Orijinalini görmek için tıklayınız : Clio RS 'Inlet Matched' Dyno Sheet
Topicinde faydasını hissettiğimizden bahsetmiştik, bugün de dynoda görmek bizi epeyce mutlu etti..
specler:
Cai (borusu şu an pek iyi durumda değil)
Komple 60'lık egzoz, ortada ufak bi susturucu, sonda dc..
Wimmer yazılım
Eşlenmiş (matched) alt ve üst emme portları (JapanTuner işçiliği)
Biraz büyütülmüş ve parlatılmış gaz kelebeği (JapanTuner işçiliği)
http://img545.imageshack.us/img545/1686/21122010176.jpg
Bir de geçen sene sadece cai ve egzoz varken dyno yapmıştım.. Arada motor gücü farkı 10 hp gibi gözükse de tekerlekte 15 hp fark var.. Ve eğri çok daha güzel.. Clio RS gibi nankör bi arabadan tekerlekte 15 hp fark çıkarabilmiş olmak güzel..
Güncel dyno ile üst üste konmuş hali..
http://img146.imageshack.us/img146/4500/21122010183.jpg
Arabanın gidişi de dynosu bizi gayet mutlu ve tatmin etti.. Teşekkürler Kaan (JapanTuner) :icon_tup:
Referans olması açısından;
Aynı dynoda aynı şartlarda ölçülen diğer Clio RS'lerin çıktılarını inceledik, dereceli egzantrik takılmadan bu güçlere yaklaşan bile yok :) cai, egzoz ve yazılımlı RS'ler 170-182 arası vermiş hep..
Yine aynı dynoda aynı şartlarda ölçülen Clio Cup (yarış araçları) dereceli egzantrik dahil 194-197 hp arası vermiş..
Senin kayınço çığır açıyor :)
Cliosportve
21-12-2010, 21:17
Spec olarak alt üst manifold nasıl eşlendi ?
Neye göre eşlendi
Yada şöyle diyim alt üst manifold sadece içi parlatıldımı veya hem parlatılıp hem genişletildimi ?
Ayrıca Alt manifoldun girdiği motor bölgesindeki yuvalarda genişletildimi yuvanın içindeki subaplara doğru olan kısım ellendi mi ?
Birde eksozt çıkışı (headers) ın ordaki 4 çıkış genişletildi mi ?
guzel sonuclar masallah, dyno da yerinde olmus.
hp ler her zamanki gibi fazla paşaoğlu spek ;)
182 HP çıkmış ki istanbul gibi yerde normal.. iyyn ibonun RS ankara gibi rakımlı yerde ve orjinal manifoldu ile sanırım 182 hp çıkmıştı yazılım da yok ;)
Selçuk sen mağaradan ne zaman çıktın :D
Bak yapılan işlemler burda detayıyla var;
http://www.techturkey.com/forum/modifiye-parcalari/70571-clio-rs-inlet-matching-gaz-kelebegi-port-amp-polish.html
PPR engineering
21-12-2010, 21:22
Spec olarak alt üst manifold nasıl eşlendi ?
Neye göre eşlendi
Yada şöyle diyim alt üst manifold sadece içi parlatıldımı veya hem parlatılıp hem genişletildimi ?
Ayrıca Alt manifoldun girdiği motor bölgesindeki yuvalarda genişletildimi yuvanın içindeki subaplara doğru olan kısım ellendi mi ?
Birde eksozt çıkışı (headers) ın ordaki 4 çıkış genişletildi mi ?
http://www.techturkey.com/forum/modifiye-parcalari/70571-clio-rs-inlet-matching-gaz-kelebegi-port-amp-polish.html
konuyu okumanı tavsiye ederim burda bütün yapılmış işlemleri göre bilirsin..
hp ler her zamanki gibi fazla paşaoğlu spek ;)
182 HP çıkmış ki istanbul gibi yerde normal.. iyyn ibonun RS ankara gibi rakımlı yerde ve orjinal manifoldu ile sanırım 182 hp çıkmıştı yazılım da yok ;)
Ben herkese faydalı olsun diye bişey paylaşıyorum, sen hala kim uzağa işerdesin :)
Kim uzağa işer konusunda ise, tekerlekte 160+ hp çıkaran var mıydı, orijinal manifolduyla :) Paşaoğlunda clio cup aracı ile karşılaştırdım diyorum hala bambaşka dynodaki stock araba ile kıyaslıyorsun. Amaç? Hiç.
Ha İbo'ya ayrıca maşallah. Demek yapılsa neler olur.
134.6 kw 190 hp mi yapıyo..:confused: yanlış anlamayın ama 1 kw=1.36 hp diye biliyorum ben...hangisi doğru şimdi..:rolleyes:
Ben herkese faydalı olsun diye bişey paylaşıyorum, sen hala kim uzağa işerdesin :)
Kim uzağa işer konusunda ise, tekerlekte 160+ hp çıkaran var mıydı, orijinal manifolduyla :) Paşaoğlunda clio cup aracı ile karşılaştırdım diyorum hala bambaşka dynodaki stock araba ile kıyaslıyorsun. Amaç? Hiç.
tamam getirin o RS i bir de ankaradaki dyno da ölçtürün ;) bakalım 180 i görecek mi
PPR engineering
21-12-2010, 21:28
tamam getirin o RS i bir de ankaradaki dyno da ölçtürün ;) bakalım 180 i görecek mi
yaşınız 37 olmuş ben size bi şey yazmak istemiyorum amacınız belli..:)
yaşınız 37 olmuş ben size bi şey yazmak istemiyorum amacınız belli..:)
hocam eleştiriden niye rahatsız oluyorsunuz? benim amacım falan yok.. 182 hp ye iyi diyorsanız bişey demiyorum.. VE RS te 182 çıkmadı mı? yazılımsız vs siz..?
tamam getirin o RS i bir de ankaradaki dyno da ölçtürün ;) bakalım 180 i görecek mi
Sen ölçülen güç, hesaplanan güç nedir bilmiyorsun galiba?
Ankaradaki dynolarda ölçülen güç ile hesaplanan güç arasındaki fark istanbul (deniz seviyesi) ile ankara basınç farkı zaten..
Ankaradaki hesaplanan güçlerin 900 mbar'da mı hesaplandığını sanıyorsun :)
Hem bu kuyruk acısı niye, sen matchleyemedin diye mi?
