Orijinalini görmek için tıklayınız : forester için egzantrik.....
arkadaşlar 20 bin km sonra aracımın süpap ayarı zamanı geliceki, ***** lpg de her 40 50 bin km'de bir yapmak gerekiyor bu süpap ayarını....
hazır motor inmişken egzantrikleride değiştirmek istiyorum....
aracımın motor blok turbo vs herşeyi şuan gc8 ve wrx lerle aynı yanlızca egzantrik milleri farklı, 6500 devirde kesiciye giriyor, yanılmıyorsam gc8 ve wrx ler 8bin çeviriyor....
şimdi gc8, wrx egzantrikleri benim kapaklara uyarmı?
enjektör falan değiştirmeme gerek varmı?
6500 devirden sonra araç sapıtırmı beyinden dolayı? yada 6500 de yine kesermi elektronik olarak?
alt devirler cansızlaşırmı?
sakin kullanımda yakıtım artarmı?
bunu en kolay şekilde yetkili servisten öğrenirsiniz bence; sonuçta üst kapak ile ilgili parça koduna göre aratma işlemi yapabilirler, böylece siz de uygun olup olmadığını öğrenmiş olursunuz...
enjektörün kaçlık? üst kapağın ne diye geçiyor? birde olaki uydu egzantrikler bence stand alone beyne geçki tüm bu değişikliler bir uyum içinde çalışsın.
valla kapak ne diye geçiyor bir bilgim yok, bunun dışında beyin egzantrikle uyum içine çalışacamı çalışmayacakmı onunlada ilgili bilgim yok, enjektörlerlede ilgili bilgim yok....
Xenomorph
10-01-2011, 00:35
yataklar kollar aynımı acaba bırı 6500 bırı 8000
bnde bu sorunun cevabını verecek kişiyi bekliyorum :)
kardeşim bizim gc8ler wrx ler 8000 dönmezki 7200 gc8 7500 gibide wrxlerde döner..sen şimdi arabana egzantırık takcaskın o kolayda aracın altı yapısı forget mı ona göre turbo takıcakmısın üst devir olup boş döndukten sora deeri yok yani bunları göz onunde bulundur derim sana..
ruhsatta yazan motor kodunu bizimle paylaşman mümkün mü?
şimdi bloc ej205 yanılmıyorsam yani gc8 ve wrx lerle aynı bloc, içi dahi aynı....
wrx ic, td04 turbo, walbro pompa, nkg iridyum buji, evc6 ve fcd mevcut.... yani anlıyacağınız motor, egzantrikler hariç tamamen bir wrx....
rulsatta yazanıda eklerim kısa zamanda....
Xenomorph
10-01-2011, 11:56
servısten kendı aracın ıcın olan yatak kodlarıyla wrxın ve gc8ınkılerıde karsılastır abı :D
10993AA000
şimdi internetten baktım ikisininde parça kodu aynı 'Bolt-camshaft cap' diye geçiyor parça
buda link
impreza....
http://opposedforces.com/parts/impreza/en_g11/type_7/engine/cylinder_head/illustration_2/
forester....
http://opposedforces.com/parts/forester/en_s10/type_7/engine/cylinder_head/illustration_1/
niye daha agresif bir cam istemiyorsun
madem uyuyor diyorsun, gc8 için bi dünya eksantrik var aftermarket aslında onlara bakabilirsin
alt devirleri iyice öldürmek istemiyorum.....
subaru forester.org da bir çok açıklama mevcut bu konu ile ilgili
sanıyorum mdoellerine göre 380 cc 440 cc enj ler olması lazım,
iki motorun farklarını anlatan topicler vardı.
ingilizcen var mı?
yoksa yardımcı olalım
ingilizcem var ama araçlarla ilgili fazla ingilizce terim bilmediğim için genelde pek anlamıyorum....
yardımcı olunursa sevinirim....
bu arada motor kodu ej205 değiil ej20'imiş.....
Subaru Forester - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_Forester)
seninki hangi kasa şurdan baksana
Deepnds what Forester it's used in, if its a JDM, then yes as its the same engine as a WRX wagon OF THE SAME YEAR.
Simon
1. jenerasyon... sf5 kasa diye geçer...
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.