Ahmet Saraçoğlu
15-09-2010, 00:57
EDITTTTTTT
Arkadaşlar Mengü abiyle Ankara da konuştuk ama araç sürekli ankarada olmayacağı için ayar vss durumlar adına İstanbulda biyerde montaj yapılmasına karar kıldık , ms veya bu motora daha faydalı olabileceğini düşündüğünüz herhangi başka bi ecu-enjeksiyon sistemini İstanbulda montaj yapabilecek kim var??
-----------------------------------------------------------------------
Satılıklar konusuna soru sormuş ve cevap almıştım , fakat o ilanın vakti dolduğunda silineceğini düşündüğüm için burada tekrarlıyorum durumu..
Ms sistemi özellikle 1970-1990 yıllarında Mercedes başta olmak üzere birçok araçta kullanılan K-Jetronik isimli illet yakıt sistemlerin yerine uygulandığında başta güç artışı-daha iyi ateşleme,sorunsuz ilk çalışma ve yakıt ekonomisine birçok olumlu etki eden bir sistemdir.
İşçiliği siz sırtlayacaksanız ki bu konuda iyi bir altyapınız olması lazım birkaç haftada sistemi kurup sorunsuzca çalıştırabilirsiniz.Ortalama maliyeti herşey dahil 1000$ yada biraz küsür tutar.
İşçiliği 500-1000TL arasında alıyorlar ve forumda birçok yapan uygulayan ve çok sağlıklı bir şekilde Ms ile yürüyen arkadaşlarımız var.
560'ın motor kodunu bana söylerseniz size daha detaylı yardımcı olmaya çalışır,daha detaylı bilgi verebilirim.
daha önce ben uyguladım 1987 model mercedes 300 se ye sahibi şuan atiker sıralı sistemle aracını kullanıyo daha bikere bile aramadı yaklaşık 9 ay felan oldu k-jetroniği iptal ettim kurbağamı ördekmi ne onuda iptal ettim distribütördende bobinli ateşlemeye çevirdim yaklaşık maliyet tüm sensörler kablolar bobin vs gibi 1500 - 2000 arasında tutuyo düşünen olursa yardımcı olabilirim
kasa olarak çürüksüz , taban halıları sıfıra yakın ön ve arkadan kazası değişeni olmayan yürüyeni sessiz , ön-arka ısıtmalı şişirmeli koltuk dahil en ful donanım ama vites konsolu ve torpidosu yorgun , motoru biraz keyifsiz (saçma tüp ayarından dolayı) ,, ama emsallerine göre gerçekten çok düşük bi fiyata bi w126 560sel aldık bugün.
Amacımız hiç acele etmeden keyfimiz doğrultusunda , orjinale sağdık kalarak , gözümüze hoş gelen içimize sinen değişiklikleri yapmak , Altyapısı güzel olduğu için satmayı düşünmeden haftasonları gezebileceğimiz evladiyelik bi keyif arabası haline getirmek.Alır almaz binmek yada ilerde kar edip satmak değil , oynamak anlıycanız:D
Fakat motoru gerçekten üzmüş tüp ayarı.Motor hararet yapıyo ve su eksiltiyo...Tüpte 4500 devirlere çıkıyor maximum N konumunda.(belki şanzuman korumaya alıyordur diye bi tahmin sallamasyon yapıyorum ama hiç ihtimal vermiyorum..) , Rolantide eski amerikanlar gibi tatlı bi sallanma var karoserde ama motorla ilgili bi keyifsizlikten dolayı o bence...Büyük ihtimal bir silindirde ya tüpten ya bujüden kaynaklanan bi sıkıntı var ve dengesiz çalışıyo motor...Bide az yaksın diye ufak beyin takmış gerizekalılar , ulan çok yakmasın istiyosan binmeyeceksin buna git şahin tüple , kasaplığın ne alemi var (beyin dediği büyük ihtimal mikser)
Neyse gelelim işin özetine.Hararet olayını hallettirdikten sora orjinal kullanmak istediğim için tüpü falan atıcam sırtımdan , çok kullanmıyorum zaten, sağlıklı olsun , 300hp nin o keyhini hissettirsinde varsın çok yaksın dert değil..Fakat şu megasquirt olayı aklıma yatıyor gibi.Orjinal yakıt sistemindeki dikiş tutturamama olayını duymuştum ama sadece ve sadece yüzeysel bilgi ,,,
Tam olarak nedir bu ms?
versiyon farkları ne manaya gelir?
istediğimiz şekilde map yapılmasına mı olanak tanır?
w126 560 sel için gereken parça , tahmini bütçe , ve en önemlisi araçtaki halihazırdaki hangi sistemlerin iptal edileceği (temir veya ayarı için şu anda çok fazla efor sarfetmememiz adına) hakkında hiç bilgi sahibi olmayan bi kullanıcı için bilgi verebilirmisiniz?
Arkadaşlar Mengü abiyle Ankara da konuştuk ama araç sürekli ankarada olmayacağı için ayar vss durumlar adına İstanbulda biyerde montaj yapılmasına karar kıldık , ms veya bu motora daha faydalı olabileceğini düşündüğünüz herhangi başka bi ecu-enjeksiyon sistemini İstanbulda montaj yapabilecek kim var??
-----------------------------------------------------------------------
Satılıklar konusuna soru sormuş ve cevap almıştım , fakat o ilanın vakti dolduğunda silineceğini düşündüğüm için burada tekrarlıyorum durumu..
Ms sistemi özellikle 1970-1990 yıllarında Mercedes başta olmak üzere birçok araçta kullanılan K-Jetronik isimli illet yakıt sistemlerin yerine uygulandığında başta güç artışı-daha iyi ateşleme,sorunsuz ilk çalışma ve yakıt ekonomisine birçok olumlu etki eden bir sistemdir.
İşçiliği siz sırtlayacaksanız ki bu konuda iyi bir altyapınız olması lazım birkaç haftada sistemi kurup sorunsuzca çalıştırabilirsiniz.Ortalama maliyeti herşey dahil 1000$ yada biraz küsür tutar.
İşçiliği 500-1000TL arasında alıyorlar ve forumda birçok yapan uygulayan ve çok sağlıklı bir şekilde Ms ile yürüyen arkadaşlarımız var.
560'ın motor kodunu bana söylerseniz size daha detaylı yardımcı olmaya çalışır,daha detaylı bilgi verebilirim.
daha önce ben uyguladım 1987 model mercedes 300 se ye sahibi şuan atiker sıralı sistemle aracını kullanıyo daha bikere bile aramadı yaklaşık 9 ay felan oldu k-jetroniği iptal ettim kurbağamı ördekmi ne onuda iptal ettim distribütördende bobinli ateşlemeye çevirdim yaklaşık maliyet tüm sensörler kablolar bobin vs gibi 1500 - 2000 arasında tutuyo düşünen olursa yardımcı olabilirim
kasa olarak çürüksüz , taban halıları sıfıra yakın ön ve arkadan kazası değişeni olmayan yürüyeni sessiz , ön-arka ısıtmalı şişirmeli koltuk dahil en ful donanım ama vites konsolu ve torpidosu yorgun , motoru biraz keyifsiz (saçma tüp ayarından dolayı) ,, ama emsallerine göre gerçekten çok düşük bi fiyata bi w126 560sel aldık bugün.
Amacımız hiç acele etmeden keyfimiz doğrultusunda , orjinale sağdık kalarak , gözümüze hoş gelen içimize sinen değişiklikleri yapmak , Altyapısı güzel olduğu için satmayı düşünmeden haftasonları gezebileceğimiz evladiyelik bi keyif arabası haline getirmek.Alır almaz binmek yada ilerde kar edip satmak değil , oynamak anlıycanız:D
Fakat motoru gerçekten üzmüş tüp ayarı.Motor hararet yapıyo ve su eksiltiyo...Tüpte 4500 devirlere çıkıyor maximum N konumunda.(belki şanzuman korumaya alıyordur diye bi tahmin sallamasyon yapıyorum ama hiç ihtimal vermiyorum..) , Rolantide eski amerikanlar gibi tatlı bi sallanma var karoserde ama motorla ilgili bi keyifsizlikten dolayı o bence...Büyük ihtimal bir silindirde ya tüpten ya bujüden kaynaklanan bi sıkıntı var ve dengesiz çalışıyo motor...Bide az yaksın diye ufak beyin takmış gerizekalılar , ulan çok yakmasın istiyosan binmeyeceksin buna git şahin tüple , kasaplığın ne alemi var (beyin dediği büyük ihtimal mikser)
Neyse gelelim işin özetine.Hararet olayını hallettirdikten sora orjinal kullanmak istediğim için tüpü falan atıcam sırtımdan , çok kullanmıyorum zaten, sağlıklı olsun , 300hp nin o keyhini hissettirsinde varsın çok yaksın dert değil..Fakat şu megasquirt olayı aklıma yatıyor gibi.Orjinal yakıt sistemindeki dikiş tutturamama olayını duymuştum ama sadece ve sadece yüzeysel bilgi ,,,
Tam olarak nedir bu ms?
versiyon farkları ne manaya gelir?
istediğimiz şekilde map yapılmasına mı olanak tanır?
w126 560 sel için gereken parça , tahmini bütçe , ve en önemlisi araçtaki halihazırdaki hangi sistemlerin iptal edileceği (temir veya ayarı için şu anda çok fazla efor sarfetmememiz adına) hakkında hiç bilgi sahibi olmayan bi kullanıcı için bilgi verebilirmisiniz?