Orijinalini görmek için tıklayınız : MAF S2000 vs BA TYPER
ROT_vtec
05-09-2010, 16:59
S2000 : filtre - kat iptali
TYPER : filtre - headers - ekzos - kpro
s2000 : 2 kişi
typer : 2 kişi
http://www.streetfire.net/video/maf-s2000-vs-ba-typer_2056543.htm
http://www.streetfire.net/video/maf-s2000-vs-ba-typer_2056540.htm
http://www.streetfire.net/video/maf-s2000-vs-ba-typer_2056533.htm
http://www.streetfire.net/video/maf-s2000-vs-ba-typer_2056546.htm
3. vites DJ TYPER
http://www.streetfire.net/video/maf-s2000-vs-dj-typer_2056538.htm
Çok zevkli denemelerimiz oldu,katılan bütün arkadaşlara ve özellikle enese teşekkürler ;)
camı biraz aralık bıraksaymışsınız ses dinleseydik:):)
Araçlara MaşALLAH...
camı biraz aralık bıraksaymışsınız ses dinleseydik:):)
Araçlara MaşALLAH...
boşver sesi çıkar şu arabanıda canlı canlı dinle gari
Enessssssssssssssssssssssssssssssss ALLAH Seni :p
S2000 son videoda vites geçerkeni sesi dehşet güzel. Araçlara Maaşallah.
boşver sesi çıkar şu arabanıda canlı canlı dinle gari
arabada mekanik sıkıntı var olgar, bayramdan sonra savaş ustaya gidicek..anlıcagın daha var.:)
Maşallah araçlara
ama Typerın acilen ayarlarına bakılması lazım
Kpro lu typerı S2K gecemez
güzel deneme olmuş
Maşallah araçlara
ama Typerın acilen ayarlarına bakılması lazım
Kpro lu typerı S2K gecemez
bencede :) egzos borusunun değişmesi lazım dışı 60 içi 57
Maşallah araçlara
ama Typerın acilen ayarlarına bakılması lazım
Kpro lu typerı S2K gecemez
Enesin sanırım egzozla alakalı sıkıntısı var, ayarından cok. Avanstan şikayetçiydi bir de
Aynı durum bende de var,
süper egzozcum 70 lik spiral tak dememe rağmen gitmiş içi 50 küsürlük spiral ve araboru yapmıs, yani headersim 63, araborum 57 lik ya da daha az (60 dan kesin az), son 70 geliyordu
yeni araborudan sonra, mugen headers filtre egzozlu s2k ile bende kafa kafaya gittim 2 vs 2
belki komik gelebilir ama 8400-8500 lere kadar nefesi olan araba 8000 den sonra yoktu o gece, sadece o araboru yuzunden üst devirlerde sanki yerinde sayıyordu, ben işini adam gibi yapan birine egzozumu düzelttirip, o2 sensörü + motor kulaklarını yenileyip tekrar deneyeceğim.
Demeye çalıştığım, Enes egzozundaki problemi hallederse aracı hissedilir biçimde daha iyi gidecektir.
enesin araba belirgin şekilde üst devirler bitmek bilmiyo k-prodan sonra hdrs ve ara borular yetmez halde olduğu belli ve avans problemi yüzünden avans kısık seviyede gidiyo inşh en kısa zamanda helletip sorunsuz şekilde deneler yapar.
maşh araçlara kazasız belasız
TYPERHAKAN
05-09-2010, 19:23
maşaallah iki araçta çok güzel gitmiş.
edo typer
05-09-2010, 19:29
2 aracada masallah.. s2knın gıderı cok ıyı dıger typer vıdeolarında gormustuk.. headers ve egzos bahane olmamalı yıllarca aynı setupı kullandık. bı bujı degısır bıraz hava sogur enes gecer;)
maşşallah araclara güzel denemeler olmuş...
2 aracada masallah.. s2knın gıderı cok ıyı dıger typer vıdeolarında gormustuk.. headers ve egzos bahane olmamalı yıllarca aynı setupı kullandık. bı bujı degısır bıraz hava sogur enes gecer;)
moruk aynı havayı S2K çekmiyormu
hava soguyunca sadece typer mı soguk hava cekiyor ?
