Orijinalini görmek için tıklayınız : volvo c70 turbo & CTR
http://www.youtube.com/watch?v=G8jQrYzh_SY&mode=user&search=:beuj:
Berent.t
03-07-2007, 21:19
yapıştır tünink:D olcak iş deil :D:D
REplikler fenaaa. Volvoya Maşallah.
volvo chipli buyuk ıhtımal baya fark açmış...
o tayyar turbolu olsaydı görürdüm yapıştırmayı..
O volvo'cu gençleri, STi'la Evo'yla denerken görmek isteriz...
ya ne alakası var bizde evoları supralarla görmek isteriz
allahın c70 i aslan gibi itelemiş işte konuşcak bişi yok
allahın c70 i aslan gibi itelemiş işte konuşcak bişi yok
seninle konuşacak bişe yok bence :icon_wack
eğer t5 de fazla fazla bişiy yoksa dragta hemen ayırması güzel;)
o tayyar turbolu olsaydı görürdüm yapıştırmayı..
asıl seninle konuşacak birşey yok:) çünkü şu yazdığın cümle tamamen anlamsız.
honda zımbacısı arkadaslar yahu :) ehehe bı denemk laızm
asıl seninle konuşacak birşey yok:) çünkü şu yazdığın cümle tamamen anlamsız.
sen benle ne konuşacan zaten? konuşacağın birşey mi var?
gelelim konuya; turbolu bir aracın atmosferik bir aracla denenmesi olağan bişe fakat kullanılan yorumlar ve ithamlar bana rahatsız edici geliorsa anlamsız olan sözlerimi buraya yazarım hiç çekinmeden.. ;)
konuşacağım bişey olamaz zaten iyi akşamlar sana.
konuşacağım bişey olamaz zaten iyi akşamlar sana.
hondalarla ne alıp veremedğin var senin kardeş.. onu anlayamıyorum bi türlü + arkadaş istediği gibi yorum yapar kasma bence bu kadar ... :beuj:
bende rahatsız oldum yorumlardan, konuşmalardan ..
Selam arkadaşlar olayı açıklamak istedim ben volvonun sahibi olarak
bu olaylar geçen yaz çekilen videolar araç T5 değil 2.0 T 163 hplik versiyondan ama imkanlar yetmediği için elimizden geldiği kadar yaptık bi süre iyi yürüdü sökmek zorunda kaldık aracın standart verileri linkte
http://carfolio.com/specifications/models/car/?car=106414&Volvo-specifications
yorumlarda falanda gördüm abartmış etmiş yok honda turbolarımızla deneyelim gibi şeyler benim hondacılarla alıp veremediğim yok aynı gün s2000 de beni çok fena geçti :) sonuçta type-r yavaş ve kötü bi araba değil ve 1580 kiloluk uzun şanzumanlı bi araçla sıfır kalkışta type-r geçmek gayet iyi bi başarı bence şimdi tekrar bi modifiye olayına girdim öncekinden daha iyi olacak ama turbo type-r larınıza falan laf atan yok kendi aramızda olan bir olaydı sadece alına yanlış anlıyan varsa kusura bakmayın
bu arada benim hiçbirşeyi abarttığım ettiğim yok işte sana dinamo verisi başkaları başka şeyler diyorsa bilemem orasını aracımda kullandığım turbo garrett t04b trim 52 çakma olarak kıçı ufaltılmış bir turbo benzin ve ateşleme içinse perfectpower smt 6 kullanıldı aracın konfigürasyonu çok kötüydü profosyonel bi iş de değildi kim neyi abarttıysa yanlış abartmış
http://img363.imageshack.us/img363/1919/tara0003lp4.jpg (http://imageshack.us)
Shot with HP psc2400 (http://profile.imageshack.us/camerabuy.php?model=HP+psc2400&make=HP) at 2007-07-04
allahın c70 i aslan gibi itelemiş işte konuşcak bişi yok
Saygılar... ;)
emreekin
05-07-2007, 12:58
turbo ve atmosferik....yanlış....:icon13:
orjinallerinin 0-400 metre değerlerini karşılaştırınca type-r c70den bayaa bir iyidir diye düşündük bi deneyelim dedik atmosferik s2000 de geçti diyorumya beni o akşam :D niye yanlış olsunki?
