Orijinalini görmek için tıklayınız : 5. viteste Gazlama
Selam
5. viteste 200+ hızla 'boost'larken ,
1. EGT çok mu artar ?
2. bu yuzden detonasyon oluşur mu ?
3. oluşursa - neden ?
Fakir karışım olabilirmi?
yok aksine karışım 10:1 idi
yavuz364
06-11-2010, 20:23
ya ben anlamadım, Alperx arkadaş bi sorun söylememiş gibi geldi, sadece sormuş :) yada ben anlamadım olayı, açıklaya bilir misiniz ?
ben de yüksek hızlarda bunu düşünüyordum, muhtemelen EGTm de yükseliyordur, birde detonasyonu açıklayabilir misiniz..
Fakir karışım olabilirmi?
yok aksine karışım 10:1 idi
fakir kırar ee peki zengin kırarmı evet kırar pistonların kropaj yapar ama 10 afr olması detenasyon olmayacak manasına gelmityor:)
yakıt kaliten nasıl? pompa basıncı nasıldı depo boşmuydu?
10 AFR gördünüz diye kesinlikle 10 AFR olmayabilir makine. Birçok wideband 10 altı değerleri okumuyor.
Pistonların durumunu görmek lazım. Erime var ise eğer enjektör hacimleriniz yetmiyor olabilir. EGT nin yükselmesi aşırı yakıt ve/veya yanmamış yakıtın egzost manifoltunda yanmaya devam etmesi vs vs vs anlamına da geliyor sonuçta.
Bence enjekörlerinizin hacmi yetmemiş olma ihtimali yüksek.. Dolayısı ile enjektörler sürekli açık kalıp silindir içerisine kontrolsüz yakıt püskürtmüş olabilir.
ekstra bilgileri vereyim..
EGT yükseldi mi yükselmedi mi bilmiyorum.. göstergem yok..
sadece EGT yükselir mi diye sormuştum bu şartlarda..
AFR 10 altı da olabilir ama AEM gösterge'de 10 küsür diye hatırlıyorum. Doğru, 10 altını göstermiyor.
Pistonlarda erime yok ama birinde parça kırılması var.
http://www.ruhum.com/mot1.jpg
http://www.ruhum.com/mot2.jpg
http://www.ruhum.com/mot3.jpg
ya ben anlamadım, Alperx arkadaş bi sorun söylememiş gibi geldi, sadece sormuş :) yada ben anlamadım olayı, açıklaya bilir misiniz ?
ben de yüksek hızlarda bunu düşünüyordum, muhtemelen EGTm de yükseliyordur, birde detonasyonu açıklayabilir misiniz..
Konunun başlığı :)
fsunnetci
08-11-2010, 08:52
Pistonlar'da Erime yok ama parça kırılması var demissin bence bu pekte hayra alamet değil
Soldan ikinci silindirin bujisinin tırnağı yerindemiydi?
evet tümü yerinde saglam. tüm sübap ve buji görüntüleri bu gonderdigim fotografla birebir aynı zaten o yuzden hepsini ayrı ayrı koymadım..
piston forget miydi? Top speed egt yi yükseldir yaklaşık 50 ile 100 derece arasında. Aşırı besleme atmo kadar top speed sevmez. Eğer forget değilse piston o basınca dayanamamış herşey yerinde ve niazmi düzgün çalışsa bile.. intercooler hacmi bile çok önemlidir. yakıtv.s. pompa... gibi.
fotoğrafları göremiyorum ama nereden parça kırıldı pistonda varmıdır foto yada görünmeyen foto onlarmıdır
fotoğrafları göremiyorum ama nereden parça kırıldı pistonda varmıdır foto yada görünmeyen foto onlarmıdır
Fotografları guncelledim kusura bakmayın..
http://www.alperileri.com/mot1.jpg
http://www.alperileri.com/mot2.jpg
http://www.alperileri.com/mot3.jpg
http://www.alperileri.com/mot4.jpg
http://www.alperileri.com/mot5.jpg
http://www.alperileri.com/mot6.jpg
pistonlar daha sökülmedi galiba. Sanırım segman kanalı kırmış olabilir.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.