PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : D14a3 motor, dc headers - Megan Racing Uyumu..



juds2k
09-07-2010, 16:44
arkadaslar merhaba.. aracim 1.4 olup ufak tefek modifikasyonlara sahiptir.. biras daha yuklenip daha kaliteli ses ve birasda olsa performance almak istiyorum suan aracimda aem dry flow kit mevcut... hidir olarak dc headers duz boru olarak yine dc nin duz borulari ve son susturucu olarakda karbon Megan Racing dusunuyorum.. olumlu olumsuz performance hakkinda ses hakkinda beni biras aydinlatirsaniz sevinirim...:soru:

mar1lyn
09-07-2010, 18:00
1.4 motor için dc nin borusu yok die biliorum onlar 1.6 litre için üretiyolar oçap 1.4 e biraz geniş gelip alt devirlerinizi hepten öldürebilir bence boru işini kendiniz ölçüp satın alıp yaptırın
onun dışında yine 1.4 litrelere 1.6 lt oem manifoldu oluomuş bi deyiyebilirsiniz sonuçta oda 1.6 lt için üretilen headersa göre daha dar olup sizin hacminize görede iş görecek çaptadır
ve kayıp yaşamadan performans alabilirsiniz
son susturucu olarakta 51mm / 2" girişli herhangi bi egzoz işinizi gçrür
ben megan racing karbon kullanıyorum sesinden çok mmenunum ama her arabada farklı ses çıkar ben 2lt vtec te kullanıyorum
eminim sizin araçta daha kontrollü rahatsız etmeyen bi ses çıkar

timucintt
09-07-2010, 19:29
D14 e crx si ZC DOHC non vtecin D16 4 2 1 headersını alıp araya 48 lik boru attırıp sonada megan racing susturucu taktırman yeterli olacaktır bence....

ha_SaaaN
09-07-2010, 20:01
airbass 4-2-1 headers 51 mm düz boru otto spec eksoz ve simota short ram mevcut aracımda performansından da cıkan sesdende cok memnunum..

1.6 oem emme manıfoldu oluyor diyorlar bende uyguluycam ama emme manıfoldu takıldığı zatan SAFC de lazım olucak diye duymusdum ayar için. SAFC siz ne kdar verim alabliiriz peki? yanı safc olmadan olurmu

juds2k
09-07-2010, 20:09
1.4 motor için dc nin borusu yok die biliorum onlar 1.6 litre için üretiyolar oçap 1.4 e biraz geniş gelip alt devirlerinizi hepten öldürebilir bence boru işini kendiniz ölçüp satın alıp yaptırın
onun dışında yine 1.4 litrelere 1.6 lt oem manifoldu oluomuş bi deyiyebilirsiniz sonuçta oda 1.6 lt için üretilen headersa göre daha dar olup sizin hacminize görede iş görecek çaptadır
ve kayıp yaşamadan performans alabilirsiniz
son susturucu olarakta 51mm / 2" girişli herhangi bi egzoz işinizi gçrür
ben megan racing karbon kullanıyorum sesinden çok mmenunum ama her arabada farklı ses çıkar ben 2lt vtec te kullanıyorum
eminim sizin araçta daha kontrollü rahatsız etmeyen bi ses çıkar

evet doru 1.4 gore hidir yok daha doru dc`nin ama bulgaristanda bir cok 1.4 u olan arkadaslarda cogunda dc var saten parca oradan gelecek.. yani 1.5 e gore olan var ve capi 1,6 gore daha ince.. sesini duymak nasip olmadi.. ama cocuklarin demesi alt devirler gayet guzel 7.200 devir ceviren 1.4ler sahlanip 8.000 devirlere kadar cikabiliyolarmis.. buda benim kafaamda soru isareti olusturdu dc istiyorum acikcasi ordaki arkadaslar sorun olmaz diyolar ama sizin dediginiz gibi cap genis olurda alt devirlerim olecek diyede korkuyorum acikcasi...:confused:

timucintt
09-07-2010, 20:12
bulgaristandan headers almana gerek yok d serisi bütün headerslar aynıdır... sadece alt kısımlarında farklılıklar var...

juds2k
11-07-2010, 17:55
bulgaristandan headers almana gerek yok d serisi bütün headerslar aynıdır... sadece alt kısımlarında farklılıklar var...

yani.. ? sonuc olarak istedigimi dc den alamicam ole mi???:confused::confused: