Orijinalini görmek için tıklayınız : aem ems&haltech for mazda?
JDMazda_GTR
10-01-2011, 12:49
Arkadaşlar bu beyinlerden hangisi neden tercih etmeliyim tecrübe etmiş eksileri artılarını bilen siz değerli arkadaşların önerilerine ihtiyacım var.şu an ms var üstünde ama bunlardan birine geçmek istiyorum.bu beyınlerı alınca extra bırseyler alacakmıyım tam olarak neye ıhtıyacım var.ms beyını bunlardan bırı ıle degıstırme bana artı olarak yada eksı olarak en saglar?
ms'in nesinden şikayetciysen haltech'de o özellik/durum nasıl anlatabilirim
ıkı marka da da plug & play var mı yoksa unıversal mı alıcaksın?
unıversal alıcaksan malıyet olarak haltec uygun olur.
ama haltech unı. ıle de ugrasılmaz.
ıkı marka da da plug & play var mı yoksa unıversal mı alıcaksın?
unıversal alıcaksan malıyet olarak haltec uygun olur.
ama haltech unı. ıle de ugrasılmaz.
kimin bağlıycağıyla alakalı:) haltech universal
uğraştırır biraz, base map filan
kimin bağlıycağıyla alakalı:) haltech universal
uğraştırır biraz, base map filan
moruk ben 2006 da cok ugrastım. eger herseyı ıle baglıcaksan cok ugrasırsın. e7 bagladık bız. clıo ya. 2 hafta surdu :) komple tesısat yaptık sıfırdan. ruyalarımda soketler pınler fişler renkli çzigli kablolar üzerime üzerime geliyordu :)
moruk ben 2006 da cok ugrastım. eger herseyı ıle baglıcaksan cok ugrasırsın. e7 bagladık bız. clıo ya. 2 hafta surdu :) komple tesısat yaptık sıfırdan. ruyalarımda soketler pınler fişler renkli çzigli kablolar üzerime üzerime geliyordu :)
biz de az uğraşmadık:) tempra soketleri filan neler neler kullandık:D
harness'ı manualdekinden farklı renkli kablolardan yapmışlar.
hergün akşam 10da başla gece 3'e kadar evin garajında elektrik sobasıyla:)
bobinden çarpıldıklarımı hiç sölemiyorum bile
Yahu gören de haltech ne kadar zormuş sanacak. Ankara'da Agu motorlu VW'e OZgün bağladı, 3-4 saatte yaptılar komple tesisatını, marşa bastılar oldu bitti. Bir kere base map sorunu diye bir şey yok , generic map'ler var 6 silindir, 4 silindir için. Atıyorsunuz ecuya, tek marşta çalışıyor Haltech (sorunuz : Oz)
Gelelim bana, ben sport 2000 aldım m3 e, geçen evde oturduk canımız sıkıldı , external map sensörünü bağladık, sonra internal map sensörünü barometric correction yaptırdık. Daha sonra akşam uyku tutmadı, iat ve ect sensörlerini bağladım calibrasyonlarını yazdım, correctionları ayarladım, egt sensörü girdim correction'unu yazdım, wideband girdim, wideband'e bağlı enrichment tablosunu yazdım, haltech üzerindeki firmware'i 1.08 e yükselttim. Bunların hepsini evde yaptım.
Haltech Sport serisinin eski nesil e7 vs. ile hiç ama hiç alakası yok. Keza hala piyasada bulunan e6x ve e11x serisi de güzel ecular. e6 ve e11 halwin diye bir yazılım kullanır, sport serisi ise ecu manager diye bir yazılım kullanıyor.
Base mapleri şu adresten bakılabilir :
Platinum Basemap Downloads (http://www2.haltech.com.au/index.php?option=com_content&view=article&id=158&Itemid=100)
Ayrıca tesisatını yapmak isteyenlere bağlayacak işten anlayan kişi tavsiye edebilirim. Mesela demin bahsettiğim Agu motorlu araca Haltech'i bağlayıp 4 saatte çalıştıran kişi Bekir'dir. Quattro Garage Ankara'nın sahibi. Bir çoğunuz kendisini yaptığı LPG'li m5'lerden tanırsınız, iyi LPG montaj ustasıdır aynı zamanda.
