PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Clio 182



seko
25-09-2010, 22:05
km/h @1000 rpm 1000rpm 7800rpm
in 1st 8.58 8,58 66,9
in 2nd 14.23 14,23 111,0 4703@2
in 3rd 20.06 20,06 156,5 5533@3
in 4th 25.76 25,76 200,9 6074@4
in 5th 33.36 33,36 260,2 6023@5
Sanırım en guzel cut off devir ktec in yaptıgı gibi 7800 gozkuyor dyno egrisindende bakabilirsiniz..
http://img716.imageshack.us/img716/5588/172ph1remapinletscamtim.jpg
Bu kite uygun dyno uzerinde TR de yazılım yapabilecek bir yer varmı ? Gunluk kullanımda cok sıkıntı yaratırmı ?
http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=3633&appid=2
Bu kitin biraz hafifleme yanında ne kadar artısı olabilir , kabaca boy hesabı?
http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=3748&appid=2
Stock olarak hangi devirde kesiciye giriyor alet ?
Artı 12 hp diyor imkan varmı ?
http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=2333&appid=2

SONE-R
25-09-2010, 22:18
al bir RS artık.... :)

seko
25-09-2010, 22:21
al bir RS artık.... :)

hangisi abi 172-182-197:D

ufy
25-09-2010, 22:26
dyno guzel

SONE-R
25-09-2010, 22:29
hangisi abi 172-182-197:D

al işte birini... 197 lik olsun... farklı olursun en azından...

Sportline
25-09-2010, 23:16
Klima iptal mantıksız bence 182 de zaten espirisi konfor donanım falan filan

12hp olayıda,
172 ler için 182 manifold uygulaması + kat iptal borusu ile demişler .

polo34
25-09-2010, 23:16
ölçüm yeri neresi? kaça ölçüyorlar?

chiefkadir
25-09-2010, 23:47
ölçüm yeri neresi? kaça ölçüyorlar?Londra galiba ama fiyat nedir sormak lazım :)

polo34
26-09-2010, 09:19
Londra galiba ama fiyat nedir sormak lazım :)

Londra İngiltere mi :) diye yazmıştım ama linklere baktım, araç arkadaşın aracı değil galiba:)

CLIORS
26-09-2010, 11:21
rstuning leeds dynodynamics kesin gitmek lazım, seko tayyarı sattın, alalım sana 172

chiefkadir
26-09-2010, 11:34
Londra İngiltere mi :) diye yazmıştım ama linklere baktım, araç arkadaşın aracı değil galiba:)Sende haklısın , seko konuyu copy paste ile başlatmış :)

Serhat Y.
26-09-2010, 11:34
Seko imkanlar dahilinde ise kesinlikle 197 lik alman taraftariyim, digerlerinin pek bi havasi kalmadi artik chef inki kadar extreme bisey olmadigi surece:)

chiefkadir
26-09-2010, 11:36
197ye vereceği paraya fn2 daha mantıklı :)

CLIORS
26-09-2010, 12:09
197 leri fabrika son elinde kalanlarını 42 liradan sattı 2 ay kadar once, birini de ben kacırdım. Bu sebeple sımdı ıkıncı elde 197 almak cok mantıklı degil. Ha benim moralim bozulmaz dersen 49 a 2008 satanlar var :D

seko
26-09-2010, 12:48
Seko imkanlar dahilinde ise kesinlikle 197 lik alman taraftariyim, digerlerinin pek bi havasi kalmadi artik chef inki kadar extreme bisey olmadigi surece:)
Hersey imkanlar dahilinde gidiyorsun bankaya imza atıyorsun kredi veriyorlar sonra araba alıyorsun da bıktım anasını satayım al sat her arabamdan 7-8 tl giriyor :(

197 leri fabrika son elinde kalanlarını 42 liradan sattı 2 ay kadar once, birini de ben kacırdım. Bu sebeple sımdı ıkıncı elde 197 almak cok mantıklı degil. Ha benim moralim bozulmaz dersen 49 a 2008 satanlar var :D

25 e kadar clio 182 abi zaten az ustu megane rs e gecersin arada ciddi fark var 30-32 ye kadar clio197 uzeri reno lar icin konusuyorum 40 lara cıkınca alınacak tek arac gozumde cupra dır hic dusunmeden :icon_tup:
hesapladım yılda 5000km yapıyorum boyle kurcalamalık bir hesaplı clio 182 mnatıklı geliyor hem cok bos bir alet birde o fiyatlara czt kurcalıyor :icon_tup:
http://www.k-tecracing.com/show_project_car.asp?id=11
burada 198 ps diyor DTH throttle body kit ile bunun uzerine filtre -egsoz ile daha gideri var yani ??
artı olarak baska bir site var ktec gibi bildiginiz ?

