Orijinalini görmek için tıklayınız : integra triger kayışı
91 1.8 integranın triger kayış ölcüsünü ve.. takılırken herhangi dikkat etmemiz gereken husus varmı.. araba cok sacma bir yerde durdum işimi hallettim marşa bastım ve kayış koptu hıc calıstırmadım direk indim ve baktım. oralardan bir usta getırıp taktırcam yada ben takıcam kasnaklarda işaret varmıdır yoksa direk geldigi gibi takıcakmıyız.
şimdiden cok teşekkürler yardımlarınız icin
fsunnetci
26-06-2010, 13:12
direk takamazsınki sente ayarını bilip egzantriklere bakaraktan takacaksın..zaten taksan bile bozuk sente ayarından dolayı stop eder aracın..
stlegal kardesım aldım telefonunu.. külbüratör kapagını sökmeden takamıyorz herhalde dimi.
aracın bozuldugu yerdeki ustalarında pek bu aracın sentesınden anlıyacagını sanmıyorum .. iş başa düşücek gibi
kasnaklarda işaret falan yokmudur yer belirleme acısından
http://0.tqn.com/d/autorepair/1/0/L/J/fordbelt.jpg
teşekkürler aradıgım buydu işte .. külbüratör kapagını sökmeden takmanın pratik bir yolu varmı
teşekkürler aradıgım buydu işte .. külbüratör kapagını sökmeden takmanın pratik bir yolu varmı
şuanki teknolojiyle zor :D
fsunnetci
26-06-2010, 13:49
http://0.tqn.com/d/autorepair/1/0/L/J/fordbelt.jpg
oo süper işte tam aradığın şema:rolleyes:
şuanki teknolojiyle zor :D
hahah gecen bi vtecte gördüm kapagın kayış tarafını kesmişler .. onlarda öyle pratik bulmuşlar kendilerine
aradıgım digil hatta aradıgımın daha fazlası sağolsun..
timucintt
26-06-2010, 17:05
TDC çizgilerini iyi tuttur.. ayrıca külbütör kapağınıda motor kullağınıda sökmek zorundasın yoksa kayışı çıkaramazsın kalır orda :D ayrıca birşey daha üst kasnak "up" çizgilerini karşı kaşıya getirme bazıları öyle yapmıştı motoru ikiye bölmüştü akıllının biri burda... UP çizgileri yukarı bakacak egzantrik kasnaklarının üstünde bide ince bir çizgi var biri solda biri sağda onlar karşılacak... alt krank kasnağınıda sökmen gerek alt kapağı sökmeden oturmaz o kayış...alt üst çizgiler denk geldimi gergiyi sıkacaksın bu kadar :D işin bittikten sonra avansın kaçıksa önce avans ayarı çek tabancayla... yoksa kayışın üstüne bir çizgi çek motoru çalıştır çizginin alt ve üst sentelere bak ışıkta kaçmamasına dikkat et hissederek ayarla stop etmesin yada fazla avanslı çalışmasın...orta ateşleme herzaman en iyisidir... :D :D :D
ohanesburg kafamı karıstırdın iyice sanki yapamazmışım gibi geldi birden
tdc cizgilerini nasıl ayarlıycaz
timucintt
26-06-2010, 22:44
Stegal üstde şemada göstermiş aslında TDC markları ama ben daha ayrıntılı foto koyayım :)
http://www.team-integra.net/sections/members/images/6a1ea242-3d14-4eff-86f8-7a4b39732daa.jpg
http://www.clubcivic.com/hatch/timing/cam-on.jpg
http://www.clubcivic.com/hatch/timing/tdc-on.jpg
adam integra konusunda vikipedia gibi.çok güzel bilgiler timu.eline sağlık demeden geçemedim
dun beceremedım yapmayı devirdaimin kasnagını sökemedım bakalım bugun denemeye devam yada usta yolları bızı bekler.. komple muhafazaları kapagı söktüm hazırladım ama devirdaim kasnagı yuzunden kaldık ..
bilgiler harıka ayrıca çok teşekkürler
sipop ayarını sentil ölçüsünü bilen varmı elimiz deymişken onada bakalım
arkadaşlar yardımcı olan herkeze çok teşekkürler .. şükürler olsun büyük şeyler cıkmadan hallettik..
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.