Orijinalini görmek için tıklayınız : Project01 K20 EG & Ep3 Typer
Şahane sesler eşliğinde zevkine gazlamalar
K20 SI list:
JDM camshafts
RBC intake manifold
DC headers
Hondata ecu
Ported and polished (Project01 (SR)
Mugen head gasket
Exhaust CAI Built and tuned by Project01 TYPE-R list:
Headers Exhaust CAI
HKS Muffler
Typer
injen Cai
Dc race headers
60 boru 76 varex son
Eg den çekimler
http://www.streetfire.net/video/project01-k20-vs-ep3-typer_2064996.htm
http://www.streetfire.net/video/project01-k20-vs-ep3-typer_2064996.htm
http://www.streetfire.net/video/project01-k20-eg-hatch-ep3-typer_2064997.htm
http://www.streetfire.net/video/project01-k20-eg-hatch-ep3-typer_2064997.htm
http://www.streetfire.net/video/project01-k20-eg-hatch-ep3-typer_2064999.htm
http://www.streetfire.net/video/project01-k20-eg-hatch-ep3-typer_2064999.htm
http://www.streetfire.net/video/project01-k20-eg-hatch-ep3-typer_2065001.htm
http://www.streetfire.net/video/project01-k20-eg-hatch-ep3-typer_2065001.htm
Dışardan çekimler .
http://www.streetfire.net/video/ep3-typer-vs-k20-eg_2064864.htm
http://www.streetfire.net/video/ep3-typer-vs-k20-eg_2064864.htm
http://www.streetfire.net/video/ep3-typer-vs-k20-eg-2_2064866.htm
http://www.streetfire.net/video/ep3-typer-vs-k20-eg-2_2064866.htm
250+ Geçişler
http://www.streetfire.net/video/ep3-typer-vs-eg-k20-250-pass_2064867.htm
http://www.streetfire.net/video/ep3-typer-vs-eg-k20-250-pass_2064867.htm
*
Z-XSPP9KGjY
http://www.youtube.com/watch?v=Z-XSPP9KGjY
http://www.streetfire.net/video/ep3-typer-vs-k20-eg-3_2064869.htm
http://www.streetfire.net/video/ep3-typer-vs-k20-eg-3_2064869.htm
Typer İçinden Çekimler
http://www.streetfire.net/video/project01-k20-eg-ep3-typer_2065620.htm
http://www.streetfire.net/video/project01-k20-eg-ep3-typer_2065620.htm
http://www.streetfire.net/video/project01-k20-eg-ep3-typer_2065620.htm
http://www.streetfire.net/video/project01-k20-eg-ep3-typer_2065620.htm
SfjOhsSC-0w
http://www.youtube.com/watch?v=SfjOhsSC-0w
http://www.streetfire.net/video/project01-k20-eg-ep3-typer3_2065644.htm
http://www.streetfire.net/video/project01-k20-eg-ep3-typer3_2065644.htm
Mola sırasında fotolar :)
http://i.imgur.com/j67Su.jpg
http://i.imgur.com/LrRKp.jpg
http://i.imgur.com/qNGsq.jpg
Araçlara maşallah :)
specleri de görmek isteruk :D
focus musty35
26-09-2010, 12:30
videolar sanırım bende acılmıyor
focus musty35
26-09-2010, 12:37
tamamdır oldu sımdı maşallah videolara ses fena
maşşallah adanaya ve eg sine çok iyi olmuş tüm araçlara kazasız belasız sürüşler
Cihan Çizmeci
26-09-2010, 12:53
Hay maşallahhhhhhhhhh :) Emeğinize sağlık öğlen öğlen çok güzel geldi :)
Aynı anda birden fazla kamera ile çekim fikri çok güzel olmuş denemelerin her anının tadı ayrı ayrı alınıyor, doyumluk olmuş maaşallah araçlara.
eg de neler var stock motormu ?
YunusCan
26-09-2010, 13:00
kazasız belasız. güzel Videolar olmuş...
carpediem
26-09-2010, 13:06
eg de neler var stock motormu ?
K20 SI list:
JDM camshafts
RBC intake manifold
DC headers
Hondata ecu
Ported and polished (Project01 (SR)
Mugen head gasket
Exhaust CAI Built and tuned by Project01 TYPE-R list:
Headers Exhaust CAI
HKS Muffler
K20 SI list:
JDM camshafts
RBC intake manifold
DC headers
Hondata ecu
Ported and polished (Project01 (SR)
Mugen head gasket
Exhaust CAI Built and tuned by Project01 TYPE-R list:
Headers Exhaust CAI
HKS Muffler
Masallah aletide 1000 kg altı varsayarsak TR deki en hızlı NA 2 lt araclardan biridir normal sonuc olmus :icon_tup:
carpediem
26-09-2010, 13:20
Masallah aletide 1000 kg altı varsayarsak TR deki en hızlı NA 2 lt araclardan biridir normal sonuc olmus :icon_tup:
1080 Kg. araç
saolun arkadaslar :)
benım arabadanda cekımler var onları da eklerız aksam:)
skaratas2
26-09-2010, 14:04
maşallah, maşallah...
slowmotion
26-09-2010, 14:51
maşallah, sesler fenalarda...
1080 Kg. araç
abi masallah
carpediem
26-09-2010, 16:35
abi masallah
eywallah..:)
Bulut Y.
26-09-2010, 16:39
eg k20 swap kaç lira tutuyodu ? :D :D
maşallah.
ahmet3425
26-09-2010, 16:43
masallah EG deli dehset yuruyor istanbula gelirse denemek isteriz :D
maşallah.çekimler güzel araçlar dahada güzel.
eg+k20:icon_tup:
carpediem
26-09-2010, 17:28
masallah EG deli dehset yuruyor istanbula gelirse denemek isteriz :D
:) inşallah
250+ geçişleri sık kullanılanlara ekledim bu ses bile tek başına yetiyor maşallah araçlara:icon_tup:
eg k20 ye mşllh. çok güzel gidiyor..
KS de k pro yokmuydu satılmadan önce ben mi yanlış hatırlıyorum. Maaşallah araçlara.
şaka gibi olmuş 1km fark atmış koptum artık boylar değil direkler sayılıyor. :)
maşallah çok güzel yürüyor + aracın çok şık duruyor.
