Orijinalini görmek için tıklayınız : piston farkı
B18C1 veya B18A2 veya B16A2 pistonları arasında fark var mıdır ?
Varsa fark nedir.
B16A2'nin Bore×Stroke: 81.0×77.4 mm (3.19×3.05 in)
B18C1'nin Bore: 81 mm (3.2 in) Stroke: 87.2 mm (3.4 in)
ölçüleri var benim bildiğim.
burdan incele alper hocam...
http://www.ff-squad.com/technet/cr-calculator.htm
güzelmiş :)
yapısal olarak bi fark yok sanırım değil mi ?
güzelmiş :)
yapısal olarak bi fark yok sanırım değil mi ?
Yapısal ? Malzeme kalitesinden bahsediyorsanız OEM Honda da materyaller aynı ..
B18A/B LSVTEC üzerine kullanmayı düşünüyorsunuz sanırım.. Yolluk güzel ve ekonomik bir N/A paketi şöyle olabilir.
B16A - PR3-P30 Piston (OEM Honda)
B16A Kapak (dolu ..emme man. vs dahil)
B18c kapak saplama(yada arp)
Oem b18a conta
ITR yag pompası
ARP kol vidaları ..
yaklaşık 11.5 sıkıştırma oranı yakalarsınız .. P28 hondata vs.. ile güzel bir ayar zevkli bir set up olur .. Kolay gelsin..
yapısal derken : şekil şemal, birbirlerine olan uyum demek istedim.
yani b18c5'in pistonunu b18a'ya sorunsuz takabilme adına.
ve öyle oldugunu anladım.
sadece kafalarda vs değişiklikle sıkıştırma oranı değişiyor o kadar.
Jap. Express :
aracım turbo.
saplama eksik o kadar geri herşey tamam. onu da buldurdum ama daha almadım.
vtec'e geçme konusunda daha okumam gereken şeyler var ve ecu'da remap edilmesi gerekir heralde.
git gel malzeme derken masraf baya artıyor. önce makinemi düzgün bi çalıştırayım onu daha sonra düşünecem heralde.
o yüzden önceligim b18a2'yi çalıştırmak.
ama bi ihtimal şöyle ucuz bi paket fiyat olursa anca düşünebilriim.
22T devirdaim : var
arp saplama zaten mecburen alacagım hangisi olursa olsun.
kapak conta yerine golden eagle vtec conversion kit aldıgımızı düşünelim.
b16a kapak 900-1000 tl
egzantrikler gecende bir arkadaş 150 tl'ye satıyordu çiftini.
ona da tamam.
başka ne lazım mesela ?
yapısal derken : şekil şemal, birbirlerine olan uyum demek istedim. DIREK UYUMLU 2si de 81.mm
yani b18c5'in pistonunu b18a'ya sorunsuz takabilme adına.
ve öyle oldugunu anladım. B16 ve B18 pistonlar birbirlerine kullanilabilir ..81mm ler.
sadece kafalarda vs değişiklikle sıkıştırma oranı değişiyor o kadar. Evet..
Jap. Express :
aracım turbo.
saplama eksik o kadar geri herşey tamam. onu da buldurdum ama daha almadım.
vtec'e geçme konusunda daha okumam gereken şeyler var ve ecu'da remap edilmesi gerekir heralde.
git gel malzeme derken masraf baya artıyor. önce makinemi düzgün bi çalıştırayım onu daha sonra düşünecem heralde.
o yüzden önceligim b18a2'yi çalıştırmak.
ama bi ihtimal şöyle ucuz bi paket fiyat olursa anca düşünebilriim.
22T devirdaim : var - b18c kayis lazim 22T kullanirsan.. 19T ile b18a kayis kullanabilirsin.
arp saplama zaten mecburen alacagım hangisi olursa olsun.(b18C oem saplama var elimde LSVTEC de arp ye alternatif kullanabilirsin. 140TL
kapak conta yerine golden eagle vtec conversion kit aldıgımızı düşünelim.
OEM conta al .. vtec kiti sanayi de cok basit 70-100tl ye yaptirrisn.
b16a kapak 900-1000 tl -(1000TL egzantrikler dahil ful dolu,emme man da hediyem)egzantrikler gecende bir arkadaş 150 tl'ye satıyordu çiftini.
ona da tamam.
başka ne lazım mesela ?
Yanına yazdım açıklamaları .. stok kol kullanacaksan ARP kol vidası almanda yarar var.. E.sistemine bir kaç müdahale ve ecu ya remap ekonomik olan cinsten.. s300 neptune p28 falan da conversion harness la beraber kullanım da olabilir..
teşekkürler bilgiler için..
son soru : sanırım buna StLegal çok daha iyi cevap verebilir.
Diyelim ki b16 kapagı taktık. ECU hala benim eski ecu olarak duruyor. ***** istanbula hemen gelemem.
bu halde rodajı yapsam sorun var mı ?
vtecsiz olarak rodaj için kullanabilir miyim aracı sorunsuz bi şekilde ?
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.