Biz yıllarca S2k typer denedik
cai - headers - komple egzost - Kpro
typerı S2K gecemez
60 da da basılsa gecemez
80 de de basılsa gecemez
VTec_king
05-09-2010, 23:31
Cumhur geri kalan videoları istiyoruz ayrıca acil eski ayarına dön
BS sendeki videolarıda istiyoruz ve seninde ayarında bir farklılık olmamış
aynen arbaa egzosdan zaten kaç kg hafiflemişti
birde dedigin gbi js headers 63mm headerstan sonra full titanium egzost sistemi
ciddi güsel gidiyordu top speede takılmadan tırmanıyordu
benim denedigim en hızlı S2K ydı
Selcuk_RoL
06-09-2010, 01:38
bence eneste bi sıkıntı olduğu kesin ayardı egsozdu bakılır bakım yapılır gene denenir bence
Çok zevkli denemelerimiz oldu,katılan bütün arkadaşlara ve özellikle enese teşekkürler ;)
Ben teşekkür ederim rica ettik kırmadınız elinize ayağınıza sağlık :) S2k yada kocaman bi maşallah..
Kırıcı olmadan eleştiren arkadaşlardan Allah razı olsun :) Evet şu anda olması gerektiği gibi gitmiyoruz ama nedenleri belli şeyler sıkıntı değilde eksikler var..tamamlanınca Allah nasip ederse olması gerektiği gibi gidicez :)
Eksiklerden de bahsedelimde kimsenin aklında soru işareti kalmasın..Dc headersla kat edebilceğimiz yol belli ancak onunda gerisindeyiz büyük ihtimalle ki başka alternatif kalmıyor ara boru sıkıntı yaratıyor.Çapın dar olmasını geçtim kıvrım yerleri çok sert dönüyor.Onun haricinde buji yağ bakımı filan hiç bi zaman eksik etmediğim titiz olduğum noktalar orda bi eksik yok yani..
İnşallah alışık olduğumuz ba typerı geri döndürcez :)
edo typer
06-09-2010, 09:11
moruk aynı havayı S2K çekmiyormu
hava soguyunca sadece typer mı soguk hava cekiyor ?
Biz yıllarca S2k typer denedik
cai - headers - komple egzost - Kpro
typerı S2K gecemez
60 da da basılsa gecemez
80 de de basılsa gecemez
kanka soguk dedıgım afr deıldı:) hıc ayar yapılmadan havalar sogursa enes gecer demek ıstedım cunku aracı avans vurmayı keser buyuk ıhtımal:) bencede enes gecer,gecmesı gerekır,gecıcegıne ınanıorum:):icon_tup:
lütfen insanların konusunun içine etmeyin lütfen
Bu arada kimse kırılmasın sadece ortak zevkimiz olan birşede yorumlarımızı paylaşıyoruz.
Saygılarımla,
Engin
Güzel ve zevkli deneme olmuş tebrikler.
ROT_vtec
06-09-2010, 11:51
Ben teşekkür ederim rica ettik kırmadınız elinize ayağınıza sağlık :) S2k yada kocaman bi maşallah..
Kırıcı olmadan eleştiren arkadaşlardan Allah razı olsun :) Evet şu anda olması gerektiği gibi gitmiyoruz ama nedenleri belli şeyler sıkıntı değilde eksikler var..tamamlanınca Allah nasip ederse olması gerektiği gibi gidicez :)
Eksiklerden de bahsedelimde kimsenin aklında soru işareti kalmasın..Dc headersla kat edebilceğimiz yol belli ancak onunda gerisindeyiz büyük ihtimalle ki başka alternatif kalmıyor ara boru sıkıntı yaratıyor.Çapın dar olmasını geçtim kıvrım yerleri çok sert dönüyor.Onun haricinde buji yağ bakımı filan hiç bi zaman eksik etmediğim titiz olduğum noktalar orda bi eksik yok yani..
İnşallah alışık olduğumuz ba typerı geri döndürcez :)
BA typer temizliği ve gidişiyle çok beyendiğim bir typeR ;) eksikleri giderdikten sonra kpro ile daha hızlanacağından eminim..2 aydır temiz bir typeR bulmak için uğraşıyorum fakat yok..:( filtre - headers - ekzos lu bir typerın 5 sonrasına kadar önde olacagını biliyoruz fakat MAF s2000 bu anlamda gideri çok sağlam bir s2000.. şuan yan koltugunda denemelere çıktıgım s2000 ile yakında bende bir typer sahibi olarak enkötü BA typer kadar yürümek dileğindeyim :icon_tup:
s2k kpro typer ı iste bu yuzden gecemez :)
whp degerlerine bir goz atın zaten herkes hangi aracın kaç kg oldugunu biliyordur ..
tekere 203,2 hp vermis..
