Orijinalini görmek için tıklayınız : Golf R mı Cupra R mı?
yukarı ayrancı mı aşşağı ayrancı mı ?
Emir_b16a
08-09-2010, 00:32
r diğin r 32 mi gtı mı ?
DogukanB
08-09-2010, 00:33
sabura emprenza
derece43
08-09-2010, 00:34
yukarı ayrancı mı aşşağı ayrancı mı ?
:D:D:D:D Type R
Golf R mı Cupra R mı?
foruma dün üye oldun sanırım;karşılaştırmalar konularına bakarsan bu şekilde olmuyor..ne için soruyorsun,kısadamı uzundamı,kalite konfordamı vsvs
konu biraz açık olmak zorundaki insanlar ona göre cevaplasın.
yoksa böyle sabaha kadar makara yapılır adet burda
Fıyat olarak Cupra R ama onunda suan ıcnı net fıyatı yok dogusta geldıgı zamankı dovız kurunu baz alırız dıyolar sıparıs vercek olanlara.Fiyat dusunulmeksızın 4 ceker aynı motora bınmek cok daha keyıflı olcaktır,ama ıkısını de kenara ıtıp ıkıncı el temız S3 almak daha mantıklı :)
foruma dün üye oldun sanırım;karşılaştırmalar konularına bakarsan bu şekilde olmuyor..ne için soruyorsun,kısadamı uzundamı,kalite konfordamı vsvs
konu biraz açık olmak zorundaki insanlar ona göre cevaplasın.
yoksa böyle sabaha kadar makara yapılır adet burda
Teşekkür ederim bende araştırmaya bilgi almaya çalışıyorum.konforda ve uzun yolda iki araç arasındaki karşılaştırma.
S.Özeren
08-09-2010, 00:48
el arabası
Teşekkür ederim bende araştırmaya bilgi almaya çalışıyorum.konforda ve uzun yolda iki araç arasındaki karşılaştırma.
250 bg üstü hot hatch iki araç yazıp , konfor ve uzun yolda mı karşılaştırma mı yapıyoruz..
Ludacris
08-09-2010, 00:54
E30 m3 hepsini geçer.:allaalla:
http://a.imageshack.us/img714/6229/05gp3.jpg
DogukanB
08-09-2010, 00:55
250 bg üstü hot hatch iki araç yazıp , konfor ve uzun yolda mı karşılaştırma mı yapıyoruz..
uzun deyince uzun yol anladı :D
AHMET1907
08-09-2010, 01:49
Cupranin fiyati golfun yarisi kadar, o paraya bence evo x:)
mhmtsrtp
08-09-2010, 02:01
uzun deyince uzun yol anladı :D
vurursa gol olur:D
ocean0636
08-09-2010, 02:02
Golf R :icon_tup:
illa ikisinden biri alıncaksa golf r derdim ama golfunde fiyatları ucuk 50bin euroya cok daha yüklenebilcek arabalar var üzerine biraz daha konup 335i alınabilir
nakayama
08-09-2010, 10:55
daybar .......:D;
golf-R
Golf R yerine o paraya Scirocco R alırım.
ecthelion
08-09-2010, 12:29
skyline gt-R
alicancalis
26-09-2010, 10:01
S3 sahibi olarak Golf R tabiki. 4 ceker bambaska birsey.
onursumer
26-09-2010, 11:05
R32 dimi bahsedilen :D
eğer oyleyse kesinlikle golf ama fiyat olarak uçmuş :D
sakimert
26-09-2010, 11:28
Golf R iyidir :)
çok pahalı golf yeşil 1 cupra R alsam kalan parayı benzine harcasam olur yaw cupra diyeyim :)
DogukanB
26-09-2010, 13:06
bu seçenekle arasında golf r. golf r le scirocco r arasında 3bin euro fark var, 2 kapı sorun yaratmıcaksa scirocco r.
Kaa scirocco
26-09-2010, 13:56
golf R kesinlikle iç dizayn olarak cokk cool bence
muhtemelen arada 20-25 bin TL fark olacak. Bu kadar benzer hatta haldexden başka artısı olmayan (tasarım, donanım hariç) iki araç için bu fark bence çok gereksiz.
para önemli değil dersen golf r derim ama o parayada başka bir alternatif ararım.
yavuz364
26-09-2010, 14:05
araçların 2wd ve 4wd olduğu düşünülürse çok ta benzer olduğu söylenemez :)
Golf R - R32 değil.. sanırım R32 den bahsedilmiyor..
ayrıca scirocco R da 2 çekiş ..
kesinlikle Golf R diyorum..
muhtemelen arada 20-25 bin TL fark olacak. Bu kadar benzer iki araç için bu fark bence çok gereksiz.
