PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Audi A3 1.8T Hakkında



Şahan
11-08-2010, 13:13
Merhabalar,

98 model 82.000'de (orjinal olması muhtemel) bir A3 buldum ve almayı planlıyorum. Araç istanbulda olduğundan dolayı oraya geldiğimde ustaya göstermek için beni yönlendirebilecek arkadaşlar var ise yardımlarını bekliyorum. birde alırken nelerine dikkat etmeyelim? şimdiden herkese çok teşekkür ederim.

turbo&quattro
12-08-2010, 04:40
Bostanci sanayide vwtech ..

Spook
12-08-2010, 07:58
Sadece usta ile filan yetinmeyin sakın,Kesin servise gidin.Sıkıştırma değerlerini ölçtürün.

TorqueTuning
12-08-2010, 08:10
İlkan iyi bir ustadır ancak daha detaylı bir ekspertiz de yaptırabilirsin.

Şahan
12-08-2010, 08:52
İlkan iyi bir ustadır ancak daha detaylı bir ekspertiz de yaptırabilirsin.

İlkan dediğiniz vwtech de midir? bide sanırım orasıda ölçer kompresyonları..

Spook
12-08-2010, 09:45
Evet..Ama dediğim gibi servis'i de göz ardı etmeyin.

Şahan
12-08-2010, 10:01
Evet..Ama dediğim gibi servis'i de göz ardı etmeyin.

teşekkür ederim bilgiler için. kronik bir hastalığı vb gibi bişey varmıdır? araç ambiente donanımlı, ekstra olarak sunroof, elektronik klima var..bunları söylememin sebebi alırken kaçınılması gereken bir durum varmıdır?

TorqueTuning
12-08-2010, 10:30
Kronik sorunları => teyp tuşu bozuktur, teyp ve yol bilgisayarı ekranları pikselleri çabuk ölür. BOV'u sevmez bu motor, takılıysa sök at, MAF'ı hassastır, yanlış uygulamalar sonucunda çabuk mefta olabilir. Bunun haricinde motor ve alt yapı olarak son derece sağlam bir makinadır. Mekanik düzgünse keyifle binersin, bir de chip attın mı 195-200 HP ile uygun bütçelere epey bir seni idare eder!

Selcuk_RoL
12-08-2010, 10:34
Kronik sorunları => teyp tuşu bozuktur, teyp ve yol bilgisayarı ekranları pikselleri çabuk ölür. BOV'u sevmez bu motor, takılıysa sök at, MAF'ı hassastır, yanlış uygulamalar sonucunda çabuk mefta olabilir. Bunun haricinde motor ve alt yapı olarak son derece sağlam bir makinadır. Mekanik düzgünse keyifle binersin, bir de chip attın mı 195-200 HP ile uygun bütçelere epey bir seni idare eder!

peki ön takımla alakalı parça fiyatları nedir ortalama? hani böle az masraflı adam olucak tarzda bişey alsak üzermi bizi para olarak?

Şahan
12-08-2010, 10:36
Kronik sorunları => teyp tuşu bozuktur, teyp ve yol bilgisayarı ekranları pikselleri çabuk ölür. BOV'u sevmez bu motor, takılıysa sök at, MAF'ı hassastır, yanlış uygulamalar sonucunda çabuk mefta olabilir. Bunun haricinde motor ve alt yapı olarak son derece sağlam bir makinadır. Mekanik düzgünse keyifle binersin, bir de chip attın mı 195-200 HP ile uygun bütçelere epey bir seni idare eder!

araba tamamen standart bov olacağını pek sanmıyorum..bu bilgiler içinde teşekkür ederim..sanırım dv yapmak yeterli olacaktır. siz bu işlemler ile istanbulda ilgileniyorsunuz sanırım..güzel ve safe bir yazılım için yaklaşık ücretler ne civardadir acaba? birde çok büyük bir turbosu olmadığından sanırım 60mm bir ara boru kombinasyonu ve kutu içi hava filtresi (maf açısından) yeterli olacaktır diye düşünmekteyim..

Spook
12-08-2010, 10:58
salıncakları da hassasdır.Sunroof da sıkıntı yaratabilir iyi kontrol edin.
Yazılım konusu çok göreceli..ortalama 500-1000TL aralığında uygulama yaptırabilirsiniz.

TorqueTuning
12-08-2010, 12:40
Yazılım işini özelden konuşuruz. Bu araçları bilmeyen birçok kişi BOV sesi duyacağim diye arabaları heder ediyor, o yüzden öyle dedim. Ön takım fiyatları da bir Fiat düzeyinde olmasa da yaşından dolayı artık daha makul seviyelerde. Bu aracın platforumu MK4 Golf olduğu için parça sıkıntısı hiç yok ve yedek parça alternatifi de boldur.

Şahan
12-08-2010, 12:53
Yazılım işini özelden konuşuruz. Bu araçları bilmeyen birçok kişi BOV sesi duyacağim diye arabaları heder ediyor, o yüzden öyle dedim. Ön takım fiyatları da bir Fiat düzeyinde olmasa da yaşından dolayı artık daha makul seviyelerde. Bu aracın platforumu MK4 Golf olduğu için parça sıkıntısı hiç yok ve yedek parça alternatifi de boldur.

gerçekten çok teşekkür ederim bilgiler için..özelden sizden fiyat bekliyorum..