Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : GENPA veya TURKCELL Tanıdığı Olan...



barutçu
30-07-2010, 12:13
Turkcell aracılığı ile almış olduğum telefonumu gene turkcell aracılığı ile servise verdim (platinum müşteri). İzmir/Genpa servis teslim edilmiş.
Telefonumun on/off tuşu, ses ayar tuşu ve titreşim tuşu kendi kendine yerinden çıktı. Tuşlar ve telefonumda herhangibir problem mevcut değildi. Sadece tuşları olmadığı için tırnak yardımı ile bu özelliklerinden yararlanabiliyordum. Garanti kapsamında olduğu için telefonum servise verdim.
Genpa "YENISI İLE ÜCRETLİ DEĞİŞİM" yapılacağını söyledi. Tabiki itiraz ettim. İstiyorsam telefonda hiçbir işlem yapılmadan iadesini isteyebileceğimi belirttiler. Garanti kapsamına girmeme nedeni telefonun üzerinde çiziklerin olması ( tabi çizik olması anormal bir durum telefon üzerinde, kullanıcı olarak folyoya sarıp kullanmak zorundayız) ve tuşlarında ondan dolayı olabiliceğimiş. Böyle saçma birşey olabilir mi? Tuşları yerinden çıkartacak kadar alınan bir darbede telefonun ekranına ya da başka hiçbir yerine birşey olmayacak ama çizikten dolayı tuşları düşmüş olacak. Ayrıca tuşları tamamiyle çalışıyor. Genpa'nın savunması bu parçaların ayrı olarak ellerinde bulunmaması. 3 tane dandik metal tuş ellerinde olmadığı için ben yeni bir telefon almaya zorlanıyorum.
Böyle saçma sapan oyunlarla tüketiciyi kandırma yoluna gidilmesi çok komik. Bir daha Genpa mı Turkcell mi tövbe... Telefonuda turkcell ve genpaya hediye ederek kendime yeni bir hat yeni bir telefon alacağım. Bunuda böyle bırakmayacam tabiki USA APPLE ile kontağa geçmeye çalışıyorum. Telefon elimde olmadığı için sadece imei nosu var bende. Fakat servis nosu istiyor apple.

http://us1.image.pushauction.com/ViewPicture.aspx?Key=976f5bf4-a841-4f57-8f71-a7b8ad0b24e6_8d8a713b-966a-4df5-86ea-844c49cee9ae

Bu arada tuşlar yuvaları ile birlikte 14.00$ benim yuvalarınada ihtiyacım yok. Sadece o dandik metal yok bende =)

Bu linkide genpaya göndereyim:
http://cgi.ebay.com/5-pcs-set-keys-iPhone-3G-3GS-home-volume-on-off-vibrate-/270607052765?cmd=ViewItem&pt=AU_MobilePhoneAccessories&hash=item3f016fefdd

pnrkc
30-07-2010, 12:17
kadyr nickli üye .genpa ya da kvk da teknik serviste çalışıyor.. görünce yazacaktır

StyleALP
30-07-2010, 12:21
Yaptıkları oldukça saçma. Ö.m atıyorum.

Low-Rider
30-07-2010, 12:26
Yaptıkları saçma telefonda çizik var diye garanti iptali falan.

Ellerinde yedek parça olmayabilir normaldir , getirin takın yani bu kadar mı zor.

2ay önce kvk'ye telefonumu vermiştim bende,telefonun pil kapağı ultra haşat haldeydi ama eleman sökerken çok ufak bir hasar vermiş.Telefonu bankoda bana teslim ederken kız gördüde söyledi ben hayatta faarketmezdim.

O kadar hasarlı kapakta ki ufacık ahsarı gördü ve yeni kapak verdiler

CUB
30-07-2010, 12:49
Benim telefonda çatlama var ( kulak girişinde , kulaklık ses ayar düğmesinin orda , titreşim açma kapamanin orda ve şarj girişinin orda ) bakalım bana ne diyecekler. Garantiye almazlarsa satacam ve başka bir marka alacam ve bu durumu apple bildirecem.

cagri-35
30-07-2010, 13:38
Benimde arkadaşımın 3gs de benzer problemi var. Hatta son zamanlarda bir yenisi eklendi telefon kendi kendine titreşime geçiyor çıkıyor sesi kısılıyor açılıyor vs. Birkere servise verdi İstanbula incelemeye gönderdiler 25 gün sonra işlem yapılmadan geri döndü ücretli değişim yapılabilir dendi çocukta napsın o kadar parayı verdiğiyle kaldı aldı o şekilde kullanıyordu en son.

mrtngn
30-07-2010, 13:50
Böyle saçmalık olmaz...Olayı tüketici haklarına dahi tasıyın derim ben...İphone ile ilgilenen bicok telefoncuda dahi bunlar mevcuttur...

Belki link yardımcı olabilir;)

http://www.baservis.com/categories/iPhone-Yedek-Par%C3%A7a/3Gs/

barutçu
30-07-2010, 14:22
Böyle saçmalık olmaz...Olayı tüketici haklarına dahi tasıyın derim ben...İphone ile ilgilenen bicok telefoncuda dahi bunlar mevcuttur...

Belki link yardımcı olabilir;)

http://www.baservis.com/categories/iPhone-Yedek-Par%C3%A7a/3Gs/

Bende onu anlamıyorum. En kötü ihtimal "kasanızda çizikler var istiyosanız kasa yenilieylim bu da zaten garanti kapsamına girmez ücreti ***TL dir" de bari adama.

Kasada çizik var garanti kapsamı dışına çıkar. Tuşlar elimizde yok direk yeni telefon alın, terbiyesizlikten başka bişey değil....

:ofk:

ACTPK
30-07-2010, 15:16
Bana özelden telefonu verdiğinde sana verilmiş olan bilgileri verebilirsen yapılabilicek bişey varsa direk yönetim kısmından halledebilirim. Personelle uğraşmazsın.

barutçu
30-07-2010, 15:27
Bana özelden telefonu verdiğinde sana verilmiş olan bilgileri verebilirsen yapılabilicek bişey varsa direk yönetim kısmından halledebilirim. Personelle uğraşmazsın.

ÖM gönderdim. Teşekkürler.;)

facia
30-07-2010, 15:32
Değişim konusunda yorum yapmıyorum. Ancak yerinizde olsam ürünün tamirini isterim. Kesinlikle değişimini değil parçayı getirtmek zorundalar. Servise teslim ettiğiniz tarihi itibariylede 30 iş günleri var ki cumartesi günleride bu 30 iş gününden sayılmakta. Ücretli değişime hayır, ya ücretsiz değişim yada tamir isteyin. Nasıl olsa 30 iş gününde onlar parça felan getiremezler. Yazışma süresini felanda uzatırsanız Direk para iadesi alırsınız... Benden size tavsiye :) Bu yüzden HP notebook kullanmayı seviyorum. Adamlar tamiriyle uğraşmıyor. Ya ücret iade ediyorlar yada üst seri notebook veriyorlar.