134.6 kw 190 hp mi yapıyo..:confused: yanlış anlamayın ama 1 kw=1.36 hp diye biliyorum ben...hangisi doğru şimdi..:rolleyes:
Genelde kabul edilen paşaoğlu verileri diye düzeltme gereği duymamıştım,
Düzelteyim,
1 kw = 1.3636 hp,
yani 183 buçuk hp falan yapar.. tekerlekte de 161 hp..:icon_tup:
Utku doğru söylüyor. Paşaoğlu dynoda benim EB RS 188.7 hp vermişti. Tekerde ise 145hp filan vermişti. Ama ne gariptir ki ben o yazılımla f/h/e vteclerden uzunda 5 boy yemiştim. Wimmer ile çıktığımda 182hp civarı bişey görmüştü. Tekerde de 155 hp civarı almıştım ve aynı vteclere bu sefer 7-8 boy belki daha da fazla açıyordum.
Aslında burda verilmek istenen mesaj before after olayı bence. İşlenmiş manifoldun ve kelebeğin wimmer desteği ile neler çıkaracağı görülmüş. Kaan' ın ellerine sağlık. Geçen facebookta f/h/e bi tayyarla yürüyüşünü izledim gerçekten fark bariz belli oluyor.
Biliyorum işin içindeki emek çok fazla. Büyük saygım var yapana. Zamanında ben de çok istemiş hatta Utkuyla çok konuşmuştuk nerde nasıl yaptırsak diye ama bir türlü güvenip de verememiştik kimseye. Hatta bir ara ciddi ciddi İngiltereye manifoldu yollayıp işlettirip geri almanın maliyetini bile hesaplamıştım. Sadece emme işlemesi toplamda 750 TL + mal oluyordu. Beklemesi de cabası.
Eğer işleme maliyeti de uygun ise o zaman bu işlemi bence her RS sahibinin yaptırmasını şiddetle tavsiye ederim. Tabii yazılım desteği şart!
Emeğinize sağlık.
Sen ölçülen güç, hesaplanan güç nedir bilmiyorsun galiba?
Ankaradaki dynolarda ölçülen güç ile hesaplanan güç arasındaki fark istanbul (deniz seviyesi) ile ankara basınç farkı zaten..
Ankaradaki hesaplanan güçlerin 900 mbar'da mı hesaplandığını sanıyorsun :)
Hem bu kuyruk acısı niye, sen matchleyemedin diye mi?
utku topu taca atma... :) VE rs 180 hp çıkmadı mı? istanbulda.. yazılım yok sadece egzoz filtre
ya ortalık karıştırmayı çok seviyoruz
şimdi hangi dynoya güvenecez paşaya mı KW olarak doğru ölçüyor ;)
yoksa her seferinde alakasız sonuçlar veren serpe mi ?
bende ankarada ölçülen dynolara inanmıyorum o zaman
akucukdogan
21-12-2010, 21:34
hp ler her zamanki gibi fazla paşaoğlu spek ;)
182 HP çıkmış ki istanbul gibi yerde normal.. iyyn ibonun RS ankara gibi rakımlı yerde ve orjinal manifoldu ile sanırım 182 hp çıkmıştı yazılım da yok ;)
Harbiden merak ettim amacınızı ? Bende bu polish konusunu okumuştum vs vs. Insanlara yardımcı olunsun diye açılan bir konuda ve bu işlemlerin sonucunda konulan bir dyno çıktısı var. Kime ne ankaradan kime ne ankaradaki dynodan ? Cidden gereksiz mesajlar..
Müdür ellerine sağlık. Ilaç gibi adamsın çoğaltıp evlere dağıtmak lazım seni :)
Cliosportve
21-12-2010, 21:34
Matched konunuza baktım gayet güzel işçilik çıkartmışsınız tebrikler
Fiyatlandırmalar çok iyi olmuş normalde yurt dışında bu işleme 400-500 eurolardan bahsediyorlar
Onun dışında gördüğüm kadarıylan sadece ağızlar genişletilmiş alt manifold ise yerinden çıkartılmamış
Kelebeğin içindeki o engebeli tümsek gibi bir yer olur orayıda güzel düzlemişsiniz
Bu işçiliği sakıncası yoksa sormak istiyorum nasıl bir aletle yapıyorsunuz ?
Rotary gibi bir yardımcı ekipmanla mı CNC gibi elektronik bir makinada mı ?
tamam hocam.. sadece yorumda bulundum.. siz istiyorsunuz ki herkes sizi desteklesin aynı RTE gibi karşı fikirlere tahammülünüz yok ;)
PPR engineering
21-12-2010, 21:35
hocam eleştiriden niye rahatsız oluyorsunuz? benim amacım falan yok.. 182 hp ye iyi diyorsanız bişey demiyorum.. VE RS te 182 çıkmadı mı? yazılımsız vs siz..?
ben sizin yazılarınızı hep takip ediyorum merak etmeyin..ne yapmaya çalıştığınızı anladığım için sizinle ilgili bi yorumda yapmadım sadece dyno eğrisine bakarsan arabada diğer rs ler gibi 7000 den sonra düşüş yok.7200 lere kadar gelen ivmesini koruyo ama sizin yorumlarınızda şataşmadan saldırıdan başka birşey iş bilmediğnizden olsa gerek düz mantıkla yaklaştığınızdan olsa gerek dyno eğrisine yorum yok direk hp :) yazmışınız sizin ne kadar iş bildiğinizide gösterir bu :icon_tup: zaten işi bilen arkadaşlar anlıycaktır farkı..:) umarım okurken yazımdan bir şeyler çıkarırsınız...
utku topu taca atma... :) VE rs 180 hp çıkmadı mı? istanbulda.. yazılım yok sadece egzoz filtre
Biz en iyi RS'i yaptık diye topic açmadık.
Senin yapamadığının topici :)
Uzatma bence, yeterince küçük düştün.
Biz en iyi RS'i yaptık diye topic açmadık.
Senin yapamadığının topici :)
Uzatma bence, yeterince küçük düştün.
hee sen de küçük düştün diğer forumlarda ama aynen devam ediyosun güzel kardeşim.. ;)
Matched konunuza baktım gayet güzel işçilik çıkartmışsınız tebrikler
Fiyatlandırmalar çok iyi olmuş normalde yurt dışında bu işleme 400-500 eurolardan bahsediyorlar
Onun dışında gördüğüm kadarıylan sadece ağızlar genişletilmiş alt manifold ise yerinden çıkartılmamış
Kelebeğin içindeki o engebeli tümsek gibi bir yer olur orayıda güzel düzlemişsiniz
Bu işçiliği sakıncası yoksa sormak istiyorum nasıl bir aletle yapıyorsunuz ?
