenmişi söyliyim 13/61 ..:) 59 yerine tork değeri tam kıvamında kalıyor.
Selcuk_RoL
23-06-2010, 22:58
maşşallah ama bide yolda görmek lazım:icon_tup:
maşşallah ama bide yolda görmek lazım:icon_tup:
bu bir duello mu yoksaa :p
YavuzNaz
24-06-2010, 09:00
maasallah ercan allah kaza bela yuzu gostermesin :)
PPR engineering
24-06-2010, 12:59
bu bir duello mu yoksaa :p
ben sana göstericem düelloyu msn de kapalı benden mi kaçıyosun :D
ben sana göstericem düelloyu msn de kapalı benden mi kaçıyosun :D
:heyoo::heyoo::heyoo::heyoo:
devilboy
24-06-2010, 19:25
abartmıyor. motordan o güç çıkıyor ama aktarma organlarının tasarımındanmı, neden bilmiyorum yola aktaramıyor. fakat bunun karşılığında oldukça sağlam yapıya sahip bir aktarım sistemi var.
ben saxo 106 nın en büyük avantajı aktarma organları diye biliyordum yanlış biliyorum heralde ??
tursurayn
24-06-2010, 21:55
maşallah güzel degerler almışsınız
AhmetYılmaz
25-06-2010, 10:29
Allah kaza bela vermesin ya. Çok iyi bi makina.
YunusCan
25-06-2010, 16:49
max speed neden 198.6 kmh/h ? 210 üstü olması gerekmiormu
max speed neden 198.6 kmh/h ? 210 üstü olması gerekmiormu
vites 4.
ben saxo 106 nın en büyük avantajı aktarma organları diye biliyordum yanlış biliyorum heralde ??
Üstad bu dyno da da 38 hp yi bulmuş kayıp. bu avantajmı sence :)
Peki aktarmadaki kayıpları en düşüğe indirgeyebilmemiz için neler gerekli ?
maşşallah ama bide yolda görmek lazım:icon_tup:
İşi bilenin hali başka oluyor :):icon_tup:
Gücüne güç katmak istiyorsan http://www.bmcairfilters.com/VisModel.asp
tak devam et.Çok faydasını gördüm,çok filtre kullandım 2 gti eskittim :).Tek geçerim.
Yurt dışı pug forumlarından artılarını görebilirsin ufak bir araştırmayla.Aracın çok diri ve güzel duruyor.Hayırlı olsun
CDA mi BMC mi
Bugün aracımı Paşaoğlu Servis de dynoya çıkardım. Aşağıdaki verileri elde ettik, yorumları rica ediyorum.
99 model - 103000km.
Sebring Egzoz - Filtre - 51lik düz - Chip (Bekir Paşaoğlu)- Timing (Savaş Paşaoğlu)
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs575.snc3/31344_405607437887_653317887_4233437_6503099_n.jpg
http://img64.imageshack.us/img64/7585/foto051n.jpg
http://www.streetfire.net/video/34-uz-772-99-106-gti-dyno_2027007.htm
videodaki ufak kesiklikler telefondan kaynaklandı sanırım.. :)
KARDEŞİM ALLAH KAZASIZ BELASIZ BİNMEKNASİP ETSİN LTF GTI LARIMIZI İYİ KORUYALIM NESLİ TUKENMESİN:icon_tup: NE ÇIKTI DYNO DA BU BİLGİSAYAR NETI KISITLI OLDUĞU İÇİN GÖREMEİYORUM AÇAMIYORUM KAÇ HP ÇIKTI. ?
Kaan bm 7679
26-06-2010, 12:34
eh anasını 106 gordukce içim kıprasıyo sen bılırsın ercanım masallah yavruya :)
Vtec-SEDAN
26-06-2010, 23:50
eh anasını 106 gordukce içim kıprasıyo sen bılırsın ercanım masallah yavruya :)
eyvallah kardeşim :)
KARDEŞİM ALLAH KAZASIZ BELASIZ BİNMEKNASİP ETSİN LTF GTI LARIMIZI İYİ KORUYALIM NESLİ TUKENMESİN:icon_tup: NE ÇIKTI DYNO DA BU BİLGİSAYAR NETI KISITLI OLDUĞU İÇİN GÖREMEİYORUM AÇAMIYORUM KAÇ HP ÇIKTI. ?
136.6
vites 4.
Üstad bu dyno da da 38 hp yi bulmuş kayıp. bu avantajmı sence :)
kayıp 38 deıl yalnız 18 hp, 106 ıcın normal degerlerde denılebılır 106lar %88 89larla yere verebılıor normal bı fwd arac % 84 86 cıvarı oynar, puglarda genel olarak ıyı cıkar, devılboy arkadasımız ıyı solemıs;)...
benım 206gtıda %86 ıle yere verebılmıstı sanrm..
Ercan maşallah dostum degerler gusel kazasız belasız kullan pugunu:)
38 deil evt pardon. 33 :).
senın baktıgın kesıcıdekı kayıp guc ama o hep yuksek cıkar,(son devırlerde tekergucu motor gucunden daha hızlı dustugu ıcın:) teker ve motor gucu arasındakı farka bakmak lazım..
üstad siz daha iyi bilirsiniz ama bence kağıt üzerinde verilen verileri karşılaştır iken kesinlik olması için bence dyno üzerinde nokta aramaktansa, dynonun öngördüğü değeri baz almak gerekir.eğer aksi olsa zaten max güç noktasındaki değeri basardı dyno kayıp güç diye.
Boost Up
27-06-2010, 18:33
Valla fena gidiyodu bugün onu gördüm :D.
üstad siz daha iyi bilirsiniz ama bence kağıt üzerinde verilen verileri karşılaştır iken kesinlik olması için bence dyno üzerinde nokta aramaktansa, dynonun öngördüğü değeri baz almak gerekir.eğer aksi olsa zaten max güç noktasındaki değeri basardı dyno kayıp güç diye.
yok estağ.. haklısında; dyno aslında tek noktaya bakıyor son devırdekı kayıba, bızım baktıgımız o 6000 devırlerdekı aradakı fark.. ama anlatmak ıstedıgıne katılıyorm, bnde anlatamakta zorlanıorm sımdı:)
onursoytam
30-06-2010, 11:20
maşallah çok iyi çıkmış aynı değerleri bende yakaladım ama bekir kardeşim 2500 km gibi bi yol yaptıktan sonra aradaki fark da çok aha iyi olucak demişti 2600 km olduğunda fark gerçekten çok daha fazlaydı sabret 2500 km yol yap sonra otobanda rolll :)
136-137 hp sıkı hpler bence bu verılere göre maşallah umarım yolada aktarıyordur bu verileri kardeşim...
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.