Orijinalini görmek için tıklayınız : Golf ıv eibach 5cm yay var amortisör mü alayım coilover mı tavsiyeleriniz!!!
Merhabalar ankaradan onur 18 bbs rs jant alıcam eibach 5cm yay var fakat muayenede sorun olmadan kullanacağım bir yöntem arıyorum coilover fiyatları çok yüksek koni sarı amortisörler nasıl yol tutuşu ve verim alabilirmiyim fikirlerinizi söylerseniz teşekkürler
koni + yay takarsan tabiki orjinal amortisör + yay kombinasyonundan daha iyi olacaktır fakat çevremde kullananlar tarafından gelen yorumlar ve tecrübelerim sonucu coiloverın yerini hiçbirşey tutmaz...
koni - eibach yerine 2. el coilover kovalaman daha mantıklı olur, muayene zamanıda biraz yükseltirsin sıkıntı olmaz..
koni sport+ 50mm eibach yay kullanıyorum, önlerde 205/55/16 lastikler arkalarda 225/50/16 lastikler orjinal jantlar ve önlerde 1cm arkalarda 1.5cm spacer ile muayeneden sorunsuzca geçtim, çapraz rampaya falanda çıkarttılar eleman baya bi kıldı ama ona rağmen geçtim :D
Coilover sıfır haricinde bulmak mümkün değil, bende zamanında çok aramıştım ama saçma sapan markaları alacağıma markalı amoritsör yay aldım.
uygun fiyatlı ikinci el kw v2 yada koni veya bilstein coilover alınabiliyorsa tabiki coilover mantıklı ama diğer ismi cismi belli olmayan mallarıda araçlara takmamak lazım.
gti olduğu için araç diğer mk4 lerle coiloverlarda farklılık varmı yani versiyon gibi? 1.6 - 1.8 için, 1.8t - r32 - tdi için gibi ayrım varmı yani markaların coilover modellerinde?
bir de aynı platformu kullanan a3, leon gibi araçlarda olduğundan 2. el kovalamak mantıklı demiştim :)
A3 8L -Leon 99-04-Golf mk4 ve Bora aynı yay ve amortisörleri takabilir...motor hacmi önemli değil sadece kasa olarak uyarlanır..
coil de kullandım eibach da kullandım coil çok farklı bir şey :)
bence coil almaya bak hr tavsiye ederim
A3 8L -Leon 99-04-Golf mk4 ve Bora aynı yay ve amortisörleri takabilir...motor hacmi önemli değil sadece kasa olarak uyarlanır..
+toledo
takar takmasına paşa bey ama geçen konularda muhabbeti dönmüştü denge bozulması sözkonusu, çünkü atıyorum gti ın ön yayları motor ağırlığı farkından dolayı daha sertken 1.6 için olan daha yumuşak olabilir demek istediğim farklı versiyonlara farklı süspansiyon versiyonları olabilir, part no aynı olsa bile yayları farklı olabilir en basitinden :)
+toledo
takar takmasına paşa bey ama geçen konularda muhabbeti dönmüştü denge bozulması sözkonusu, çünkü atıyorum gti ın ön yayları motor ağırlığı farkından dolayı daha sertken 1.6 için olan daha yumuşak olabilir demek istediğim farklı versiyonlara farklı süspansiyon versiyonları olabilir, part no aynı olsa bile yayları farklı olabilir en basitinden :)
katılyorum.arkadasımın 1.6 toledosunda dusurmeyen 5 lık yaylar 1.8 t a3 e takıldıgında bambaska b goruntu ortaya cıkmıstı
coiloverda çok fark olmuyor motor ağırlıları konusunda ama marka gerçekten çok önemli.
İkinci el konusunda yeni kasalarda çok sayıda ikinci el bulunabilirken bizim kasalarda pek coil tercih eden olmadığından ikinci elide imkansız gibi oluyor.
Sıfırlarınında yanına yaklaşılmıyor malesef, bildiğim kadarıyla 2500liraya yakın fiyatları var.
