Spawn
30-11-2010, 12:04
Selamlar arkadaşlar
aracın parça seçimi drift için yapılmıştır .
dolayısı ile bol tepkili , az lag lı , alt devirleri canlı bir setup planlanmıştır
Motor : 1.8 litre nissan CA18det
turbo : GT2560R
Intercoler : 9 Litre
Sıkıştırma : 8.5:1
buna göre orjinal ölçüleri şu şekilde olan motorun
Stock Cam Specs- CA18DET
--------------------
Type - Lash
Duration (IN) – 240 degrees
Duration (EX) – 248 degrees
Lift IN (mm) - 7.80
Lift EX (mm) - 8.50
Lobe center angle (IN) – 120 degrees
bulduğum ve almayı planladığım egzantrikler ise
HKS markalı
256 - 8.5
264 - 8.5
şeklinde
soru şudur ki
orjinal egzantrik ölçüleri bu şekilde olan motorun bu egzantriklere geçmesi , alt ve üst deviri nasıl etkiler
ayarlı kasnak gerekir mi
hidrolik iticilerden - solid iticilere geçmek gerekir mi ?
kesici 7500-8000 arası olacak
bilgim olmayan bir konu fikirlerinizi bekliyorum .
aracın parça seçimi drift için yapılmıştır .
dolayısı ile bol tepkili , az lag lı , alt devirleri canlı bir setup planlanmıştır
Motor : 1.8 litre nissan CA18det
turbo : GT2560R
Intercoler : 9 Litre
Sıkıştırma : 8.5:1
buna göre orjinal ölçüleri şu şekilde olan motorun
Stock Cam Specs- CA18DET
--------------------
Type - Lash
Duration (IN) – 240 degrees
Duration (EX) – 248 degrees
Lift IN (mm) - 7.80
Lift EX (mm) - 8.50
Lobe center angle (IN) – 120 degrees
bulduğum ve almayı planladığım egzantrikler ise
HKS markalı
256 - 8.5
264 - 8.5
şeklinde
soru şudur ki
orjinal egzantrik ölçüleri bu şekilde olan motorun bu egzantriklere geçmesi , alt ve üst deviri nasıl etkiler
ayarlı kasnak gerekir mi
hidrolik iticilerden - solid iticilere geçmek gerekir mi ?
kesici 7500-8000 arası olacak
bilgim olmayan bir konu fikirlerinizi bekliyorum .