Orijinalini görmek için tıklayınız : Clio 182
km/h @1000 rpm 1000rpm 7800rpm
in 1st 8.58 8,58 66,9
in 2nd 14.23 14,23 111,0 4703@2
in 3rd 20.06 20,06 156,5 5533@3
in 4th 25.76 25,76 200,9 6074@4
in 5th 33.36 33,36 260,2 6023@5
Sanırım en guzel cut off devir ktec in yaptıgı gibi 7800 gozkuyor dyno egrisindende bakabilirsiniz..
http://img716.imageshack.us/img716/5588/172ph1remapinletscamtim.jpg
Bu kite uygun dyno uzerinde TR de yazılım yapabilecek bir yer varmı ? Gunluk kullanımda cok sıkıntı yaratırmı ?
http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=3633&appid=2
Bu kitin biraz hafifleme yanında ne kadar artısı olabilir , kabaca boy hesabı?
http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=3748&appid=2
Stock olarak hangi devirde kesiciye giriyor alet ?
Artı 12 hp diyor imkan varmı ?
http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=2333&appid=2
al bir RS artık.... :)
hangisi abi 172-182-197:D
hangisi abi 172-182-197:D
al işte birini... 197 lik olsun... farklı olursun en azından...
Sportline
25-09-2010, 23:16
Klima iptal mantıksız bence 182 de zaten espirisi konfor donanım falan filan
12hp olayıda,
172 ler için 182 manifold uygulaması + kat iptal borusu ile demişler .
ölçüm yeri neresi? kaça ölçüyorlar?
chiefkadir
25-09-2010, 23:47
ölçüm yeri neresi? kaça ölçüyorlar?Londra galiba ama fiyat nedir sormak lazım :)
Londra galiba ama fiyat nedir sormak lazım :)
Londra İngiltere mi :) diye yazmıştım ama linklere baktım, araç arkadaşın aracı değil galiba:)
rstuning leeds dynodynamics kesin gitmek lazım, seko tayyarı sattın, alalım sana 172
chiefkadir
26-09-2010, 11:34
Londra İngiltere mi :) diye yazmıştım ama linklere baktım, araç arkadaşın aracı değil galiba:)Sende haklısın , seko konuyu copy paste ile başlatmış :)
Serhat Y.
26-09-2010, 11:34
Seko imkanlar dahilinde ise kesinlikle 197 lik alman taraftariyim, digerlerinin pek bi havasi kalmadi artik chef inki kadar extreme bisey olmadigi surece:)
chiefkadir
26-09-2010, 11:36
197ye vereceği paraya fn2 daha mantıklı :)
197 leri fabrika son elinde kalanlarını 42 liradan sattı 2 ay kadar once, birini de ben kacırdım. Bu sebeple sımdı ıkıncı elde 197 almak cok mantıklı degil. Ha benim moralim bozulmaz dersen 49 a 2008 satanlar var :D
Seko imkanlar dahilinde ise kesinlikle 197 lik alman taraftariyim, digerlerinin pek bi havasi kalmadi artik chef inki kadar extreme bisey olmadigi surece:)
Hersey imkanlar dahilinde gidiyorsun bankaya imza atıyorsun kredi veriyorlar sonra araba alıyorsun da bıktım anasını satayım al sat her arabamdan 7-8 tl giriyor :(
197 leri fabrika son elinde kalanlarını 42 liradan sattı 2 ay kadar once, birini de ben kacırdım. Bu sebeple sımdı ıkıncı elde 197 almak cok mantıklı degil. Ha benim moralim bozulmaz dersen 49 a 2008 satanlar var :D
25 e kadar clio 182 abi zaten az ustu megane rs e gecersin arada ciddi fark var 30-32 ye kadar clio197 uzeri reno lar icin konusuyorum 40 lara cıkınca alınacak tek arac gozumde cupra dır hic dusunmeden :icon_tup:
hesapladım yılda 5000km yapıyorum boyle kurcalamalık bir hesaplı clio 182 mnatıklı geliyor hem cok bos bir alet birde o fiyatlara czt kurcalıyor :icon_tup:
http://www.k-tecracing.com/show_project_car.asp?id=11
burada 198 ps diyor DTH throttle body kit ile bunun uzerine filtre -egsoz ile daha gideri var yani ??
