Orijinalini görmek için tıklayınız : garageGT Supra pistlerde...
Selamlar,
5 yildir kullanmadigim Suprayi sonunda piste cikardik.. Ilk defa yaristim bu pistte, eglenceli baya, nascar pisti :) Heyecan vardi dogal olarak, ama araba bizi hayal kirikligina ugratmadi. Sorunsuz bir gun gecirdik, yuksek hizlarda vibrasyon bas gosterdi, 5 yillik lastiklerden oldugunu dusunuyoruz :) Turboyu kucultmeyi dusunuyoruz, ama basinci acip yuksek basinctaki durumuda gormek istiyorum, su an 0.8barda 700BHP guc uretiyor. 1450kg surucusuz, yakitsiz.
isinma turlari... yavan biraz ama yinede zevkli :)
6Tnlt5am_24
gazlama turlari :)
lOW4Pa1_Zv8
initial-D
17-08-2010, 01:01
5 yıllık lastikle gazlamak iyiymiş:D
Link verebilirmisin Cenk abi, bide 5 yıllık setup mı vardı üstünde kullanmadıgınız? Bide yüksek basınçta araç nasıl kontorl altına alıcaksınız 700Bhp ciddi bi güç sonuçta ki 5 yıllık lastik ile epey zor olmuştur videoyu izleyemedim daha :)
mehmetelt
17-08-2010, 01:18
0.8 barda 700 hp :D
http://www.youtube.com/watch?v=lOW4Pa1_Zv8
valla motoru biraz abarttim, atmosferik olarak 370BHP cikartiyor :D setup ayni, yani turbo vs hepsi 1000BHP setup icin :) sadece yeni motor 3.4L yuksek kompresyon..
yuksek basincta kullanmak tabiki daha zor olacak ama yeni lastiklerden umidim var, ama ciddi ciddi kucuk turbo dusunuyorum...bakalim hayirlisi..
tebrikler Cenk devamını isteriz.
Cenk Lastiklerin marka modeli neydi ? :D
mehmetelt
17-08-2010, 01:58
slick lastik olmazmı o araca
Yokohama A048, uretimde degil, yeni modeli cikti. Tahmin ettigim gibi cok dert olmadi..isininca kendi geldi lastik :) ama balans derdimiz var sanirim...
mehmetelt
17-08-2010, 02:22
evet yüksek hızlarda titreme sorunu var demişsiniz. balanstan olabilir.
çok eğlenceli ya maşallah aracınıza, belki bi gün istanbulda da böyle gönlümüzce eğleneceğimiz bi pistimiz olur:surucu:
çok eğlenceli ya maşallah aracınıza, belki bi gün istanbulda da böyle gönlümüzce eğleneceğimiz bi pistimiz olur:surucu:
arz talep meselesi oldugunu soylemistim daha once. Pazar gunu yaklasik 150 arac vardi, adam basi $190. Istanbul parkin kirasi ne kadar bilmiyorum ama eninde sonunda pistimizde yarisacagiz insallah. Daha once bu tur pist gunleri oldu ama fiyat cok yuksekti..Bos duracagina kiralansin, daha baska bir hesap varmi :) ama efor lazim, turk insani usengec, sabah 6da ciktik biz yola, 8de baslamisti biraz gec kaldik :) sizin evinizin dibinde pist var ama hala insanlar cikalim yolda gece gazlayalim mantigiyla hareket ettikten sonra cok zor pist gunleri..ama meraklilarda var, sadece organize degiller.
arac henuz hazir degil, ama umit verici :) saolasin..
pt74 var sanırım hala:)
ts manifoldla yeni bwlerden denicekmisiniz? düşünce nedir turbo için?
arz talep meselesi oldugunu soylemistim daha once. Pazar gunu yaklasik 150 arac vardi, adam basi $190. Istanbul parkin kirasi ne kadar bilmiyorum ama eninde sonunda pistimizde yarisacagiz insallah. Daha once bu tur pist gunleri oldu ama fiyat cok yuksekti..Bos duracagina kiralansin, daha baska bir hesap varmi :) ama efor lazim, turk insani usengec, sabah 6da ciktik biz yola, 8de baslamisti biraz gec kaldik :) sizin evinizin dibinde pist var ama hala insanlar cikalim yolda gece gazlayalim mantigiyla hareket ettikten sonra cok zor pist gunleri..ama meraklilarda var, sadece organize degiller.
arac henuz hazir degil, ama umit verici :) saolasin..