Ben şu ara air ride'a merak sardım eğer kesin kararımı verirsem şuan kullandıklarımı satıp air ride parçalarını toplayana kadar stock süspansiyonlarla idare edecem
alperkirman
17-02-2011, 12:39
hazır konu açılmışken sormak istediğim bişey var
koni kw gibi markaların coilleri evet çok yüksek fiyatlılar ve kaliteleride yüksek
eibach markasını iyi olarak biliyorum peki bunu coilover olarak önerebilirmisiniz? koni ve kw ye kıyasla ?
yurtdışında hiç kullanana rastlamadım.
bilstein, kw, koni diye gidiyor sıralama ama başka marka kullanana pek rastlamadım
alperkirman
17-02-2011, 13:52
abi ucuz yollu diyebilceğimiz bi coilover eibach 1700tl
koni2250
kw 2520den başlıyoo 3000e kadar gidiyor
acaba nasıldır onun araştırmasındayım
ikisinide kullandım,bütceniz varsa coilover öneririm, birde 18" rs değildir alacağınız jant. RC dir muhtemelen.
alper koni coil kullanıo şuan ondan referans alabilirsin, koni coilin sertliği hakkında bi bilgim yok ama kw v2 nin en yumuşak hali bile bi hayli sert, arkadaşım b8 a4te kullanıyor, orjinal sisteme göre baya bi konfor kaybı oluştu ama asla hoplama zıplama falan yok sadece sert :)
Kw fenalarda gerçekten :)
alperkirman
17-02-2011, 14:25
KON VW GOLF 4 COILOVER KIT | Coilover Kit | ElifTuning.com | (http://eliftuning.com/index.php?p=show&pid=4410&k_id=682&kn=682)
galiba bunlardan alıcam taksitle
alperkirman
17-02-2011, 14:31
bide böyle birşeyvar işte bu yüzden araştırıyordum eibachi
Eibach Coil over - Pro-Street-S - Volkswagen Golf IV (1J), scc-shop.com (http://www.scc-shop.com/product_info.php?pName=eibach-coil-over-prostreets-volkswagen-golf-iv-1j-p-15148&cName=vw-golf-iv-c-16208_16379_17173_17187_17239)
Arkalar o şekilde değil tabi,resim temsili olmuş biraz.
Burda gerçek resimleri görebilirsin..
http://www.techturkey.com/forum/otomobilleriniz/56236-golf-mkiv-gti-18t-7.html
bide böyle birşeyvar işte bu yüzden araştırıyordum eibachi
Eibach Coil over - Pro-Street-S - Volkswagen Golf IV (1J), scc-shop.com (http://www.scc-shop.com/product_info.php?pName=eibach-coil-over-prostreets-volkswagen-golf-iv-1j-p-15148&cName=vw-golf-iv-c-16208_16379_17173_17187_17239)
bu coiloverın suspansiyonlarını bilmem, ama yaylarının geniş oldugu için çok daha konforlu olursun.yay çapı azaldıkca sertliğide artıyor çünkü.
alperkirman
17-02-2011, 14:55
Arkalar o şekilde değil tabi,resim temsili olmuş biraz.
Burda gerçek resimleri görebilirsin..
http://www.techturkey.com/forum/otomobilleriniz/56236-golf-mkiv-gti-18t-7.html
ben bu sayfayı atmamışım galiba görmemişim :):)
üstad maşallah senin aracındada yok yokmuş :)
araca alıncak böyle parçalar konusunda referans çok önemli
benimde şuanda aklıma yattı koniler
benim aradığım konfor falan değil araç yolu güzel tutsun ömrü uzun olsun duruşuda güzel olsun
peki bşeydaha sormak istiyorum coiloverlarla birlikte değiştirdiğin birşey oldumu yürüyende
ön takımları sıfırlamıştım ben aracı aldığımda ek birşeyler yapmam gerekirmi?
Ön takımım sıfırlanmıştı zaten serviste bakım zamanı.rotlar rot başları vs lalerim filan kontrol edilmişti. lakin değiştirmen gereken Z rotların olabilir,çünkü aracı 4cm den fazla bastığın anda sağ aksın viraj çubuguna sürtüyor.ayarlanabilir Z rot ile viraj çubugunu biraz daha yukarı kaldırman gerekir daha fazla basmak istersen.
Yok dip basmıcam diyorsan hiç birşeye gerek yok. Bence görüntü değil herşey.Ben hiç bir zaman dip basmadım aracı.
Bu arada aracın hangisi ? biliyorumdur belki daha önce..
alperkirman
17-02-2011, 21:58
büyük ihtimalle biliyosundur vwtürkten tanıştığımız emre abinin aracıydı
bende gti arıyodum konuştuk onun aracı aldım:) hatta ben dedim satma niyetin varmış nedir ne değildir diye öyle anlaştık
İyi yapmışın, o dönem satılık olan en diri arabaydı Emrenin arabası.Hayırlı olsun.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.