PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Vti - Stage 3 Den Sonra - Fcc Baskı Balata



alpbodrum
24-09-2010, 07:59
Merhaba arkadaşlar bazılarınızın bildiği üzere Stage 3 baskı balatamın yayları kırılmıştı. Ekonomik sebeplerden ötürü Stage 2 yada Stage 1 de alamadım ve Oem Baskı balata takmak zorunda kaldım. Ben oem e döndüğümde ne tür değişiklikler olacağını defalarca sordum ancak cevap alamadım en azından sonuçları ben paylaşayımda başına gelen olursa okusun buradan.

1-) Doğal olarak Vuruntu gitti. Arabayı 1. vitesten çıkarıp yüksek devirde 2. ye atıp aniden gaz verince yumuşak bir şekilde kavrıyor. Debriyajda ayağı yormuyor artık.

2-) Ayağımı çekerken Debriyaj kavrama mesafesi uzadı ***** stage 3 de ayağımı 2 santim yukarı kaldırınca araba mancınık gibi fırlıyordu - Fcc de ise Araba 3. santimde yürümeye başlıyor ve ayağımı tamamen kaldırdıktan sonra araç tam olarak kavramaya geçiyor.

3-) Hızda ciddi bir azalma oldu.(Belkide psikolojik ) ancak Vites aralarında aynı sertliği ve aynı zevki vermediği kesin.

Sonuç olarak benim gibi takıntıları olanlar kesinlikle Oem e geri dönmesin. Stage 3 olmasada Stage 2 bulsun.

Saygılarımla..

fsunnetci
24-09-2010, 08:12
ahahha :) alp alemsin adamım yaa Oem baskı tabiki Stage2,3 ile kıyaslanmaz ama senin aracıda yavaşlatmaz onu bil seninki tamamen psikolojik bence:D istanbul trafiğinde Oem baskı rahatlığı kadar güzel bir şey olamaz,eğer ki aracı gündelik kullanıyorsan stage 3 kesinlikle tavsiye etmem ama stage 2 gayet ideal tabi ama fiyat olarak aralarında dağlar kadar fark var çünkü en basit stage 2 baskı 450-500$ arası maliyeti oluyor Oem ise 200$;)
Bence sen en iyi seçimini yapmıssın eğer aracını hızlandıracaksan farklı yöntemlere başvur baskı balata ile aracı hızlandıramazsın:( mesela en basitinden hafif krank kasnağı ile başlayabilirsin:icon_tup: 200TL'ye bulabiliyorsun piyasada...

kifanhom
24-09-2010, 08:15
aynen oem baskı yada stage baskı arabanın süretinden ziyade ivmelenmesini daha çok etkiler
ayrıca oem elbette daha rahat, bacak kasları açısından :):)

alpbodrum
24-09-2010, 08:41
ahahha :) alp alemsin adamım yaa Oem baskı tabiki Stage2,3 ile kıyaslanmaz ama senin aracıda yavaşlatmaz onu bil seninki tamamen psikolojik bence:D istanbul trafiğinde Oem baskı rahatlığı kadar güzel bir şey olamaz,eğer ki aracı gündelik kullanıyorsan stage 3 kesinlikle tavsiye etmem ama stage 2 gayet ideal tabi ama fiyat olarak aralarında dağlar kadar fark var çünkü en basit stage 2 baskı 450-500$ arası maliyeti oluyor Oem ise 200$;)
Bence sen en iyi seçimini yapmıssın eğer aracını hızlandıracaksan farklı yöntemlere başvur baskı balata ile aracı hızlandıramazsın:( mesela en basitinden hafif krank kasnağı ile başlayabilirsin:icon_tup: 200TL'ye bulabiliyorsun piyasada...

Hafif Grank kasnağı - Hafif volant ise bende var ondan. :)

alpbodrum
24-09-2010, 11:26
Bodrum şartlarında başka ne yapabilirim peki ?? Vafc2 Var bende kullanmasını hiç bilmiyorum. Süs olarak duruyor.

flexamin
24-09-2010, 12:13
Bodrum şartlarında başka ne yapabilirim peki ?? Vafc2 Var bende kullanmasını hiç bilmiyorum. Süs olarak duruyor.

:)ii olur aslında bilen warsa anlatsa :D evde masamın üstünde saat gibi duruo valla benimde

alpbodrum
24-09-2010, 12:24
Yok benimki bağlı ama bir işe yarıyormu bilmiyorum. Sende bağla en azından göstergeleri güzel :)

flexamin
24-09-2010, 12:37
Yok benimki bağlı ama bir işe yarıyormu bilmiyorum. Sende bağla en azından göstergeleri güzel :)

:D akşam arabaya cila çekcem :D belki gözüm yerse bağlamayla uğraşırım.

bide bişe sorayım bu vafc2 honda dışında her araca bağlanır mı ?

levent
24-09-2010, 13:15
bağlanır ama vtec olayını kullanamazsınız tabi, safc2 görevi görür ;)

flexamin
24-09-2010, 13:23
ozmn vafc de alsam safc de alsam aynı olcak peki yararı olurmu

alpbodrum
24-09-2010, 13:53
İkisindede Hava akımlarını ayarlayabilirsin , Ancak Vafc Almanın bir anlamı yok.

SafC : Super Air Flow Controller
VafC : VTEC & Air Flow Controller

flexamin
24-09-2010, 13:57
ikiside 2.el de 200 civarları bişe :) hangisini bulursam artık