CLIORS
26-09-2010, 12:52
megane RS al hazır bende de var paslasırız.

seko
26-09-2010, 12:58
megane RS al hazır bende de var paslasırız.

abi cok yakın arkadasımda var istesem onu alır cıkarım gazlamaya ama bana type r varken hic keyif vermiyordu ses yok bir bakmısın ibre 200 olmus ama pist olursa time trial da kastırmak son derece zevkli olur o aletle :icon_tup:
stock 182 ile meggy sanıyorum cok yakın gidiyorlardır kalkısta vs. clio biraz ayırır zira meggy felaket sarıyor bilmiyorum sende de varmı o sorun ?

8.000rpm
26-09-2010, 13:00
182 tavsiye ederim kesinlikle...
197 fiyat olarak ayrı bir segmentte , üstelik karşısında fn2 gibi bir alternatif varken işi daha zor bence...

seko
26-09-2010, 13:01
182 tavsiye ederim kesinlikle...
197 fiyat olarak ayrı bir segmentte , üstelik karşısında fn2 gibi bir alternatif varken işi daha zor bence...

abi binmedim hic denk gelirsem bir bakacam giderine sonra arayıs baslar zaten bulmakta dert :icon_tup:

CLIORS
26-09-2010, 13:05
megane RS in ASR sorunu cozuldu, iptal ediyorum artık, one de Potenza S001 aldım, Y serisi lastik cok fena :D

SifirinciMurat
26-09-2010, 13:23
artı olarak baska bir site var ktec gibi bildiginiz ?

http://www.engine-dynamics.com

Burası var seko, piston miston satıyorlar.

ukku
26-09-2010, 13:27
abi binmedim hic denk gelirsem bir bakacam giderine sonra arayıs baslar zaten bulmakta dert :icon_tup:

182 ye bineriz seko dert değil :)
182, cupra bi gün sıra gecesi yapalım :D

seko
26-09-2010, 13:34
182 ye bineriz seko dert değil :)
182, cupra bi gün sıra gecesi yapalım :D

zaten o msj ı sana yazmıstım baktım ne zaman gorecek diye :D
habe bekliyorum :icon_tup:

efe_
26-09-2010, 14:35
CTR'den sonra 182 klasmanı biraz düşürmezmi bilmeiyorum da yani megane rs turuncu-mavi felan güzel olur bencede....

seko
26-09-2010, 14:42
CTR'den sonra 182 klasmanı biraz düşürmezmi bilmeiyorum da yani megane rs turuncu-mavi felan güzel olur bencede....

Hepsinin yeri ayrı aldım bindim sattım simdi baska bir aracın tadına bakmak lazım :icon_tup: megane rs te kullandım bu arada :icon_tup:
2 lt na iyidir meggy alınca karsıa cıkar cupra oturur kalırsın kendi klasmanında :rolleyes:

efe_
26-09-2010, 15:15
Hepsinin yeri ayrı aldım bindim sattım simdi baska bir aracın tadına bakmak lazım :icon_tup: megane rs te kullandım bu arada :icon_tup:
2 lt na iyidir meggy alınca karsıa cıkar cupra oturur kalırsın kendi klasmanında :rolleyes:

f4r turbo'lar elektronik epeyce fazla kurcalatmıyor kendini haklısınız....

CLIORS
26-09-2010, 15:47
megane RS'i cupra kadar verimli yüklemek imkansız onu gecelim (fiyatları da kıyaslamak lazım 2.0 TFSI cupranın alınabilecek gibi olanı 50 lira en az, megane 30-35 aralıgı, 20 lira harcamayla araçta nerelere gelinir takdir sizin) ama bu anda bir kac yıl once megane RS cilerin yasadıgı remap yapılamama sorunları tamamen asıldı, yurt dısında artık Stage 2 uygulamaları cok rahat dyno uzerınde 300 HP ler goruyor. Turbo ıcınde yer cok kısıtlı ama hybrid uygulamalara gecerek 380 HP dynolu megane RS ler artık var. Bu arada Stage 2 dedigim cok da ahım sahım dolu degil, filtre eksoz ve intercooler.