:icon_tup::icon_tup
aynen ole abicim hayırlısı
Ben yine S2K lara takıldım haha :D Çok fena dönüyorlar virajları ya :D
pt74 var sanırım hala:)
ts manifoldla yeni bwlerden denicekmisiniz? düşünce nedir turbo için?
Evet, 74mm iyidir bilirsin :) Hesaba gore 24-26psi arasi 850WHP cikartacak bu setupta..Ama guc bandi cok yukarda..Fullrace T4 manifold, 100mm egsoz var su an.. Basinci 18psi civarina acip durumu gormek istiyorum..alt devirlerin canlandirip ustlerde 650WHP almak lazim :)
Ben yine S2K lara takıldım haha :D Çok fena dönüyorlar virajları ya :D
Stok S2000 bile cok zevkli araba, zaten genelde bu islere baslayanlar mazda mx-5 yada s2000 ile basliyor...
Onurkk06
17-08-2010, 17:46
maşallah bizim hayallerimizi sizler yaşıyosunuz:D
Hayallerin gercek olmasi icin efor sarfetmek lazim, 10 yillik bir emegin 10dklik videosu bu :) Turkiyede artik imkan var, herkesi piste davet ediyorum, yol denemelerini birakip piste cikmak lazim..
Çok güzel hızlanıyor düzlükde maşallah :D
.
Bu tarz bişeler kullanmayı düşündünüzmü , hem video izleyenler açısından hem sizin için iyi olur sanırım :)
http://www.youtube.com/watch?v=CF8lFF2MwMo
http://www.racechrono.com/
Evet, 74mm iyidir bilirsin :) Hesaba gore 24-26psi arasi 850WHP cikartacak bu setupta..Ama guc bandi cok yukarda..Fullrace T4 manifold, 100mm egsoz var su an.. Basinci 18psi civarina acip durumu gormek istiyorum..alt devirlerin canlandirip ustlerde 650WHP almak lazim :)
bilmemmi:)
ts setupa geçmeyi planlıyormıusunuz bildiğim kadarıyla open scrolldu en son
güç güzeldir mutlaka ama o turbo bence pist için çok uygun değil bir kişi bliiyodum onla zaman kasan bu ikinci :)
66 68 mm aralığındaki bir turbo motorla çok güzel sonuç verecektir bence 18 psi civarı fazla verir 650den bence sıkıştırmada yüksek 700leri görür sanırım 4294rla 19psi pump gasda ona yakın bi güç yakalamıştı tunerın biri rlz nin yaptığı kapaklı bir suprada bence buda güzel güç çıkarır motor güzelmiş:)
bilmemmi:)
ts setupa geçmeyi planlıyormıusunuz bildiğim kadarıyla open scrolldu en son
güç güzeldir mutlaka ama o turbo bence pist için çok uygun değil bir kişi bliiyodum onla zaman kasan bu ikinci :)
66 68 mm aralığındaki bir turbo motorla çok güzel sonuç verecektir bence 18 psi civarı fazla verir 650den bence sıkıştırmada yüksek 700leri görür sanırım 4294rla 19psi pump gasda ona yakın bi güç yakalamıştı tunerın biri rlz nin yaptığı kapaklı bir suprada bence buda güzel güç çıkarır motor güzelmiş:)
Valla TS setup beni o kadar cekmiyor acikcasi.. single scroll devam edicez. bu setup 1000 beygir icindi, pist setupi yaparken bunu biliyordum zaten.. turbo degistirmek aklimda vardi ama gormek istedim, 2003ten beri bu turbo var ustunde arabanin :)acikcasi cok kotu olmamis tuner saolsun progresif olarak geliyor guc :) hayirlisi diyorum 66-70mm arasi is yapar bence :)
Çok güzel hızlanıyor düzlükde maşallah :D
.
Bu tarz bişeler kullanmayı düşündünüzmü , hem video izleyenler açısından hem sizin için iyi olur sanırım :)
http://www.youtube.com/watch?v=CF8lFF2MwMo
http://www.racechrono.com/
o islere sira gelmiyor :) benim icinde faydali olur tabiki ama arabanin baska seylere ihtiyaci var ;)
turbo&quattro
18-08-2010, 02:35
Hayallerin gercek olmasi icin efor sarfetmek lazim, 10 yillik bir emegin 10dklik videosu bu :) Turkiyede artik imkan var, herkesi piste davet ediyorum, yol denemelerini birakip piste cikmak lazim..
