Orijinalini görmek için tıklayınız : 2007 civic alim asamasi yardim
golfcu0101
05-07-2010, 10:16
arkadaslar 2007 elegance metalik gri darbe boya en ufak bir sey yok otomatik arti direksiyondan vites smg1 34000tl sizce nasil ayrica bu arac hakkindaki arti ve eksiler nelerdir?simdiden tesekürler alakadar olan arkadaslara
Araç kac km de ve vsa varmı ?
golfcu0101
05-07-2010, 10:31
47000km de vsa olmasi gerek sanirim
golfcu0101
05-07-2010, 11:54
detayli bilgisi olan yokmu hic kullanan,ben yeni civic lerin firenlerinin biraz zayif oldunu duydum mesela baska neler var merek ediyorum
CAmlardan ruzgar sesının geldıgını duymustum + bılgınıze ...
rüzgar sesi gibi bişi hiç duymadım frenler kullanıma bağlı şehir içinde aşırı sürat yapmıcaksan üzmez onun dışında yakıt olarak biraz çok yakıyo otomatik vitesi çok güzeldir iç mekan olarak kullanışlıdır
Fren konusunda yuksek hızlarda kronikleşmis bir problem var. Ugultu ve titreme yapıyor. Disk tornaya sokularak yada değiştirilerek düzeliyor. Cok abartı bır yakısı yok ama standartın ustundedır. İç mekan olarak gayet hos ozellıkle gece goze guzel gozukuyor ışıklandırma. Gidiş konusnda da tatmin edicek seviyede... Daha sorucagın bir sey varsa seve seve deneyimlerimi yazabilirim.
vites oranları cok uzun otm olanın 3000devirde 150fln yapıyor=) ben cok memnunum acıkcası manuelden.frenlerdede sorun olursa stoptech ile değiştirebilirsiniz.
2007 elegance ler 2 çeşit
vsa olan ve olmayan
6 lı cd changer olan ve olmayan
otomatiklerde D vites konumunda direksiyon vites kulakçıkları çalışan ve çalışmayan (S de çalışıyor sadece)
hangi elegance olduğunu iyi öğrenin..
2007 ağustos sonrası üretim ise vardır,
öncesi (2006 agu - 2007 agu arası) ise yoktur.
vsa varsa direksiyon un solunda vsa tuşu vardır
changer var ise teybin üzerinde yazar 6 lı changer diye
F1 vitesi ise sürerken test edersiniz
vites oranları cok uzun otm olanın 3000devirde 150fln yapıyor=) ben cok memnunum acıkcası manuelden.frenlerdede sorun olursa stoptech ile değiştirebilirsiniz.
ilave olarak 3ncü vites çok iyi.. 172 görüyor:)
ilave olarak 3ncü vites çok iyi.. 172 görüyor:)
1- 65
2- 115
3- 160
4- 255 (hesaplama)
5- 341.6 (hesaplama)
Otomatik için değerler bunlar.
Frenler leş + süspansiyon sistemi aşırı yumuşak + vites oranları 1.6 için süper gereksiz uzun. (fren ve süspansiyon çözümleri gelecek biliyorum bunu dedikten sonra, standard bir araç olarak kıyaslıyorum).
Frenlerde kronik problem var yüksek süratte frene abanınca uğultu ve titreme yapıyor. Benimde yeni fark ettiğim bir durum, diyecek pek bir şey bulamıyorum açıkçası :)
Tamamiyle daily driverlar için "konfor" odaklı üretilmiş bir civic. Uzun yolda az yaksın diye düşüncesizce uzun tutulan vites oranları ve konforlu olsun diye aşırı yumuşak bir süspansiyonu var. Araba devir çevirirken bile "Allah kahretsin hayatımdan bezdim" diyor resmen (otomatik için konuşuyorum).
Evet başarmışlar, bugüne kadar üretilmiş en "konforlu" civici yaratmışlar. Ama sürüş dinamiklerini 4.-5. plana atıp sadece konforlu bir araç yaratmaya çalışmışlar.
Neredeyse doğduğumdan beri ailemizde Honda var, senelerdir de aralıksız Honda kullanırım, açıkça söyleyebilirim ki, bugüne kadar en çok hayal kırıklığına uğradığım Honda oldu son kasa Civic. Eski kasa Jazz'da bile Honda ruhu vardı, yürümese bile seri bir araçtı örnek vermek gerekirse.