Gokhan43
26-09-2010, 14:07
Golf R diyorum :)
Haldex olduğunu biliyorum, tek fark o zaten. o kadar farka yinede değmez diyorum.
alicancalis
26-09-2010, 15:01
Haldex olduğunu biliyorum, tek fark o zaten. o kadar farka yinede değmez diyorum.
Haldex konusunda çok fikriniz var anlaşılan.
Ayrıca benim bildiğim, kaynakda gösterebilrim, Golf R'da S3 8p gibi piston , piston kolları, üst kapak vs birçok farklı parça var. Cupra motoru benim okuduklarım yanlı değilse 2.0TFSİ motorun yazılımla 240'a yükseltilmiş hali.
Buyrun 2.oTFSi ve türevleri, Bold olarak yazılan cupra motoru. Altında S3 motoruda var. Tabi durum Cupra R içn farklı, onu kastetmiyorum. Ama Benim tahminim Golf R motoru ile s3 veya TTs motoru benzer olucaktır ve en alt paragrafda motordaki farklar yazıyor. Yani araç yüklenicekse Golf R , Cupra'dan bu yazılanlara göre çok daha üstün. Yani güzel kardeşim fark sadece Haldex değil, kaldı ki haldex bile olsa o farka değer:))
2.0 R4 16v TFSI 125-210kW
This turbocharged EA113 engine is based on the naturally aspirated 110kW 2.0 FSI.
identification
parts code prefix/variant: 06F.C, 06F.D
engine displacement & engine configuration
1,984 cubic centimetres (121.1 cu in) inline-four engine (R4/I4); bore x stroke: 82.5 by 92.8 millimetres (3.25 in × 3.65 in), stroke ratio: 0.89:1 - undersquare/long-stroke, 496.1 cc per cylinder, compression ratio: 10.5:1
cylinder block & crankcase
CG25 grey cast iron with liquid-blasted cylinder bore honing; 88 mm (3.46 in) cylinder spacing, five main bearings, die-forged steel crankshaft, two simplex-roller chain driven balance shafts
cylinder head & valvetrain
cast aluminium alloy; modified inlet duct geometry for high tumble values providing superior knock resistance, four valves per cylinder (exhaust valves sodium filled for increased cooling), 16 valves total, low-friction roller finger cam followers with automatic hydraulic valve clearance compensation, belt and roller-chain driven double overhead camshaft (DOHC), continuous intake camshaft adjustment (42° variance from crankshaft)
aspiration
hot-film air mass meter incorporated into air filter housing, cast alloy throttle body with electronically controlled 'drive by wire' throttle butterfly valve, plastic variable length controlled intake manifold with charge movement flaps adjusted by a continuous-action pilot motor, 0.9 bars (13.1 psi) boost water cooled BorgWarner K03 turbocharger (K04 on 169 kW upwards) incorporated in exhaust manifold, sandwiched central front-mounted intercooler (FMIC)
fuel system
fully demand-controlled and returnless; - fuel tank mounted low pressure fuel pump, Fuel Stratified Injection (FSI): inlet camshaft double-cam driven Hitachi single-piston high-pressure injection pump maintaining a pressure between 30 to 110 bars (440 to 1,600 psi) in the stainless steel common rail fuel rail, four combustion chamber sited direct injection sequential solenoid-controlled fuel injectors, air-guided combustion process, multi-pulse injection with homogeneous mixing, stratified lean-burn operation with excess air at part load
ignition system & engine management
centrally positioned Bosch longlife spark plugs, mapped direct ignition with four individual direct-acting single spark coils; Bosch Motronic MED 9.1 electronic engine control unit (ECU), cylinder-selective knock control via two knock sensors, permanent lambda control
exhaust system