Ist;da hangi piste cikmak lazim :)
Aracin masallahi var...En kisa zamanda San Diego;da gorusmek uzere :)
Ist;da hangi piste cikmak lazim :)
Aracin masallahi var...En kisa zamanda San Diego;da gorusmek uzere :)
taksim super stage :)
mutlaka haber ver gelmeden :icon_tup:
Valla TS setup beni o kadar cekmiyor acikcasi.. single scroll devam edicez. bu setup 1000 beygir icindi, pist setupi yaparken bunu biliyordum zaten.. turbo degistirmek aklimda vardi ama gormek istedim, 2003ten beri bu turbo var ustunde arabanin :)acikcasi cok kotu olmamis tuner saolsun progresif olarak geliyor guc :) hayirlisi diyorum 66-70mm arasi is yapar bence :)
motor setupı olarak zaten çok gzüel ama belki küçük pistlerde turbo çok efektif olmayabilir pt74le şimdi güzel olmuştur baya basıncı iyice açıp drag koşmak lazım aslında:)
Ses adama kafayi yedirtir. 5 yillik lastik umurunda olmaz ki insanin :) tebrik ederim...
Pist konusunda haklisiniz ama 190$ nere 500-1000 euro nere... Zor isler. Cok Cok Cok pahali.
Stok S2000 bile cok zevkli araba, zaten genelde bu islere baslayanlar mazda mx-5 yada s2000 ile basliyor...
MX-5 hayalim zaten daha sonra S2000 para açısından ulaşılabilirlik yönünden :D
Hayallerin gercek olmasi icin efor sarfetmek lazim, 10 yillik bir emegin 10dklik videosu bu :) Turkiyede artik imkan var, herkesi piste davet ediyorum, yol denemelerini birakip piste cikmak lazim..
Neyse ki tekrar canlanmaya başladı az çok, Keşke İzmir dışında bir yerlerde daha time trial olsa..
motor setupı olarak zaten çok gzüel ama belki küçük pistlerde turbo çok efektif olmayabilir pt74le şimdi güzel olmuştur baya basıncı iyice açıp drag koşmak lazım aslında:)
drag degilde 100-270 denemek isterim 1000HP iddasi olan birileriyle :)
downpipe ile basliyorum %90, 76mm deneyecegim 18 psi basinc ile, en kolay ve cabuk guc bandi degisikligi boyle olur :)
Ses adama kafayi yedirtir. 5 yillik lastik umurunda olmaz ki insanin :) tebrik ederim...
Pist konusunda haklisiniz ama 190$ nere 500-1000 euro nere... Zor isler. Cok Cok Cok pahali.
valla zor tuttum kendimi ilk ciktigimda piste, bir yandan ses azdiriyor diger yandan aklimda lastik var, suspansiyon var, varda var :) disiplini elden birakmadim ama, ilk ciktigimda 10-15 arabaya yol verdim :)
Abi hesap ortada 500euro olmasinin sebebi katilimcinin az olmasi. Olacak bu isler kacari yok...
MX-5 hayalim zaten daha sonra S2000 para açısından ulaşılabilirlik yönünden :D
Neyse ki tekrar canlanmaya başladı az çok, Keşke İzmir dışında bir yerlerde daha time trial olsa..
yayla yoluna cikman lazim miata ile :D piste gerek yok :icon_tup:
drag degilde 100-270 denemek isterim 1000HP iddasi olan birileriyle :)
downpipe ile basliyorum %90, 76mm deneyecegim 18 psi basinc ile, en kolay ve cabuk guc bandi degisikligi boyle olur :)
hmm mantıklı istediğiniz güç için çok kısıtlayıcı olmaz muhtemelen zaten turbonun çıkışıda 3 inç biraz daha iyi olur sanırım:)
tialle hiç ts v band için konuştunuzmu planları varmı böyle birşey ile alakalı?
yayla yoluna cikman lazim miata ile :D piste gerek yok :icon_tup:
haha Adana'da ortam müsait öyle fantastik yollar için bir elime geçse :D
hmm mantıklı istediğiniz güç için çok kısıtlayıcı olmaz muhtemelen zaten turbonun çıkışıda 3 inç biraz daha iyi olur sanırım:)
tialle hiç ts v band için konuştunuzmu planları varmı böyle birşey ile alakalı?
:) tial ile konusmadim ama yildiz makinadan sinif arkasim ile teknik cizim yaptik :) test sonuclarindan sonra TS'nin durumu sallantida, zira single her zaman fazla guc cikartiyor, TS alt devirde boost goruyor ama orta devirde single tekrar one cikiyor ve redline'a kadar onde gidiyor..randiman olarak TS daha iyi, guc dususu daha az single'a gore..tune kolayligi var, esit silindir tune imkani sagliyor. Uzun omurluluk acisindan cok basarili.. ama tork hissettirmiyor, daha lineer bir guc bandi sagliyor..
