Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : EX'e motor yapılırken...?



Selim.Y
12-01-2011, 22:30
EX'e sıfırdan motor yapılması nekadar tutar??
d15'e gore daha sert egzantırık vsvs var mıdır??

Sonradan enjeksıyon+shoc vtec olacagını dusunursek nasıl bı alt yapı hazırlanmalıdır??


Simdiden tesekkurler...

16EC813
12-01-2011, 22:41
komple b16a2 yi al koy üstüne ugraşma sohc vtec le ,dohc vtec iyidir iyi

cemsultan
12-01-2011, 22:47
akıl vereceğine para ver demişler :D

16EC813
12-01-2011, 22:52
akıl vereceğine para ver demişler :D

kel -derman ilişkisi be cem ;D

!KO
12-01-2011, 23:05
D15B VTEC & ZC VTEC : Bisimoto Engineering, Where Efficiency Meets Technological Perfection (http://bisimoto.com/store/index.php?main_page=index&cPath=5_9_66_70_84)

d15b

bladerk
12-01-2011, 23:18
ne yapacağına emin olursan yazabilirim eğer kendi kapağıyla ilerleyeceksen farklı piston sohc vtec yapacaksan farklı piston önericem çünkü nonvtec egzantirik de takabilirsin kendi kapağına dereceli parça çok fazla yapabileceğin eğer stock toplarsan pm3 piston tak yine ana i es silindir kapak contası kullan daha sağlıklı olur ve sıkıştırma artar ilerde de kapak koyarsan gayet güzel 11 cr civarı binersin ya da pm6 kullanacaksın ama daha da artar kapak kesin takacak mısın öyle soruyum
bi de b16 swapla diyenler artık kendileri swaplasın şu motorları sanki beleşmiş gibi yazmayın şöyle şeyler madem öyle k20 swaplayın stroker turbo yapın çok uygun ya

erdemx
13-01-2011, 08:16
d15 motorda d16ya hangi parçaları uyar volan vs uyarmı

Selim.Y
13-01-2011, 20:52
ne yapacağına emin olursan yazabilirim eğer kendi kapağıyla ilerleyeceksen farklı piston sohc vtec yapacaksan farklı piston önericem çünkü nonvtec egzantirik de takabilirsin kendi kapağına dereceli parça çok fazla yapabileceğin eğer stock toplarsan pm3 piston tak yine ana i es silindir kapak contası kullan daha sağlıklı olur ve sıkıştırma artar ilerde de kapak koyarsan gayet güzel 11 cr civarı binersin ya da pm6 kullanacaksın ama daha da artar kapak kesin takacak mısın öyle soruyum
bi de b16 swapla diyenler artık kendileri swaplasın şu motorları sanki beleşmiş gibi yazmayın şöyle şeyler madem öyle k20 swaplayın stroker turbo yapın çok uygun ya

Abı araç kusenımın yazın motor yapılcak ve enjeksıyona gecılcek.. sımdıden parcaları almaya baslıyacagız... Vtec kapak için okadar butcemız yok..motoru yaptırdıktan anca 1 sene sonra vtec kapak yapılcak... Ona gore altyapısını kalıtelı malzemelerle yapalım dıyoruz...

Şimdi onerecegın piston,segman,kol vsvsvs parcalar nelerdır...Mutlaka sunu almalısın,sunu takmalısın dedıgın parcalar nelerdır...Oncelıklı alınması gereken malzemeler nelerdir??Bizi aydınlatırsan sevınırız abı

Parçaları varsa kod ve markalarıyla bırlıkte nerde bulabılırız...Cunku fıyat arastırması yapmamız gerekıyor..Kuzenım üniversitede ogrencı ...***** ogrencı durumu :)


Şimdiden Herkeze teşekkurler...

Selim.Y
13-01-2011, 20:56
isletmesı ,ekstra swap parcaları harıc sadece b16 motora verecegımız parayla (en kotu 6bın 7bın) d15 shoc ıslemını gerceklestırebılırz dıye dusunuyorum...Ayrıca d15'le ugrasmanın daha zevklı olacagına ınanıyoruz :D

cemsultan
13-01-2011, 21:15
isletmesı ,ekstra swap parcaları harıc sadece b16 motora verecegımız parayla (en kotu 6bın 7bın) d15 shoc ıslemını gerceklestırebılırz dıye dusunuyorum...Ayrıca d15'le ugrasmanın daha zevklı olacagına ınanıyoruz :D

Katılıyorum, temiz bir b16'yı komple 7bin e almış olsan, ruhsatı, projesi, montaj işçilik ücreti, koşturması vs. derken baya bir para harcanır gibi geliyor bana da.

bladerk
13-01-2011, 23:15
Abı araç kusenımın yazın motor yapılcak ve enjeksıyona gecılcek.. sımdıden parcaları almaya baslıyacagız... Vtec kapak için okadar butcemız yok..motoru yaptırdıktan anca 1 sene sonra vtec kapak yapılcak... Ona gore altyapısını kalıtelı malzemelerle yapalım dıyoruz...

Şimdi onerecegın piston,segman,kol vsvsvs parcalar nelerdır...Mutlaka sunu almalısın,sunu takmalısın dedıgın parcalar nelerdır...Oncelıklı alınması gereken malzemeler nelerdir??Bizi aydınlatırsan sevınırız abı

Parçaları varsa kod ve markalarıyla bırlıkte nerde bulabılırız...Cunku fıyat arastırması yapmamız gerekıyor..Kuzenım üniversitede ogrencı ...***** ogrencı durumu :)


Şimdiden Herkeze teşekkurler...

siz pm3 olan orginal pistonla toplayın ilerde kapak ve conta işin içine gireceği için öyle devam etsin kapak ve conta takıldığında araç 11 cr a gelecektir 135 hpler civarı rahat elde etmek anlamına geliyo o da eğer biraz daha sıkıştırma isterseniz pm2 piston kullanın yataklar orginal olmalı yağ pompasını kontrol edin yine şşu an motoru toplarken i es contası kullanın ince ve çeliktir daha iyi olur subap lastikleirnizi yenileyin termostat devirdaim ı da