KS de k pro yokmuydu satılmadan önce ben mi yanlış hatırlıyorum. Maaşallah araçlara.
satılırken söküldü şu an üstüde yok
minimal_freak
26-09-2010, 19:37
maşallah araçlara, eg çok sıkı olmuş :icon_tup:
chiefkadir
26-09-2010, 20:06
masallah EG deli dehset yuruyor istanbula gelirse denemek isteriz :DNeyle deniceniz Ahmet ?
carpediem
26-09-2010, 21:12
Masallah aletide 1000 kg altı varsayarsak TR deki en hızlı NA 2 lt araclardan biridir normal sonuc olmus :icon_tup:
Jantları boyatmadan önce kaportacımın yanında digital kantarda tartmış idim..
http://www.streetfire.net/video/project01-si-kg_2065207.htm
Jantları boyatmadan önce kaportacımın yanında digital kantarda tartmış idim..
http://www.streetfire.net/video/project01-si-kg_2065207.htm
belgeli diyorsun yani hocam :icon_tup:
Maşallah Araçların tümüne
Tr ' nin en hızlı NA hondasına da ayrıca maşallah
Kazasız belasız
MAŞALLAH bu EG tam bir kabus olmuş kazasız belasız...
belgeli diyorsun yani hocam :icon_tup:
kilo da bir gariplik yok seko
980 kg zaten Sİ lar
K20 daha agır motor
egzost capı daha büyük
sonradan ilave edilenler vs vs
biraz da fazşa yakıt varsa
çok normal 1080 kg
kilo da bir gariplik yok seko
980 kg zaten Sİ lar
K20 daha agır motor
egzost capı daha büyük
sonradan ilave edilenler vs vs
biraz da fazşa yakıt varsa
çok normal 1080 kg
hocam ep3 tende biraz kasarsan 100 kg sokemezmisin ?
insan eg swap tan 1000 kg altı olmasını bekliyor ondan sasırdım :)
he bu 1080 kg iken boyle gidiyorsa bunun 900 kusur kg ı dahada fena gider :icon_tup:
VTec_king
26-09-2010, 21:34
hey maşallahh
carpediem
26-09-2010, 21:41
hocam ep3 tende biraz kasarsan 100 kg sokemezmisin ?
insan eg swap tan 1000 kg altı olmasını bekliyor ondan sasırdım :)
he bu 1080 kg iken boyle gidiyorsa bunun 900 kusur kg ı dahada fena gider :icon_tup:
Viraj yapmayı çok seviyorum arabada, viraj kol demirleri, sway bar ,traction bar,coilover vs. vs. bi takım ilaveler var netice de bunlar aracı ağırlaştırıyor
Viraj yapmayı çok seviyorum arabada, viraj kol demirleri, sway bar ,traction bar,coilover vs. vs. bi takım ilaveler var netice de bunlar aracı ağırlaştırıyor
Her turlu masallah yaw tam eksiksiz olmıus oyleyse ne diyeyim kazasız belasız :icon_tup:
hocam ep3 tende biraz kasarsan 100 kg sokemezmisin ?
insan eg swap tan 1000 kg altı olmasını bekliyor ondan sasırdım :)
he bu 1080 kg iken boyle gidiyorsa bunun 900 kusur kg ı dahada fena gider :icon_tup:
EP3 tende sökersin
EG den de sökersin
cok daha farkeder tabiki moruk ayar yaparken ayardan sonra tek gazlarken bile farkdiyor :)
bu araba cok güsel gidiyor
benim en son halim den baya hızlı
bendeki malzemeler
Rcrew headers
Toda conta 11.9 cr
rbc mani
bdl 70mm
70mm orta boru
80mm son susturucu
kpro
aem cold air intake
254hp cıkmıştı savaşta yani 250 hp diyelim krankta
benim malzeme olarak fazlam var özellikle headers farkı var DC bende de vardı iğrenç bir headers 5 para etmez
ama ruhi nin de benden artıları var
kapak işli mesela
araba EG kasa aktarmadan hiç kaybı yok gibi (bende motor önde duruyuor akslar cok acılı vaziyette EKK1 kulaklar)
ben sürücü ile 1250 kg idim
birde son susturucum dan dolayı top speed de çok yavaşlıodum
Yani bu videolardan gördügüm kadarı ile Bu araç HULK un NA halinden rahat 3 4 boy hızlı fazla beygirden yada parcalardan dolayı degil aktarmadan çok avantajlı
Rcrew headers + 2 boy farkeder bilginize ben olsam direk paraya kıyar alırım tabi turbo düşüncesi yoksa
Tekrar maşallah
carpediem
26-09-2010, 22:20
tessekkur ederim, su an icin turbo yapamam yeni isyeri actim ama ilerde istiyorum.
kullandıgım lastik ebadı 205-45-17 ve sanzuman ep3 ...205-40-17 ve jdm oranlarıyla 4 5 6 vitesi cok daha hızlı bitirebirim dıye dusunuyorum.
