Orijinalini görmek için tıklayınız : Vti - Stage 3 Den Sonra - Fcc Baskı Balata
alpbodrum
24-09-2010, 07:59
Merhaba arkadaşlar bazılarınızın bildiği üzere Stage 3 baskı balatamın yayları kırılmıştı. Ekonomik sebeplerden ötürü Stage 2 yada Stage 1 de alamadım ve Oem Baskı balata takmak zorunda kaldım. Ben oem e döndüğümde ne tür değişiklikler olacağını defalarca sordum ancak cevap alamadım en azından sonuçları ben paylaşayımda başına gelen olursa okusun buradan.
1-) Doğal olarak Vuruntu gitti. Arabayı 1. vitesten çıkarıp yüksek devirde 2. ye atıp aniden gaz verince yumuşak bir şekilde kavrıyor. Debriyajda ayağı yormuyor artık.
2-) Ayağımı çekerken Debriyaj kavrama mesafesi uzadı ***** stage 3 de ayağımı 2 santim yukarı kaldırınca araba mancınık gibi fırlıyordu - Fcc de ise Araba 3. santimde yürümeye başlıyor ve ayağımı tamamen kaldırdıktan sonra araç tam olarak kavramaya geçiyor.
3-) Hızda ciddi bir azalma oldu.(Belkide psikolojik ) ancak Vites aralarında aynı sertliği ve aynı zevki vermediği kesin.
Sonuç olarak benim gibi takıntıları olanlar kesinlikle Oem e geri dönmesin. Stage 3 olmasada Stage 2 bulsun.
Saygılarımla..
fsunnetci
24-09-2010, 08:12
ahahha :) alp alemsin adamım yaa Oem baskı tabiki Stage2,3 ile kıyaslanmaz ama senin aracıda yavaşlatmaz onu bil seninki tamamen psikolojik bence:D istanbul trafiğinde Oem baskı rahatlığı kadar güzel bir şey olamaz,eğer ki aracı gündelik kullanıyorsan stage 3 kesinlikle tavsiye etmem ama stage 2 gayet ideal tabi ama fiyat olarak aralarında dağlar kadar fark var çünkü en basit stage 2 baskı 450-500$ arası maliyeti oluyor Oem ise 200$;)
Bence sen en iyi seçimini yapmıssın eğer aracını hızlandıracaksan farklı yöntemlere başvur baskı balata ile aracı hızlandıramazsın:( mesela en basitinden hafif krank kasnağı ile başlayabilirsin:icon_tup: 200TL'ye bulabiliyorsun piyasada...
kifanhom
24-09-2010, 08:15
aynen oem baskı yada stage baskı arabanın süretinden ziyade ivmelenmesini daha çok etkiler
ayrıca oem elbette daha rahat, bacak kasları açısından :):)
alpbodrum
24-09-2010, 08:41
ahahha :) alp alemsin adamım yaa Oem baskı tabiki Stage2,3 ile kıyaslanmaz ama senin aracıda yavaşlatmaz onu bil seninki tamamen psikolojik bence:D istanbul trafiğinde Oem baskı rahatlığı kadar güzel bir şey olamaz,eğer ki aracı gündelik kullanıyorsan stage 3 kesinlikle tavsiye etmem ama stage 2 gayet ideal tabi ama fiyat olarak aralarında dağlar kadar fark var çünkü en basit stage 2 baskı 450-500$ arası maliyeti oluyor Oem ise 200$;)
Bence sen en iyi seçimini yapmıssın eğer aracını hızlandıracaksan farklı yöntemlere başvur baskı balata ile aracı hızlandıramazsın:( mesela en basitinden hafif krank kasnağı ile başlayabilirsin:icon_tup: 200TL'ye bulabiliyorsun piyasada...
Hafif Grank kasnağı - Hafif volant ise bende var ondan. :)
alpbodrum
24-09-2010, 11:26
Bodrum şartlarında başka ne yapabilirim peki ?? Vafc2 Var bende kullanmasını hiç bilmiyorum. Süs olarak duruyor.
flexamin
24-09-2010, 12:13
Bodrum şartlarında başka ne yapabilirim peki ?? Vafc2 Var bende kullanmasını hiç bilmiyorum. Süs olarak duruyor.
:)ii olur aslında bilen warsa anlatsa :D evde masamın üstünde saat gibi duruo valla benimde
alpbodrum
24-09-2010, 12:24
Yok benimki bağlı ama bir işe yarıyormu bilmiyorum. Sende bağla en azından göstergeleri güzel :)
flexamin
24-09-2010, 12:37
Yok benimki bağlı ama bir işe yarıyormu bilmiyorum. Sende bağla en azından göstergeleri güzel :)
:D akşam arabaya cila çekcem :D belki gözüm yerse bağlamayla uğraşırım.
bide bişe sorayım bu vafc2 honda dışında her araca bağlanır mı ?
bağlanır ama vtec olayını kullanamazsınız tabi, safc2 görevi görür ;)
flexamin
24-09-2010, 13:23
ozmn vafc de alsam safc de alsam aynı olcak peki yararı olurmu
alpbodrum
24-09-2010, 13:53
İkisindede Hava akımlarını ayarlayabilirsin , Ancak Vafc Almanın bir anlamı yok.
SafC : Super Air Flow Controller
VafC : VTEC & Air Flow Controller
flexamin
24-09-2010, 13:57
ikiside 2.el de 200 civarları bişe :) hangisini bulursam artık
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.