PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Gt 28 VS gt30



burakusta
05-07-2010, 00:23
Sızce hangı turbo daha mantıklı ve aradakı fark ne kadar 2.0 tfsı ıcın tesekkurler

yusufcan_k
05-07-2010, 00:26
motorun alt yapısı yoksa 28 daha iyi ve tatminkar olur bence sonuçta daha düüşük devirde dolacak.. 30 ise daha geç doalcak ve tat vermez bence..

Boost Up
05-07-2010, 00:28
Yusuf arabasına göre değişir o iş ama..:). 2.0 tfsi için tabikide gt30:)

yusufcan_k
05-07-2010, 00:29
Yusuf arabasına göre değişir o iş ama..:). 2.0 tfsi için tabikide gt30:)

niye kanka 200sx var ama 2871 var üstünde :D

dragon07
05-07-2010, 00:31
büyük her zaman iyidir :D

Vts_Power
05-07-2010, 00:32
niye kanka 200sx var ama 2871 var üstünde :D

o drift ve erken boost için olmasın :)

RCkid
05-07-2010, 00:33
direk gt30, gt28 çok anlamlı bir turbo olmuyor gt30 varken
ikisini de kullandım, çok farklı setuplarda ama
gt30 bence 2ltye daha uygun

gt3076r ve gt2876r için konuşuyorum tabi

Boost Up
05-07-2010, 00:33
Bilmediğimden soruyorum, gt30 ile gt35 arasında başka turbo var mı?

burakusta
05-07-2010, 00:34
benim bildigim 28 orjinal k04 den bıraz daha buyuk bı turbo bana mantıksız gelıyo yanı buyutuyosan buyutmek lazım turboyu :)

RCkid
05-07-2010, 00:36
benim bildigim 28 orjinal k04 den bıraz daha buyuk bı turbo bana mantıksız gelıyo yanı buyutuyosan buyutmek lazım turboyu :)

işte gt2860 var, gt2871, gt2876r var çeşit,çeşit. olmuşken gt30 olsun. 2lt ama devir dönüyor mu tfsilar bilmiyorum

yusufcan_k
05-07-2010, 00:36
o drift ve erken boost için olmasın :)

ahmet abi bora abinin arabayı örnek gösterdim :D daha valla hiç drift yada boost kısmını göremedik :D :D :D :confused: :D :( :rolleyes:

BMK TypeR
05-07-2010, 00:46
burak senın aracında revo yazılım var sanırım revoda gt3071 stg3 yazılım var, gt2871 yok revoda

F.Dogan
05-07-2010, 00:49
kapağını bloğunu doldur en güzel malzemelerle gt30 tak

burakusta
05-07-2010, 00:55
burak senın aracında revo yazılım var sanırım revoda gt3071 stg3 yazılım var, gt2871 yok revoda

ben zaten 30 dusunuyorum ama merak ettım nedır 28 ıle arasındakı gercek fark cunkı yabancı forumlardada bırcok kısı memnun degıl bu kıtten fıyat farkıda cok degıl ıkısı arasında

CemVteC
05-07-2010, 01:16
gt 30 daha mantıklı zaten 28 kucuk kalıyo ama 30 u verimli kullanmak için once blokta yapman gerekenleri bi yap rodajınıda bitir sonra kafan rahat verr basıncı...:cool: gerçi bana kalsa ttsde gerekk yok bole bşi yapmaya araba cıplı ne ararsanda var yol tutuus gidişi tatminkar tabi zevk meselesi amac milletle yarıs ıcınde olup rolde onde olmakmı arabayı hakkıyla kullanmakmı??

G_TT_I
05-07-2010, 16:18
Aynı motor iyi bir örnek;
http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=54592

bilalMW
19-07-2010, 22:51
GT3076R daha mantıklı geliyor tamam GT2876R erken dolar v.s ama birazda güç isterim şahsen. Tosunos'un dediğigi gibi kapağını bloğunu doldur GT30 ile devam et.

sulhi
20-07-2010, 09:17
bence 2876 kullansan daha ii olur sizilerin sıkıştırmasının cok düşük olduğunu bilşiyorum ben bu yuzden 30 gec gelirse pek bi tad alamazsın derim sana...

ahmet3425
20-07-2010, 10:08
3071 al 2876 ile neredeyse aynı surede dolar hemde daha fazla temiz hava alırsın...

sulhi
20-07-2010, 10:23
2876 ile 3076 arasında 100 hp gibi ciddi bi güç de vardır...

ahmet3425
20-07-2010, 10:24
2876 ile 3076 arasında 100 hp gibi ciddi bi güç de vardır...

o yuzden 76 ar almasın 71 ar alsın daha mantıklı olmaz mı?

sulhi
20-07-2010, 10:25
yanı devir dönmeyen stok internellarla kullanıosa 76 derim 71 cidden cok küçük kalır..