EP3 tende sökersin
EG den de sökersin
cok daha farkeder tabiki moruk ayar yaparken ayardan sonra tek gazlarken bile farkdiyor :)
bu araba cok güsel gidiyor
benim en son halim den baya hızlı
bendeki malzemeler
Rcrew headers
Toda conta 11.9 cr
rbc mani
bdl 70mm
70mm orta boru
80mm son susturucu
kpro
aem cold air intake
254hp cıkmıştı savaşta yani 250 hp diyelim krankta
benim malzeme olarak fazlam var özellikle headers farkı var DC bende de vardı iğrenç bir headers 5 para etmez
ama ruhi nin de benden artıları var
kapak işli mesela
araba EG kasa aktarmadan hiç kaybı yok gibi (bende motor önde duruyuor akslar cok acılı vaziyette EKK1 kulaklar)
ben sürücü ile 1250 kg idim
birde son susturucum dan dolayı top speed de çok yavaşlıodum
Yani bu videolardan gördügüm kadarı ile Bu araç HULK un NA halinden rahat 3 4 boy hızlı fazla beygirden yada parcalardan dolayı degil aktarmadan çok avantajlı
Rcrew headers + 2 boy farkeder bilginize ben olsam direk paraya kıyar alırım tabi turbo düşüncesi yoksa
Tekrar maşallah
kilo da bir gariplik yok seko
980 kg zaten Sİ lar
K20 daha agır motor
egzost capı daha büyük
sonradan ilave edilenler vs vs
biraz da fazşa yakıt varsa
çok normal 1080 kg
Benim EG K20 tam 1020KG .. Ama şu dip notu düşmeliyim ki .. JDM EG4 VTI arabanın orjinali .. 980KG de orjinaliydi .. Sunroof yok .. klima yok .. hid dirkeysiyon yok.. bide bu ölçümü yaparken DC5 Recarolarım da yoktu .. Kakimoto Titanium Egzos boruları ve en güzelinden RCREW header var :) .. RCrew de Hulk tan kalma beygirler de duruyor :)
EP3 tende sökersin
EG den de sökersin
cok daha farkeder tabiki moruk ayar yaparken ayardan sonra tek gazlarken bile farkdiyor :)
bu araba cok güsel gidiyor
benim en son halim den baya hızlı
bendeki malzemeler
Rcrew headers
Toda conta 11.9 cr
rbc mani
bdl 70mm
70mm orta boru
80mm son susturucu
kpro
aem cold air intake
254hp cıkmıştı savaşta yani 250 hp diyelim krankta
benim malzeme olarak fazlam var özellikle headers farkı var DC bende de vardı iğrenç bir headers 5 para etmez
ama ruhi nin de benden artıları var
kapak işli mesela
araba EG kasa aktarmadan hiç kaybı yok gibi (bende motor önde duruyuor akslar cok acılı vaziyette EKK1 kulaklar)
ben sürücü ile 1250 kg idim
birde son susturucum dan dolayı top speed de çok yavaşlıodum
Yani bu videolardan gördügüm kadarı ile Bu araç HULK un NA halinden rahat 3 4 boy hızlı fazla beygirden yada parcalardan dolayı degil aktarmadan çok avantajlı
Rcrew headers + 2 boy farkeder bilginize ben olsam direk paraya kıyar alırım tabi turbo düşüncesi yoksa
Tekrar maşallah
Replica kswap header - 242hp crankta ..
üzerine sadece RCREW ekleyip 98 yerine 100oktan benzin kullandım - 254hp dyno verisi.
tessekkur ederim, su an icin turbo yapamam yeni isyeri actim ama ilerde istiyorum.
kullandıgım lastik ebadı 205-45-17 ve sanzuman ep3 ...205-40-17 ve jdm oranlarıyla 4 5 6 vitesi cok daha hızlı bitirebirim dıye dusunuyorum.
kardeşim düşüncen çok güzel .. JDM LSD ve 4-5-6 close ratio "u çok seversin ..
ben 205/50/15 jdm DC2 15" jantlarda TOYO R888 Lastik kullanıyorum..
jdm şanzımanın üzerine bide 15" kullanınca oranlar biraz daha da kısaldı .. çok zevkli oluyor .. benim dolu b20vtec ğim falan da vardı ama K serisi harbi bşka bişey oluyor EG de ..
ahmet3425
26-09-2010, 23:03
Neyle deniceniz Ahmet ?
DBS ile abi ;)
chiefkadir
26-09-2010, 23:07
DBS ile abi ;)Anladım bro :) Size yakın k20 ler var önce onları bi düşün listeden:hahaha:
carpediem
26-09-2010, 23:11
buda typer ın icerisnden cekim, zoom olmasaymıs keske
http://www.streetfire.net/video/project01-eg-hatch-k20-ep3-topspeed-run_2065222.htm
ahmet3425
26-09-2010, 23:13
Anladım bro :) Size yakın k20 ler var önce onları bi düşün listeden:hahaha:
hersey kısmet abi ortam biraz gergin biliyorsun ;)
MuratCokol
26-09-2010, 23:29
Maşallah Ses Fenalarda :icon_tup:
Selcuk_RoL
27-09-2010, 01:33
maşşallah...
buda typer ın icerisnden cekim, zoom olmasaymıs keske
http://www.streetfire.net/video/project01-eg-hatch-k20-ep3-topspeed-run_2065222.htm
abi zoom için sorry :D 3 direk farkı kamerayla şey etmeyim dedim kadranı çektim netleme sorunu yaşadık makinadan kaynaklı :D
tessekkur ederim, su an icin turbo yapamam yeni isyeri actim ama ilerde istiyorum.
kullandıgım lastik ebadı 205-45-17 ve sanzuman ep3 ...205-40-17 ve jdm oranlarıyla 4 5 6 vitesi cok daha hızlı bitirebirim dıye dusunuyorum.
senin de lastik ölçün şu anki şanzuman için ideal
JDM dişlilere gecersen eger ozaman 40 yanak kullansan iyi olur
Yeni işyerin hayırlı olsun Râbbim helalinden bol kazanç nasip etsin inşallah
DBS ile abi ;)
DBS çıktımı
yoksa doğmamış bebege don mu seçiyorsunuz ?
chiefkadir
27-09-2010, 08:33
DBS çıktımı
yoksa doğmamış bebege don mu seçiyorsunuz ?Bro en iyi gözükeni hedef almak güzeldir velevki onu geçersen olay bitmiştir ama bu iş öyle olmamalı :hahaha:
dbs typer çıktığı zaman sıra ile başlamalı ki benim görüşüm bu k20 ile başa çıkmak biraz zor;)
bide yarıştıgm ınsana bakarmısın:D aynı araba olsa rahat 2 boy yerım :D
PriSOneR
27-09-2010, 08:49
Maşallah kazasız belasız inş EG de çok emek var karşılığınıda veriyor maşallah.
carpediem
27-09-2010, 08:50
senin de lastik ölçün şu anki şanzuman için ideal
JDM dişlilere gecersen eger ozaman 40 yanak kullansan iyi olur
Yeni işyerin hayırlı olsun Râbbim helalinden bol kazanç nasip etsin inşallah
40 yanak daha önce kullandım ama coilover ile kütük gibi oluyor ş.dışı bi yere giderken çok rahatsız.
İyi dileklerin için tşk. ederim allah herkesin rıskını açık etsin.
ahmet3425
27-09-2010, 09:08
DBS çıktımı
yoksa doğmamış bebege don mu seçiyorsunuz ?
cıktı ama cıktıgı aksam sanzımanı kırıldı :D
ufak tefek eksikler dısında bisey yok dbs yollarda ;)
akbaba78
27-09-2010, 09:43
masallah 2 aracada:icon_tup:
carpediem
27-09-2010, 09:45
cıktı ama cıktıgı aksam sanzımanı kırıldı :D
ufak tefek eksikler dısında bisey yok dbs yollarda ;)
DBS nin specleri nedir ?
ahmet3425
27-09-2010, 09:50
DBS nin specleri nedir ?
bu eg den fazla olarak piston sıkıstırma stage 2 exantrik toda headers 70 mm skunk gaz kelebegi vs...