JDMazda_GTR
10-01-2011, 13:45
aem de bıldıgım kadarıyl plug & play var ama haltechde sanırım yok daha dogrusu emın degılım.tam olarak arastırma sansım olmadı.benım ogrenmek ıstedıgım su.ms ile bu ürünlerın farkı nedır? bana ne gıbı artı saglar malıyetden daha onemlı olan sey hangısı ugrastırmaz haltech ıle ılgılı montajındakı sıkıntıları duydum zaten.su an ms kullanılyorum ve sıkıntım yok ms den artıları nelerdır ben haltech den daha cok aem den yanayım ama bu ıs ıcın ne lazım ne kadra patlaycak bunları ogrenmek ıstıorum.
Koray, Aem hem hız olarak, hem de genişleme özellikleri olarak Haltech'in eline su dökemez. Haltech kadar gelişmiş bir ecu değil. Ha senin işini görür ayrı. Ama çift çekirdekli işlemciler işin içine girdi mi iş değişir. Hem Haltech , binlerce dolara satılan MoTeC ile aynı anakarta sahip. Bunu da unutma.
Yahu gören de haltech ne kadar zormuş sanacak. Ankara'da Agu motorlu VW'e OZgün bağladı, 3-4 saatte yaptılar komple tesisatını, marşa bastılar oldu bitti. Bir kere base map sorunu diye bir şey yok , generic map'ler var 6 silindir, 4 silindir için. Atıyorsunuz ecuya, tek marşta çalışıyor Haltech (sorunuz : Oz)
Gelelim bana, ben sport 2000 aldım m3 e, geçen evde oturduk canımız sıkıldı , external map sensörünü bağladık, sonra internal map sensörünü barometric correction yaptırdık. Daha sonra akşam uyku tutmadı, iat ve ect sensörlerini bağladım calibrasyonlarını yazdım, correctionları ayarladım, egt sensörü girdim correction'unu yazdım, wideband girdim, wideband'e bağlı enrichment tablosunu yazdım, haltech üzerindeki firmware'i 1.08 e yükselttim. Bunların hepsini evde yaptım.
Haltech Sport serisinin eski nesil e7 vs. ile hiç ama hiç alakası yok. Keza hala piyasada bulunan e6x ve e11x serisi de güzel ecular. e6 ve e11 halwin diye bir yazılım kullanır, sport serisi ise ecu manager diye bir yazılım kullanıyor.
Base mapleri şu adresten bakılabilir :
Platinum Basemap Downloads (http://www2.haltech.com.au/index.php?option=com_content&view=article&id=158&Itemid=100)
Ayrıca tesisatını yapmak isteyenlere bağlayacak işten anlayan kişi tavsiye edebilirim. Mesela demin bahsettiğim Agu motorlu araca Haltech'i bağlayıp 4 saatte çalıştıran kişi Bekir'dir. Quattro Garage Ankara'nın sahibi. Bir çoğunuz kendisini yaptığı LPG'li m5'lerden tanırsınız, iyi LPG montaj ustasıdır aynı zamanda.
benim arabayla ilgili çok bir bilgi olmadığı için biraz uzun sürdü. elimizde doğru düzgün bir pinout bile yoktu. orjinal bobinlerle çalıştırmak istedik hiçbir şekilde bobinlerle ilgili bilgi bulamadık sadece. arabana özel bir basemap varsa tamam ama ateşleme trigger settingleri offsetler filan uğraştırıyor yoksa. ki benim arabada krank kasnağı üzerinde timing için işaret bile yoktu. sol tekerden sökmeye başlayarak kasnağa ulaşıp doğru yerip işaretleyip devam ettik. elinde pinoutlar varsa ve yeterli döküman varsa yoksa bağlantıları yapmak tabii ki çok kolay. ama araban alman veya japon değilse, cluster vs nedeniyle tüm elektronikten vazgeçip orj ecuyla parallel çalıştırıyorsan biraz zorluyor stabil hale gelmesi
JDMazda_GTR
10-01-2011, 13:57
Koray, Aem hem hız olarak, hem de genişleme özellikleri olarak Haltech'in eline su dökemez. Haltech kadar gelişmiş bir ecu değil. Ha senin işini görür ayrı. Ama çift çekirdekli işlemciler işin içine girdi mi iş değişir. Hem Haltech , binlerce dolara satılan MoTeC ile aynı anakarta sahip. Bunu da unutma.