secondary air injection pump for direct injection into exhaust ports to assist cold start operation, cast iron exhaust manifold (with integrated turbocharger), one primary and one main ceramic catalytic converters, four heated oxygen sensors monitoring pre- and post catalyst exhaust gasses
dimensions
length: 652 millimetres (25.7 in), width: 648 millimetres (25.5 in), height: 666 millimetres (26.2 in), mass: 152 kilograms (335 lb)
ID codes, DIN-rated motive power & torque outputs, applications
BPJ
125 kilowatts (170 PS; 168 bhp) @ 4,300 rpm; 280 newton metres (207 ft·lbf) @ 1,800-4,200 rpm — Audi A6 (C6), VW Tiguan
BWA
136 kilowatts (185 PS; 182 bhp) @ 6,000 rpm; 270 newton metres (199 ft·lbf) @ 1,800-5,000 rpm — 2005 SEAT León
AXX, BWA, BWE, BPY (North America)
147 kilowatts (200 PS; 197 bhp) @ 5,100-6,000 rpm; 280 newton metres (207 ft·lbf) @ 1,800-5,000 rpm — Audi A4 (B7), Audi A3 (8P), 2006 Audi TT, VW Passat (B6), VW Golf Mk5 GTI, VW Jetta Mk5 GLI, SEAT León FR Mk2, SEAT Altea, SEAT Toledo Mk3, SEAT Exeo, Škoda Octavia (1Z) vRS
BUL
162 kilowatts (220 PS; 217 bhp) @ 5,900 rpm; 300 newton metres (221 ft·lbf) @ 2,200-4,800 rpm — 2005 Audi A4 (B7) DTM Edition
BYD
169 kilowatts (230 PS; 227 bhp) @ ?,??? rpm; 300 newton metres (221 ft·lbf) @ 2,250-5,200 rpm — VW Golf Mk5 GTI Edition30 & Pirelli Edition
BWJ
177 kilowatts (241 PS; 237 bhp) @ 6,000 rpm; 300 newton metres (221 ft·lbf) @ 2,200-5,500 rpm — SEAT León Cupra, SEAT León Cupra Mk2 facelift
BZC, CDL
188 kilowatts (256 PS; 252 bhp) — Audi S3 (8P)
BHZ
195 kilowatts (265 PS; 261 bhp) @ 6,000 rpm; 350 newton metres (258 ft·lbf) @ 2,500-5,000 rpm — Audi S3 (8P)
CDL
195 kilowatts (265 PS; 261 bhp) @ 6,000 rpm; 350 newton metres (258 ft·lbf) @ 2,300-5,200 rpm — Audi S3 (8P), Audi TTS, SEAT León Cupra R Mk2 facelift
CDL
200 kilowatts (272 PS; 268 bhp) @ 6,000 rpm; 350 newton metres (258 ft·lbf) @ 2,500-5,000 rpm — Audi TTS
???
210 kilowatts (286 PS; 282 bhp) — SEAT Leon Copa Edition / World Champion Edition (this version is a limited market availability variant, and does not appear in any official VWAG parts catalogues)
notes
the 195 kW and higher versions have stronger pistons and gudgeon pins, new rings, reinforced connecting rods, new bearings, reinforced cylinder block at the main bearing pedestals and cap, new lightweight aluminium-silicon alloy cylinder head for high temperature resistance and strength, adjusted exhaust camshaft timing, increased cross-section high-pressure injectors, 1.2 bars (17.4 psi) boost pressure K04 turbocharger with larger turbine and compression rotor - which some components are NOT shared with the lower output variants.
yavuz364
26-09-2010, 15:17
Birde benim anlamadığım Haldex dediğimiz olay (4WD) öyle basit birşey değil ki, :S başlı başına bir aracı almak için bahane olabilecek bir donanım... RWD ile kıyaslanabilecek birşey de değil...
@alican Cupra R da TTS ve Golf R daki motor var. 240lık cupra ile aynı değil.
195 kilowatts (265 PS; 261 bhp) @ 6,000 rpm; 350 newton metres (258 ft·lbf) @ 2,300-5,200 rpm — Audi S3 (8P), Audi TTS, SEAT León Cupra R Mk2 facelift
CDL
@yavuz tercih meselesi, ben golf R a sadece haldex için 25.000 fark vermem. Vericeksem golf R almam.
yavuz364
26-09-2010, 15:50
benim demek istediğim; olay haldex olması değil, isterse torsen diff. olsun önemli olan 4 çekiş olması.. ama 25000 fark verilmesi tercih meselesi tabi :)
Aynen ben de o kadar para verip golf kasası alır mıyım bilemiyorm ...
@alican Cupra R da TTS ve Golf R daki motor var. 240lık cupra ile aynı değil.
@yavuz tercih meselesi, ben golf R a sadece haldex için 25.000 fark vermem. Vericeksem golf R almam.