Valla artık NA da cok daha iyi yerlere gelinebilinir
Ben 2008 mayısta turbolamıştım
Turbo yapmadan önceki spec imi yazdım
Ankaraya gittigim Kadir abilerle falan dendigim zaman 224 hp idim mesela ozaman Typerlarla yakın gidiyordum 1 boy falan geciyrdum
daha sonra bir sürü parca aldım taktım headers falan deigştirdim araba kendine gelmişti
yine sölüyorum Bu EG gibi gitmiyoru benim arabam
Typer a Kpro takıldıktan sonra bir denensin aradaki farkı görelim ozaman nekadar hızlı oldugunu kimin rakibi oldugunu sölemek daha kolay olur
şimdi görünen farka göre 300 hp lik typer gecemez EG yi
Ruhi sende de 6 nci vites bitmeme problemi ve 6 viteste yavaşlama gibi bir sorun varmı ?
Top speed de EP3 ler benden cok daha avantajlıydı ben 6 ya cektigimde resmen duruyordum sende de varmı böle bir problem
carpediem
27-09-2010, 09:58
Valla artık NA da cok daha iyi yerlere gelinebilinir
Ben 2008 mayısta turbolamıştım
Turbo yapmadan önceki spec imi yazdım
Ankaraya gittigim Kadir abilerle falan dendigim zaman 224 hp idim mesela ozaman Typerlarla yakın gidiyordum 1 boy falan geciyrdum
daha sonra bir sürü parca aldım taktım headers falan deigştirdim araba kendine gelmişti
yine sölüyorum Bu EG gibi gitmiyoru benim arabam
Typer a Kpro takıldıktan sonra bir denensin aradaki farkı görelim ozaman nekadar hızlı oldugunu kimin rakibi oldugunu sölemek daha kolay olur
şimdi görünen farka göre 300 hp lik typer gecemez EG yi
Ruhi sende de 6 nci vites bitmeme problemi ve 6 viteste yavaşlama gibi bir sorun varmı ?
Top speed de EP3 ler benden cok daha avantajlıydı ben 6 ya cektigimde resmen duruyordum sende de varmı böle bir problem
6. Viteste evet biraz duruyorum. sünüyor ama sami abi 6. viteste biraz avansı ve ayarını kıstı bi sorun çıkarmadan biniyorum zaten bu kasada da 250 + yeter be abi 250 den sonra da seni geçenin yolu açık olsun. DBS Ep3 Typer mı bu arada ?
chiefkadir
27-09-2010, 10:07
Valla artık NA da cok daha iyi yerlere gelinebilinir
Ben 2008 mayısta turbolamıştım
Turbo yapmadan önceki spec imi yazdım
Ankaraya gittigim Kadir abilerle falan dendigim zaman 224 hp idim mesela ozaman Typerlarla yakın gidiyordum 1 boy falan geciyrdum
daha sonra bir sürü parca aldım taktım headers falan deigştirdim araba kendine gelmişti
yine sölüyorum Bu EG gibi gitmiyoru benim arabam
Typer a Kpro takıldıktan sonra bir denensin aradaki farkı görelim ozaman nekadar hızlı oldugunu kimin rakibi oldugunu sölemek daha kolay olur
şimdi görünen farka göre 300 hp lik typer gecemez EG yi
Ruhi sende de 6 nci vites bitmeme problemi ve 6 viteste yavaşlama gibi bir sorun varmı ?
Top speed de EP3 ler benden cok daha avantajlıydı ben 6 ya cektigimde resmen duruyordum sende de varmı böle bir problemEvet bro buraya geldikten sonra eklemiştin üstüne epey,
Hilmi son eklenen videoyu seyret yaw ,Kamer 260 dayamış zerre yaklaşamıyo farkın açılıp açılmadığını görmek zor o videodan ama .. 260 a çok önce çıkmış egk20 5.vitesi 245 gibi bitirip o zaman diliminde 15-20 daha eklemiş ...Tahminim 270 le felan bastı uzun süre..
Kamerin arabadan çekilen videoyu görmeden önce akıllara şu soru gelebilir acaba ep3 bıraktıda k20 sonuna kadar basıyomu ? Görünen o ki bariz güç farkı var ve aktarma kusursuz:icon_tup:
6. Viteste evet biraz duruyorum. sünüyor ama sami abi 6. viteste biraz avansı ve ayarını kıstı bi sorun çıkarmadan biniyorum zaten bu kasada da 250 + yeter be abi 250 den sonra da seni geçenin yolu açık olsun. DBS Ep3 Typer mı bu arada ?
240 yeter bana göre ben hiç uzatmıyordum aynen dedigin gibi fazlası sakat
Su an için düşük bütçe
4 5 6 jdm dişli - Rcrew headers - BDL 70mm
turbolamadan önce kesinlikle yapman gerekenler diye düşünüyorum
ayrıca turboladıgın zaman da zaten sadece rcrew i kullanmazsın
4 5 6 jdm dişliler ep3 dişililerden daha saglamlar ben zira 1 sefer 5 i kırmıştım oda basınc 26 psi kaçtıgı için olmuştu
ama 1.3 bar + methanol yaklaşık tekerde 550 whp güce rahatlıkla dayanıyor dişliler FD de 4.39 takarsın eski FD ni 8700 rpm de 286 da 6 kesici giriyor
vites oranları falan da cok güsel oluyor
BDL 70mm de turboda ihtiyacın olucak
Rcrewi sökünce de zaten Fuat alır onu kıbrısta bir arkadaşına :)
zararında olmamış olucak yani
BosphorusBoys
27-09-2010, 10:11
Valla artık NA da cok daha iyi yerlere gelinebilinir
Ben 2008 mayısta turbolamıştım
Turbo yapmadan önceki spec imi yazdım
Ankaraya gittigim Kadir abilerle falan dendigim zaman 224 hp idim mesela ozaman Typerlarla yakın gidiyordum 1 boy falan geciyrdum
daha sonra bir sürü parca aldım taktım headers falan deigştirdim araba kendine gelmişti
yine sölüyorum Bu EG gibi gitmiyoru benim arabam
Typer a Kpro takıldıktan sonra bir denensin aradaki farkı görelim ozaman nekadar hızlı oldugunu kimin rakibi oldugunu sölemek daha kolay olur
şimdi görünen farka göre 300 hp lik typer gecemez EG yi
Ruhi sende de 6 nci vites bitmeme problemi ve 6 viteste yavaşlama gibi bir sorun varmı ?