http://i1004.hizliresim.com/2010/4/1/3656.jpg
Buda kpro typer tekere 214 vermis .. artı olarak rbc ve guzel bir ayar ile 8500 de dusme olmadan 8800 e kadar peak yapan bir egri yakalanıyor..
http://img14.imageshack.us/img14/986/grnt117ol9.jpg
ba typer temizliği ve gidişiyle çok beyendiğim bir typer ;) eksikleri giderdikten sonra kpro ile daha hızlanacağından eminim..2 aydır temiz bir typer bulmak için uğraşıyorum fakat yok..:( filtre - headers - ekzos lu bir typerın 5 sonrasına kadar önde olacagını biliyoruz fakat maf s2000 bu anlamda gideri çok sağlam bir s2000.. şuan yan koltugunda denemelere çıktıgım s2000 ile yakında bende bir typer sahibi olarak enkötü ba typer kadar yürümek dileğindeyim :icon_tup:
büyük bi sabırsızlıkla bekliyoruz selim abi:)
s2k kpro typer ı iste bu yuzden gecemez :)
whp degerlerine bir goz atın zaten herkes hangi aracın kaç kg oldugunu biliyordur ..
tekere 203,2 hp vermis..
http://i1004.hizliresim.com/2010/4/1/3656.jpg
Buda kpro typer tekere 214 vermis .. artı olarak rbc ve guzel bir ayar ile 8500 de dusme olmadan 8800 e kadar peak yapan bir egri yakalanıyor..
http://img14.imageshack.us/img14/986/grnt117ol9.jpg
keşke herşey öyle dynoda yazanla olsa :)dynoda 8-10 hp az çıkaran typerın fazla çıkaranı patır kütür geçtiği görülmüştür
bide bu işlerde aerodinami filanda önemlidir sanırım 200+süratlerde :)
Maf s2k filitre, cat iptali ile K-pro lu Typerları geçiyor üzerine headers,egsoz bide afr ayarı ile ne yapar siz düşünün.
Gayet güzel keyifli denemeler olmuş maaşallah.Peki BP ile MAF s2k deneseler sizce sonuç ne olur ?
Maf s2k filitre, cat iptali ile K-pro lu Typerları geçiyor üzerine headers,egsoz bide afr ayarı ile ne yapar siz düşünün.
Ama BA typer'ın eksikleri varmıs
Dyno olayı biraz daha teknik hale getirdi güzel
keşke herşey öyle dynoda yazanla olsa :)dynoda 8-10 hp az çıkaran typerın fazla çıkaranı patır kütür geçtiği görülmüştür
bide bu işlerde aerodinami filanda önemlidir sanırım 200+süratlerde :)
aynen tunanın arabasının yere cok yakın oldugunu da unutmamak lazım büyük etken
gayet güzel keyifli denemeler olmuş maaşallah.peki bp ile maf s2k deneseler sizce sonuç ne olur ?
bildiğim kadarıyla bp headers egsoz sistemi vardı ki öleyse bizi rahat geçer.
aynen tunanın arabasının yere cok yakın oldugunu da unutmamak lazım büyük etken
öle çok yakın deildi ya kanka,bide bi aralar yüksek araba daha ii topspeed yapar denirdi yüksek derken kasa deil aracın yerden yüksekliği
bildiğim kadarıyla bp headers egsoz sistemi vardı ki öleyse bizi rahat geçer.
Olsun yinede deneyin :D
yok moruk yaa
basıktı baya :)
yere ne kadar yakın olursa şase okadar daha iyi hızlanıyor top speede arac
yok moruk yaa
basıktı baya :)
yere ne kadar yakın olursa şase okadar daha iyi hızlanıyor top speede arac
hımm doğrudur o zmn :)yani daha basıklarıda vardı mesela akınınki daha basıktı :)
olsun yinede deneyin :d
dj s2000 le denemiştik biz 2 kişiydik o tek kişi 1 boy kadar almıştı bizi ama 2 ye 2 deneyemedik.dj nin spec lerini bilen varmı?
bildiğim kadarıyla bp headers egsoz sistemi vardı ki öleyse bizi rahat geçer.
Headers yok.Egzos ara boru test pipe filtre var.
Bence bp'yle deneyin güzel bi deneme olur hem hıdırda yokmus
headers yok.egzos ara boru test pipe filtre var.
bence rahat alır beni diye düşünüyorum nasip olursa deneriz ama neden olmasın.