artı olarak baska bir site var ktec gibi bildiginiz ?
megane RS al hazır bende de var paslasırız.
megane RS al hazır bende de var paslasırız.
abi cok yakın arkadasımda var istesem onu alır cıkarım gazlamaya ama bana type r varken hic keyif vermiyordu ses yok bir bakmısın ibre 200 olmus ama pist olursa time trial da kastırmak son derece zevkli olur o aletle :icon_tup:
stock 182 ile meggy sanıyorum cok yakın gidiyorlardır kalkısta vs. clio biraz ayırır zira meggy felaket sarıyor bilmiyorum sende de varmı o sorun ?
8.000rpm
26-09-2010, 13:00
182 tavsiye ederim kesinlikle...
197 fiyat olarak ayrı bir segmentte , üstelik karşısında fn2 gibi bir alternatif varken işi daha zor bence...
182 tavsiye ederim kesinlikle...
197 fiyat olarak ayrı bir segmentte , üstelik karşısında fn2 gibi bir alternatif varken işi daha zor bence...
abi binmedim hic denk gelirsem bir bakacam giderine sonra arayıs baslar zaten bulmakta dert :icon_tup:
megane RS in ASR sorunu cozuldu, iptal ediyorum artık, one de Potenza S001 aldım, Y serisi lastik cok fena :D
SifirinciMurat
26-09-2010, 13:23
artı olarak baska bir site var ktec gibi bildiginiz ?
http://www.engine-dynamics.com
Burası var seko, piston miston satıyorlar.
abi binmedim hic denk gelirsem bir bakacam giderine sonra arayıs baslar zaten bulmakta dert :icon_tup:
182 ye bineriz seko dert değil :)
182, cupra bi gün sıra gecesi yapalım :D
182 ye bineriz seko dert değil :)
182, cupra bi gün sıra gecesi yapalım :D
zaten o msj ı sana yazmıstım baktım ne zaman gorecek diye :D
habe bekliyorum :icon_tup:
CTR'den sonra 182 klasmanı biraz düşürmezmi bilmeiyorum da yani megane rs turuncu-mavi felan güzel olur bencede....
CTR'den sonra 182 klasmanı biraz düşürmezmi bilmeiyorum da yani megane rs turuncu-mavi felan güzel olur bencede....
Hepsinin yeri ayrı aldım bindim sattım simdi baska bir aracın tadına bakmak lazım :icon_tup: megane rs te kullandım bu arada :icon_tup:
2 lt na iyidir meggy alınca karsıa cıkar cupra oturur kalırsın kendi klasmanında :rolleyes:
Hepsinin yeri ayrı aldım bindim sattım simdi baska bir aracın tadına bakmak lazım :icon_tup: megane rs te kullandım bu arada :icon_tup:
2 lt na iyidir meggy alınca karsıa cıkar cupra oturur kalırsın kendi klasmanında :rolleyes:
f4r turbo'lar elektronik epeyce fazla kurcalatmıyor kendini haklısınız....
megane RS'i cupra kadar verimli yüklemek imkansız onu gecelim (fiyatları da kıyaslamak lazım 2.0 TFSI cupranın alınabilecek gibi olanı 50 lira en az, megane 30-35 aralıgı, 20 lira harcamayla araçta nerelere gelinir takdir sizin) ama bu anda bir kac yıl once megane RS cilerin yasadıgı remap yapılamama sorunları tamamen asıldı, yurt dısında artık Stage 2 uygulamaları cok rahat dyno uzerınde 300 HP ler goruyor. Turbo ıcınde yer cok kısıtlı ama hybrid uygulamalara gecerek 380 HP dynolu megane RS ler artık var. Bu arada Stage 2 dedigim cok da ahım sahım dolu degil, filtre eksoz ve intercooler.