Top speed de EP3 ler benden cok daha avantajlıydı ben 6 ya cektigimde resmen duruyordum sende de varmı böle bir problem
Kpro da takılsa sanmıyorum gecmeyi ßırak, yakla$acağını yanına
Evet bro buraya geldikten sonra eklemiştin üstüne epey,
Hilmi son eklenen videoyu seyret yaw ,Kamer 260 dayamış zerre yaklaşamıyo farkın açılıp açılmadığını görmek zor o videodan ama .. 260 a çok önce çıkmış egk20 5.vitesi 245 gibi bitirip o zaman diliminde 15-20 daha eklemiş ...Tahminim 270 le felan bastı uzun süre..
Kamerin arabadan çekilen videoyu görmeden önce akıllara şu soru gelebilir acaba ep3 bıraktıda k20 sonuna kadar basıyomu ? Görünen o ki bariz güç farkı var ve aktarma kusursuz:icon_tup:
Abi aktarım abi hep sölüyorum kimse anlamıyor benim gibi EK hastası degil sen kesinlikle EG ye yapıcaksın swabı yada CRX e
HULK un motorunu söküp HULK tan 100 kg daha agır EG ye koysam
3 4 boy daha hızlı olurum sadece aktarmadan dolayı
zaten yeni setupım da EG yürüyenine gectim EKK2 kulaklar aldım aktarmam cok daha iyi olacak inşallah
ayrıca 5
245 yapıcagını sanmıyorum en fazla 230 yapar abi cok
Kpro da takılsa sanmıyorum gecmeyi ßırak, yakla$acağını yanına
Benim yazdıgımı bir daha okurmusun
chiefkadir
27-09-2010, 10:19
Abi aktarım abi hep sölüyorum kimse anlamıyor benim gibi EK hastası degil sen kesinlikle EG ye yapıcaksın swabı yada CRX e
HULK un motorunu söküp HULK tan 100 kg daha agır EG ye koysam
3 4 boy daha hızlı olurum sadece aktarmadan dolayı
zaten yeni setupım da EG yürüyenine gectim EKK2 kulaklar aldım aktarmam cok daha iyi olacak inşallah
ayrıca 5
245 yapıcagını sanmıyorum en fazla 230 yapar abi cokBro ep3 şanzımanı ve 205/45/17 lastiği olduğunu ayrıca 9000dd çevirdiğini düşünerek 245 dedim.. Benim rol typer son hali ile kesiksiz indiriyordu 270 i..
Senin ankaradaki son ayarlı halin , sağlam gideri olan kpro typerı 1,5-2 boy geçiyodu bro :icon_tup:
Bende sana katılıyorum kamer kpro+conta+rbc yaptıktan sonraki uzunda basmaları daha zevkli olur haa yetişirmi sanmıyorum ama mesafe kontrolü olur hiç değilse:hahaha:
Ep3 f/H/e Rol typer n2 egz,rbc,kpro kadrana bakılırsa 220-230 arası .. 260 ı görse Rol nokta :D
http://www.streetfire.net/video/rol-typer-vs-golf-gt-vs-vtc-typer_730419.htm
Bro ep3 şanzımanı ve 205/45/17 lastiği olduğunu ayrıca 9000dd çevirdiğini düşünerek 245 dedim.. Benim rol typer son hali ile kesiksiz indiriyordu 270 i..
Senin ankaradaki son ayarlı halin , sağlam gideri olan kpro typerı 1,5-2 boy geçiyodu bro :icon_tup:
Bende sana katılıyorum kamer kpro+conta+rbc yaptıktan sonraki uzunda basmaları daha zevkli olur haa yetişirmi sanmıyorum ama mesafe kontrolü olur hiç değilse:hahaha:
Demek istedigimde bu zaten abi Typer tıkanmadan cıkıyor top speed e
bizim eski araçlar aerodinamik ten kaybediyor
Tahminim Typer a eklemeler yapıldıktan sonra EG yi önde görebiliriz
bu video da resmen kaybolmuş ortadan
Typerın da hakkını yememek lazım
çok güsel giden bir typer gitmsi gerektigi gibi gidiyor oda maşallah
senin son halinde iyiydi be abi
zaten
BG - ER - ROL
3 ü de efsane giden yapılan mod ların hakkını veren araçlardı
Ben malzemeler ER deyken hep sölerdim erdeme top speed de beni gecersin diye oda inanmazdı :)
chiefkadir
27-09-2010, 10:26
Bro yap bi atmo araba gel aramıza :D
Hulk çıkınca yine deneyecek araba zor bulacaksın :)
BMK TypeR
27-09-2010, 10:34
Maşallah cok hızlı arac, hılmıden bılıyorum dc hedersı cok kotu, Rccrew gordum alakasız bı headers, bunun yanında 70 gaz kelebegı, toda a3+kasnak yada skunk2 stg2 egzantık olsa bu arac tutulmaz:) m3 nokta eder bu araba 2-3parcayla
chiefkadir
27-09-2010, 10:37
Maşallah cok hızlı arac, hılmıden bılıyorum dc hedersı cok kotu, Rccrew gordum alakasız bı headers, bunun yanında 70 gaz kelebegı, toda a3+kasnak yada skunk2 stg2 egzantık olsa bu arac tutulmaz:) m3 nokta eder bu araba 2-3parcaylaAman dur napıyon konuyu m3 e getirme tatlı tatlı muhabbet ediyoz:hahaha:
carpediem
27-09-2010, 10:45
240 yeter bana göre ben hiç uzatmıyordum aynen dedigin gibi fazlası sakat
Su an için düşük bütçe
4 5 6 jdm dişli - Rcrew headers - BDL 70mm
turbolamadan önce kesinlikle yapman gerekenler diye düşünüyorum
ayrıca turboladıgın zaman da zaten sadece rcrew i kullanmazsın
4 5 6 jdm dişliler ep3 dişililerden daha saglamlar ben zira 1 sefer 5 i kırmıştım oda basınc 26 psi kaçtıgı için olmuştu
ama 1.3 bar + methanol yaklaşık tekerde 550 whp güce rahatlıkla dayanıyor dişliler FD de 4.39 takarsın eski FD ni 8700 rpm de 286 da 6 kesici giriyor