Rocco mu Golf r mı desen bende tabiiki Golf derim fiyatına baktığımızda. Demek istediğimi anladın sanıyorum :)
alicancalis
26-09-2010, 15:54
@alican Cupra R da TTS ve Golf R daki motor var. 240lık cupra ile aynı değil.
@yavuz tercih meselesi, ben golf R a sadece haldex için 25.000 fark vermem. Vericeksem golf R almam.
Yazdiklarimi iyi okursan bende zaten ayni seyi demisim. Durum cupra icin farkli:)
Once iyi okuyalim.
Asıl konunun başlığını okuyalım, Cupradan bahseden kimse yok ki. Neden benim yazdıklarıma istinaden cupra örnekleri veriyorsun. Cupra R'dan bahsediyoruz.
alicancalis
26-09-2010, 16:03
Asıl konunun başlığını okuyalım, Cupradan bahseden kimse yok ki. Neden benim yazdıklarıma istinaden cupra örnekleri veriyorsun. Cupra R'dan bahsediyoruz.
Aslinda haklisin ama benim bildigim cupra r TR de satilmiyor simdilik. Ben gayri ihtiyari TR deki modellere gore dusunuyorum:)
Estafurullah. Cupra R siparişle geliyor TR'ye , şuana kadar alan çıkmadı bildiğim kadarıyla :)
alicancalis
26-09-2010, 16:29
Estafurullah. Cupra R siparişle geliyor TR'ye , şuana kadar alan çıkmadı bildiğim kadarıyla :)
Peki bu Cupra R ne kadar geliyormuş? Ben bir fiyat göremedim.
ahmet3425
26-09-2010, 16:42
Rolling yapmayı seven bi adam gider rocco R alır genel olarak bi arabadan herseyi istiyorsa (goruntu haric) Golf R alır
bu muhabbette uzamaz biri cok yakısıklı diğeri haldex donanımına sahip kafa karıstırır bu karsılastırma :D
Peki bu Cupra R ne kadar geliyormuş? Ben bir fiyat göremedim.
Euro ile geliyor, şiparişle geldiği içinde insanlar euro kurunun sabit olmadığından ötürü pek giremiyorlar. 3 ay gibi bir sürede geliyor sanırım.
Seat forumunda bir arkadaş yazmıştı bunları euro olayından dolayı almamış. O mesajı bulamadığım için ne bilgi veremiyorum. konuyu bulunca mesajı editlerim.
Fiyatta 75-80 gibi olur muhtemelen. Cupranın 64'e satıldığını düşünürsek.
DizaynEmr
24-12-2010, 12:07
Gercegi warken taklitlerinden sakının =) golf r
devil_berk22
26-12-2010, 05:21
cupra r alırdım arda kalan parayıda başka araçta değerlendirirdim illa tek araç olucaksada gider evo x falan alırım o kadar parayı golf r a vereceğime
Jam da Joker
26-12-2010, 09:01
cupra r alırdım arda kalan parayıda başka araçta değerlendirirdim illa tek araç olucaksada gider evo x falan alırım o kadar parayı golf r a vereceğime
Emin ol ikisinede binsen Evoya Golfün yarı parasını vermezsin.. Bukadar kesin söyleyebilirim hayatımda parasını bukadar haketmeyen bir araba görmedim.. Yakında sadece Evo diye motor bloğu verip gerisini siz toplayın diyecekler..
Malzeme kalitesi işçilik detaylar yerlerde sürünüyor 120.000 TL verip o aracı sıfır alanları gerçekten aklım almadı alamadı..
İçerideki tek güzel detay koltukları dicem Golf R ın koltuklarına oturduktan sonra oda para etmez gözünde..
Ben ikinci el temiz bi cupra alırdım ve dogru gt30 :)Bence Golf-R o kadar para verilmez.
Emin ol ikisinede binsen Evoya Golfün yarı parasını vermezsin.. Bukadar kesin söyleyebilirim hayatımda parasını bukadar haketmeyen bir araba görmedim.. Yakında sadece Evo diye motor bloğu verip gerisini siz toplayın diyecekler..
Malzeme kalitesi işçilik detaylar yerlerde sürünüyor 120.000 TL verip o aracı sıfır alanları gerçekten aklım almadı alamadı..
İçerideki tek güzel detay koltukları dicem Golf R ın koltuklarına oturduktan sonra oda para etmez gözünde..
