Orijinalini görmek için tıklayınız : ıntegra typer(inturkey)
http://www.youtube.com/watch?v=KVItAJ2Gp8Q&mode=user&search=
Serencebey
14-04-2007, 15:39
type-r deilde GSR desen daha dogru ;)
hıım güzel video olmuş ilkinde sanırsam ctr biraz erken davranmış ama..
type-r deilde GSR desen daha dogru ;)
bılmıomkı ne desek gsr de olur..
SertacTDemir
16-04-2007, 10:05
videodaki araç eski 4kapı integralardanmı yoksa coupe mi? ne motor var acaba eski 4kapılılar sanırım vtec değildi...
b18 blok uzerine vtec kapak felanmı takılmıs acaba?
Serencebey
16-04-2007, 10:16
evet sertac dedıgın gıbı b18 uzerıne b16 swaplı 4 kapı integra LS
SertacTDemir
16-04-2007, 15:40
ozaman çok mantıklı bişey integra alıp b16vtec kapak takmak ; verilen paraya değer bi performans artışıda getiriyor; performans/maliyet oranı yüksek :)
b16 kapak ne kadar??? maliyeti ne olur işçilik dahil??
Future_King
16-04-2007, 17:29
bu integra istanbuldakimi?
bayadir gormuordum ya video eski yada yeniden piyasaya cikti arac...
ozellikle sesi dehsetti bu aracin...
guzel video
istdakıdir sanırım baska kaç tane varkı...biz denk gelmiştik otobanda guzelyurur:)ımpolada yuruodu videoda...
benim bildiğim 3 tane var ........
:))))))))
bu integra lsvtec 'in sahibi zaten üyemiz...yakında bir iki şey yazar konuya.......... :icon_tup:
3 tane mı iimiş:)
doru uye bılıorum böle ıntegranın iyi gitmesi hoş dimi abi:)
çok başarılı integra birinciside geride kalıo oda birz maşallah.
3 tane mı iimiş:)
doru uye bılıorum böle ıntegranın iyi gitmesi hoş dimi abi:)
tabiki hoş....hoş daaaaaaa....ama kolay değil.....integra neredeyse baştan yaratılıyor desem olayın zorluk derecesini anlatmaya yetermi bilmiyorum.....4 kapılı bir integradan böylesine canavar yaratmayı başaran arkadaşları yürekten tebrik etmek lazım...çok emek var çoookkkkkkkkkk.....
Serencebey
18-04-2007, 11:07
tabiki hoş....hoş daaaaaaa....ama kolay değil.....integra neredeyse baştan yaratılıyor desem olayın zorluk derecesini anlatmaya yetermi bilmiyorum.....4 kapılı bir integradan böylesine canavar yaratmayı başaran arkadaşları yürekten tebrik etmek lazım...çok emek var çoookkkkkkkkkk.....
bastan yaratiliyor derken??
Toplasan 10 tane parca kullanmıosun bu ıslem ıcın :) ve yapımıda bır okadar basıte indirgendi artık.
Money Talks..
ha halildi sanırım yapanın adı, onunde saygıyla egiliyorum emek harcamıs cokta guzel yuruyo.
bu integra istanbuldakı beyaz ıntegramı?.eger oysa onla yuruyen ben olabılırım:).ılk denemelerımdı hatta ılk denedıgım arabaydı:).aldıgımda
Mechanix
25-05-2007, 11:52
bu integra istanbuldakı beyaz ıntegramı?.eger oysa onla yuruyen ben olabılırım:).ılk denemelerımdı hatta ılk denedıgım arabaydı:).aldıgımda
Zübeyir sen misin ? Halil sanırsam Teg.
Zübeyir sen misin ? Halil sanırsam Teg.
benım olum cunkı arkadakı stıkcer dan tanıdım arabayı. buyuk bı ıhtımalle benım bu typeR .muratta vardı .ılk aldıgımda cıkmıstık ya murtatlarla hanı.o zaman denemıstık
bastan yaratiliyor derken??
Toplasan 10 tane parca kullanmıosun bu ıslem ıcın :) ve yapımıda bır okadar basıte indirgendi artık.
Money Talks..
ha halildi sanırım yapanın adı, onunde saygıyla egiliyorum emek harcamıs cokta guzel yuruyo.
integrayı ls vtec yapıcaz diye karar verip aldık.....yani öyle yüzeysel bir araştırmayla....ohhh ne güzel bi b16 head koyacaz iş biticek dedik....sonra yaklaşık bir yıl süren araştırma maratonu başladı....evet aslında doğruydu b 16 kapak koyunca araba vtec oluyor.....ama sadece vtec oluyor başka bir numarası yok...belki bir üç beş beygirde artış oluyor....çünki alt grubun sıkıştırması uygun değil....diyelim ki piston değişti sıkıştırma arttı....yataklarda uygun değil...diyelim ki onuda hallettik...bu sefer yağlama problemi hadi taypar yağ pompası....sonunda hepsini hallettik....sıkıştırma tamam....kapak tamam...beyin ???????....b16 beyni takılacak....tesisat....b16 tesisatı...hadi onlarıda hallettik.....şanzıman???????....8500 devir için öyle uzun ki...o şanzımanla neredeyse hiç şansın olamıyor vti lara karşı.....onuda değiştirdik.....
şimdi dönelim en başa....ne kaldı intagradan geriye....sadece üzerinde b18a2 yazan kuru blok :)))))))))))))
özetle bu iş sizin dediğiniz gibi 5/10 parça değiştirerekte yapılıyor....ama sonuç tam bir hüsran :)))))))
bu işe kalkışacak arkadaşları bilgilendirmek lazım ....çok kolay görünen ama neredeyse integranın tamamını değiştirmek zorunda kaldığınız bir işlem integrayı vtec yapmak....ayrıca hesaplarını tuttuk tuttuk 6/7 milyarları bulunca bıraktık hesabı kitabı rafa kaldırdık projeyi.....amaç güç almaksa aynı paralara çok daha fazlasını, ortalığı bu kadar dağıtmadan, turboyla çok daha kolay.....kaldıki integranın motoru tubo için biçilmiş kaftan :icon_tup:...bu yüzden halil arkadaşımı harcadığı emek için tebrik etmek lazım....hiç küçümsenecek bir uygulama değil ;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.