Bu kasa Civic tamamiyle "Golfleştirilmeye" çalışılmış Hondamsı bir sedan, tam tabiriyle.
Kısaca, ben bu aracı günlük kullanıcam, konfor ve ailevi kullanım ilk planda olacak diyorsanız alın, o vizyondan bakarsak (çoğu daily driverlar gibi..) gayet güzel bir araç. Diğer türlü hiç bir bakış açısından ben bu aracı önermem.
Doğru bilinen yanlışlar ;
-Yalnız rüzgar sesi hiç almadı 220+ yapmış olmama rağmen bu konuda hiç rahatsız olmadım. Megane daha çok rahatsız edici rüzgar sesi alıyor mesela. (Yol sesi ile karıştırılmasın lütfen, rüzgar sesinden bahsediyorum sadece).
-Ayrıca uzun vites oranlarının tek getirisi olarak uzun yolda acayip ekonomik, Bolu'dan ist'e 170 km ile sabit geldim (arabada 400 kg yük vardı bir de), 6.3 litre gösteriyordu tüketim. Cruising halindeyken gerçekten ekonomik otobanda. Ama şehir içinde biraz fazla tüketiyor. Mesela benim aracın 8000 km ortalaması 9 litre, bunun 2000 km si uzun yoldur toplasanız, geri kalanı kısa mesafe ve dur kalk trafik.
-Parça fiyatları o kadar da pahalı değil, belki de yerli montaj olmasından kaynaklanıyordur. Eski kasa Jazz parçaları çok daha pahalıydı mesela.
Xenomorph
06-07-2010, 01:57
Doğu Kardeşim Esirgemeden Herşeyi Paylaymış..Bende Bir Kaç Tecrübeme Dayanarak Birşeyler Yazayım Dedim Onunkileri Okuyunca
Şehiriçi Ve Otobanda Kullanma İmkanım Oldu Manuel 2007'yi...
Otobanda 150 Km Üstü Yay İstiyorum Diye Bağırıyor İnsanı Tedirgin Ediyor
Performans Olarak Klasik Bir 1.6 Ama Eski Civic'ler Kadar Değil...Perf İsteniyorsa 132'lik Corolla Çok İyi Bir Alternatif
Şehiriçi 8 9 Litre Yakıyor Cidden Ekonomik Gibi Birşey Ama Tam Olarak Honda'yı Bulamıyorsun Araçta
İçi Çok Fantastik..Dışıda Öyle Ama Yol Tutuş Frenaj Açısından Tipinin Hakkını Vermiyor
3ncü vites 160 demişsiniz yüce bir otorite edasıyla da, ben ve bir kaç arkadaşım daha aynen 172 gördü onu ne yapacağız? :)
BosphorusBoys
06-07-2010, 08:31
2008 Vsa lı 6 Lı Cd Çalarlı
İlk Çıkan Amerikan Ekli Mugen Panjurlu Hybird Bagaj Çıtası 3m Film .
Bembeyaz ßir Elegancem Var
28 Binde Çizik Kırık Boya Darbe Hiçbi$ey yhok sahibindende İlanım mewcut
değerlendirirsin..
golfcu0101
06-07-2010, 11:00
tesekürler tamamen sildim yeni kasayi suan aklimdan
3ncü vites 160 demişsiniz yüce bir otorite edasıyla da, ben ve bir kaç arkadaşım daha aynen 172 gördü onu ne yapacağız? :)
Estağfurullah, otorite olmaya gerek yok, biraz araştırınca bile zaten doğru cevabı bulmak mümkün.
Benim dediğim drive modunda bu değerlerdi
S te cut off a kalıyor daha fazla çıkıyordur o zaman o kadar kastırmadım ben, madem 172 çeviriyor diyorsunuz :)
otomatik vites için vites oranları bu arada
1. Vites 2.666
2. Vites 1.534
3. Vites 1.066
4. Vites 0.756
5. Vites 0.550
Son Dişli Oranı: 4.437
EDIT: Evet s te cut offta denedim 2 ve 3. vitesleri, 2 117 de 3 172 de bitiyor.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.