:) tial ile konusmadim ama yildiz makinadan sinif arkasim ile teknik cizim yaptik :) test sonuclarindan sonra TS'nin durumu sallantida, zira single her zaman fazla guc cikartiyor, TS alt devirde boost goruyor ama orta devirde single tekrar one cikiyor ve redline'a kadar onde gidiyor..randiman olarak TS daha iyi, guc dususu daha az single'a gore..tune kolayligi var, esit silindir tune imkani sagliyor. Uzun omurluluk acisindan cok basarili.. ama tork hissettirmiyor, daha lineer bir guc bandi sagliyor..
kesinlikle güç daha lineer yumuşak şekilde gelmesi gerekir mantık olarakta yada hesaplamalarda o şekilde,
egzantrik olarak kombinasyonlarla deneyebildinizmi runner çaplarını değiştirip birde ?
drag vs tarzı işler için single iyi fakat ben yinede tsciyim :)
kesinlikle güç daha lineer yumuşak şekilde gelmesi gerekir mantık olarakta yada hesaplamalarda o şekilde,
egzantrik olarak kombinasyonlarla deneyebildinizmi runner çaplarını değiştirip birde ?
drag vs tarzı işler için single iyi fakat ben yinede tsciyim :)
arabadan arabaya degisiyor, kagit uzerindeki hesap gibi olmuyor her zaman ;)
benim subaruya TS takmam, daha yeni soktum :) ama supraya iyi gelebilir mesela :)
Runner capindan once turbo egsoz housing degistirmek daha mantikli..sirayla yapacagim arkadan baslayarak, runner en son..gerek kalmaz insallah, ama fullrace manifoldu isteyen olur kesin ;) egzantrik ilk ve son secimim :) o konuda deneye gerek yok bence..dedigim gibi motoru tek seferde istedigim gibi topladim, turbo/egsoz/intercooler setup degisiklikleri istedigim guc bandinin yakalamada yeterli olur.. intercoolera gerek kalmaz bile bence ama hayirlisi diyorum..
egzantrik değiştimi eski setupa göre?
impreza için değilde sıraı 4 silindirde kapak iyiyse ts daha iyi çalışması lazım 6 silindire göre pulse daha kuvvetli genelde istisnalar hariç:)
housing demedim çünkü uygun a/r kullanmışsınızdir diye düşünmüştüm büyük a/r tercihim olur çoğu zaman cooler bilmiyorum ama çok büyük değilse değiştirmeye gerek yok bencede
egzantrik değiştimi eski setupa göre?
impreza için değilde sıraı 4 silindirde kapak iyiyse ts daha iyi çalışması lazım 6 silindire göre pulse daha kuvvetli genelde istisnalar hariç:)
housing demedim çünkü uygun a/r kullanmışsınızdir diye düşünmüştüm büyük a/r tercihim olur çoğu zaman cooler bilmiyorum ama çok büyük değilse değiştirmeye gerek yok bencede
ilk aldigim egzantrik hks 264, hala onlar var uzerinde..ARmiz .82, daha kucugu varmi arastirmam lazim, hatirladigim kadariyla zamaninda en kucuk ARyi almistim.
precision turbo ile gorustum gecen, konumuz 800HP 2.2L EVO, musteri TS istedi, birileri turbonetics housing uydurmus konu olan precision turbo icin, precision kesinlikle single tavsiye etti, ustlerde TS boguluyor, biz TS icin dizayn etmedik bunu dedi :) sasirdim :) benimle ayni fikirde olan birini buldum sonunda dedim icimden ;) TS konusu derin baya......dedigim gibi kagit ustunde hersey ok ama housing dizayninin efektif oldugunu farz ediyoruz, sadece farz edebiliyoruz ;)
Sinan Koc
18-08-2010, 19:59
Ses adama kafayi yedirtir. 5 yillik lastik umurunda olmaz ki insanin :) tebrik ederim...
Pist konusunda haklisiniz ama 190$ nere 500-1000 euro nere... Zor isler. Cok Cok Cok pahali.
Herkes pahalı diyor ama dedikleri gibi iş başa düşünce 'lastiğim yok,balatam bitik,debriyaj kaçırıoyor,pist çok buyuk arabam yetmez, vs vs vs' bahaneler bulunuyor,körfez pistine bile girmeye bir sürü insan ık mık çekiyordu.