Rotary gibi bir yardımcı ekipmanla mı CNC gibi elektronik bir makinada mı ?
Tornavida, çekiç, kağıt zımpara biraz da bira :D
Matched konunuza baktım gayet güzel işçilik çıkartmışsınız tebrikler
Fiyatlandırmalar çok iyi olmuş normalde yurt dışında bu işleme 400-500 eurolardan bahsediyorlar
Onun dışında gördüğüm kadarıylan sadece ağızlar genişletilmiş alt manifold ise yerinden çıkartılmamış
Kelebeğin içindeki o engebeli tümsek gibi bir yer olur orayıda güzel düzlemişsiniz
Bu işçiliği sakıncası yoksa sormak istiyorum nasıl bir aletle yapıyorsunuz ?
Rotary gibi bir yardımcı ekipmanla mı CNC gibi elektronik bir makinada mı ?
Alt manifoldda da üst manifoldda da ağızlarla beraber 4-5 cm derinlikte gereken genişliklere getiriliyor, zımparası yapılıp parlatılıyor.. Kelebek de dediğin gibi, tümsekler alındığı zaman üst devirlerde canlılık oluyor.. Geri kalanlar Kaan'ın soruları :)
su hondacılardaki birligin % 5 RS cilerde olsa sırtları yere gelmez. Bazen tayyarcılara bu yuzden ozeniyorum.
hee sen de küçük düştün diğer forumlarda ama aynen devam ediyosun güzel kardeşim.. ;)
Haklısın, ben manifoldları uygun ölçülerde işletme topici açıyorum, sen o topice gelip ölçüleri kaymış manifoldu satmaya çalışıyorsun.. İnsanlar önünde kimin ne kadar saygı gördüğü ortada..
Haklısın, ben manifoldları uygun ölçülerde işletme topici açıyorum, sen o topice gelip ölçüleri kaymış manifoldu satmaya çalışıyorsun.. İnsanlar önünde kimin ne kadar saygı gördüğü ortada..
o manifoldu ve süper cai borusunu sen satmıştın bana unuttun sanırım.. arabanı almadık diye kötü oldum ben biliyorum seni ;)
su hondacılardaki birligin % 5 RS cilerde olsa sırtları yere gelmez. Bazen tayyarcılara bu yuzden ozeniyorum.
hayırdır alper hocam bu konuda hondanın alakası nedir? anlayamadım :)
Ahmet_28
21-12-2010, 21:43
serp dynolara zerre kadar güvencim yok.eksik ölçenmi dersin fazla ölçenmi dersin :) genede en düzgün ölçüm paşaoğlu dynosunda bence.
maşallah utku güzel değerler.kaan ellerine sağlık
Ya koca adamlar yeter. Uzatmayın artık lütfen rica ediyorum ikinizden de ;)
o manifoldu ve süper cai borusunu sen satmıştın bana unuttun sanırım.. arabanı almadık diye kötü oldum ben biliyorum seni ;)
Senin bi amacın yok, topici kirletmeyelim.
PPR engineering
21-12-2010, 21:44
Matched konunuza baktım gayet güzel işçilik çıkartmışsınız tebrikler
Fiyatlandırmalar çok iyi olmuş normalde yurt dışında bu işleme 400-500 eurolardan bahsediyorlar
Onun dışında gördüğüm kadarıylan sadece ağızlar genişletilmiş alt manifold ise yerinden çıkartılmamış
Kelebeğin içindeki o engebeli tümsek gibi bir yer olur orayıda güzel düzlemişsiniz
Bu işçiliği sakıncası yoksa sormak istiyorum nasıl bir aletle yapıyorsunuz ?
Rotary gibi bir yardımcı ekipmanla mı CNC gibi elektronik bir makinada mı ?
rus malı bir makinam var ccr yapımı artı.makitanın snake kiti var görmemişindir duymamışındır istediği derinliğe girer..ben emme olsun gaz kelebeği olsun 12 ayrı aparat kullanıyorum kaliteyi yakalayım diye.cok uğraşıyorum kardeşim açıkcası..polish en son iş 3 kerede ayrıca polishleyip oaketliyorum ve cargoluyorum...
hayırdır alper hocam bu konuda hondanın alakası nedir? anlayamadım :)
yav uzatmayın artık, sonuclara bakalım.
Cliosportve
21-12-2010, 21:45
Buda benden olsun ama bende takılı değil köşede duruyor takcak zaman arıyorum :D
Bizde rotary yardımıylan yaptık daha takıp denemek kısmet olmadı ama ben eski düzenci olduğum için gene bunları söker Orjinal best of Stock engine olmayı yeğlerim :D bkz SS RS :D:D:D
Neyse Resimler
Hem portlandı hemde polishlendi çekiçle tüfekle hahahah Bora abi alem adamsın yav :D
http://img440.imageshack.us/img440/1784/image748.jpg (http://img440.imageshack.us/i/image748.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
http://img137.imageshack.us/img137/2663/image749.jpg (http://img137.imageshack.us/i/image749.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
http://img833.imageshack.us/img833/3391/image751.jpg (http://img833.imageshack.us/i/image751.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
yav uzatmayın artık, sonuclara bakalım.
yok canım uzatmıyoruz.. sonuçları görürüz zaten rollerde ;)
simdi bu kolların ici super parlak mı olsa iyi, yoksa acaba biraz puruzlu mu bıraksak icini? ya da enjektorlerin takıldıgı tırnakları da mı kırsakki acep. Hatta blokta emme agzındaki kavisi daha smooth mu yapsak :)
SifirinciMurat
21-12-2010, 21:49
simdi bu kolların ici super parlak mı olsa iyi, yoksa acaba biraz puruzlu mu bıraksak icini? ya da enjektorlerin takıldıgı tırnakları da mı kırsakki acep. Hatta blokta emme agzındaki kavisi daha smooth mu yapsak :)
golf topunun aerodinamik özelliklerine uzanacak tuzak bir soru sezdim :)
rus malı bir makinam var ccr yapımı artı.makitanın snake kiti var görmemişindir duymamışındır istediği derinliğe girer..ben emme olsun gaz kelebeği olsun 12 ayrı aparat kullanıyorum kaliteyi yakalayım diye.cok uğraşıyorum kardeşim açıkcası..polish en son iş 3 kerede ayrıca polishleyip oaketliyorum ve cargoluyorum...
pm atmaya çalıştım ama kutu dolu sanırım..:rolleyes:yarın ararım konuşuruz...;)
Olması gereken ölçüleri geçmediği sürece gayet güzel Selçuk :)
Orj contaları baz alma ama, ağızları contalardan daha ufak olmalı..