vites oranları falan da cok güsel oluyor
BDL 70mm de turboda ihtiyacın olucak
Rcrewi sökünce de zaten Fuat alır onu kıbrısta bir arkadaşına :)
zararında olmamış olucak yani
Kelebek falan var idi önceden ama ş.içi kullanımında biraz sıkıntı yarattığı için söktüm. headers düşünmüştüm fakat sonradan düşündüm ona ayıracağım bütçeyi üfürmeye ayırsam fazla bi beygir istemiyorum tadında kalsın ki zevk alalım amaç burada yarışıp derece yapmak değil. keyfini çıkarmak. turboda 70 mm skunk2 yi alıcam nasip olur ise
kamerin araba da bence gayet güzel yürüyor hondata ince jonta ile de iyi iş yapar. aradaki fark ta biraz kapanır tabiki de en azından farkını gördük eklemeler yaptıkça tekrar tekrar deneriz. arada ne kadar kapatıyor görürüz mevcut spec te oynama yapmayacağım. ne aldığı net belli olur
BMK TypeR
27-09-2010, 10:54
Aman dur napıyon konuyu m3 e getirme tatlı tatlı muhabbet ediyoz:hahaha:
fark etmez cupra gecer:D
Kelebek falan var idi önceden ama ş.içi kullanımında biraz sıkıntı yarattığı için söktüm. headers düşünmüştüm fakat sonradan düşündüm ona ayıracağım bütçeyi üfürmeye ayırsam fazla bi beygir istemiyorum tadında kalsın ki zevk alalım amaç burada yarışıp derece yapmak değil. keyfini çıkarmak. turboda 70 mm skunk2 yi alıcam nasip olur ise
kamerin araba da bence gayet güzel yürüyor hondata ince jonta ile de iyi iş yapar. aradaki fark ta biraz kapanır tabiki de en azından farkını gördük eklemeler yaptıkça tekrar tekrar deneriz. arada ne kadar kapatıyor görürüz mevcut spec te oynama yapmayacağım. ne aldığı net belli olur
Ben 70 mm BDL den cok çektim
abi cok sert oluyor motorsiklet gibi
ama sonradan onu çözdük pedalı hafif fren pedalına dogru egiyorsun
nasıl oluyor anlamıyorum ama gaz kelebegi yumuşuyor normal araba gibi oluyor
Ben 70mm sattım 74 skunk2 aldım
turbo yapana kadar kelebek almıcaksan eger 74mm alırsın zaten 70mm artık NA lara zor yeter oldu :)
Typer ekleme yapana kadar sen böle kalırsan gercekten ne fark edicegini görmüş oluruz
chiefkadir
27-09-2010, 10:56
fark etmez cupra gecer:Dİyi cuprada girdi:hahaha:
Maşallah cok hızlı arac, hılmıden bılıyorum dc hedersı cok kotu, Rccrew gordum alakasız bı headers, bunun yanında 70 gaz kelebegı, toda a3+kasnak yada skunk2 stg2 egzantık olsa bu arac tutulmaz:) m3 nokta eder bu araba 2-3parcayla
Hahahahahhaaa
reşit hala M3 diyosun yaaa
Cupraları affetmez niye yazmıosun olm :)
fark etmez cupra gecer:d
hazırlan resıt ben gelıyorum :)
Cimmeria
27-09-2010, 10:59
başka k20 swap eg var mı acaba ?
BMK TypeR
27-09-2010, 11:00
Hahahahahhaaa
reşit hala M3 diyosun yaaa
Cupraları affetmez niye yazmıosun olm :)
suan bende m3 10boy gecıyorum 5sonu 220kadar k-prozu typerla denemedım oyle bı fark olur ama egzantık fılan takarsa bu arac sendekı hedersı şaka yapar cogu arabaya, aklıma cok yattı:D bıde ben sokerım bunu 2 koltuk gezerım bıde jdm lsd
ahmet3425
27-09-2010, 11:20
suan bende m3 10boy gecıyorum 5sonu 220kadar k-prozu typerla denemedım oyle bı fark olur ama egzantık fılan takarsa bu arac sendekı hedersı şaka yapar cogu arabaya, aklıma cok yattı:D bıde ben sokerım bunu 2 koltuk gezerım bıde jdm lsd
bisey dicem o aksam bize deneyin dediğin M3 baya guzel yuruyordu o aracta ne var ?
suan bende m3 10boy gecıyorum 5sonu 220kadar k-prozu typerla denemedım oyle bı fark olur ama egzantık fılan takarsa bu arac sendekı hedersı şaka yapar cogu arabaya, aklıma cok yattı:D bıde ben sokerım bunu 2 koltuk gezerım bıde jdm lsd
cupraya denk olabilirmi sence ?
başka k20 swap eg var mı acaba ?
Bursada var
yusufcan_1982
27-09-2010, 11:48
maşallah araçlar 10 numara yuruyor..
gurlekyasin
27-09-2010, 11:50
pardon yanlış oldu yusufunkınden yazmışım,bidaha yazayım dedım;
maşallah araçlar 10 numara yuruyor..
ks typer(kamer) aracın hazırsa ya şimdi yada akşam muhakkak deneyelim..
aks ın hala bozuksa bırşey dıyemem:D:D:D
Hangi m3 ten bahsediyorsunuz :D skyline gtr ın peşinden gittiği video var eski haliyle Ruhi abinin aracının :) type-r gerçekten speclerine göre güzel gidiyor geçici filtre aem v2 nin yarısı kadar dc headers 60lık düz boru sonda 76 lık varex.. mugen beyinli type r a attığı fark daha fazlaydı ruhi abinin :D
bu da gtr videosu
http://www.streetfire.net/video/project01_2060250.htm
http://www.streetfire.net/video/project01_2060250.htm
Gelecekten gelen edit: evet aks hala sorunlu yağ damlatmaya devam ediyor..
