PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : ön kamber hakkında



S.Mert
02-11-2010, 18:25
önlere coilover takmadan kamber verme imkanımız varmıdır? 6-7 cm indirdiğimde otomatik biraz yatıyormus diye duydum ama 18 jant sıkıntı yaratacak diye düşünüyorum, araç e46 bmw.

Kakus
02-11-2010, 18:30
Pulla falan yapılıyor ancak sağlıklı olup olmadığı konusu tartışılır. Şahsen ben e46'ma yaptırmazdım...

DaRkNeSs-
02-11-2010, 19:24
hazir konu acilmisken basik arabanin kamberini normale cevirebiliyozmu peki? kamber yol tutusu bozuyor ciddi anlamda

Fatih Kavak
02-11-2010, 20:44
Çoğu rot-balansçılar yapıyor bende önlere -2,5 yaptırmıştım sağlık konusunda bir şüpen olmasın çünki herhangi bir şekilde vida,pul vs. kullanılmıyor.

seref1
02-11-2010, 21:25
amortisörun ust civatasını dha ince koyun.. 19luksa 17lik koyun basın tekerin ustunu amortisöre. skın sonra:) direk -3 kamber:):)

EM-RE
03-11-2010, 07:30
bnm m3 te çok az bi kamber oldu coilden basınca sanırım senınkındede aynı sey olucaktır.benımkıde 6 cm filan basık heralde...

kRo_bOy
03-11-2010, 09:37
amortisörun ust civatasını dha ince koyun.. 19luksa 17lik koyun basın tekerin ustunu amortisöre. skın sonra:) direk -3 kamber:):)
gerçekten olur mu ki böle bişey valla bende ne zamandır düşünüyorum bi deneyelim bari:D:D

S.Mert
03-11-2010, 10:49
amortisörun ust civatasını dha ince koyun.. 19luksa 17lik koyun basın tekerin ustunu amortisöre. skın sonra:) direk -3 kamber:):)

bir arkadaşımızın astrasında denemiştik, araba yürürken titriyordu. işin extrası 17lik civatanın üzerine acayip yük biniyor ağırlık açılı geldiğinden


Çoğu rot-balansçılar yapıyor bende önlere -2,5 yaptırmıştım sağlık konusunda bir şüpen olmasın çünki herhangi bir şekilde vida,pul vs. kullanılmıyor.

teşekkür ederim arkalara yaptırmıştım zaten bir sıkıntı yok, önlerede bu şekilde yapacağım gibi duruyor

OmeR-FE
03-11-2010, 11:09
hazir konu acilmisken basik arabanin kamberini normale cevirebiliyozmu peki? kamber yol tutusu bozuyor ciddi anlamda

Rot-balansçı hallediyor.
Bizim Eren-D'nin eski corsa gsi'nı bastığımızda önlerde felaket bir kamber vardı.
Onu biraz düzelttirdik, çünkü çok kamberde düz yolda aracın gezmesine neden olur.

Ayrıca kamberi amortisör elverişliyse rot-balans'çı yapabiliyor.
Bizim FC kango'ya vericektik adam ayarlarım olur demişti ama zamanımız olmadı bidaha gitmeye. Sağlık konusunda bi fikrim yok, hiç yaptırmadım çünkü.
Nedeni ise, arabaları zaten tabir-i caizse hayvan gibi bastığımızdan otomatik kamberi veriyor zaten :D

S.Mert
03-11-2010, 11:10
Rot-balansçı hallediyor.
Bizim Eren-D'nin eski corsa gsi'nı bastığımızda önlerde felaket bir kamber vardı.
Onu biraz düzelttirdik, çünkü çok kamberde düz yolda aracın gezmesine neden olur.

Ayrıca kamberi amortisör elverişliyse rot-balans'çı yapabiliyor.
Bizim FC kango'ya vericektik adam ayarlarım olur demişti ama zamanımız olmadı bidaha gitmeye. Sağlık konusunda bi fikrim yok, hiç yaptırmadım çünkü.
Nedeni ise, arabaları zaten tabir-i caizse hayvan gibi bastığımızdan otomatik kamberi veriyor zaten :D

ya duymak istediğim buydu aslında :D aracı indirince yatıyorsa problem yok

OmeR-FE
03-11-2010, 11:12
ya duymak istediğim buydu aslında :D aracı indirince yatıyorsa problem yok

Senin basacağın miktarda, ne kadar kamber verir bilemiyorum. Seni tatmin edecek kadarsa sorun yok aslında.
Ama biz arabaları öyle sadece çamurluk lastik arası kapansın die basmadık bugüne kadar.
Karter yer mesafesine dayanarak bastık hep :D:D
O yüzdende garibim ön veya arka takımlar kamberi kendi veriyordu :D

S.Mert
03-11-2010, 11:23
Senin basacağın miktarda, ne kadar kamber verir bilemiyorum. Seni tatmin edecek kadarsa sorun yok aslında.
Ama biz arabaları öyle sadece çamurluk lastik arası kapansın die basmadık bugüne kadar.
Karter yer mesafesine dayanarak bastık hep :D:D
O yüzdende garibim ön veya arka takımlar kamberi kendi veriyordu :D

arka daha fazla inmeyecek lastik 1 parmak içerde zaten, önlerde janta kadar inecek. tahminen ön 7 arka 5 gibi bir değer.