PPR engineering
21-12-2010, 21:50
Buda benden olsun ama bende takılı değil köşede duruyor takcak zaman arıyorum :D
Bizde rotary yardımıylan yaptık daha takıp denemek kısmet olmadı ama ben eski düzenci olduğum için gene bunları söker Orjinal best of Stock engine olmayı yeğlerim :D bkz SS RS :D:D:D
Neyse Resimler
Hem portlandı hemde polishlendi çekiçle tüfekle hahahah Bora abi alem adamsın yav :D
http://img440.imageshack.us/img440/1784/image748.jpg (http://img440.imageshack.us/i/image748.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
http://img137.imageshack.us/img137/2663/image749.jpg (http://img137.imageshack.us/i/image749.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
http://img833.imageshack.us/img833/3391/image751.jpg (http://img833.imageshack.us/i/image751.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
maşALLAH.güzel olmuş ançak polish kısmında sıkıldınız sanırım :) bizde ayna kıvamına gelene kadar durmak yok iç taraflarını keşke ellemeseydiniz ağızları dar sadece içeriye girdikçe genişliyor mm olarak+ ben lazer le ölçü alarak yapıyorum hepsi mm değil mikron mikron hesaplıyorum görsel olarakta sayısal olarakta eşit olmuş oluyo..ama sizinkininde maşALLAH ı var.
golf topunun aerodinamik özelliklerine uzanacak tuzak bir soru sezdim :)
bunlar ön yoklama soruları uras :) bu iş 3 angle valve seat kadar uzanır.
PPR engineering
21-12-2010, 21:51
pm atmaya çalıştım ama kutu dolu sanırım..:rolleyes:yarın ararım konuşuruz...;)
tamam temizliyorum :)
simdi bu kolların ici super parlak mı olsa iyi, yoksa acaba biraz puruzlu mu bıraksak icini? ya da enjektorlerin takıldıgı tırnakları da mı kırsakki acep. Hatta blokta emme agzındaki kavisi daha smooth mu yapsak :)
Ya Alper hoca kafamızı neden bulandırıyorsun smut mımut filan :D Topici kirletmeyelim lütfen :D:D
neyse yazayım buraya ust parcanın icini imanını gevretene kadar parlatın, sabah trası olacak kadar parlaklık bile uygundur. Alt parçanın da enjektorlere gelen kısmından sonrası biraz puturlu kalsın akısın hafif calkantı ile karısması yanma verimini arttırır. Ust parcanın dısını kozmetik gorunum severler komple ayna yapabilir, ama yuzey puruzlulugu azalacagı ıcın ısı transfer verimi azalır parcanın.
serp dyno'un yere verdiği güç ile vamag'ın yere verdiği çok değişik arkadaşlar.
Aynı dynodan iki çıktı almak çok önemli
Ya Alper hoca kafamızı neden bulandırıyorsun smut mımut filan :D Topici kirletmeyelim lütfen :D:D
hemserim verdik receteyi iste, sunu soyleyim Kaan kardesim bu isten sıkılana kadar elinizi cabuk tutun yaptırın cunku bu is epeyce emek yogun :)
PPR engineering
21-12-2010, 21:57
neyse yazayım buraya ust parcanın icini imanını gevretene kadar parlatın, sabah trası olacak kadar parlaklık bile uygundur. Alt parçanın da enjektorlere gelen kısmından sonrası biraz puturlu kalsın akısın hafif calkantı ile karısması yanma verimini arttırır. Ust parcanın dısını kozmetik gorunum severler komple ayna yapabilir, ama yuzey puruzlulugu azalacagı ıcın ısı transfer verimi azalır parcanın.
hocam bulabildinizmi gaz kelebeği??ve sizden rica etsem megane rs turbosu için egsoz emme ne takmamız lazım ve nerden temin ederiz araba toplandı bir tek turbosu kaldıı..
hocam bulabildinizmi gaz kelebeği??ve sizden rica etsem megane rs turbosu için egsoz emme ne takmamız lazım ve nerden temin ederiz araba toplandı bir tek turbosu kaldıı..
yarın arayıp sorayım konusalım, utku ile donerim ben sana.
PPR engineering
21-12-2010, 22:00
yarın arayıp sorayım konusalım, utku ile donerim ben sana.
peki hocam teşekkür ederim..
Cliosportve
21-12-2010, 22:03
maşALLAH.güzel olmuş ançak polish kısmında sıkıldınız sanırım :) bizde ayna kıvamına gelene kadar durmak yok iç taraflarını keşke ellemeseydiniz ağızları dar sadece içeriye girdikçe genişliyor mm olarak+ ben lazer le ölçü alarak yapıyorum hepsi mm değil mikron mikron hesaplıyorum görsel olarakta sayısal olarakta eşit olmuş oluyo..ama sizinkininde maşALLAH ı var.