bende bu vıdeoyu koyacaktım ii oldu :D
gurlekyasin
27-09-2010, 11:52
eğer yarış diğer günlere aksarsa (altında birşeyler ararım dediğimde sert çıkan arkadaşlar beni daha iyi anlarlar) k-pro nun adı nezaman aks oldu sorarım size?
eğer yarış diğer günlere aksarsa (altında birşeyler ararım dediğimde sert çıkan arkadaşlar beni daha iyi anlarlar) k-pro nun adı nezaman aks oldu sorarım size?
siz aramaya devam edin o zaman.. kpro alınsaydı zaten ruhi abiyle fark bu kadar olmazdı.. daha güzel bir fikrim var ruhi abiyle neden denemiyorsunuz ?
gurlekyasin
27-09-2010, 12:05
siz aramaya devam edin o zaman.. kpro alınsaydı zaten ruhi abiyle fark bu kadar olmazdı.. daha güzel bir fikrim var ruhi abiyle neden denemiyorsunuz ?
kilolarımızı eşitleyelim hemen deneyelim,biz bu konuyu ruhi abıyle konuştuk zaten.arabalar birbirinin klasmanı diill..
kilolarımızı eşitleyelim hemen deneyelim,biz bu konuyu ruhi abıyle konuştuk zaten.arabalar birbirinin klasmanı diill..
o zaman typer a da üfletelim :D
Bursada var
abi siyah olanı diyorsanız yine Konya'ya geldi. araç.
gurlekyasin
27-09-2010, 12:10
bildiğin dua warsa git oku üfle ozaman:D:D:D kardeşimsin biran önce oku üfle akşam deneyelim:D
bildiğin dua warsa git oku üfle ozaman:D:D:D kardeşimsin biran önce oku üfle akşam deneyelim:D
:hahaha::hahaha::hahaha::hahaha:
pardon yanlış oldu yusufunkınden yazmışım,bidaha yazayım dedım;
maşallah araçlar 10 numara yuruyor..
ks typer(kamer) aracın hazırsa ya şimdi yada akşam muhakkak deneyelim..
aks ın hala bozuksa bırşey dıyemem:D:D:D
amma ateşli gördüm seni:)
senın araban 310 hp vardır ruhı abının arada 250-260 de arada hp farkı zaten kıloyu esıtler:) dene bence :)
gurlekyasin
27-09-2010, 12:16
ruhi abiden emanetemi alacan arabayıda atar yapıyosun
getir arabanı (ks) deneyelim:D:D
anladım geri vites deniyor buna:D:D
gurlekyasin
27-09-2010, 12:18
ha kabul ediyorum ruhi abi beni geçer yalnız senınkı kadar fark yemem okadar bukadar rıcaya rağmen şu röwanşı niye yapmıyoruz kamerciğim...:D
PriSOneR
27-09-2010, 12:26
----------
PriSOneR
27-09-2010, 12:29
maşallah güzel araçlar
gurlekyasin
27-09-2010, 12:29
WRX ile denediniz dimi aracı ?
wrx arkadaşımızın avans problemi nedenıyle tam bı deneme yapamadık...
PriSOneR
27-09-2010, 12:30
çok güzel yürürü var EG nin maşallah
gurlekyasin
27-09-2010, 12:34
ewet çok güzel yürürü war,allah kaza bela wermesin...
carpediem
27-09-2010, 12:52
kilolarımızı eşitleyelim hemen deneyelim,biz bu konuyu ruhi abıyle konuştuk zaten.arabalar birbirinin klasmanı diill..
1080 Kg. Im Zaten
3 kişi daha alır isem arabaya ortalama 70x3=210 kg. 1080+210=1290 Kg. Olur
Bu durum da da sanırım turboyu sökmen gerekir araçtan :D
ama sorun diil dediğim gibi ortada benim için değişen bişe yok. benim amacım sadece gazlayıp keyif almak hırs yapmak değil. 3 kişi bindirip seninle yine denerim ama oturucak adamları ben seçerim. Bu arada sen de sanırım tek kişi basıcaksın ben 3 kişi basarken.
60 tan başlarım 250 de de bırakırım denemek ister isen beni ara geçen seferkiler gibi geri vites olayı olmicak ise
gurlekyasin
27-09-2010, 13:03
ruhi abi ben typer la kalkmak denemek istıyorum,bu konunun içinden sıyrılıp senle benı denetmek ıstıyolar,ben zaten gereken açıklamayı senı telefonla arayıp yaptım,senin arabanın ıyı olduğunu biliyorum we beğeniyorumda,senınle yıne denerız abı ama sadece aradakı farkı görmuş oluruz ben senı geçerim diye bı kelıme söylemıyorum ama abi sen ben ve typer deneyeceksek olur..1. kım 2.kim 3.kim görmüş oluruz sencede mantıklı değil mi?
merakla bekliyoz typer cupra denemesin yasın ben burda yapamıyom hep sorun sen k-pro farketmez dene kardesim zevklı olur
gurlekyasin
27-09-2010, 13:10
merakla bekliyoz typer cupra denemesin yasın ben burda yapamıyom hep sorun sen k-pro farketmez dene kardesim zevklı olur
abi ben 3. vites 80 de hazır beklıyorum ama ks typer yan veriyor,
260 a kadar deneyelım..konu ruhi abının arabasına geçti ben tekrar
tekrar dıyorum bu akşam ks typer la denemk ıstıyorum...
ayrıca sanada teşekkurler abi...
carpediem
27-09-2010, 13:13
Evet bro buraya geldikten sonra eklemiştin üstüne epey,
Hilmi son eklenen videoyu seyret yaw ,Kamer 260 dayamış zerre yaklaşamıyo farkın açılıp açılmadığını görmek zor o videodan ama .. 260 a çok önce çıkmış egk20 5.vitesi 245 gibi bitirip o zaman diliminde 15-20 daha eklemiş ...Tahminim 270 le felan bastı uzun süre..