Sıfır bir evo aldım dediğin rakamları verip haklı ve haksız yanların var.
aynı zamanda birtanede golf 6 tdi aldım
evo x ve trendline donanımlı golfu karşılaştırdığımızda tamam haklısın evo işçilik çok alt safada kalıyor donanımda
yalnız şöyle bir konu daha var arabadan ne bekliyorsun adamlar golfe göre gerçekten bomboş bir araba yapmışlar ama tamamiyle pist arabası diyebilirim.roolcage i koy kaskını tak istediğin pistte gazla.yol tutuş,ara hızlanma,güvenlik bakımından evo o rakamları hakediyor fazlası ile.ama gel gelelim golf r yapmışlar herifler tdi la aynı çamurluklara tavana kaputa sahip :) varmı böyle bi dünya eski leon cupra r,s3 sahibi olarak konuşuyorum iki aracı topla bitane evo x edemez donanım ve konfor hariç...
Jam da Joker
26-12-2010, 11:18
Sıfır bir evo aldım dediğin rakamları verip haklı ve haksız yanların var.
aynı zamanda birtanede golf 6 tdi aldım
evo x ve trendline donanımlı golfu karşılaştırdığımızda tamam haklısın evo işçilik çok alt safada kalıyor donanımda
yalnız şöyle bir konu daha var arabadan ne bekliyorsun adamlar golfe göre gerçekten bomboş bir araba yapmışlar ama tamamiyle pist arabası diyebilirim.roolcage i koy kaskını tak istediğin pistte gazla.yol tutuş,ara hızlanma,güvenlik bakımından evo o rakamları hakediyor fazlası ile.ama gel gelelim golf r yapmışlar herifler tdi la aynı çamurluklara tavana kaputa sahip :) varmı böyle bi dünya eski leon cupra r,s3 sahibi olarak konuşuyorum iki aracı topla bitane evo x edemez donanım ve konfor hariç...
Aynı şeylerden bahsediyoruz yakında motoru verip gerisini siz tamamlayın derken bende ondan bahsediyorum. Motoruna, yürüyenine, yol tutuşuna birşey dediğim yok ama zaten onlarda olmasa nesi para edicekki ? Yani bana göre yaptıklarının hırsızlıktan farkı yok gerçekten o paraları hakettiğini düşünmüyorum. Bir ses sistemi olsun, hiç olmazsa doğru düzgün kaliteli malzeme olsun tamam pist aracı olur donanım olmaz ama olanlarıda insan düzgün yapar alt kısmına bir koruma yapar kapatır. Hakikaten hayal kırıklığına uğradım. Golfü savunmicam ama Evonunda içini Lancerden ayıran iki tane koltuk.. Yani demek istediğim 2010 yılındayız ve Evolution Mitsubishinin top segment aracı. Fiyatı ile böyle ama bana göre yaşadığımız yıl, teknoloji düşünülürse parasını karşılayan bir araç değil. Hani Evodan daha üst bir modeli olur anlarım ama içi Colt CZT kadar kötü. Yani bir Nissan 370Z ile GT-R35 farkı yok bundan bahsediyorum. Şahsen pist için Evo X o fiyatıyla lüks kaçar, kaç Evo sahibi X alıp piste kaç kere çıkıyor bunuda düşünmek lazım sonuçta hep şehir içinde kullanıyoruz ve açıkçası o konsol o ses sistemi o içerden gelen plastik sesler insanın verdiği parayı düşünmesine sebep oluyor. Allah için dışarıdan güzel duruyor ama içi seni dışı beni yakar mantığı :)
Aynı şeylerden bahsediyoruz yakında motoru verip gerisini siz tamamlayın derken bende ondan bahsediyorum. Motoruna, yürüyenine, yol tutuşuna birşey dediğim yok ama zaten onlarda olmasa nesi para edicekki ? Yani bana göre yaptıklarının hırsızlıktan farkı yok gerçekten o paraları hakettiğini düşünmüyorum. Bir ses sistemi olsun, hiç olmazsa doğru düzgün kaliteli malzeme olsun tamam pist aracı olur donanım olmaz ama olanlarıda insan düzgün yapar alt kısmına bir koruma yapar kapatır. Hakikaten hayal kırıklığına uğradım. Golfü savunmicam ama Evonunda içini Lancerden ayıran iki tane koltuk.. Yani demek istediğim 2010 yılındayız ve Evolution Mitsubishinin top segment