Dyno olayı biraz daha teknik hale getirdi güzel
gel gorki cem uzmanı inandıramadık sadece arkadan iter ile onden ceker farkı bile olayı anlatmaya yeter aslında ..
aerodinami olarak s2k nın o kut on direk ile nasıl aerosu cok iyi oluyor onu anlamıyorum belki on yuzey alanı ufak oradan yırtıyordur :icon_tup:
halen daha oyumu kprolu rbc li typer a veriyorum ama s2k yıda ayrı severim orası baska :D
gel gorki cem uzmanı inandıramadık sadece arkadan iter ile onden ceker farkı bile olayı anlatmaya yeter aslında ..
aerodinami olarak s2k nın o kut on direk ile nasıl aerosu cok iyi oluyor onu anlamıyorum belki on yuzey alanı ufak oradan yırtıyordur :icon_tup:
halen daha oyumu kprolu rbc li typer a veriyorum ama s2k yıda ayrı severim orası baska :D
hehe abi sen şimdi video filan izliosun,dynolara bakıosun ona göre konuşuosun biz zamanında çok çıktık denedik birbirmizi yedik ben ona istinaden konuşuorum yoksa öle ince detaylardan bende bi *** anlamıorum :)
hehe abi sen şimdi video filan izliosun,dynolara bakıosun ona göre konuşuosun biz zamanında çok çıktık denedik birbirmizi yedik ben ona istinaden konuşuorum yoksa öle ince detaylardan bende bi *** anlamıorum :)
boyle sanal daha rahat oluyor hem birbirini yemeden :D
yeterki gonuller bir olsun bir gun s2k gecer bir gun type r :)
gel gorki cem uzmanı inandıramadık sadece arkadan iter ile onden ceker farkı bile olayı anlatmaya yeter aslında ..
aerodinami olarak s2k nın o kut on direk ile nasıl aerosu cok iyi oluyor onu anlamıyorum belki on yuzey alanı ufak oradan yırtıyordur :icon_tup:
halen daha oyumu kprolu rbc li typer a veriyorum ama s2k yıda ayrı severim orası baska :D
dyno da yere verdiği kayıplar çok farklı bence ben yere 232 hp veren s2k gördüm aynı konuda 50hp yere az veren Typer var nasıl olucak bu iş?
dyno da yere verdiği kayıplar çok farklı bence ben yere 232 hp veren s2k gördüm aynı konuda 50hp yere az veren Typer var nasıl olucak bu iş?
Bilmiyorum abi ama dynoda bakacagın yer yere ne verdigi onu biliyorum gerisi yalan zaten :)
Cimmeria
06-09-2010, 13:39
Bilmiyorum abi ama dynoda bakacagın yer yere ne verdigi onu biliyorum gerisi yalan zaten :)
dynoda bakman gereken başka yerlerde var :) eğri olsun, öncesi sonrası durumun olsun torkun olsun vs vs
-HAKTAN-
06-09-2010, 13:45
bence rahat alır beni diye düşünüyorum nasip olursa deneriz ama neden olmasın.
Müsait olduğumuz bi gün haberleşir deneriz sorun olmaz keyifli olur :D
dynoda bakman gereken başka yerlerde var :) eğri olsun, öncesi sonrası durumun olsun torkun olsun vs vs
hacım benim isim egri yorumlamak pompa satıcısıyım egrileri onların invertorlu egrileri , bep leri ona gore secim yaparım :D
Tam adamına soyledin yani lafı :D
hacım benim isim egri yorumlamak pompa satıcısıyım egrileri onların invertorlu egrileri , bep leri ona gore secim yaparım :D
Tam adamına soyledin yani lafı :D
Çok ayıpp pompa filan Ramazan ayında :):)
hacım benim isim pompa satıcısıyım :D
Çok ayıp hemde hacıya popma filan Ramazan ayındayız :):)
Güzel denemeler olmuş. Dyno verileri çok detay ister tekere veren kuvvet filan çıkan beygirle alakası olmuyor sürücü ve araçtan araca değşiyor her s2k böle yürümeye biliyor deneyip görmek lazım tabiki Kprolu typer daha güzel gidebilir ayarlarına baktırsın bi arkadaş keyifli deneme olmuş
Bu arada BA Typer sevdiğim bir araç Enes'te çok kaliteli bir kardeşimdir.
Bir kaç küçük ayarlama ile daha iyi olacaktır.
By_HaNNibaLL
06-09-2010, 14:50
Maşallah 2 araçta yürüyorda typ-R boru değiştirdikten sonra denemek lazim
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.