Haklısın hem pahalı hemde işletmecilik olarak yanlış bir politika izliyorlar ama birazda insanlardan talep gelmeli..
Herkes pahalı diyor ama dedikleri gibi iş başa düşünce 'lastiğim yok,balatam bitik,debriyaj kaçırıoyor,pist çok buyuk arabam yetmez, vs vs vs' bahaneler bulunuyor,körfez pistine bile girmeye bir sürü insan ık mık çekiyordu.
Haklısın hem pahalı hemde işletmecilik olarak yanlış bir politika izliyorlar ama birazda insanlardan talep gelmeli..
aynen oyle :mad: bahane cok millette..
kim daha hizli, kimin arabasi daha iyi vs degil olay, amac eglenmek...
Tamam sizde haklısınız ama şunuda göz önünde bulundurmak lazım, min 500euro diyelim piste bunun benzin ekleyin 100TL, İstanbul parkta dönmek isteyen kesin balata ve lastik sorunu cıkıcaktır daha sonra onada min 500TL diyelim.
1000+100+500= 1600TL bence şuan için TR için sölüyorum bu koşullarda çogu kişi girmez sokakta gazlamayı tercih eder. Ayrıca bir çok kişi pistten korkuyo bence. İzmit körfez bu iş için biçilmiş kaftandı inşallah tekrar açılır cüzi fiyatlarla olmaya başlar yoksa şuanki durumda çogu kişi İstanbul Parkı tercih etmez. Ordaki imkanlarla burdaki imkanlar bir degil o yüzden ora ile burayı karşılaştırmak yanlış olur düşüncesindeyim.
Soyle bir hesapta var aslinda ama piste ciktiktan sonra anliyor insan :D
4-6 hafta insanin gaza basasi gelmiyor piste ciktiktan sonra, arabayi kullanmak bile icimden gelmiyor :) standart vatandas gibi dolasiyor insan, demek istedigim 1 gunluk masraf zamana yayilinca azaliyor ;)
lastige, balataya iyi davranirsan yarim sezon gotutur seni..
yokmu oralarda hic bulusmalar vs? dag/yayla yoluna cikip sabahin 5inde gazliyoruz biz 4-5 araba, pist masrafi yok ama hafif tehlikeli, ucuyordum gecen en one ben gectim yoluda bilmiyorum donmedi araba karsi seritten biri gelse kafa kafaya gircez :)
Denemek isteyen varsa sabah 4-5 arası Kalkan-Kaş 23km lik dag yolu var ucurumlu deniz manzaralı :)
Denemek isteyen varsa sabah 4-5 arası Kalkan-Kaş 23km lik dag yolu var ucurumlu deniz manzaralı :)
ayarlayin abi ne guzel iste bende vesile olmus olurum :)
daha normal virajlarda sıkıntı çeken ama düzlükte kral olan arkadaşlar şimdi kendimi göstereceğim diye serin sulara gömülmesin ? :) :)
daha normal virajlarda sıkıntı çeken ama düzlükte kral olan arkadaşlar şimdi kendimi göstereceğim diye serin sulara gömülmesin ? :) :)
aman abi lutfen simdiden dis gostermeyin birbirinize :) iste bu yuzden cekiniyor zaten tecrubesi olmayanlar.. pistin guzel yani degisik gruplar olmasi, tecrubesi olmayanlar kendi aralarinda cikiyor, ondekini gecmek yasak isaret etmeden... hizli gruplarda Allah ne verdiyse :)
dag yolunda hizli arkadaslar onde olur, yavaslar arkadaki grupta, biz oyle yapmistik..
aman diim aman, eglence amacli bu isler, ego amacli degil :Deli:
Soyle bir hesapta var aslinda ama piste ciktiktan sonra anliyor insan :D
4-6 hafta insanin gaza basasi gelmiyor piste ciktiktan sonra, arabayi kullanmak bile icimden gelmiyor :) standart vatandas gibi dolasiyor insan, demek istedigim 1 gunluk masraf zamana yayilinca azaliyor ;)
lastige, balataya iyi davranirsan yarim sezon gotutur seni..
yokmu oralarda hic bulusmalar vs? dag/yayla yoluna cikip sabahin 5inde gazliyoruz biz 4-5 araba, pist masrafi yok ama hafif tehlikeli, ucuyordum gecen en one ben gectim yoluda bilmiyorum donmedi araba karsi seritten biri gelse kafa kafaya gircez :)
abi aynı nedenlerden dolayı araba alasım gelmiyor...phidalphia civarı pist var mıdır? bir kez giriş mi 190$? yıllık uyelik falan oluyor mu? yoksa gozlerimle gordum burada arabadan zevk almanın cok zor oldugunu...