abı bılıyosun zaten benım ısımı gormesı degıl benım ısımı en ıyı sekılde gormesı ıstedıgım.sen zaten bu konuda bılgılısın.benım ıstedıgım de bu ıkı urunun farklarını artılarını eksılerını ogrenmek.elımden geldıgınce arabam ıcın en ıyısını yapmak ıstıyorum en ıyıyı yapmaya calısıyorum ve sızın bılgılerınız sayesınde de farklarını ogrenmek ıstıorum
Haltech i ben bağlayacam sıkıntı yok Koray Extradan 1-2 bişi alman gerekebilir gerisi gereksiz Haltech in yanında 1 coolant temp 1 de air temp okadar
Skoda 1.8T ye bağladım direk Çalıştı sorunsuz yürümekte suanda,
@miniğim keske zamaınında lagunaya Haltech deli para olmasaydı ondan alaydık
Hızlııııı Haltech Motec ikiside en hızlı işlemciye sahipler bildiğim kadarı ile
ıyı de gurselcım cok guzel yazmıssın. sızın bagladıgınız arac nedır??
mustafa ugrasmıs peugeot ben ugrasmısım renault :):) ozgunle en sonunda sokup atma kararı verdık. hatta arkadasla bır daha gorusmedık hahahaha
Haltech i ben bağlayacam sıkıntı yok Koray Extradan 1-2 bişi alman gerekebilir gerisi gereksiz Haltech in yanında 1 coolant temp 1 de air temp okadar
Skoda 1.8T ye bağladım direk Çalıştı sorunsuz yürümekte suanda,
@miniğim keske zamaınında lagunaya Haltech deli para olmasaydı ondan alaydık
Hızlııııı Haltech Motec ikiside en hızlı işlemciye sahipler bildiğim kadarı ile
kanka sımdı bakıorum haltech kendını asmıs. ozaman bızım ugrastıgımız ecu ıle suan kı ecu arasında daglar fark var. hatırlıyor musun clıo da neler yasadıgımız. Dou ıle sabah aksam ugrasmalarımızı. sımdı sıtesıne gırıorum adamlar ep3 e bıle p&p ecu yapmıs. haltech ıyıdır.
kanka sımdı bakıorum haltech kendını asmıs. ozaman bızım ugrastıgımız ecu ıle suan kı ecu arasında daglar fark var. hatırlıyor musun clıo da neler yasadıgımız. Dou ıle sabah aksam ugrasmalarımızı. sımdı sıtesıne gırıorum adamlar ep3 e bıle p&p ecu yapmıs. haltech ıyıdır.
o tarihi eser oldu abi çokkk cidddi şekilde adamlar sınıf atladı nerde laguna GeL:) uheheuheuh
ıyı de gurselcım cok guzel yazmıssın. sızın bagladıgınız arac nedır??
mustafa ugrasmıs peugeot ben ugrasmısım renault :):) ozgunle en sonunda sokup atma kararı verdık. hatta arkadasla bır daha gorusmedık hahahaha
Miniğim ben daha arabaya bağlamadım. Herşey mükemmel olsun diye evde masanın üzerinde gerekli her şeyi bağlayıp calibrasyonunu yaptık, araba üzerinde kasmayalım diye..