BU üst alt manifold için ;
Biraz resimde değişik duruyor açıdan dolayı olsa gerek
Bunlar fazladan vardı takım olarak dağıtmalık duruyordu :)
Canımız sıkıldıkça verdik ayarı verdik ayarı
İçi için biraz daha zamana ihtiyaç var ama bu halide en azından 10 hp si var :)
Gün geçtikçe parlıycak :)
Kelebeklerde bu şekile yaptık o engebeli dediğiniz yeri ellemedik
Oraları yok etmek biraz zahmetli olcak ama sıfırlarsak daha makbule geçiceği kesin :)
http://img502.imageshack.us/img502/639/image721a.jpg (http://img502.imageshack.us/i/image721a.jpg/)
http://img443.imageshack.us/img443/9596/image722j.jpg (http://img443.imageshack.us/i/image722j.jpg/)
http://img153.imageshack.us/img153/2847/image723t.jpg (http://img153.imageshack.us/i/image723t.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
PPR engineering
21-12-2010, 22:06
BU üst alt manifold için ;
Biraz resimde değişik duruyor açıdan dolayı olsa gerek
Bunlar fazladan vardı takım olarak dağıtmalık duruyordu :)
Canımız sıkıldıkça verdik ayarı verdik ayarı
İçi için biraz daha zamana ihtiyaç var ama bu halide en azından 10 hp si var :)
Gün geçtikçe parlıycak :)
Kelebeklerde bu şekile yaptık o engebeli dediğiniz yeri ellemedik
Oraları yok etmek biraz zahmetli olcak ama sıfırlarsak daha makbule geçiceği kesin :)
http://img502.imageshack.us/img502/639/image721a.jpg (http://img502.imageshack.us/i/image721a.jpg/)
http://img443.imageshack.us/img443/9596/image722j.jpg (http://img443.imageshack.us/i/image722j.jpg/)
http://img153.imageshack.us/img153/2847/image723t.jpg (http://img153.imageshack.us/i/image723t.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
engebeleri alırken dikkatli olun maşALLAH
Selçuk yavaş yavaş malları çıkartmaya başladın ortaya. Bi de diyor ki ben stokum :D Çakal senii :D
Hadi Okan sıpasının yalanlarını biliyoruz da sen de mi brütüs :D
Selcuk bunlar VE uzerinde mi bu anda :D yoksa sokuk kenardalar mı :D
Cliosportve
21-12-2010, 22:17
Motora giren kısma birşey yapmamışsınız sanırım
Bendeki örnekler bu şekilde görmenizi tavsiye ederim
İlk hali bu şekilde
http://img228.imageshack.us/img228/6293/cimg0822k.jpg (http://img228.imageshack.us/i/cimg0822k.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Sonraki hali bu şekilde oluyorki ben tavsiye ediyorum burayada işlem yapılmasını
http://img547.imageshack.us/img547/1337/cimg0825.jpg (http://img547.imageshack.us/i/cimg0825.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
http://img220.imageshack.us/img220/5035/cimg0844k.jpg (http://img220.imageshack.us/i/cimg0844k.jpg/)
http://img689.imageshack.us/img689/9417/cimg0803w.jpg (http://img689.imageshack.us/i/cimg0803w.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
http://img692.imageshack.us/img692/396/cimg0869r.jpg (http://img692.imageshack.us/i/cimg0869r.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
su en altta koydugun resımdeki blogu isleyen usta kör olmuş :D
Selçuk ben kapağın yarım yamalak işlenmesinden yana değilim, keza o ilk hal diye koyduğun kapak dizel mi nedir, ben öyle bi kapak görmedim =)))))))))
su en altta koydugun resımdeki blogu isleyen usta kör olmuş :D
auhzuahzuah :D :D
Cliosportve
21-12-2010, 22:21
Selçuk yavaş yavaş malları çıkartmaya başladın ortaya. Bi de diyor ki ben stokum :D Çakal senii :D
Hadi Okan sıpasının yalanlarını biliyoruz da sen de mi brütüs :D
Selcuk bunlar VE uzerinde mi bu anda :D yoksa sokuk kenardalar mı :D
Böyle diyceğinizi biliyordum malzemeler takılıp denencek ZIR STOCKum ben :D
Parçalar Satılıktır diyelim iyice kıllansın ortalık :D
PPR engineering
21-12-2010, 22:22
Motora giren kısma birşey yapmamışsınız sanırım
Bendeki örnekler bu şekilde görmenizi tavsiye ederim
İlk hali bu şekilde
http://img228.imageshack.us/img228/6293/cimg0822k.jpg (http://img228.imageshack.us/i/cimg0822k.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Sonraki hali bu şekilde oluyorki ben tavsiye ediyorum burayada işlem yapılmasını
http://img547.imageshack.us/img547/1337/cimg0825.jpg (http://img547.imageshack.us/i/cimg0825.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
http://img220.imageshack.us/img220/5035/cimg0844k.jpg (http://img220.imageshack.us/i/cimg0844k.jpg/)
http://img689.imageshack.us/img689/9417/cimg0803w.jpg (http://img689.imageshack.us/i/cimg0803w.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
http://img692.imageshack.us/img692/396/cimg0869r.jpg (http://img692.imageshack.us/i/cimg0869r.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
yanlız bu egsoz kısmı...yanlışınız var emme portları değil..
Cliosportve
21-12-2010, 22:31
Ha eksozt ha emme aynı sayılır amaç görmek yahu :)
PPR engineering
21-12-2010, 22:33
Ha eksozt ha emme aynı sayılır amaç görmek yahu :)
sağolasın selçuk:) selçuk ama yurt dısından gemiyle bile kapak geliyo işleyip yolluyorum kapak görmekten inanırmısın artık yani :D:D
Cliosportve
21-12-2010, 22:35
Kapak oldu sanırım bana ama yanlış anlaşıldık ya
Herkez takılı zannediyor olsun :) Korkarlar artık bizimle yarışmaya :D
PPR engineering
21-12-2010, 22:37
Kapak oldu sanırım bana ama yanlış anlaşıldık ya
Herkez takılı zannediyor olsun :) Korkarlar artık bizimle yarışmaya :D
aynen senin artık port polish li kapağın var o kalır senin üstünde artık :D:D
PPR engineering
21-12-2010, 22:38
Güzel faydalı bir konu.
aaa ölemi efendim tesekkür ederiz....beyni yolla laaaaan :D:D
Pis NOS çu Selçuk diyeyim de adın çıksın :hehe:
Neyse konuyu kirletmeyelim. Acaba typeR larda da bu işlem fayda getirir mi?
Kapak oldu sanırım bana ama yanlış anlaşıldık ya
Herkez takılı zannediyor olsun :) Korkarlar artık bizimle yarışmaya :D
Bi ara deneyelim selçuk...
manifoldların savaşı... :D
PPR engineering
21-12-2010, 22:40
Pis NOS çu Selçuk diyeyim de adın çıksın :hehe:
Neyse konuyu kirletmeyelim. Acaba typeR larda da bu işlem fayda getirir mi?
typerlarda kapak artı emme cok cok iii iş yapıyo örnekleri var..
Pis NOS çu Selçuk diyeyim de adın çıksın :hehe:
Neyse konuyu kirletmeyelim. Acaba typeR larda da bu işlem fayda getirir mi?