hsyn_çvk
26-09-2010, 15:57
bugün almayı düşündüğüm 2 aracadada teklif yaptım ;) 2'sinden biri olumlu sonuçlanırsa var satılık supeRSonic RS diyebilirim serkan :D:D
megane RS'i cupra kadar verimli yüklemek imkansız onu gecelim (fiyatları da kıyaslamak lazım 2.0 TFSI cupranın alınabilecek gibi olanı 50 lira en az, megane 30-35 aralıgı, 20 lira harcamayla araçta nerelere gelinir takdir sizin) ama bu anda bir kac yıl once megane RS cilerin yasadıgı remap yapılamama sorunları tamamen asıldı, yurt dısında artık Stage 2 uygulamaları cok rahat dyno uzerınde 300 HP ler goruyor. Turbo ıcınde yer cok kısıtlı ama hybrid uygulamalara gecerek 380 HP dynolu megane RS ler artık var. Bu arada Stage 2 dedigim cok da ahım sahım dolu degil, filtre eksoz ve intercooler.
Megane 3 rs map'lemeye başladılar avrupada 300-310 hp güçler çıkıyor stage 1 sanıırım
Megane 3 rs map'lemeye başladılar avrupada 300-310 hp güçler çıkıyor stage 1 sanıırım
aynen stage 1 300 hp cıkarıyor, megane 225'deki motor da aslında gelismeye uygun ama sagem beynin dilini cozene kadar biraz vakit gecti, Su anda forge; intercooler dump valve, blanking plate vs uretıyor.
ahmet3425
26-09-2010, 16:55
Hepsinin yeri ayrı aldım bindim sattım simdi baska bir aracın tadına bakmak lazım :icon_tup: megane rs te kullandım bu arada :icon_tup:
2 lt na iyidir meggy alınca karsıa cıkar cupra oturur kalırsın kendi klasmanında :rolleyes:
kardesim megane bugun cuprayla kıyaslanacak bir araba değil malesef cupradaki TFSİ motor yuzunden ztn kafadan 1-0 onde :)
bide fiyatlara bak, meganı biliyorsun sana anlatmaya gerek yok cok konforlu tatminkar yuruyen yol tutan donanımlı frenleri kuvvetli vs guzel bi araba :)
sorun bizde cok doyumsuzuz :D
1 -2 video ekleyim senlensin ortam
http://www.youtube.com/watch?v=aJUUF8gZijo
http://www.youtube.com/watch?v=bN5-_kQLBT0
http://www.youtube.com/watch?v=e9fEo_3gJWc
chiefkadir
26-09-2010, 20:05
stock 182 ile meggy sanıyorum cok yakın gidiyorlardır kalkısta vs. clio biraz ayırır zira meggy felaket sarıyor bilmiyorum sende de varmı o sorun ?Bizdeki stock Megane Rs ile izzetin egzantrikli 182 yi denedik ,160 a kadar yanyana sonra meganers geçiyor..(Rakım avantajı megane a tabi)
RS in ibresini dizayn eden arkadası takdir ediyorum 500 HP de yapsan o kadranla hızlanmayı gostermek mumkun degil :D
Bizdeki stock Megane Rs ile izzetin egzantrikli 182 yi denedik ,160 a kadar yanyana sonra meganers geçiyor..(Rakım avantajı megane a tabi)
tam tahmin ettiğim gibi :)
istanbulda da stock bi RS le aynısı olur kanımca, rakım clioya :)
Bu arada satılıklarda hic clio182 kalmamıs :)
boyle istedigim aracı biraz kurcalayayım sagını solunu sokeyim modeli cok geberik olmasın fiyatta makul olsun NA olsun clio mantıklı duruyor )
yıl sonuna kadar vakit va daha bulurum hrld geniş geniş kendime gore bir arac :)
chiefkadir
27-09-2010, 11:59
tam tahmin ettiğim gibi :)
istanbulda da stock bi RS le aynısı olur kanımca, rakım clioya :)İstanbuldaki yazılım+egsozlu Rs ler tutunur aynı hıza kadar:icon_tup:
Ahmet_28
27-09-2010, 12:38
turbo zamanı gelmiş artık :) ben czt tavsiye ederim
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.