Haltech i ben bağlayacam sıkıntı yok Koray Extradan 1-2 bişi alman gerekebilir gerisi gereksiz Haltech in yanında 1 coolant temp 1 de air temp okadar
Skoda 1.8T ye bağladım direk Çalıştı sorunsuz yürümekte suanda,
@miniğim keske zamaınında lagunaya Haltech deli para olmasaydı ondan alaydık
Hızlııııı Haltech Motec ikiside en hızlı işlemciye sahipler bildiğim kadarı ile
aha Koray ilacın geldi. Dr sana reçeteyi yazar şimdi, bir adet sprint 500 , 2 günlük doktor mesaisi , oldu bitti :D:D:D
benim arabayla ilgili çok bir bilgi olmadığı için biraz uzun sürdü. elimizde doğru düzgün bir pinout bile yoktu. orjinal bobinlerle çalıştırmak istedik hiçbir şekilde bobinlerle ilgili bilgi bulamadık sadece. arabana özel bir basemap varsa tamam ama ateşleme trigger settingleri offsetler filan uğraştırıyor yoksa. ki benim arabada krank kasnağı üzerinde timing için işaret bile yoktu. sol tekerden sökmeye başlayarak kasnağa ulaşıp doğru yerip işaretleyip devam ettik. elinde pinoutlar varsa ve yeterli döküman varsa yoksa bağlantıları yapmak tabii ki çok kolay. ama araban alman veya japon değilse, cluster vs nedeniyle tüm elektronikten vazgeçip orj ecuyla parallel çalıştırıyorsan biraz zorluyor stabil hale gelmesi
auhauhauhauhauhahuauh olm RCkid biz genelde hemen hemen hepsine ... basa yapıorus laa neolcak :D suan sorun varmı ? yok dimi ?
aha Koray ilacın geldi. Dr sana reçeteyi yazar şimdi, bir adet sprint 500 , 2 günlük doktor mesaisi , oldu bitti :D:D:D
yazdık yaolm receteyi 1 coolant 1 air temp dewam :D
auhauhauhauhauhahuauh olm RCkid biz genelde hemen hemen hepsine ... basa yapıorus laa neolcak :D suan sorun varmı ? yok dimi ?
yok çok şükür:)
fici söktük bağladık haltechi aynı basınçta anaaaa araba ne gidiyo la dedik:)
Bide gm map alın la.. onboard map sensörünü de barometric correction'a ayırın. Hem gm sensörün accuracy'si daha iyi. GM daha hızlı :)
Bide 4 tane de ls 1 bobini de alın, arabada bildiğim üzere ms olduğundan ötürü edis coil vardır , edis coil wastedspark çalışacak, onu çıkartıp cıncık gibi coil on plug da yaparsınız :)
JDMazda_GTR
10-01-2011, 14:32
yazdık yaolm receteyi 1 coolant 1 air temp dewam :D
tamam o zman:D ben bir polikliniğe kadar gıdıp geleyım :hahaha::icon_tup:
bana wiki pedia recetenide getirirsen Yardımcı olacağım sana :)
Ne wiki'si yahu? Haltech'in wiki sayfası açıldı da haberimiz mi olmadı?
Ne wiki'si yahu? Haltech'in wiki sayfası açıldı da haberimiz mi olmadı?
323Gtr in krank cam değerlerimi var cicicm orda:)
Sen bulursun. Hem arabada ms olduğuna göre 36-1 tekerlek ve vr sensörü vardır, haltech direk 36-1 ile çalışıyor, trigger setup menüsünde vardı.
JDMazda_GTR
10-01-2011, 17:53
bana wiki pedia recetenide getirirsen Yardımcı olacağım sana :)
:icon_tup:
Sen bulursun. Hem arabada ms olduğuna göre 36-1 tekerlek ve vr sensörü vardır, haltech direk 36-1 ile çalışıyor, trigger setup menüsünde vardı.
one ya amele gibi :D dışarda krank sensoru hiç sewmem ms 60-2 de çalışıo ak kolaya kaçmanın maası yok ben bilgilerini alim de sequansialmi yoksa wasted mi çalıştırıcam onları incelemek isterim :D
JDMazda_GTR
10-01-2011, 18:39
one ya amele gibi :D dışarda krank sensoru hiç sewmem ms 60-2 de çalışıo ak kolaya kaçmanın maası yok ben bilgilerini alim de sequansialmi yoksa wasted mi çalıştırıcam onları incelemek isterim :D
akşam elimde olan bitenleri sana mail atarım abi
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.