Kamerin arabadan çekilen videoyu görmeden önce akıllara şu soru gelebilir acaba ep3 bıraktıda k20 sonuna kadar basıyomu ? Görünen o ki bariz güç farkı var ve aktarma kusursuz:icon_tup:
Kadir Ben 6. vitese attığımda 7800 devire kadar rahat geliyorum 7800-8200 arası biraz duraklama oluyor ama tek başıma gazlıyor isem 8000 e kadar rahat çıkıyorum 8200 e kadarda iniyor
km yi tam olarak bilemiyorum ama benim en son gördüğüm 8200 geneldede her gazlamada 8000 i rahat dönüyor
chiefkadir
27-09-2010, 13:22
Kadir Ben 6. vitese attığımda 7800 devire kadar rahat geliyorum 7800-8200 arası biraz duraklama oluyor ama tek başıma gazlıyor isem 8000 e kadar rahat çıkıyorum 8200 e kadarda iniyor
km yi tam olarak bilemiyorum ama benim en son gördüğüm 8200 geneldede her gazlamada 8000 i rahat dönüyorMaşallah diyelim valla :) Bende bikez kastım yanımda yüro vardı 8300 felandı "yeter şimdilik"diyince bıraktık:hahaha:
carpediem
27-09-2010, 13:23
Maşallah diyelim valla :) Bende bikez kastım yanımda yüro vardı 8300 felandı "yeter şimdilik"diyince bıraktık:hahaha:
Maşallah iyi çevirmişsin :)
hayrı sayılır bi devir 6. viteste
chiefkadir
27-09-2010, 13:25
Maşallah iyi çevirmişsin :)
hayrı sayılır bi devir 6. vitesteBoş arabada çeviriyo bro :) Önemli olan süre;)
Baksana Kamerin kadrana:)
http://img840.imageshack.us/img840/8180/kamerkadran.png
Yanlız şu var kpro ile kadran 200dd oynuyo :)
carpediem
27-09-2010, 13:29
Hangi m3 ten bahsediyorsunuz :D skyline gtr ın peşinden gittiği video var eski haliyle Ruhi abinin aracının :) type-r gerçekten speclerine göre güzel gidiyor geçici filtre aem v2 nin yarısı kadar dc headers 60lık düz boru sonda 76 lık varex.. mugen beyinli type r a attığı fark daha fazlaydı ruhi abinin :D
bu da gtr videosu
http://www.streetfire.net/video/project01_2060250.htm
http://www.streetfire.net/video/project01_2060250.htm
Gelecekten gelen edit: evet aks hala sorunlu yağ damlatmaya devam ediyor..
Bu arada bu videoda ist'a girişte denk gelmişler idi ölesine gazladım benim arabamı ben biliyorum skyline'a bu kadar bile tutunamaz Skyline'I en son geçerken içine baktığımda arabanın içinde görebildiğim 4 kişi var idi. :) amaç önde gazlayan diğer skyline ile ferrariyi 3-5 sn de olsa izleyebilmek idi tabiki o kada bile izleyemedim :)
Ben 1 sefer tek başıma 6 da shift light ı yaktırmıştım 9000 dd
ama sanırsam 6 ya aldıktan sonra 5 dakika ve 10 km boyunca hiç ayagımı gazdan cekmedim
hatta urfa ile akın gazlıolardı s2k ların peşine sıkmıştım arkalarındaydım kaç yaptınız dedim 270 e cıktık gibilerindne bişi dedilerdi :)
chiefkadir
27-09-2010, 13:30
Ben 1 sefer tek başıma 6 da shift light ı yaktırmıştım 9000 dd
ama sanırsam 6 ya aldıktan sonra 5 dakika ve 10 km boyunca hiç ayagımı gazdan cekmedim
hatta urfa ile akın gazlıolardı s2k ların peşine sıkmıştım arkalarındaydım kaç yaptınız dedim 270 e cıktık gibilerindne bişi dedilerdi :)Çıkar hilmi niye çıkmasın :D
Portekizdeki adamın kprolu typerı dayamış 270 e dakikalarca gazlıyo :) Neyimiz eksik :hahaha:
Bu arada bu videoda ist'a girişte denk gelmişler idi ölesine gazladım benim arabamı ben biliyorum skyline'a bu kadar bile tutunamaz Skyline'I en son geçerken içine baktığımda arabanın içinde görebildiğim 4 kişi var idi. :) amaç önde gazlayan diğer skyline ile ferrariyi 3-5 sn de olsa izleyebilmek idi tabiki o kada bile izleyemedim :)
360 modena ile densene arabanı sana rakip ciddi sölüyorum
Çıkar hilmi niye çıkmasın :D
Portekizdeki adamın kprolu typerı dayamış 270 e dakikalarca gazlıyo :) Neyimiz eksik :hahaha:
abi çıkmasına bişi demiyoruz
ama olay şu 270 bir 15 saniyede cıkmak var
birde 10 dakikada
ben her ikisinide yaşadım :) civic te
chiefkadir
27-09-2010, 13:36
abi çıkmasına bişi demiyoruz
ama olay şu 270 bir 15 saniyede cıkmak var
birde 10 dakikada
ben her ikisinide yaşadım :) civic teyukarda yazım bende zaten :) Süre önemli tabiki;)
carpediem
27-09-2010, 13:46
360 modena ile densene arabanı sana rakip ciddi sölüyorum
O modelden bizim burada yok bi F430 umuz var idi bastım evet 1 vites dayandım diğer vites bitene kadar yok oldu
F430 Tubi egsoz chip ve filtre var idi :D
O modelden bizim burada yok bi F430 umuz var idi bastım evet 1 vites dayandım diğer vites bitene kadar yok oldu
F430 Tubi egsoz chip ve filtre var idi :D
430 alakasız canım 360 la aralarında cok fark var :)
carpediem
27-09-2010, 15:32
430 alakasız canım 360 la aralarında cok fark var :)
Mutlaka tartışmasız fark var. :) amaç egsoz sesini dinleyebildiğimiz kadar dinleyebilmek :)
ilk mesaja typer dan çekilenleride ekledim en altta :)
enginman01
28-09-2010, 01:59
Ruhi abi yemin ederim vti den soğuttunuz ya :D şaka bir yana araclarımıza maşşalah iki araçtada kimine gore az veya çok sayılamayacak harcanmiş rakamlar var allah kaza bela vermesin emeğinize sağlık:icon_tup:
Masallhhhh :) Araçlarımızaa :icon_tup:
benimde yapmayı düşündüğüm bir proje eg k20 swap.bu aracıda görmüş olduğum çok iyi oldu.şuanda temiz bir si arıyorum arabayı aldıktan sonra k20 swap projesini başlatacağım.aracına maşallah gerçekten harika yürüyor tam tadında enfes bir hızlanması var..
vtc mania
08-10-2010, 09:06
masallah vıdeo bombardımanı olmus..
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.