hsyn_çvk
26-09-2010, 15:57
bugün almayı düşündüğüm 2 aracadada teklif yaptım ;) 2'sinden biri olumlu sonuçlanırsa var satılık supeRSonic RS diyebilirim serkan :D:D

efe_
26-09-2010, 16:27
megane RS'i cupra kadar verimli yüklemek imkansız onu gecelim (fiyatları da kıyaslamak lazım 2.0 TFSI cupranın alınabilecek gibi olanı 50 lira en az, megane 30-35 aralıgı, 20 lira harcamayla araçta nerelere gelinir takdir sizin) ama bu anda bir kac yıl once megane RS cilerin yasadıgı remap yapılamama sorunları tamamen asıldı, yurt dısında artık Stage 2 uygulamaları cok rahat dyno uzerınde 300 HP ler goruyor. Turbo ıcınde yer cok kısıtlı ama hybrid uygulamalara gecerek 380 HP dynolu megane RS ler artık var. Bu arada Stage 2 dedigim cok da ahım sahım dolu degil, filtre eksoz ve intercooler.

Megane 3 rs map'lemeye başladılar avrupada 300-310 hp güçler çıkıyor stage 1 sanıırım

CLIORS
26-09-2010, 16:34
Megane 3 rs map'lemeye başladılar avrupada 300-310 hp güçler çıkıyor stage 1 sanıırım

aynen stage 1 300 hp cıkarıyor, megane 225'deki motor da aslında gelismeye uygun ama sagem beynin dilini cozene kadar biraz vakit gecti, Su anda forge; intercooler dump valve, blanking plate vs uretıyor.

ahmet3425
26-09-2010, 16:55
Hepsinin yeri ayrı aldım bindim sattım simdi baska bir aracın tadına bakmak lazım :icon_tup: megane rs te kullandım bu arada :icon_tup:
2 lt na iyidir meggy alınca karsıa cıkar cupra oturur kalırsın kendi klasmanında :rolleyes:

kardesim megane bugun cuprayla kıyaslanacak bir araba değil malesef cupradaki TFSİ motor yuzunden ztn kafadan 1-0 onde :)


bide fiyatlara bak, meganı biliyorsun sana anlatmaya gerek yok cok konforlu tatminkar yuruyen yol tutan donanımlı frenleri kuvvetli vs guzel bi araba :)

sorun bizde cok doyumsuzuz :D

CLIORS
26-09-2010, 17:24
1 -2 video ekleyim senlensin ortam

http://www.youtube.com/watch?v=aJUUF8gZijo

http://www.youtube.com/watch?v=bN5-_kQLBT0

http://www.youtube.com/watch?v=e9fEo_3gJWc

chiefkadir
26-09-2010, 20:05
stock 182 ile meggy sanıyorum cok yakın gidiyorlardır kalkısta vs. clio biraz ayırır zira meggy felaket sarıyor bilmiyorum sende de varmı o sorun ?Bizdeki stock Megane Rs ile izzetin egzantrikli 182 yi denedik ,160 a kadar yanyana sonra meganers geçiyor..(Rakım avantajı megane a tabi)

CLIORS
26-09-2010, 20:11
RS in ibresini dizayn eden arkadası takdir ediyorum 500 HP de yapsan o kadranla hızlanmayı gostermek mumkun degil :D

ukku
26-09-2010, 20:22
Bizdeki stock Megane Rs ile izzetin egzantrikli 182 yi denedik ,160 a kadar yanyana sonra meganers geçiyor..(Rakım avantajı megane a tabi)

tam tahmin ettiğim gibi :)
istanbulda da stock bi RS le aynısı olur kanımca, rakım clioya :)

seko
26-09-2010, 20:36
Bu arada satılıklarda hic clio182 kalmamıs :)
boyle istedigim aracı biraz kurcalayayım sagını solunu sokeyim modeli cok geberik olmasın fiyatta makul olsun NA olsun clio mantıklı duruyor )
yıl sonuna kadar vakit va daha bulurum hrld geniş geniş kendime gore bir arac :)

chiefkadir
27-09-2010, 11:59
tam tahmin ettiğim gibi :)
istanbulda da stock bi RS le aynısı olur kanımca, rakım clioya :)İstanbuldaki yazılım+egsozlu Rs ler tutunur aynı hıza kadar:icon_tup:

Ahmet_28
27-09-2010, 12:38
turbo zamanı gelmiş artık :) ben czt tavsiye ederim