Orijinalini görmek için tıklayınız : stock engine 701 hp s2000
http://www.youtube.com/watch?v=KUFFudEJnjk&feature=related
işin sırrı nedir bu motorun ömrü nedir s2000 bilginlerinden açıklama bekliyoruz :)
İşin sırrı para. :D Stok motor ile almış bu güçleri. Ömür ise göreceli. Stok araçlara göre kısa ömürlü olur.
Stock motorun ömrü az olur diye birşey yok
9300 stock devir dönen makinanın
rev limitini 8500 yapıp boos basmak makinanın ömründen bişi çalmaz yeterki abartı basınc acılmadıgı sürece
K20 ve F20 belli bir basınca kadar stock engine beyin ayarları iyi yapıldıgı sürece cok uzun km ler götürür
USA de porto rico da vietnamda bir sürü stock rsx var G30 GT35 kitli 1 barda sürüyorlar
bir tanesi yeni upgrade ediyor 40 bin küsür mil yapmış
cembozbey
09-10-2010, 09:21
1 barla stock k20 700hp olabilyomu,en azından sen bastın stock motora kac km kullandın
1 barla stock k20 700hp olabilyomu,en azından sen bastın stock motora kac km kullandın
Beygiri gec moruk
sen inanıomusun 18 psi da adamın 700 teker olucagına en fazla 500 teker o araba daha fazla degil
benim aracımda 500 + teker gücündeydi
62mm turbo 1.3 bar + methanol ile çoookk uzun km ler sürerdim ben
kaşındım 1.5 bastım bişi olmadı güsel gitti
1.8 bastım kırdım
kaşıntı tutmazsa eger ve parcalarda dogru şekilde montajlanmışsa
fabrikanın topladıgı stock motora hiç bişi olmaz
makinayı öldüren devirdir
biraz da devri aşagıya cektin mi saglam şekilde kullanırsın
bu arada belirteyim benim oem rev limit 8600 rpm
ben 8700 rpm dönüyordum turbo halimle
cembozbey
09-10-2010, 09:49
ben zaten başlıktaki 700 efsanesine takıldım:) adamlar bi dunya ugrasoıyolar stroker felan ustune basıyolar ... gercek ten 700 stock motorla çok zor ama senin eski setupın methanıolle ve dedigin gbii saglıklı ayarlarla daha uzun kmler gidecegide kesin-ki o şekldede baya kullandın
ben zaten başlıktaki 700 efsanesine takıldım:) adamlar bi dunya ugrasoıyolar stroker felan ustune basıyolar ... gercek ten 700 stock motorla çok zor ama senin eski setupın methanıolle ve dedigin gbii saglıklı ayarlarla daha uzun kmler gidecegide kesin-ki o şekldede baya kullandın
ben 8000 km sadece gazladım
yani marşa basıp bir yerden bir yere sabit hızda gittigimi hatırlamıyorum sadce gazlamaya cıkartıyordum aracımı
bu benim bahsetigim yurt dışlındaki adamların tek arabası var günlük de kullanıyor adam gazlıyorda solluyorda vs vs
bu şekilde adam yarısını gazlıyarak yarısını gezerek cook uzun km ler yapıyor
stock k20 den 700 küsür whp aldılar ama dynojet :) onu biz 100 hp düşelim
boosted_pug
10-10-2010, 00:50
bence 100.000 km gider alt yok üstü war :P her malzemenin eks si wardır mutlaka ama 240 hp atmosferik bi aracın 700 hp lerde stock motorla çok gezebileceğini benim aklım almıyo ozaman 500 hp de ömürlük olurdu
Selcuk_RoL
10-10-2010, 01:26
valla ne hp miş ya?? :D
ahmet3425
10-10-2010, 02:21
bakkalda satıyorlar beygirleri heralde :D
::ZaFeR::
10-10-2010, 10:51
Eskiden egzost için +10 hp,hava filtresi için +5 hp felan denilirdi.Ona benzemiş iş sanırım :D
ferdi_S2000
04-11-2010, 18:31
bu araç şu anda partout ediliyor, parçaları satılıkta :D
cembozbey
04-11-2010, 19:28
bu araç şu anda partout ediliyor, parçaları satılıkta :D
neden acaba:D
Hilmi bence k20 saglam makina ama f20 bence stock block bu gucu sadece dynoda alir motorda olcumde kirilmistir. K20 ile f20 saglamlik bakimindan cok alakasiz makinalar. K20 nin stock blok dayandigi strese f20 full yapili makina ancak dayanir. Usa forumlarina bakmayin aldik demek icin firma dynoda 5 tane motor patlatir.
Hilmi bence k20 saglam makina ama f20 bence stock block bu gucu sadece dynoda alir motorda olcumde kirilmistir. K20 ile f20 saglamlik bakimindan cok alakasiz makinalar. K20 nin stock blok dayandigi strese f20 full yapili makina ancak dayanir. Usa forumlarina bakmayin aldik demek icin firma dynoda 5 tane motor patlatir.
Haklısın fakat ilk mesajlarımda da belirttigim gibi
F20C fazla devir döndügü için stock turbo yapılınca devrin biraz kısılması gerekiyor misal 8500 gibi ozaman uzun ömürlü olur
zaten K20 nin atası F20
bana göre F20 - K20 den cok daha üstün bir motordur
USA de beygirler efsane zaten bunu hepimiz az cok biliyoruz
Ama batıkan da stock olarak cok KM ler kullandı aracına zarar gelmeden
önemli olan Rev limit stock tutmayıp aşşa cekersen inan K20 kadar uzun ömürlü olur
Haklısın fakat ilk mesajlarımda da belirttigim gibi
F20C fazla devir döndügü için stock turbo yapılınca devrin biraz kısılması gerekiyor misal 8500 gibi ozaman uzun ömürlü olur
zaten K20 nin atası F20
bana göre F20 - K20 den cok daha üstün bir motordur
USA de beygirler efsane zaten bunu hepimiz az cok biliyoruz
Ama batıkan da stock olarak cok KM ler kullandı aracına zarar gelmeden
önemli olan Rev limit stock tutmayıp aşşa cekersen inan K20 kadar uzun ömürlü olur
katılıyorum bende 8400 dönüyorum fazlasına hiç gerek yok :)
Haklısın fakat ilk mesajlarımda da belirttigim gibi
F20C fazla devir döndügü için stock turbo yapılınca devrin biraz kısılması gerekiyor misal 8500 gibi ozaman uzun ömürlü olur
zaten K20 nin atası F20
bana göre F20 - K20 den cok daha üstün bir motordur
USA de beygirler efsane zaten bunu hepimiz az cok biliyoruz
Ama batıkan da stock olarak cok KM ler kullandı aracına zarar gelmeden
önemli olan Rev limit stock tutmayıp aşşa cekersen inan K20 kadar uzun ömürlü olur
Dry sump + F20 block + K20 Head = FTW :icon_rule
Masallah ınanılmaz guzel olmus stock motor cesaret işi sanırım baska bir tanım bulamıyorum. :D
Dry sump + F20 block + K20 Head = FTW :icon_rule
Dr
Dry sump + F20 block + k20 head + killer = FTW :icon_tup:
+ EG t-ak :D
Stock motorun ömrü az olur diye birşey yok
9300 stock devir dönen makinanın
rev limitini 8500 yapıp boos basmak makinanın ömründen bişi çalmaz yeterki abartı basınc acılmadıgı sürece
Katılıyorum :icon_tup:
Dr
Dry sump + F20 block + k20 head + killer = FTW :icon_tup:
+ EG t-ak :D
bu liste uzar gider :D
B.Aktepe
05-11-2010, 09:09
Dr
Dry sump + F20 block + k20 head + killer = FTW :icon_tup:
+ EG t-ak :D
moruk
Dry sump + F20 block + k20 head + killer = FTW :icon_tup:
+ EG + precision billet 6765 diyorum :)
yok mu arttıran :)
moruk
Dry sump + F20 block + k20 head + killer = FTW :icon_tup:
+ EG + precision billet 6765 diyorum :)
yok mu arttıran :)
+ MİLLER TUNE diyorum :D
B.Aktepe
05-11-2010, 12:04
+ MİLLER TUNE diyorum :D
ah daha birşey diyemem :D
k20 kapak direk oturuyor mu ? değişmesi gereken ek malzemeler ? farklı zincir fln lazım mı egzantrikler için? I-vtec noluyor merak ettim cidden
k20 kapak direk oturuyor mu ? değişmesi gereken ek malzemeler ? farklı zincir fln lazım mı egzantrikler için? I-vtec noluyor merak ettim cidden
zaten espri orda ivtec olmucaka neden K kapak koyuyoruz :D
ne bileyim abi flow u iyidir portları ateşlidir :)
honda da herşey herşeye uyduğu için merak etmiştimm
GokhanRS
07-11-2010, 04:14
meguiars`dan jant parlatıcıda ekleyelim listeye beyler. 50 beygir veriyormuş. Parlatıcı alana 50 beygir bedava.
bu konu tam benlik kız gibi k20 motorum var kenarda da beyaz bi eg kasa ve mfactory komple sanzıman ve mfactory kilit mevcut.9,8 sıkıştırma cp piston kol vs vs .karar veremedigim bi nokta var su an stock mu yoksa dartonlu blok mu.basınç basmayı planlıyorum bu yuzden darton dusunuyorum .sizce bide 1000 cc dynamic enjektör kac hp ye kadar işimi görür
adem kıbrısda yapmışlar işte erl blok tr yede yakışır..
adem kıbrısda yapmışlar işte erl blok tr yede yakışır..
kanka takip ediyorum güzel oluyo yarım motor erl de maliyeti hakkında bilgisi olan varmı acaba
arkadaş yazmıştı sanırsam konusuna maliyeti az çok
Adem şaşırma
çak dartonlarını bas tepesine boost u :)
Adem şaşırma
çak dartonlarını bas tepesine boost u :)
kanka kolları napıcaz eagle aldın dıye bende aldım:D
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.