aman abi lutfen simdiden dis gostermeyin birbirinize :) iste bu yuzden cekiniyor zaten tecrubesi olmayanlar.. pistin guzel yani degisik gruplar olmasi, tecrubesi olmayanlar kendi aralarinda cikiyor, ondekini gecmek yasak isaret etmeden... hizli gruplarda Allah ne verdiyse :)
dag yolunda hizli arkadaslar onde olur, yavaslar arkadaki grupta, biz oyle yapmistik..
aman diim aman, eglence amacli bu isler, ego amacli degil :Deli:
ben de bunu anlatmaya çalışıyorum zaten abi :) :) "kral"dan kastım oydu zaten egolarını tatmin etmede son noktada olan insanlar, her ortamda karı-koca muhabbetine girenler işte..hala yarışması gerekenlerin otomobillerin değil kendilerinin olduğunu anlayamayanlar.. hırsları zevklerinin önüne geçen insanlar.. bu kadar kavga sırf bunun için oluyor zaten.. tecrübeden öte bir şey bu işte, ben düz yolda herkesi geçtim virajda da saplarım modunda olanlar için söyledim, o hırsın sonu kötüdür az çok biliyorsunuzdur dağ yollarında..
az çok sizin ne kadar zevk aldığınızı biliyorum mesela, time triallerde son ses müzik dinleyip zevkin doruklarına varıyorsunuz.. ha ben mesela motor sesini tercih ederim ama en azından zevk aldığım şey otomobil sürmek, bir şeyleri kazanmaktan önce gelen durum bu.. kazanınca da yüzümüzdeki gülümseme o kötü adam, egoları tatmin olmuş adamın o iğrenç gülümsemesi olmamalı.. yarıştığın adam hatta geçtiğin adam bile orgazm olduysa seninle birlikte, gerçekten zevk için yarışılmış olunuyor :)
turbo&quattro
20-08-2010, 02:50
@ izo
geldinmi Amerika'ya ?
he geldim de ehliyet alcaz ilk önce bakalım....turkiyede araba kullanmanın zevki farklıymıs:)
mşllh. kazasız belasız cenk..
5 sene yatsada performansı çok iyi aracın pist org. da çok iyi olmuş burada düşünemiyorum toplu piste çıkımını :)
Erol..
abi aynı nedenlerden dolayı araba alasım gelmiyor...phidalphia civarı pist var mıdır? bir kez giriş mi 190$? yıllık uyelik falan oluyor mu? yoksa gozlerimle gordum burada arabadan zevk almanın cok zor oldugunu...
:) keske herkes senin gibi dusunse, isin ceza kismi zaten sinir bozucu..hic acimadan ehliyeti alirlar 1 yil... isin diger tarafi sokaktaki masum insanlari tehlikeye atmak..
herkesi piste davet ediyorum, yada bos dag yollarina :)
ben de bunu anlatmaya çalışıyorum zaten abi :) :) "kral"dan kastım oydu zaten egolarını tatmin etmede son noktada olan insanlar, her ortamda karı-koca muhabbetine girenler işte..hala yarışması gerekenlerin otomobillerin değil kendilerinin olduğunu anlayamayanlar.. hırsları zevklerinin önüne geçen insanlar.. bu kadar kavga sırf bunun için oluyor zaten.. tecrübeden öte bir şey bu işte, ben düz yolda herkesi geçtim virajda da saplarım modunda olanlar için söyledim, o hırsın sonu kötüdür az çok biliyorsunuzdur dağ yollarında..
az çok sizin ne kadar zevk aldığınızı biliyorum mesela, time triallerde son ses müzik dinleyip zevkin doruklarına varıyorsunuz.. ha ben mesela motor sesini tercih ederim ama en azından zevk aldığım şey otomobil sürmek, bir şeyleri kazanmaktan önce gelen durum bu.. kazanınca da yüzümüzdeki gülümseme o kötü adam, egoları tatmin olmuş adamın o iğrenç gülümsemesi olmamalı.. yarıştığın adam hatta geçtiğin adam bile orgazm olduysa seninle birlikte, gerçekten zevk için yarışılmış olunuyor :)
:) krallar cok :) neydi o sarki 1000lerce dansoz var :)
valla bu mantaliteyi asmak yas ile alakali biraz, birazda karakterle.. bazi insanlar arabayi millete gostermek icin alir, modifiyeyi millet pohpohlasin diye yapar..kendimiz icin yaparsak bazi seyleri, millete hava atmaktan ziyade, iste o zaman gercekten zevk aliniyor :icon_tup: cikip kendiniz icin gazlayin zamana karsi yarisin kendinizi deneyin yoksa ahmeti mehmeti gecmissinde ne olmus yani :) cikalim eglenelim hepberaber kardes kardes stres atalim stres yapmaktansa :) gecmisim gecilmisim ne farkeder hayatta her zaman rekabet iyi degil, zamani yeri var..saygili olmak lazim her zaman..