aracı. Fiyatı ile böyle ama bana göre yaşadığımız yıl, teknoloji düşünülürse parasını karşılayan bir araç değil. Hani Evodan daha üst bir modeli olur anlarım ama içi Colt CZT kadar kötü. Yani bir Nissan 370Z ile GT-R35 farkı yok bundan bahsediyorum. Şahsen pist için Evo X o fiyatıyla lüks kaçar, kaç Evo sahibi X alıp piste kaç kere çıkıyor bunuda düşünmek lazım sonuçta hep şehir içinde kullanıyoruz ve açıkçası o konsol o ses sistemi o içerden gelen plastik sesler insanın verdiği parayı düşünmesine sebep oluyor. Allah için dışarıdan güzel duruyor ama içi seni dışı beni yakar mantığı :)
bazı konularda hem fikiriz yalnız kim demiş evonun içinden tıkırtılar geliyor diye alakası yok araba 250 le bile giderken rüzgar almıyor içeri ses sistemi dersende MR modeli var araştırma yap istersen donanım görürsün ozaman koltuk ısıtma dahil :) nissan ve gt-r35 kaç para bide onlara bakmak lazım
sen ar-ge nedir bilirmisin ben sana söleyim arama ve gelirtirme adamlar kafa patlatacaklar okadar sen altına korumadan bahsediyorsun :)
yıllarca alman arabalarına bindim ama bence son nokta japonlar kesinlikle basit ve sağlam bu arada evoda brembo recaro vs. para tutmuyomu sence
neyse konu uzamasın hiç herkezin fikrine saygı duymak lazım saygılar :icon_tup:
Jam da Joker
26-12-2010, 11:50
bazı konularda hem fikiriz yalnız kim demiş evonun içinden tıkırtılar geliyor diye alakası yok araba 250 le bile giderken rüzgar almıyor içeri ses sistemi dersende MR modeli var araştırma yap istersen donanım görürsün ozaman koltuk ısıtma dahil :) nissan ve gt-r35 kaç para bide onlara bakmak lazım
sen ar-ge nedir bilirmisin ben sana söleyim arama ve gelirtirme adamlar kafa patlatacaklar okadar sen altına korumadan bahsediyorsun :)
yıllarca alman arabalarına bindim ama bence son nokta japonlar kesinlikle basit ve sağlam bu arada evoda brembo recaro vs. para tutmuyomu sence
neyse konu uzamasın hiç herkezin fikrine saygı duymak lazım saygılar :icon_tup:
Benimde senin fikrine saygim var tabi ama herkesin bildigi kendine ar-genin nedemek oldugunu tabiiki biliyorum. Benim alt korumadan kastim kasislerde altini korusun diye degil aerodinamisine katkida bulunsun altina giren hava az surtunme olustursun diye.. Kafa patlatmak degil bu bariz masraftan kacmak 3 liraya 5 kofte olmaz derler ama 5 lira verip 3 kofte almak kim ister? Dedigin gibi alt muhafaza kafa patlatilip gereksiz bulunmus olsa APR bu parcayi evolar icin uretmezdi..
Senin aracini bilmiyorum fakat benim bindigimde gercekten konsol plastik ic aksam sesi mevcuttu dedigin hizlarida gormememize ragmen ruzgar sesi geliyordu belkide o araca ozgudur bilemiyorum.
Leon Cupra R kullandiysan bilirsin o senelerde onunda uzerinde Brembo vardi bence fiyatta bukadar farklar yaraticak etken olamaz..
Fiyat konusunda hemfikir oldugumuzu dusunuyorum
İscilik ve malzeme kalitesi konusundada hemfikiriz
Yol tutus performans pist araci konularinda sana katiliyorum ama iste bunlar icin fiyati fazla luks diyelim..
Benimde senin fikrine saygim var tabi ama herkesin bildigi kendine ar-genin nedemek oldugunu tabiiki biliyorum. Benim alt korumadan kastim kasislerde altini korusun diye degil aerodinamisine katkida bulunsun altina giren hava az surtunme olustursun diye.. Kafa patlatmak degil bu bariz masraftan kacmak 3 liraya 5 kofte olmaz derler ama 5 lira verip 3 kofte almak kim ister? Dedigin gibi alt muhafaza kafa patlatilip gereksiz bulunmus olsa APR bu parcayi evolar icin uretmezdi..
Senin aracini bilmiyorum fakat benim bindigimde gercekten konsol plastik ic aksam sesi mevcuttu dedigin hizlarida gormememize ragmen ruzgar sesi geliyordu belkide o araca ozgudur bilemiyorum.
Leon Cupra R kullandiysan bilirsin o senelerde onunda uzerinde Brembo vardi bence fiyatta bukadar farklar yaraticak etken olamaz..
Fiyat konusunda hemfikir oldugumuzu dusunuyorum
İscilik ve malzeme kalitesi konusundada hemfikiriz
Yol tutus performans pist araci konularinda sana katiliyorum ama iste bunlar icin fiyati fazla luks diyelim..
sonradan takılan mod. parçalarına bakarsan araca 1 araba parası daha harcarsın
İbrahim Erdem
26-12-2010, 15:46
http://images.thecarconnection.com/sml/gear-shift_100302467_s.jpg
R ise R
Evo-sti olmasıyla alakası yok
C segmenti , hatta D segmenti dahil tüm japonlar böyle.
Alman araçlarıyla kalite kıyaslaması yapılmamalı bile
Evo-sti nin amacı çok farklı, ben - kendim evoyu alıp düzde gazlayanları da hiç anlamıyorum mesela.
Benim için spor araba kavramı: ne kadar donanım-elektronik oyuncak : O kadar sentetik bir araç. Evo 10 da 9 a göre daha sentetik bence, fazladan 100 kg si, müzik sistemi vs.. gereksiz şeyler var. Biraz da müşterinin ne beklediği ile alakalı, ben evo alan birisinin bagaj hacmine ya da konsol kalitesine ya da donanımına çok önem vererek kıyaslayacağını- önem sırasında ilk sıralara koyacağını düşünmüyorum. En azından benim için böyle.
Ha sıfır evo -sti bence de o paraları etmez.
edit: görüşlerim kimsenin yazdıklarına odaklı bir anti-tez değil, sadece kendi subjektif görüşlerimdir.
dun golf r gordum ama hic cupra r gormedim golf diyorum..
bende golf r alırım sonuçta gti ruhu golfle başlamıştır ztn cupra golf ün yan sanayisi gibi oluyor biraz parasına göre araba yapmışlar herkes için
yalnız golf r ın koltuklara oturunca beni acaip etkilio o koltuk nedense :)
Serhat Y.
26-12-2010, 17:58
bende golf r alırım sonuçta gti ruhu golfle başlamıştır ztn cupra golf ün yan sanayisi gibi oluyor biraz parasına göre araba yapmışlar herkes için
çok güzel söyledin kanka bende işşte aynen bööyle düşünüyordum ama kimse kırılmasın diye sölemiyodum sitede, ama hakkaten ööle ruh işi bambaşka, type-r ruhu gibi:D
Golf R'ın koltukları geçekten çok fena, insanın inesi gelmiyor.
kervanoglu
26-12-2010, 19:03
Golf R derim ben, keşke arka stoplar sadece R a uysaydı da bütün tsi lar R görünüm olmaya başlamasaydı diye de düşünüyorum bazen :)
çok güzel söyledin kanka bende işşte aynen bööyle düşünüyordum ama kimse kırılmasın diye sölemiyodum sitede, ama hakkaten ööle ruh işi bambaşka, type-r ruhu gibi:D
mini ruhu bambaşka :)
cupra r türkiyeye getirilmiyor sadece cupra modeli geliyor fiyat ve performans açısından cupra düşündük.allah nasip ederse 3 ay sonra alıcaz siparişini verdik
DizaynEmr
26-12-2010, 22:11
kıyasLAma yapılırsa bı kere seat bılırsınızkı vw alt grubu olarak gecıyor.Yanı donanım olarak da olsun komfor olarak da olsun yuru de olsun teknık detaylara bakarsanız eger her zaman vw ondedır o yuzden bunun kıyaslamasıı motor olarak yaparsan zaten seat ta vw motoru war kısacası GOLf R Orjınalı warken sahtesıne gerek yok =)
Golf R tabiki. Yada Scirocco R
fiyat kalite endeksine göre cupra R derim..
Ne Golf R koltuğuymuş arkadaş koltuğumm rahatım huzurumm herşeyim :)
Bende birşey merak ediyorum..
Eskiden Cupralara Cupra R denirdi şimdi sadece Cupra diyoruz nedeni 2.0TFSI motorla yazılımsal olarak oynanmış olmasımı R motoru farklı mı?
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.