Type-R'da emme manifoldu ile kapak ölçüleri farklı ise getirir.. Type-R bilen bi arkadaş yazar :)
Audi'de öyle bişey yok ama, en iyisinden yapmışlar :D
aaa ölemi efendim tesekkür ederiz....beyni yolla laaaaan :D:D
haha olm tamam dedimya aklımdasın :)
PPR engineering
21-12-2010, 22:45
Type-R'da emme manifoldu ile kapak ölçüleri farklı ise getirir.. Type-R bilen bi arkadaş yazar :)
Audi'de öyle bişey yok ama, en iyisinden yapmışlar :D
typerda kapak port polish biliçlice ama tekme tokat yapılmışı değil:D...çok çok iii iş yapar..onu acınca manifolduda aynı ölçülerde işlemek lazım ki duvar tepkimesi yapmasın ama tr de bakıyorum işlemişler kapak böğrüne kadar işlenmiş orjinal emmeyi takıyolar ne işe yaradı??:)
Kağan kendi işlediğin kapaklardan fotoğraf varmı. Ben mi kaçırdım. Kapakları ne kadar yapıyorsun.
PPR engineering
21-12-2010, 22:50
Kağan kendi işlediğin kapaklardan fotoğraf varmı. Ben mi kaçırdım. Kapakları ne kadar yapıyorsun.
var tabiki iş yerindeki bilgisayarda yarın atabilrim sabahtan şimdiden ekle msn den yardımcı oluyım japantuner@windowslive.com
PPR engineering
21-12-2010, 22:51
haha olm tamam dedimya aklımdasın :)
kanka olm yollsan iha edersin beni :D
masallah yapılan ıslem ın tablosu ortaya cıkmıs en sonunda :)
Cliosportve
21-12-2010, 23:05
Yakında arabamdaki NOS kitinide burdan paylaşıcam acı gerçekler bunlar diyip sıyrılcam :D
Şaka bir yana bunlar elimizde fazla olan takımdır
Alt ve üst manifold olarak işlenmekte olup yaklaşık 1 ayda bu kıvama getirebildik
Zevkine yapıyoruz zaten Kelebek satışta zaten
Ama bende merak ediyorum bittiğinde bunları takıp aradaki hissiyat farkını görmeyi
Amacım diğer hevesli arkadaşları aydınlatmaktı ve bu işin boş iş olmadığını göstermekti
Çünkü yeni bir malzeme düşünce atınca ilk başta yadırganır insanlardan
Bu Alt - Üst işlenmiş manifoldu takarsam eğer kimseden saklamıycam Speclerimde yazıcak hepsi
Beni tanıyan tanıyor gizli saklı işlerlen işim olmadı VE RS olarak zaten aracımı tanıyan tanıyor böyle gizli saklı işlerlen piyasaya çıkartıp en iyi ben gidiyorum KİNG im BEST im demiyorum
Japan arkadaşımızı tebrik ediyorum böyle atılımlar oldukça araçlarımız dahada değerlencek ellerinize sağlık
PPR engineering
21-12-2010, 23:36
Yakında arabamdaki NOS kitinide burdan paylaşıcam acı gerçekler bunlar diyip sıyrılcam :D
Şaka bir yana bunlar elimizde fazla olan takımdır
Alt ve üst manifold olarak işlenmekte olup yaklaşık 1 ayda bu kıvama getirebildik
Zevkine yapıyoruz zaten Kelebek satışta zaten
Ama bende merak ediyorum bittiğinde bunları takıp aradaki hissiyat farkını görmeyi
Amacım diğer hevesli arkadaşları aydınlatmaktı ve bu işin boş iş olmadığını göstermekti
Çünkü yeni bir malzeme düşünce atınca ilk başta yadırganır insanlardan
Bu Alt - Üst işlenmiş manifoldu takarsam eğer kimseden saklamıycam Speclerimde yazıcak hepsi
Beni tanıyan tanıyor gizli saklı işlerlen işim olmadı VE RS olarak zaten aracımı tanıyan tanıyor böyle gizli saklı işlerlen piyasaya çıkartıp en iyi ben gidiyorum KİNG im BEST im demiyorum
Japan arkadaşımızı tebrik ediyorum böyle atılımlar oldukça araçlarımız dahada değerlencek ellerinize sağlık
sağol selçuk söylediklerinin hepsine katılıyorum..ne kadar emek gerektiren bi iş olduğunu en yakından sen biliyosun..:icon_tup:
Ukku kuzen ve JapanTuner ellerinize sağlık tekrardan , sonuçlar güzel olmuş ;)
İstanbul'a gelince benimkinede bi el atalım olmazsa :)
maaşallah güzel sonuç.eline saglık kaan.
dyno degerlerına pek takılmaya gerek yok bence.
asıl onemlı olan egrılerki zaten ne kadar duzeldıgı goruluyor egrının.
su an bende yazılım için beklıyorum.chıpten sonra benım manıfolt ve kelebegede ıstanbul yolu gozukecek :)
bu arada bu guzelım emme manıfoltlarının ustune carbon cover guzel olur:rolleyes::rolleyes:
8.000rpm
22-12-2010, 08:52
typeR emme + kapak + egzoz çıkışı portları ile ilgili tecrübe var mı?
3 parça da oem bende , ne getirir? getirir mi? benden ne götürür? :D
chiefkadir
22-12-2010, 09:03
Bu paşaoğlundaki dyno eskiden ankarada erkayada duruyordu o zamanlar typer'la dynoya girdik 229hp çıktı conta monta vardı gideride gayet iyiydi millet *** atıyodu ankaradaki dynoya:) Şimdi o dyno istanbula gitti yolda çarpanı değişti :D Milletin gözdesi oldu ki bencede doğru ölçüyodu ;) İşletende zamanında kalibrasyonlarını yaptırdığı için sıkıntı yok..
Gelelim Kaan'ın yaptığı işçilik sonrası gelen güce ve arabanın yürüyüşüne,
Kimse şaşırmasın aldığı 180hp gayet mantıklı bir değer gidişide zaten onu kanıtlıyor ondada sıkıntı yok eline sağlık Kaan kardeşim ;) Benimde gaz kelebeğimi yaptı hem tepecik kısmını eritmiş hem konik bir ağız yaparak daha güzel yapmış hemde parlatmış taktıktan sonra daha iyi gittiğini test ettim ;) Benim Rs'in silindir kapak portlarına dokunulmadı zaman darlığından ve ramazana denk geldiğinden yapamadık ama itb geldiğinde kapağıda paketleyip Kaan'a yollıcam:icon_tup:
k20 nin portları öküz gibi büyük rs'in nerdeyse iki katı ..O da fabrika çıkışı cnc de yapılmış çok fazla pütür yok ama hafiften açılıp parlatılabilir, rol typerda yapmıştım:)
Cliosportve
22-12-2010, 09:24
Şefim kelebeğin resmi var mı ?
chiefkadir
22-12-2010, 09:30
http://www.techturkey.com/forum/modifiye-parcalari/70571-clio-rs-inlet-matching-gaz-kelebegi-port-amp-polish.html
Bu konuda var ama ben aldıktan sonra çekmedim taktım:)
PPR engineering
22-12-2010, 11:51
typeR emme + kapak + egzoz çıkışı portları ile ilgili tecrübe var mı?
3 parça da oem bende , ne getirir? getirir mi? benden ne götürür? :D
typerın kapağı başarılı ançak.pürüzler çok emme ve kapak arasındada ufak bir fark var hatırlamıyorum tam olarak kaç mm??onlar eşlenim güzelce hafiften portları büyütüp ve güzel bir polish lemeden sonra kesinlikle hissedilir farklar yakalarsın daha önce tr de typer kapağı işlemedim ancak rusyada işledim...araç fn2 typerdı izlenim :defalarca tesekkür etiiler:) yürüyüşünüde gördük..
PPR engineering
22-12-2010, 11:52
maaşallah güzel sonuç.eline saglık kaan.
dyno degerlerına pek takılmaya gerek yok bence.
asıl onemlı olan egrılerki zaten ne kadar duzeldıgı goruluyor egrının.
su an bende yazılım için beklıyorum.chıpten sonra benım manıfolt ve kelebegede ıstanbul yolu gozukecek :)
bu arada bu guzelım emme manıfoltlarının ustune carbon cover guzel olur:rolleyes::rolleyes:
eğriler önceden 7000 de balkondan düşer gibiydi şimdi düşen hiç bi şey yok :Dçok sağol ibo işin bittiği zaman seninkinide en güzel sekilde işlerim...
PPR engineering
22-12-2010, 11:53
Ukku kuzen ve JapanTuner ellerinize sağlık tekrardan , sonuçlar güzel olmuş ;)
İstanbul'a gelince benimkinede bi el atalım olmazsa :)
cok tesekkür ederiz.kesinlikle elimizden gelenin en iyisini yaparız..
PPR engineering
22-12-2010, 11:58
Bu paşaoğlundaki dyno eskiden ankarada erkayada duruyordu o zamanlar typer'la dynoya girdik 229hp çıktı conta monta vardı gideride gayet iyiydi millet *** atıyodu ankaradaki dynoya:) Şimdi o dyno istanbula gitti yolda çarpanı değişti :D Milletin gözdesi oldu ki bencede doğru ölçüyodu ;) İşletende zamanında kalibrasyonlarını yaptırdığı için sıkıntı yok..
Gelelim Kaan'ın yaptığı işçilik sonrası gelen güce ve arabanın yürüyüşüne,
Kimse şaşırmasın aldığı 180hp gayet mantıklı bir değer gidişide zaten onu kanıtlıyor ondada sıkıntı yok eline sağlık Kaan kardeşim ;) Benimde gaz kelebeğimi yaptı hem tepecik kısmını eritmiş hem konik bir ağız yaparak daha güzel yapmış hemde parlatmış taktıktan sonra daha iyi gittiğini test ettim ;) Benim Rs'in silindir kapak portlarına dokunulmadı zaman darlığından ve ramazana denk geldiğinden yapamadık ama itb geldiğinde kapağıda paketleyip Kaan'a yollıcam:icon_tup:
k20 nin portları öküz gibi büyük rs'in nerdeyse iki katı ..O da fabrika çıkışı cnc de yapılmış çok fazla pütür yok ama hafiften açılıp parlatılabilir, rol typerda yapmıştım:)
kadir abi cok tesekkür ederim. verdiğin bilgiler içinde ayrıca sağol abi.kapağıda en iyi şekilde işleyip gücüne güç katarız ALLAH ın izniyle..:icon_tup:
morgy_drag
22-12-2010, 18:52
Anca yazabildim:D
Polemıklerı de okudum..
Ayrıyetten onlar ıcın yorum yapmıyorum..Hem utku hem kaan hem de vıcdan sahıbı herkes gerekenlerı soylemıs..Bana soyleyecek bısey kalmamıs..O yuzden o konulara hıc gırmıyorum..
Araca yapılan ıslemler ıcınde:
Dıkkat edersenız hala daha dyno kagıdında bıle eskı plakası yazar..
Bu utkunun bana aracı sattığından berı hıc elını cekmedığının,benımde ona ve yaptığı ıslemlere sonsuz guvenmemın en buyuk kanıtıdır sanıyorum..
Utku bır gunu yapalımmı feyyaz dıye telefon actıgında,akşam gel al ''oğlunu'' demıstım..
Fazla uzatıp duygusal yapmaya gerek yok:D
Kısacası,yapılan ıslemler ıcın dyno ya da sokmadan dıger konuda gerekenı solemıstım..
Dyno sheet ten sonra da bısey solemeye gerek yok sanırım hersey tekrardan ortada..
Ellerınıze saglık utku,kaan:D
Sızlere mınnettarım dostlarım:D
Ayrıyetten specıal thnx:D : aracın yapım ve yayın asamasında emeği gece herkese bınlerce tesekkurler:) yavuz,tolga ve adı eklıma gelmeyen herkes:)
Matchıng ıslemlerı ıcınde yaptırmayan herkese tavsıyem dır..
Verilen emek,işçilik ve sonuc mukemmel..
Yapılacak her ısleme kefilim:)
Anca yazabildim:D
Polemıklerı de okudum..
Ayrıyetten onlar ıcın yorum yapmıyorum..Hem utku hem kaan hem de vıcdan sahıbı herkes gerekenlerı soylemıs..Bana soyleyecek bısey kalmamıs..O yuzden o konulara hıc gırmıyorum..
Araca yapılan ıslemler ıcınde:
Dıkkat edersenız hala daha dyno kagıdında bıle eskı plakası yazar..
Bu utkunun bana aracı sattığından berı hıc elını cekmedığının,benımde ona ve yaptığı ıslemlere sonsuz guvenmemın en buyuk kanıtıdır sanıyorum..
Utku bır gunu yapalımmı feyyaz dıye telefon actıgında,akşam gel al ''oğlunu'' demıstım..
Fazla uzatıp duygusal yapmaya gerek yok:D
Kısacası,yapılan ıslemler ıcın dyno ya da sokmadan dıger konuda gerekenı solemıstım..
Dyno sheet ten sonra da bısey solemeye gerek yok sanırım hersey tekrardan ortada..
Ellerınıze saglık utku,kaan:D
Sızlere mınnettarım dostlarım:D
Ayrıyetten specıal thnx:D : aracın yapım ve yayın asamasında emeği gece herkese bınlerce tesekkurler:) yavuz,tolga ve adı eklıma gelmeyen herkes:)
Matchıng ıslemlerı ıcınde yaptırmayan herkese tavsıyem dır..
Verilen emek,işçilik ve sonuc mukemmel..
Yapılacak her ısleme kefilim:)
Maşallah tekrardan.. Hayvan gibi gidiyor.. Utku dökük halde sattı.. Artık gitmiyor falan diyenlere de geldi bu dyno :) Keza İstanbul'da hiç bu kadar güçlü değildi :)
Son olarak güle güle kullan, oğluma iyi bak :)
PPR engineering
22-12-2010, 19:04
Anca yazabildim:D
Polemıklerı de okudum..
Ayrıyetten onlar ıcın yorum yapmıyorum..Hem utku hem kaan hem de vıcdan sahıbı herkes gerekenlerı soylemıs..Bana soyleyecek bısey kalmamıs..O yuzden o konulara hıc gırmıyorum..
Araca yapılan ıslemler ıcınde:
Dıkkat edersenız hala daha dyno kagıdında bıle eskı plakası yazar..
Bu utkunun bana aracı sattığından berı hıc elını cekmedığının,benımde ona ve yaptığı ıslemlere sonsuz guvenmemın en buyuk kanıtıdır sanıyorum..
Utku bır gunu yapalımmı feyyaz dıye telefon actıgında,akşam gel al ''oğlunu'' demıstım..
Fazla uzatıp duygusal yapmaya gerek yok:D
Kısacası,yapılan ıslemler ıcın dyno ya da sokmadan dıger konuda gerekenı solemıstım..
Dyno sheet ten sonra da bısey solemeye gerek yok sanırım hersey tekrardan ortada..
Ellerınıze saglık utku,kaan:D
Sızlere mınnettarım dostlarım:D
Ayrıyetten specıal thnx:D : aracın yapım ve yayın asamasında emeği gece herkese bınlerce tesekkurler:) yavuz,tolga ve adı eklıma gelmeyen herkes:)
Matchıng ıslemlerı ıcınde yaptırmayan herkese tavsıyem dır..
Verilen emek,işçilik ve sonuc mukemmel..
Yapılacak her ısleme kefilim:)
feyyaz mc donolds harammı ettin gece ağzım köpürdü hahahahahah :D:D:D..şaka kanka :D akşam turşu içmişim gece balkondan atıyodum kendimi:D
bütün gereken cevapları verdin ve açıklamaları yaptın araç sahibi olarak:icon_tup:
bu işin maddiyatından çok araçların tepkimeleri güç artışları o araçlara bi şey katmış olmam önemli benim için..
GokhanRS
22-12-2010, 19:41
eğri çok güzel maşallah. birde sizin bu clioRS tayfasında arada bi kaç tane parlak zeka fırlayıp herşeye çamur atmasa RS lerle ilgili bu kadar tartışma çıkmayacak. neyse millete eğlence oluyor işte. başka markanın kullanıcıları bile RS e camur atmıyor bi RS e çamur atan diğer RS ci kadar.
maşallah maşallah. yürüyen RS sayısı hızla artıyor. korkun bizden :D
ozanbulbul
23-12-2010, 00:52
guzel bi calisma olmus.araci istanbula getirdigimde yaptirmak istedigim ilk islem
morgy_drag
23-12-2010, 07:55
feyyaz mc donolds harammı ettin gece ağzım köpürdü hahahahahah :D:D:D..şaka kanka :D akşam turşu içmişim gece balkondan atıyodum kendimi:D
bütün gereken cevapları verdin ve açıklamaları yaptın araç sahibi olarak:icon_tup:
bu işin maddiyatından çok araçların tepkimeleri güç artışları o araçlara bi şey katmış olmam önemli benim için..
ahehhahe:D:D
kanka at hikayesi aklıma geldikce guluyorum hala:D:D:D
ne dıyordu adam ata:D:D ahehaheha:D:D
guzel bi calisma olmus.araci istanbula getirdigimde yaptirmak istedigim ilk islem
hangi araç sizinki, HUK mu?
istediğiniz zaman bekleriz :)
PPR engineering
23-12-2010, 12:14
ahehhahe:D:D
kanka at hikayesi aklıma geldikce guluyorum hala:D:D:D
ne dıyordu adam ata:D:D ahehaheha:D:D
offfff aklıma geldikçe gülüyorumm hala:D:D:D
elinize emeğinize sağlık abilerim :)
ozanbulbul
24-12-2010, 21:07
hangi araç sizinki, HUK mu?
istediğiniz zaman bekleriz :)
yok hayır 34 VA 1440 plakası aracı yeni almadım HUK yeni satıldı galiba.alper hoca sayesinde isminizi duydum (referans sağlam:))
Cliosportve
26-12-2010, 17:39
Bir kaç video bekliyoruz feyyazdan artık
morgy_drag
26-12-2010, 21:22
Bir kaç video bekliyoruz feyyazdan artık
En kısa zamanda inşallah..
honour35
26-12-2010, 22:31
aha biri huk dedi:D utku aracı alan arkadaşın nick black_c2 idi. yazmıyo aldığından beri.. arabanın lastiklerde bitikti iyidir inşallah:D:D
yok hayır 34 VA 1440 plakası aracı yeni almadım HUK yeni satıldı galiba.alper hoca sayesinde isminizi duydum (referans sağlam:))
Alper hoca iyidir, severiz, sayarız :)
İstanbul'a gelirseniz arayın, görüşürüz, yardımcı olmaya çalışırım :)
iyiyiz çok şükür otobandan 5.vites 90km hız ile ev-iş:)
honour35
28-12-2010, 10:02
iyiyiz çok şükür otobandan 5.vites 90km hız ile ev-iş:)
:D :D iyimiş, tadından yenmez vala zıp zıp:) arada 5-3 yap bide keyfini çıkar be can..
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.