seyfi_pol
20-07-2010, 14:08
gt 30 daha mantıklı bencede.. arabanın rodajı tamamlandıkdan sonra turbo basıncının yavaş yavaş yükseltir.. düzene bindirirsin... tatminkar olacaktır.

bluecore
20-07-2010, 18:06
ben 1 sene 28 71 kullandım... yaklasık 5 gundur de 30 76 kullanıyorum ama 5 gunluk tad oncesini sildi..

devir dönmekte sıkıntı yok benim kesicim 8100 de.. kapaga egsantrik haric herşeyi koyman gerekli..

bu arada acacagın basınclar 1.6 1.7 buyukse aracın yakıtsız yürümez enjektörlerle.. ki bizim araclara şu anda sadece rs4 ler var..

en verimliden konuşursak. ama dsg şanzıman o soru işareti bende

coolvtec
20-07-2010, 19:59
İlk başta ben de milleti dinlemeyip 2871 almıştım, sonra hata yaptığımı anlayıp 3076 ya döndüm. Şimdi o da az gelmeye başladı ve turbo büyütmeyi planlıyorum. Şimdi downpipe değişecek, flanşlar değişecek vsvs, işçilik vereceğim. Turbo değiştirmek de bir işçilik. Büyük iyidir arkadaşlar. İki kere iş yapmak istemiyorsanız aracınıza uyacak en büyük turboyu alın. Büyük turbo küçük ar ile spoolu da bir miktar aşağı çekmiş olursunuz.

Bu arada 3076 düşünen varsa linkimi kontrol etsin arkadaşlar:) Turbo paşaoğlu serviste.
http://techturkey.com/forum/showthread.php?p=1569046#post1569046

bluecore
21-07-2010, 01:10
vay hocam hoşgeldin:)

Sr22DeT Silvia
25-07-2010, 18:34
İlk başta ben de milleti dinlemeyip 2871 almıştım, sonra hata yaptığımı anlayıp 3076 ya döndüm. Şimdi o da az gelmeye başladı ve turbo büyütmeyi planlıyorum. Şimdi downpipe değişecek, flanşlar değişecek vsvs, işçilik vereceğim. Turbo değiştirmek de bir işçilik. Büyük iyidir arkadaşlar. İki kere iş yapmak istemiyorsanız aracınıza uyacak en büyük turboyu alın. Büyük turbo küçük ar ile spoolu da bir miktar aşağı çekmiş olursunuz.

Bu arada 3076 düşünen varsa linkimi kontrol etsin arkadaşlar:) Turbo paşaoğlu serviste.
http://techturkey.com/forum/showthread.php?p=1569046#post1569046

Turbo konusunda bende kararsızım. daha önce paşaoğlunda Sx toplayan arkadaşım volkanla konuştuğumuzda, Sx in en keyifli gücü 350hp dir demişti. bunuda 400-500hp civarı bir Sx kullanıcıyken söylemişti. Rolling amaçlı bir araç yapılıyorsa büyük turbo doğru yoldur. ama Drift isteniyorsa 2871..Amaç önemli burada. Şuan Gt40 lı Sr20det te var, henüz araç ve motor bir araya gelmedi ama motor toplandı. sonuçları nasıl olur merak ediyorum. gerçi sara sara giden bir araçtan başka birşey olmayacaktır. Aracım Paşaoğlunda toplanıyor. 2.2 ye koymayı düşündüğüm Turbo 2871-2876 gibi ama, yinede net karar vermedim. Serviste araçla ilgili işlemler bittiği zaman 3076 halen Paşaoğlunda duruyor olursa, sendende izin olursa 2.2 de 3076 nı denemek isterim Turbo siparişi vermeden :)

coolvtec
25-07-2010, 20:03
Turbo konusunda bende kararsızım. daha önce paşaoğlunda Sx toplayan arkadaşım volkanla konuştuğumuzda, Sx in en keyifli gücü 350hp dir demişti. bunuda 400-500hp civarı bir Sx kullanıcıyken söylemişti. Rolling amaçlı bir araç yapılıyorsa büyük turbo doğru yoldur. ama Drift isteniyorsa 2871..Amaç önemli burada. Şuan Gt40 lı Sr20det te var, henüz araç ve motor bir araya gelmedi ama motor toplandı. sonuçları nasıl olur merak ediyorum. gerçi sara sara giden bir araçtan başka birşey olmayacaktır. Aracım Paşaoğlunda toplanıyor. 2.2 ye koymayı düşündüğüm Turbo 2871-2876 gibi ama, yinede net karar vermedim. Serviste araçla ilgili işlemler bittiği zaman 3076 halen Paşaoğlunda duruyor olursa, sendende izin olursa 2.2 de 3076 nı denemek isterim Turbo siparişi vermeden :)

tabiiki amaca göre değişecektir. Ama 63ar li 30R, 82ar li 2876 dan biraz büyüktür. ar küçük olduğu için çok daha erken doldurur 82ar 30r 'a göre. :icon_tup: