Orijinalini görmek için tıklayınız : 2005 WRX sorgusu
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-subaru-impreza-subaru-impreza-wrx-ppp-pilottan-satilik/detay
Alet cok yakısıklı duruyor uzerindeki prodrive kit ile ne civarda guc verir gideri ne ayardadır , fiyat aralıgı ne civarda olmalı . yılda 5000 km yapacagımdan, sanırım tuketimi cok yormaz diye dusunuyorum .
Degerli yorumlarınızı beklerim..
DogukanB
05-09-2010, 13:27
araba daha önceden yine 07 plaka ile ankradaydı. 30 yaşlarında biri kullanıyordu. 1 kere arabayı zorladığını, arabayı üzecek hareket yaptığını görmedim. yanlış hatırlamıyorsam bide orjinalden farklı fren sistemi vardı.
ppp ile 265-270 aralığında bi güce ulaşıyor.
ppp nin detaylı incelemesini buradan yapabilirsiniz;
http://www.prodrive.com/up/03MY%20WRX%20PPP.pdf
VTec_king
05-09-2010, 14:15
sti al direk derim..
araba daha önceden yine 07 plaka ile ankradaydı. 30 yaşlarında biri kullanıyordu. 1 kere arabayı zorladığını, arabayı üzecek hareket yaptığını görmedim. yanlış hatırlamıyorsam bide orjinalden farklı fren sistemi vardı.
ppp ile 265-270 aralığında bi güce ulaşıyor.
ppp nin detaylı incelemesini buradan yapabilirsiniz;
http://www.prodrive.com/up/03MY%20WRX%20PPP.pdf
Tsk ederim cok guzel bilgiler..
PPP li 0-100 : 4.8 sn , 0-160 : 14,1 sn ve 400 mt gecisi 13.7 sn diyor :icon_tup:
sti al direk derim..
Hacım STI derken bir bakıyorsun karsına Evo9 da cıkıyor olay kopuyor fiyatları cok ucuyor . Wrx daha mantıklı duruyor benim gibi adama PPP lide son derece yeterli fiyatlarıda cok daha makul:)
KingoAtmo
05-09-2010, 14:55
Arabayı alıralmaz o.z.'leri race gold a boyat dostum, hayalimdir :D
Jantar fenaymıs :D satılık oz ultraleggera var...
daha once taypar vardi sanirim, standart turbosu ile ust devirler cok keyifsiz gelecektir bence sti tmic ve 16g takip daha mutlu olabilirsiniz :D
wrx stock olarak, ppp, yada stock'a yakın şekillerde çok keyifli bir araç ama sti'a nazaran daha kırılgan bir yapısı var.
temiz bir sti almanızı önermek isterim ama oda sert gelebilir :) çocuk koltuğu falan takıcağınızı varsayıyorum.
daha once taypar vardi sanirim, standart turbosu ile ust devirler cok keyifsiz gelecektir bence sti tmic ve 16g takip daha mutlu olabilirsiniz :D
biz onu yaptık,
forged internal+ppg helical vs. şeklinde devam ediyor. :p
DoDo_hamann
05-09-2010, 18:14
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-subaru-impreza-arabadan-anlayanlarin-alacagi-makina-29699378/detay
aynı paralara sti var nerdeyse, yazık günah wrx'e o paralar.
daha once taypar vardi sanirim, standart turbosu ile ust devirler cok keyifsiz gelecektir bence sti tmic ve 16g takip daha mutlu olabilirsiniz :D
PPP nin pdf ekine baktım figure ler son dereceler tatminkar eger dogru ise bana yeterli gibi geldi :icon_tup:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-subaru-impreza-arabadan-anlayanlarin-alacagi-makina-29699378/detay
aynı paralara sti var nerdeyse, yazık günah wrx'e o paralar.
2.5 lt olmasa 05 uzeri almak istiyorum ne kadar yuksek model benim icin o kadar iyi o yuzden STI a gerek yok benim nazarımda :icon_tup:
DogukanB
05-09-2010, 19:51
yılda çok fazla kullanmayacakmışsınız zaten, ilerde yüklemek istediğinizde forged isticek şanzuman isticek. o linkteki sti da bilinen, temiz bir arabadır. değerlendirmekte fayda var :)
yılda çok fazla kullanmayacakmışsınız zaten, ilerde yüklemek istediğinizde forged isticek şanzuman isticek. o linkteki sti da bilinen, temiz bir arabadır. değerlendirmekte fayda var :)
vallahi bende anlamadım herkes ısrarla STI diyor :beuj:
wrx bu kadarmı kotu yada STI bu kadarmı basarılı anlayamadım.
PPP wrx de kendi halinde gider hrld ..
DogukanB
05-09-2010, 20:06
subaru hiç kötü olurmu:p:)
tabi ki ppp wrx de gayet tatminkar, ama subaru alıpta azıcık gıdıklamayan yoktur herhalde, ileriye dönük daha masraflı olabilir wrx.
subaru forumumuzda bilgili büyüklerimizin yazdığı çok güzel wrx & sti karşılaştırması mevcut. dilerseniz özelden kopyasını atabilirim.
Maxiboost
05-09-2010, 20:08
bu parayı wrx e vereceğime üstüne biraz daha koyup komple sti yürüyenli gc8 alırım :D yılda 5.000km de x4 kat zevk alırım
bu parayı wrx e vereceğime üstüne biraz daha koyup komple sti yürüyenli gc8 alırım :D yılda 5.000km de x4 kat zevk alırım
Harbi GC8 de cok mantıklı hem yarı param cebimde kalır neden olmasın :icon_tup:
Shadow_Dancer
05-09-2010, 20:12
Harbi GC8 de cok mantıklı hem yarı param cebimde kalır neden olmasın :icon_tup:
Piyasada eli yüzü düzgün GC8 yok denecek kadar az.. Eger ki bütçen 40 lira civarındaysa wrx daha mantıklı model açısından.. ama ilandaki arabanın fiyatı biraz yüksek bana göre..
2,5 makinaları önermiyolar tam bende bilmiyorum sebebini ama dün geceden sonra ciddi manada 99-2000 bir gc8 düşünüyorum artık neden 99-00 derseniz hangi yıl makyajlandı tam hatırlamıyorum :D bunların dışı kadar içide farklı çünkü
ufak tefek dokunuşlarla 280-290 hplerde günlük çok cici makinalar yaw :D
seko, madem niyetleneceksin, yapıstır bug eye STI isin sonunu gorelim.
Şekil 1a)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-subaru-impreza-2002-bugeye-sti/detay
Piyasada eli yüzü düzgün GC8 yok denecek kadar az.. Eger ki bütçen 40 lira civarındaysa wrx daha mantıklı model açısından.. ama ilandaki arabanın fiyatı biraz yüksek bana göre..
Aklıma yatan en son ceco nun sattıgı vardı zira giderinide gormustum cokta guzel paraya satıldı aslında Gc8 de yok degil var :icon_tup:
seko, madem niyetleneceksin, yapıstır bug eye STI isin sonunu gorelim.
Şekil 1a)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-subaru-impreza-2002-bugeye-sti/detay
Abi bilmiyorum 1.30 baktım , golf gti baktım , 98 321 m3 lere bakıyorum wrx bakıyorum allah sonumuzu hayretsin :D
wrx icin verecegim rakam en cok 35 tir bu arada yanlıs anlasılmasın o paraları verecek degilim :icon_tup:
Aklıma yatan en son ceco nun sattıgı vardı zira giderinide gormustum cokta guzel paraya satıldı aslında Gc8 de yok degil var :icon_tup:
2,5 makinaları önermiyolar tam bende bilmiyorum sebebini ama dün geceden sonra ciddi manada 99-2000 bir gc8 düşünüyorum artık neden 99-00 derseniz hangi yıl makyajlandı tam hatırlamıyorum :D bunların dışı kadar içide farklı çünkü
ufak tefek dokunuşlarla 280-290 hplerde günlük çok cici makinalar yaw :D
bro işte ceconun makinayı aldık bizim imhotep özgüre :) dün akşamda kullandığım oydu kesinlikle temizi vardır ama gc8 alırken biraz fazla araştırmak gerekiyor orası kesin :icon_tup:
Shadow_Dancer
05-09-2010, 20:38
Aklıma yatan en son ceco nun sattıgı vardı zira giderinide gormustum cokta guzel paraya satıldı aslında Gc8 de yok degil var :icon_tup:
İyi araştırıp denk getirmek gerekiyor işte.. eger zamanım var uzun vadede bakarım diyorsanız amenna.. Özgürün yeni aldıgı makina her açıdan çok iyi.. Maşallah zaten kardeşime..
Ertug_T.
05-09-2010, 21:25
bende şu an aynı araştırma içerisindeyim sti için..ama esas merak ettiğim aracın olması gereken fiyat aralığı nedir..bahsettiğim kasa bugeye ve üzeri 2.0sti lar..ppp olması dahada güzel olur benim için ama ilanlardaki fiyatlar birbiriyle çok orantısız..40-60-80.000 tl arası değişkenlik gösteriyor??
STI PPP
http://www.prodrive.com/up/02MY%20STi%20PPP.pdf
WRX PPP
http://www.prodrive.com/up/03MY%20WRX%20PPP.pdf
Performans degerlerine bir bakmanızı tavsiye ediyorum ..
WRX in aşırı biir kırılganlıgı yoksa PPP ile saglıklı yuruyor ise aradaki aynı yasta verilecek fazladan 20 bin tl normal kullanıcılar icin mantıksız geliyor bence ..
Shadow_Dancer
05-09-2010, 21:32
Napacaksın önemli olan bu...
wrx alırım günlük kullanırım arada iki sıkarım diyosan eyvallah
Ama ben alırım deli gibi yüklerim gazlarım diyosan sti her zaman için
kasaları aynı olmalarına ragmen birbirleriyle alakasız arabalar
DogukanB
05-09-2010, 21:33
2 litre sti' lar için;
-sti ların bloğu ej207 olup krank ve pistonlar forged'dir.
-wrx lerin ise ej 205 olup forged internalleri yoktur.
-sti şanzumanı 6 ileri olup sağlam bir şanzumandır(600hp ye kadar sağlıklı bi şekilde desteklediği görülmüştür).
-wrx şanzumanı 5 ileri olup 350-400hp ye kadar destekler
-sti da 550cc pink enjektörler vardır.
-wrx de 440cc enjektör vardır.
-sti jantları 17inç ve oldukça hafiftir.
-wrx jantları da 17inç olup sti jantından daha ağırdır.
-sti larda brembo fren sistemi varken,
-wrx de 2 potlu standart kaliper vardır.
-sti da ıhı vf35,
-wrxde mhi tdo4 turbo bulunur.
-sti' ın arka difransiyeli kilitli iken
-wrx' lerde viskoz kavraması bulunur.
(05 modelden sonra stida kullanıcı kontrollü aktif orta difransiyel, wrx de ise açık ön difransiyel ve viskoz orta difransiyel vardır.
-motor kapakları farklıdır. sti sübapları wrx'e göre büyüktür ve yay ve şapkaları daha sağlamdır. bu sebepten sti daha yüksek devir dönebilir.
-sti da subap zamanlanması için AVCS vardır, wrx' de yoktur.
-volan, baskı ve balata wrx ve sti' da farklıdır. (sti volanı hafiftir, baskısı daha sağlamdır ve balatasında metal oranı fazladır. Wrx' e ufak bi işçilikle sti baskı-balata seti takılabilir
-emme manifoldları farklıdır.
-egsoz sistemleri farklıdır.
-ecuları tamamen farklıdır.
-sti aksları daha güçlüdür, sti şanzuman çıkış viskozu daha sağlamdır.
-sti intercooler' ı wrx e göre daha büyük ve verimlidir.
-sti da intercooler water spray vardır, wrx de sonradan takılır, orjinalde yoktur.
-sti süspansiyonu wrx e göre evrim geçmiştir.
-gösterge paneli tamamen farklıdır ve sti da shift light göstergeye gömülüdür.
-stin koltukları wrx' e göre daha farklıdır.
-sti poryalar wrx' e göre daha sağlamdır.
-subru gda(01-02) ve gdb(03-05) serilerinde 1.6, 2.0, wrx ve sti' ın karoseri aynıdır.
-wrx gerek teknik sistemi gerek koltuk yapısıyla şehir içi kullanımına daha uygun olup, daha konforlu ve daha yumuşak bir kullanıma sahiptir.
-sti da maksimum limit çok daha fazladır, wrx'e bir takım ekipman değişikliği ile ulaştığınız noktaya sti' da sadece tbe eksoz ve yazılım ile ulaşılabilir
-05 wrxlerde sti ammortisörleri, forged krank, önceki WRX modellerine göre çok daha sağlam diff. ve viskoz, vb. bilimum parçalar standart olarak geldi. İç aksesuar olarak da 2005 WRX'ler önceki kasalara göre epey farklıdır.
aradaki farklar
Napacaksın önemli olan bu...
wrx alırım günlük kullanırım arada iki sıkarım diyosan eyvallah
Ama ben alırım deli gibi yüklerim gazlarım diyosan sti her zaman için
kasaları aynı olmalarına ragmen birbirleriyle alakasız arabalar
oyle gaz biri olsaydım typer a birseyler yapardım aksam uzeri arkadasları organize edip aksam cıkıyormuyuz diye sonra 10 gibi uyuya kalan bir adamım dusun durumumu :icon_tup:
univertiden beri bir impreza hayalim vardır araya type r girdi cıktı simdi alabilirim bakıyorum sti modeli dusuk hemde butcemin ustunde yanlıs anlasılmasın imkanım olsa hic dusunmem sti alırım 05 ama 50 binden baslıyor:icon_tup:
wrx de bakıyorum degerlere gayet tatminkar takarım cocuk koltugunu kısın cıkarım kartepeye vs. onun zevkini alma hesabındayım :D
kısaca wrx daha insancıl geliyor bana :)
wrx le turkıyenın her tarafını rahat rahat gezersın bendede wardı konforunu ben tein coilover takana kdr çok iyiydi sparco koltuklar olmasına ragmen,ınternat ve external olarak sti a kesınlıkle bısı demıorum ama gunluk kullanım ıcın ben pek tavsıye etmem zaten cogu subaru makınesının ıcı forgedlandıgı ıcın wrxle stı arasındakı tek fark aktarım organları kalıyor ve sanzumanı en zayıf noktasıda malesef sti a gore sanzumanı cok sıkıp zorlamıcam belımıde agrıtmıcam dıosanız wrx.ama hard olsun dıosanız sti.ben wrx den cok memnundum.motoru sti gıbıydı zaten.ii karar wermek lazım.
Ertug_T.
05-09-2010, 21:38
bence bu farklar için sti alıp 10-15 fazla vermeye değer..ara modele binmektense serinin en üstüne binmeyi tercih ederim..maddi durumlada alakalı bi durum ona bişey diyemem =)
DogukanB
05-09-2010, 21:39
abi senin amacın belli zaten sti sana çok sert gelir.
ppp wrx senin için gayet tatminkar diye düşünüyorum, eksoz sesi felanda gayet güzel, kafa ütülücek kadar yoğun çıkmıyo, boxer homurtusunuda hissedebiliyosun
hayırlı olsun :)
Shadow_Dancer
05-09-2010, 21:42
abi senin amacın belli zaten sti sana çok sert gelir.
ppp wrx senin için gayet tatminkar diye düşünüyorum, eksoz sesi felanda gayet güzel, kafa ütülücek kadar yoğun çıkmıyo, boxer homurtusunuda hissedebiliyosun
hayırlı olsun :)
Aynen katılıyorum söylediklerine bakarak
hayırlı olsun.
Olay STI mı WRX miye donuyor gerenk yok STI a 50K kusur verecegime direkt evo ya gecerim o yuzden wrx hakkında olumlu olumsuz tecrubelerimizi paylasalım.
msl uzunda 120 km/h sabit ne civarda tuketir bu PPP ?
sehir ici abarıp 20 lt leri gormez dimi ?
bu zamana kadarkı arabalarım arasında en keyıflısıydı WRX ama halıyle rahat durmuyorsun ve baya bır benzın yakıyor.fulledıgım zaman 140 tl ye 200 km gıdıyordum :D
ama cok ozledım her an 106 yı verıp alabılırım :D
bence o paralara binilebilecek enguzel araba wrx.
kickboxer
05-09-2010, 23:13
ben 05 wrx yerine temiz bi gc8 tavsiye ederim
Xenomorph
06-09-2010, 00:59
bu zamana kadarkı arabalarım arasında en keyıflısıydı WRX ama halıyle rahat durmuyorsun ve baya bır benzın yakıyor.fulledıgım zaman 140 tl ye 200 km gıdıyordum :D
ama cok ozledım her an 106 yı verıp alabılırım :D
azcık ımpreza sevgım vardı tukettın bıtırdın:D 140 > 200km nedır :eek:
kickboxer
06-09-2010, 01:29
bu zamana kadarkı arabalarım arasında en keyıflısıydı WRX ama halıyle rahat durmuyorsun ve baya bır benzın yakıyor.fulledıgım zaman 140 tl ye 200 km gıdıyordum :D
ama cok ozledım her an 106 yı verıp alabılırım :D
senin araba nasıl yakıyomus ogle ya oksıjen sensorun fln mı bozuktu acaba ben orjnal enjektorlerımle 50 tl lık benzınle 140km yol yapıyodum hatta ınanmayan arkdslarımla bırlıkte gttık geldık sok oldular
DogukanB
06-09-2010, 01:33
senin araba nasıl yakıyomus ogle ya oksıjen sensorun fln mı bozuktu acaba ben orjnal enjektorlerımle 50 tl lık benzınle 140km yol yapıyodum hatta ınanmayan arkdslarımla bırlıkte gttık geldık sok oldular
şehir içi mi bu :eek: 35 kuruş civarına denk oluyo ki oda baya güzel bi değer oluyo :D
Shadow_Dancer
06-09-2010, 01:53
Denizin arabasında yakma konusunda sıkıntı vardı zaten.. Normal degildi yani yakışı
Ertug_T.
06-09-2010, 03:07
açıkcası yakıt konusunda subaruları çok karalıyolar diye düşünüyorum...sanıldığı kadar çok yakmıyo aslında..benim 1.4 turbo arabam 300-400kr arası yakarken onun o rakamlarda yakması zaten çok normal =)
Denizin arabasında yakma konusunda sıkıntı vardı zaten.. Normal degildi yani yakışı
yok lan en son ozgun bakmıstı bızde oksıjen sensoru fılan dıyoduk calısıyordu normaldı ozgun sagolsun bır ayar cektı ama aksamı arabayı takasladım :D:D:D
05 WRX alabileceğin en iyi - en sağlam WRX'tir, araba temiz ise hiç düşünme al. (Ki bildiğim kadarı ile Koray'ın arabası bizim subaruimpreza.org camiasında bilinen, temiz bir arabadır...)
Krank, yürüyenden bazı parçalar, amortisörler direk STi parçaları. Şanzıman, diff..vs seleflerinden daha sağlam, hiç başın ağrımaz.
VF34'lü ve buna uygun setup'lı 2005 bir WRX'i sıfır aldım ve 2009 Ağustosta sattım, 1.6 bar cont. yürüyordum, hiçbir sıkıntı yaşamadım, çok debriyaj değiştirdim yanlız.. :)
Basarsan yakar, basmazsan daha az yakar ama bu araba dizel bir binek araba değil aklında olsun..
STi ayrı bir dünyadır ama çok serttir, günlük kullanımda "orta şekerli" bir WRX her açıdan tatminkardır.... Misal altındaki WRX ile, Carerra 4S'ler ile oynamak, sıfırdan kalkışta ikinci-üçüncü elektrik direğine kadar F430 "ayırmak" senin tatmin etmiyorsa o zaman STi al ve yükleyebildiğin kadar yükle derim, daha da başka birşey demem.. :)
Hele de WRX 2005 ise tadından yenmez, bu model bir WRX'in standarda yakın bir GC8 ile mukayese edilmesini de anlamış değilim...
darksideİmpreza
06-09-2010, 09:57
Antalya,alanya arası gidip geldim..toplamda 370 km yol yaptım hesabıma göre 135 tl benzin yaktım..hta68 turbo 750 cc enjektörler headers turboback egsoz ile..hani aman aman gazlamadım ama önüme gelen arabayı geçtim geçerkende hiç zorlanmadım..subariklerin uzun yolu çok zevklidir..2006 dan bu yana 2 gc8 3 Wrx im oldu..kırılganlık konusuna gelince forged motorlu gc8 yada wrx almanızı öneririm..yapılan garajı ustası belli olsun motordan sıkıntı yaşamazsınız.
kickboxer
06-09-2010, 10:18
şehir içi mi bu :eek: 35 kuruş civarına denk oluyo ki oda baya güzel bi değer oluyo :D
şehir içi hemde bazı yerlerı trafikte:D:D
valla özgürlede konuştum gc8 için bir depoya 470 km falan yaptım dedi ama depo ne kadara doluyo onu sormadım :D
senin araba nasıl yakıyomus ogle ya oksıjen sensorun fln mı bozuktu acaba ben orjnal enjektorlerımle 50 tl lık benzınle 140km yol yapıyodum hatta ınanmayan arkdslarımla bırlıkte gttık geldık sok oldular
şehir içi mi bu :eek: 35 kuruş civarına denk oluyo ki oda baya güzel bi değer oluyo :D
Arabamın motoru forged yapıldıktan sonra, şehiriçi tek depo ile 530-550 km arası yol yapıyorum :) öyle 90 sabit vs hiç gitmedim
170 tl doldurdum kanka
Benimki 160'a doluyo seninki genişlemiş galiba :hehe:
Seko,
Bende herkesin söylediklerini yazıcam :)
Wrx ve Sti arasında kalındıysa amaca yönelik alışveriş yapmak gerekir. Bunun sonucunda Wrx sana gayette yeterli gelecektir.
Yiğit görmesin çöker arabana :p
Benimki 160'a doluyo seninki genişlemiş galiba :hehe:
kanka ışık dıpteydi ve ben doldurmadım peder koymus saolsun :D 170 tl aldım dedi veya yanlıs hatırlıyor.. eğer 160 tl koyduysa 430 km yol yaptım..0,37 kurusa denk gelir.
debryaj değişmeden once 160 tl ye 350 km yapmıştım.
kanka ışık dıpteydi ve ben doldurmadım peder koymus saolsun :D 170 tl aldım dedi veya yanlıs hatırlıyor.. eğer 160 tl koyduysa 430 km yol yaptım..0,37 kurusa denk gelir.
debryaj değişmeden once 160 tl ye 350 km yapmıştım.
Depo 45 litre.
Motoru sağlıklı Wrx veya Gc8 yakıt konusunda çok canını acıtmaz insanın. Ama STI üzer biraz :D
Depo 45 litre.
Motoru sağlıklı Wrx veya Gc8 yakıt konusunda çok canını acıtmaz insanın. Ama STI üzer biraz :D
ilk dolumda 350 km gidince apışıp kalmıstım kanka :D
edo typer
06-09-2010, 10:48
stı yerıne wrx almak typer yerıne type s almaya benzer:D sanzımanı ıle debrıyajı ıle motoru ıle ugrasmaktansa stı alırım hıc bıseyı ıle ugrasmam ole bınerım:D wrx aıle aracı zorlamaya gelmez. hıc dusunme stı al ole typerdan cok sert bı arabada deıl.. typerdan sonra ewo 9 aldım typerdan daha rahat bence;) ses yok gurultu yok rahatsız edıcı bı sertlıgı yok;)
boxer motoru cam bardak olarak gorenleri anlamiyorum illa forged olsun neden deniyor acaba? canı alinan her araba kiriliyor zaten gc8e ozgu bisey degilki bu,:
200binde stok motor 18g takili gezenler istisna falan degil bence :)
seko kanka paran varsa şöyle bı sıralama yap kafanda STI - GC8 (260 350 HP ) SONRA WRX GELIR BENCEN TERCIH SENIN TABI. ÖZGURE VERDIGIM ARAC MUHTEMELEN 250 HP FLAN CIKAR GIDISINI SEN GORDUN :) HAKKINDA HAYIRLISI ACELE ETME ;)
2005 STi'lar egzozlu, yazılımlı yani çıtır mod'lu 300 ps civarlarında olanları şehir içi kaç lt yakar? 15-20?
özgur baskıyı yaptırdın mı lenn :) off sımdı ne zzevklı olmustur o makına yaa :(
Ertug_T.
06-09-2010, 11:28
2005 STi'lar egzozlu, yazılımlı yani çıtır mod'lu 300 ps civarlarında olanları şehir içi kaç lt yakar? 15-20?
aynısını bende merak ediyorum..
aynısını bende merak ediyorum..
hani olur ya ilerde alırız neyim.. :D çok zor ihtimal olsa da.. bilmek iyi olur.. ;)
özgur baskıyı yaptırdın mı lenn :) off sımdı ne zzevklı olmustur o makına yaa :(
yaptırdım combo cok keyıflı oldu.. yakın zamanda vf35 ide takıyorum bir takım enjektorle beraber..:)
STI PPP
http://www.prodrive.com/up/02MY%20STi%20PPP.pdf
WRX PPP
http://www.prodrive.com/up/03MY%20WRX%20PPP.pdf
Performans degerlerine bir bakmanızı tavsiye ediyorum ..
WRX in aşırı biir kırılganlıgı yoksa PPP ile saglıklı yuruyor ise aradaki aynı yasta verilecek fazladan 20 bin tl normal kullanıcılar icin mantıksız geliyor bence ..
stı yerıne wrx almak typer yerıne type s almaya benzer:D sanzımanı ıle debrıyajı ıle motoru ıle ugrasmaktansa stı alırım hıc bıseyı ıle ugrasmam ole bınerım:D wrx aıle aracı zorlamaya gelmez. hıc dusunme stı al ole typerdan cok sert bı arabada deıl.. typerdan sonra ewo 9 aldım typerdan daha rahat bence;) ses yok gurultu yok rahatsız edıcı bı sertlıgı yok;)
edo linklere bir tıkla degerlere bir bak derim .
ozellikle PPP wrx ile stock sti ve PPP sti ın surelerine bir goz at durumu anlarsın.
extreme bir alet pesinde degilm zaten oyle olsam satılık 500+ aletler var piyasada gider onlara yazılırım :icon_tup:
types - type r olayına stock a yakın iken katılmıyorum ama ciddi yukleyecek adam gitsin sti yada evo9 alsın :icon_tup:
seko kanka paran varsa şöyle bı sıralama yap kafanda STI - GC8 (260 350 HP ) SONRA WRX GELIR BENCEN TERCIH SENIN TABI. ÖZGURE VERDIGIM ARAC MUHTEMELEN 250 HP FLAN CIKAR GIDISINI SEN GORDUN :) HAKKINDA HAYIRLISI ACELE ETME ;)
Aciliyeti yok parada batmıyor sirket aracı ile idare ediyoruz kafama gore birsey bulursam alırım olmadı boyle devam.
mavi bir gc8 bulursam eli yuzu duzgun o da olabilir ..
seko sen ne zaman sattın tayyarını?
BosphorusBoys
06-09-2010, 17:28
Konu Kirliliği Yapmayım diye ßuraya yazım dedim
aracı tanıyan warmıdır ?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-subaru-impreza-2-0-subaru-sti/detay
DogukanB
06-09-2010, 17:43
Konu Kirliliği Yapmayım diye ßuraya yazım dedim
aracı tanıyan warmıdır ?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-subaru-impreza-2-0-subaru-sti/detay
http://www.techturkey.com/forum/private.php?do=newpm&u=10697
herkez motordan bahsediyorda 350 hp bi wrx yada gc8 in şanzumanını napıcak kimse yazmamıs :) ben söliyim sık sık kırılır onu goze al derim yada yumusak kullanıcaksınız..
bu 35 kuruş yakanlarada helal diyorum ben gezmeye cıktıgım zaman en az net 80 kuruş yakıyorum...
15-16'ya S70 T5 al abi ?
Edit: Diğer Subaru konusuna yazıcaktım :D
kickboxer
06-09-2010, 18:08
herkez motordan bahsediyorda 350 hp bi wrx yada gc8 in şanzumanını napıcak kimse yazmamıs :) ben söliyim sık sık kırılır onu goze al derim yada yumusak kullanıcaksınız..
bu 35 kuruş yakanlarada helal diyorum ben gezmeye cıktıgım zaman en az net 80 kuruş yakıyorum...
inanmayan arkadaslarım bindiğinde sok olmuslardı.Şunada açıklık getireyim temiz olan gc8 ve wrx lerin ögle motorlarına sanzumanlarına zırt pırt bısey olmaz kullanmayı bılmek bakmak ve bilinçli olmak yeterlidir.
inanmayan arkadaslarım bindiğinde sok olmuslardı.Şunada açıklık getireyim temiz olan gc8 ve wrx lerin ögle motorlarına sanzumanlarına zırt pırt bısey olmaz kullanmayı bılmek bakmak ve bilinçli olmak yeterlidir.
azminize hayran kaldım o zaman :) 300 HP ve ustu olan her gc8 ve wrx in şanzumanı rolling geceleri kovalıyan biri altında kesinlikle çatır çutur kırılır..
motor konusuna gelince oynanmamıs vede üzülmemiş gc8 lerin 250 300 k km leri rahatlıkla gorduklerini biliyoruz..stok motorda cok dayanıklıdır aslında.
Cimmeria
06-09-2010, 18:31
Konu Kirliliği Yapmayım diye ßuraya yazım dedim
aracı tanıyan warmıdır ?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-subaru-impreza-2-0-subaru-sti/detay
oha ne güzelmiş bu yahu
BosphorusBoys
06-09-2010, 18:41
oha ne güzelmiş bu yahu
Bende ghünlerce ßakıyorum Çok ghuzel diyorum ama...
dü$ündürüyor i$hte :)
Sonuçta STI..
