Orijinalini görmek için tıklayınız : Turbo Değişikliği WRX
2004 İmpreza WRX Aracımızda Bulunan Garret GT2871R 0.86 AR Turbo 'muza veda etmek zorunda kaldık :)
Aşağıdaki linkteki turbo ile değişiklik yaparsak bize artıları eksileri neler olur bilgilenizi paylaşırsanız sevinirim
http://www.full-race.com/catalog/product_info.php?cPath=214_1167&products_id=1906
Araçtaki diğer parçalar bunlardır bunlarda değişiklik yapmak gerekirmi??
Darton Gömlek
Wiseco 93 mm piston
Cosworth kol yatak ana yatak takım
Cosworth contalar
Cosworth 272 272 dereceli egzantrik
Jun yay+sübap coated dpr
STi krank
Custom 3up pipe + Down Pipe (iskender)
HKS Hi power Ti exh.
Walbro fuel pump
Cosworth oil pump
Borla headers
GREDDY FMIC
PE 850 cc injectors
AEM Fuel Pressure Regulator
HKS s40i spark plugs
STi volan + debriyaj
Şimdiden Herkese Teşekkürler...
Değiştirme nedeni nedir? Üst devirleri doldurmuyormu?
Verdiği listede gt35 r dan bile fazla hava bastığı söyleniyor çünkü.
Değiştirme nedeni nedir? Üst devirleri doldurmuyormu?
Verdiği listede gt35 r dan bile fazla hava bastığı söyleniyor çünkü.
Mili kırıldı tamir takımıyla düzelmicek durumda olduğundan değiştiriyoruz
Çok mantıklı olmaz sizin için. Şöyleki gt28 de sıkıntısız yürüyorduysanız, gt35 den büyük bir turbo sizin için doldurması zor bir devir aralığı getirecektir. Egzantrik artınız ile kaç dönüyorsunuz bimiyorum ama, önceki setuptan memnunsanız değiştirmeyin.
kickboxer
07-12-2010, 17:43
bu turboyu ts alsırsan twınscrool headers ve up pipe ı degıstırırsın
http://www.full-race.com/store/turbos/borgwarner-efr/borgwarner-efr-7670-turbo.html
bunu öneririm eğer isterseniz bir büyüğü de olabilir interna wg var sorun değil ex wgde kullanlabilir yeni çıkan bir turbodur 83 75 yerine bunu kullanın eğer gt30 ayarı birşey istiyorsanız, yine 83 75 gibi bişey istiyorsanız efr 8374 var onu kullanın
http://www.full-race.com/store/turbos/borgwarner-efr/borgwarner-efr-8374-turbo.html
sanırım renç beyin bahsettiği araç bu ?
egeturbo
07-12-2010, 19:13
abi o gün konustuk o devirlerde geliyorsa se gt28 den devam et
şanzuman standart sanırım, eğer öyle ise araca 35 takdığınızda basınçla birlikte orjinal şanzumanınızlada ayrılma vakti gelir :)
http://www.full-race.com/store/turbos/borgwarner-efr/borgwarner-efr-7670-turbo.html
bunu öneririm eğer isterseniz bir büyüğü de olabilir interna wg var sorun değil ex wgde kullanlabilir yeni çıkan bir turbodur 83 75 yerine bunu kullanın eğer gt30 ayarı birşey istiyorsanız, yine 83 75 gibi bişey istiyorsanız efr 8374 var onu kullanın
http://www.full-race.com/store/turbos/borgwarner-efr/borgwarner-efr-8374-turbo.html
sanırım renç beyin bahsettiği araç bu ?
yok Semih, bu başka araç.
83-75 full-boost'a tabiiki daha geç oturucak 2871'e nazaran.
fakat,
max.boost görmek gibi istek yok zaten.
gel gelelim, bu turbo ts ve t4.
fiyat performans bakımından daha iyi bir alternatif gelmiyor benim aklıma.
dragon07
08-12-2010, 13:59
bence şanzımana göre bi turbo bulun :)
UĞUR YUMAK
08-12-2010, 14:08
Düzgün kullanılırsa şanzuman sorunu kolay kolay yaşanmaz. Yakın zamanda elden geçmişti TN i şazumanı.
eğer manifoldu tsye çeviricekseniz bence kullanabilirsin ts kullanma taraftarıyım maddi durum elveriyorsa efr elvermiyorsa s300sx serisi kullanabilirsinz bence
TN güzel arabadır.Beykoza gitmiş gt28 li hali varken sesi filan güzel yırtıodu..Konuyu dağıtmıyımda kazasız belasız..
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.