muzik beni rahatlatiyor pit alaninda beklerken, kullanmaya baslarkende tempoya sokuyor :) tempoya ulastiktan sonra duymuyorum zaten :) gaza gelmis oluyorum :D
mşllh. kazasız belasız cenk..
5 sene yatsada performansı çok iyi aracın pist org. da çok iyi olmuş burada düşünemiyorum toplu piste çıkımını :)
Erol..
eyvallah abi, daha cok yolumuz var..bakalim hayirlisi..
topluca piste cikmak, valla herkese kismet olur insallah.. ama sizlerden talep gelmesi lazim dedigim gibi, ben umitliyim bu konuda, 1-2 seneye baslar bu isler orda.. amerikada bile 3-4 senelik mevzu bu pist isi, japonya once oldu bu konuda..
dag yollari ile basladi hersey yillar once ;)
:) krallar cok :) neydi o sarki 1000lerce dansoz var :)
valla bu mantaliteyi asmak yas ile alakali biraz, birazda karakterle.. bazi insanlar arabayi millete gostermek icin alir, modifiyeyi millet pohpohlasin diye yapar..kendimiz icin yaparsak bazi seyleri, millete hava atmaktan ziyade, iste o zaman gercekten zevk aliniyor :icon_tup: cikip kendiniz icin gazlayin zamana karsi yarisin kendinizi deneyin yoksa ahmeti mehmeti gecmissinde ne olmus yani :) cikalim eglenelim hepberaber kardes kardes stres atalim stres yapmaktansa :) gecmisim gecilmisim ne farkeder hayatta her zaman rekabet iyi degil, zamani yeri var..saygili olmak lazim her zaman..
muzik beni rahatlatiyor pit alaninda beklerken, kullanmaya baslarkende tempoya sokuyor :) tempoya ulastiktan sonra duymuyorum zaten :) gaza gelmis oluyorum :D
:D
yaşla alakalıysa eğer 18 yaşındayım ve böyle düşünüyorum arabam da yok ayrıca :) Tüm bu zevklerimin de büyük çoğunluğunu simülasyon oynayarak kazandım, tabi içimden gelen heyecan da cabası. Her motor sesi duyduğumda içim bir garip oluyor hala :D
:D
yaşla alakalıysa eğer 18 yaşındayım ve böyle düşünüyorum arabam da yok ayrıca :) Tüm bu zevklerimin de büyük çoğunluğunu simülasyon oynayarak kazandım, tabi içimden gelen heyecan da cabası. Her motor sesi duyduğumda içim bir garip oluyor hala :D
hahha bende simulasyon ile basladim gran turismo 1 oynardik japon versiyonu zamaninda :) direksiyonlar cikali olay cok gercekci oldu.. hala oynuyorum firsat buldukca.
pist tecruben var o yuzden boyle dusunuyorsun bence :D
hahha bende simulasyon ile basladim gran turismo 1 oynardik japon versiyonu zamaninda :) direksiyonlar cikali olay cok gercekci oldu.. hala oynuyorum firsat buldukca.
pist tecruben var o yuzden boyle dusunuyorsun bence :D
Hehe evet LFS de yeterince var :D 30 kişiyle 3 kişilik viraja girip kimsenin birbirine dokunmaması çok zevkli bir durum mesela :D ya da 0.003 saniye zamanımı geliştirdim diye yarım saat gülüyorum kendi kendime falan :hahaha: ahh keşke imkanlar artsa...
Hehe evet LFS de yeterince var :D 30 kişiyle 3 kişilik viraja girip kimsenin birbirine dokunmaması çok zevkli bir durum mesela :D ya da 0.003 saniye zamanımı geliştirdim diye yarım saat gülüyorum kendi kendime falan :hahaha: ahh keşke imkanlar artsa...
