PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bmw 760LI | Mercedes-Benz S63 AMG | Porsche Panamera Turbo



SErhat.
09-01-2011, 15:54
BMW 760Li, Mercedes-Benz S63 AMG ve Porsche Panamera Turbo karşı karşıya...
http://img543.imageshack.us/img543/6462/100204z2010mercedesbenz.jpg
Testin videosu.
YouTube - Porsche Panamera vs BMW 760Li, Mercedes-Benz S63 AMG - Comparo and Drift Shots (http://www.youtube.com/watch?v=X3ZS3GF39Bg&feature)


BMW 760 Li
Motor: 6litre 48valve DOHC twin-turbo V-12
Motor Gücü; 535 hp @ 5250 rpm, 745nm @ 1500 rpm
Şanzıman; 8 ileri otomatik
Lastikler; Goodyear Excellence
Lastik boyutları; F, R 245/40YR-20, 275/35YR-20
Ağırlık: 2335kg

0-96km/h; 4.8 sec
0-160km/h; 10.3 sec
0-192km/h; 14.7 sec
0-400metre; 13.1 sec @ 180km/h
112-0 fren mesafesi; 49m
http://img812.imageshack.us/img812/7254/100205z2010bmw760liside.jpg

http://img193.imageshack.us/img193/8918/100206z2010bmw760liengi.jpg

http://img266.imageshack.us/img266/3346/100207z2010bmw760liinte.jpg

http://img205.imageshack.us/img205/6093/100208z2010bmw760licont.jpg

http://img262.imageshack.us/img262/7724/100209z2010bmw760lirear.jpg



MERCEDES-BENZ S63 AMG
Motor: 6,2 litre litre 32-valve DOHC V-8
Motor Gücü; 518 hp @ 6800 rpm, 630nm @ 5200 rpm
Şanzıman; 7 ileri otomatik
Lastikler; Continental Sport Contact 2
Lastik boyutları; F, R 255/35YR-20, 275/35YR-20
Ağırlık: 2250kg


0-96km/h; 4.8 sec
0-160km/h; 11.5 sec
0-192km/h; 16.2 sec
0-400metre; 13.5 sec @ 172km/h
112-0 fren mesafesi; 49m

http://img89.imageshack.us/img89/3028/100210z2010mercedesbenz.jpg

http://img412.imageshack.us/img412/9924/100211z2010mercedesbenz.jpg

http://img341.imageshack.us/img341/1582/100212z2010mercedesbenz.jpg

http://img402.imageshack.us/img402/1941/100213z2010mercedesbenz.jpg

http://img12.imageshack.us/img12/7251/100214z2010mercedesbenz.jpg



PORSCHE PANAMERA TURBO

Motor: 4,8 litre 32-valve DOHC twinturbo V-8
Motor Gücü; 500 hp @ 6000 rpm, 700nm @ 2250 rpm
Şanzıman; 7 ileri çift kavramalı otomatik
Lastikler; Michelin Pilot Sport PS2
Lastik boyutları; 255/45YR-19, 285/40YR-19
Ağırlık: 2005kg

0-96km/h; 3.5 sec
0-160km/h; 8.3 sec
0-192km/h; 11.8 sec
0-400metre; 11.8 sec @ 172km/h
112-0 fren mesafesi; 48m

http://img402.imageshack.us/img402/3687/100215z2010poschepaname.jpg

http://img33.imageshack.us/img33/7447/100216z2010poschepaname.jpg

http://img688.imageshack.us/img688/961/100217z2010poschepaname.jpg

http://img35.imageshack.us/img35/1008/100218z2010poschepaname.jpg

http://img526.imageshack.us/img526/3417/100219z2010poschepaname.jpg

hasan çağri
09-01-2011, 15:58
İçlerinde araba gibi duran yokki hepsi uzay gemisi gibi Maşallah :)

TayfunS
09-01-2011, 16:05
Videoyu şimdi izleyemedim ama başka bi s63 ve 7.60li karşılaştırmasında bmw hız olarak iyiydi.Merak ettim bu videoda ne oldu.Ama Mercedes olsun beyaz olsun s63 olsun :D

Low-Rider
09-01-2011, 16:25
Panemerayı yeşil seçerek direk 1-0 mağlup başlatmış adamlar:)

Tercihim panamera

lnd_samet
09-01-2011, 16:29
yer: arka koltuksa s63
ön koltuksa panamera

:D

darkred
09-01-2011, 16:29
Panemerayı yeşil seçerek direk 1-0 mağlup başlatmış adamlar:)

Tercihim panamera

huahua hakkaten ördek yeşili hemde :D

AMG yi secerdim bende durusu filan cok fena ama hepsi leylek gibi cok yüksek geldiler gözüme :)

CasabLanca
09-01-2011, 16:30
vergi avantajından dolayı tabiki panamera :D:D

coyete
09-01-2011, 16:34
zevkler ve renkler tartışılmaz bence bmw :)

bilalMW
09-01-2011, 16:36
V12 Victory :icon_tup:

Boost Up
09-01-2011, 16:39
S63 ü de yeni kasa 760li yide bilmem fakat, 745 ile s350 mükemmel(tasarım olarak), motor olarak lafım yok:) alacak olsam s63 alırım...

Ahmet Saraçoğlu
09-01-2011, 16:45
benim tercihim de mercedes-panamera arasında gidip geldikten sonra panamera olurdu.BMW nin en son kasa çizgilerinden sonra cazip gelmemeye başladı artık.

Bu arada bişey sorucam bileniniz vardır illaki.
Son kasa güncel lük sınıf araçlarda kullanılan triptonik şanzumanlar geleneksel otomatik üzerine kurulan yapılarmı , yoksamanuel üzerine kurulan roborikler mi?Yani tork konvektörü varmı?(eski nesil şanzumanlardaki frenden ayağı çekince gitme isteği , yokuşta geri kaçmaıy önleme vss)

Rockford
09-01-2011, 16:51
vergi avantajından dolayı tabiki panamera :D:D
verginin en üst dilimi sanırım 4001 üstü :) bunların hepsi aynı vergiyi vericek. :)

yalnız performans verileri insan gibi rakamlar degil 2ton 2bucuk ton aracların hızlanma durma degerleri şaka gibi gerçekten. bmw ile porschenin turbo torkları esneklikte epey işe yarar heralde 1500dd de 745nm tork şaka gibi :)

onur_S
09-01-2011, 21:45
benim tercihim de mercedes-panamera arasında gidip geldikten sonra panamera olurdu.BMW nin en son kasa çizgilerinden sonra cazip gelmemeye başladı artık.

Bu arada bişey sorucam bileniniz vardır illaki.
Son kasa güncel lük sınıf araçlarda kullanılan triptonik şanzumanlar geleneksel otomatik üzerine kurulan yapılarmı , yoksamanuel üzerine kurulan roborikler mi?Yani tork konvektörü varmı?(eski nesil şanzumanlardaki frenden ayağı çekince gitme isteği , yokuşta geri kaçmaıy önleme vss)

robotik olcağını hiç zannetmiyorum mcp şanzıman c4 değilki sonuçta.sorun çıksın istemezler :) kesinlikle tork konvertörü vardır.

turbo&quattro
09-01-2011, 21:51
Torklar havada ucusuyo :)

Tercihim en beyazindan basik bir panamera olurdu.

Emir_b16a
09-01-2011, 23:17
önünde yıldız olmadıktan sonra naapiim bu arabayı şöförsüz gezmem ztn bari merc de rahat ederim :)

edit: dierleri ztn yıldızssız mercedes taklidi :)