edo typer
06-09-2010, 20:30
seko basımdan gecen bı olay anlatayımda wrxten sogu:D bı abım vardı wrxı vardı ppp lı sonradan yuro yazılım yaptı 76 dp 76 egzos fln yapıldı. tutturdu bana erdem sıfırdan nasıl kaldırcaz bunu demeye.. bende ne anlarım w4xten o kdr narındır fln bılmıorum abı sok kesıcıye cek ayagını kalksın dedım:D ılla gel goster dedı valla abı ben kullanmam emanet dedım yanına oturttu benı denıyo kaldırmayı olmuo yalvardı ALLAH askına kaldır dedı kıramadım tamam dedım:D:D:D soktum kesıcıye bı kalktım mermı gıbı kalktı bı 2 cektım yıne cok guzel 3 yapcam baktım debrıyaj yok:D dedım kı debrıyaj pedalı koptu:D:D megersem debrıyaj rullmanı yerınden cıkmıs:D bende dedım kı bundan sonra subaru alırsam stı alınır wrx alırsam aids olayım:D:D ppplı wrxınde 3 dıslı ve karsılıgını dogradıgınada sahıt olmus bırısı olarak sorunsuzluk ıstıosan wrx yerıne kesınlıkle sti almanı tawsıye ederım. hızlı yada yavas olmasından deıl saglamlık acısından sti onerdım;)
seko basımdan gecen bı olay anlatayımda wrxten sogu:D bı abım vardı wrxı vardı ppp lı sonradan yuro yazılım yaptı 76 dp 76 egzos fln yapıldı. tutturdu bana erdem sıfırdan nasıl kaldırcaz bunu demeye.. bende ne anlarım w4xten o kdr narındır fln bılmıorum abı sok kesıcıye cek ayagını kalksın dedım:D ılla gel goster dedı valla abı ben kullanmam emanet dedım yanına oturttu benı denıyo kaldırmayı olmuo yalvardı ALLAH askına kaldır dedı kıramadım tamam dedım:D:D:D soktum kesıcıye bı kalktım mermı gıbı kalktı bı 2 cektım yıne cok guzel 3 yapcam baktım debrıyaj yok:D dedım kı debrıyaj pedalı koptu:D:D megersem debrıyaj rullmanı yerınden cıkmıs:D bende dedım kı bundan sonra subaru alırsam stı alınır wrx alırsam aids olayım:D:D ppplı wrxınde 3 dıslı ve karsılıgını dogradıgınada sahıt olmus bırısı olarak sorunsuzluk ıstıosan wrx yerıne kesınlıkle sti almanı tawsıye ederım. hızlı yada yavas olmasından deıl saglamlık acısından sti onerdım;)
o kadar vahim olmamalı olamazzz :D
ha kırıldı simdi kırılıyor diyerekte aractan keyif alınmazki hani ne kadar sakiniz desekte arasıra canını almak lazım aletin :icon_tup:
neyse kısmet yahu zaten acelem yok bakınıyorum simdilik..
ocean0636
06-09-2010, 22:24
Sen en iyisi EP3'e geri dön, bıoşver subiyi mubiyi :D
2005 WRX'in şanzımanını kırmak kolay değildir.. Epey uğraştık, kırılmadı.. :)
2004 ve alt modelleri için birşey diyemeyeceğim ama 2005 diğerlerine göre çok daha sağlam... Ama asla bir STi şanzımanı değil tabii ki.
Kullanım amacına ve bütçeye göre tercih yapmak lazım.
Impreza'da hayat 1999dan sonra başlar.
99 ve sonrasında ilerde wrx'de kullanılan şanzuman ve frenler kullanıldı, kapaklar farklıdır.
Ben bu aralar şirket aracı olarak WRX düşünüyordum, sonrasında STi'a döndüm, 205 sti alacaktım, en son Legacy Dizel'de karar kıldım :)
Standart lay lay lom bineceksen WRX , önüm açık olsun, gt30 bile takarım , sorunsuz yürürüm dersen STi , sağından solundan ses gelsin, eli kulağında bazı yerleri yorulup değişim istesin dersen GC8.
Gc8 şanzumanı da çok garip bir şanzuman, 1 ay neredeyse %20 şanzuman yağı ile gezdim bir nane olmadı, yağını koyduk, 18g turbo ile 1. vites bitti, 2 ye aldım, önüme biri çıktı ayağımı gazdan çektim, sonra geri bastım, çatırrrt aldık 2. vitesi kucağa. Tamamen şans yani.
darksideİmpreza
07-09-2010, 09:27
ONunda çözümü var dogbox'lu wrx yada gc8 alacaksın..:icon_tup::icon_tup:
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.