Dogru yoldasin :icon_tup:
iyi eglenceler ve iyi sanslar dilerim.. gonlunce olsun araba maceralarin :)
Dogru yoldasin :icon_tup:
iyi eglenceler ve iyi sanslar dilerim.. gonlunce olsun araba maceralarin :)
Teşekkür ederim Cenk abi :)
Maxiboost
20-08-2010, 22:59
:) krallar cok :) neydi o sarki 1000lerce dansoz var :)
valla bu mantaliteyi asmak yas ile alakali biraz, birazda karakterle.. bazi insanlar arabayi millete gostermek icin alir, modifiyeyi millet pohpohlasin diye yapar..kendimiz icin yaparsak bazi seyleri, millete hava atmaktan ziyade, iste o zaman gercekten zevk aliniyor :icon_tup: cikip kendiniz icin gazlayin zamana karsi yarisin kendinizi deneyin yoksa ahmeti mehmeti gecmissinde ne olmus yani :) cikalim eglenelim hepberaber kardes kardes stres atalim stres yapmaktansa :) gecmisim gecilmisim ne farkeder hayatta her zaman rekabet iyi degil, zamani yeri var..saygili olmak lazim her zaman..
muzik beni rahatlatiyor pit alaninda beklerken, kullanmaya baslarkende tempoya sokuyor :) tempoya ulastiktan sonra duymuyorum zaten :) gaza gelmis oluyorum :D
ehehe dağ yollarında bazen kendinle yarışırken beklenmedik şeyler olup tatsız olaylar yaşanabiliyor :D o yüzden çıkılacak güzergah bence 1 kere normal geçilip yolun durumuna bakılmalı. Bende sürekli uludağa çıkardım daha sonra u bir viraja kamyondan çimento dökülmüş arabalar geçe geçede ezmiş onu e takribi 100 civarı giriyorsunuz gecenin 2 sinde aydınlanıpta görüp tepki verene kadar :D o yüzden ya 1 kere çıkmak ya da klavuz bir araç yollamak lazım
ehehe dağ yollarında bazen kendinle yarışırken beklenmedik şeyler olup tatsız olaylar yaşanabiliyor :D o yüzden çıkılacak güzergah bence 1 kere normal geçilip yolun durumuna bakılmalı. Bende sürekli uludağa çıkardım daha sonra u bir viraja kamyondan çimento dökülmüş arabalar geçe geçede ezmiş onu e takribi 100 civarı giriyorsunuz gecenin 2 sinde aydınlanıpta görüp tepki verene kadar :D o yüzden ya 1 kere çıkmak ya da klavuz bir araç yollamak lazım
evet aynen oyle ;) tecrubeliler cikti piyasaya :) videolari bekliyoruz artik :D
cenk ses on numara ama bi 9000 bin dönmedi makina
buraya getirde makinayı 100 -270 deneyelim yada beni götür oraya
ben her türlü filimde oynarım porno dahil
yada her türlü yarışırım nasıl olursa oılsun yarış olsun
cenk ses on numara ama bi 9000 bin dönmedi makina
buraya getirde makinayı 100 -270 deneyelim yada beni götür oraya
ben her türlü filimde oynarım porno dahil
yada her türlü yarışırım nasıl olursa oılsun yarış olsun
ahhahah sana 9 bin az abi 10bin den asagi zaten kurtarmaz artik seni :) makina oraya gelir insallah daha genciz :) senin buraya gelmen lazimda donusun olurmu bilmem :D
tandogan
28-08-2010, 21:36
videoda kendim sürüyormuş gibi hisstettim.zaten arabanın sesine deli oldum bilgisayar başında:D ama o hızlanmalarda kamera puslanınca allahım.. sanki kendi gözüm kararıyor :D tebrikler abicim çok başarılı bir araç inş. 'master' için gelirimde gezdirirsin bizide :)
videoda kendim sürüyormuş gibi hisstettim.zaten arabanın sesine deli oldum bilgisayar başında:D ama o hızlanmalarda kamera puslanınca allahım.. sanki kendi gözüm kararıyor :D tebrikler abicim çok başarılı bir araç inş. 'master' için gelirimde gezdirirsin bizide :)
sesi guzel oldu evet :) icten yorumlarin icin tesekkur ederim, insallah beraber cikariz piste :) alt devirdeki ton benimde cok hosuma gidiyor, ustlerde cildiriyor makina ama fazla zorlamiyoruz 7200 ceviriyor sadece.
maşallah bizim hayallerimizi sizler yaşıyosunuz:D
:hahaha::hahaha::Deli:
:hahaha::hahaha::Deli:
yanlis ve talihsiz bir gozlem yapmissin kardes
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.