Selam arkadaşlar olayı açıklamak istedim ben volvonun sahibi olarak
bu olaylar geçen yaz çekilen videolar araç T5 değil 2.0 T 163 hplik versiyondan ama imkanlar yetmediği için elimizden geldiği kadar yaptık bi süre iyi yürüdü sökmek zorunda kaldık aracın standart verileri linkte
http://carfolio.com/specifications/models/car/?car=106414&Volvo-specifications
yorumlarda falanda gördüm abartmış etmiş yok honda turbolarımızla deneyelim gibi şeyler benim hondacılarla alıp veremediğim yok aynı gün s2000 de beni çok fena geçti :) sonuçta type-r yavaş ve kötü bi araba değil ve 1580 kiloluk uzun şanzumanlı bi araçla sıfır kalkışta type-r geçmek gayet iyi bi başarı bence şimdi tekrar bi modifiye olayına girdim öncekinden daha iyi olacak ama turbo type-r larınıza falan laf atan yok kendi aramızda olan bir olaydı sadece alına yanlış anlıyan varsa kusura bakmayın
bu arada barbaros abi benim hiçbirşeyi abarttığım ettiğim yok işte sana dinamo verisi başkaları başka şeyler diyorsa bilemem orasını aracımda kullandığım turbo garrett t04b trim 52 çakma olarak kıçı ufaltılmış bir turbo benzin ve ateşleme içinse perfectpower smt 6 kullanıldı aracın konfigürasyonu çok kötüydü profosyonel bi iş de değildi kim neyi abarttıysa yanlış abartmış
http://img363.imageshack.us/img363/1919/tara0003lp4.jpg (http://imageshack.us)
Shot with HP psc2400 (http://profile.imageshack.us/camerabuy.php?model=HP+psc2400&make=HP) at 2007-07-04
elde ettiğindeğer çokgüzel tebrıkler;)
yalnız typerı bu kadar farkla gecerken s2000 e nasıl gecıldın cokmu doluydu arac??
turbo ve atmosferik....yanlış....:icon13:
golf gti 2.0 turbo
typer 2.0 200 hp yanlışmı???
ahh serkan ahh R karşıtı seni :D
teşekkür ederim yorum için
s2000 type-r a göre çok daha iyiydi tam üzerinde neler olduğunu bilmiyorum ama Ankara'da sinan isimli bi arkadaşın bayaa sağlam geçti iki kere denedik ikisinde de 4-5 boy civarı fark yedim
şahsen c70'im olsa hiçbi typeR yada s2k'e deişmem, o kdr seviyorum o aletleri artık :)
palamut,, takip ediyordum forumlardan aracının güncellenmelerini bi ara 350hp gibi hedefler vardı sanırım, yanlış mıyım?
teşekkür ederim yorum için
s2000 type-r a göre çok daha iyiydi tam üzerinde neler olduğunu bilmiyorum ama Ankara'da sinan isimli bi arkadaşın bayaa sağlam geçti iki kere denedik ikisinde de 4-5 boy civarı fark yedim
sinanı bılıyoruz forumada uye ztn gecmesı normal aracı güzel gidıyo...
kaan
severıs kendısını de hepgectıını göruoz gecılınce mrk edıom:hahaha::rolleyes:
http://img363.imageshack.us/img363/1919/tara0003lp4.jpg (http://imageshack.us)
Shot with HP psc2400 (http://profile.imageshack.us/camerabuy.php?model=HP+psc2400&make=HP) at 2007-07-04
valla erkayadaki dyno'nun değerlerine güvenilmez. 2005 te topluca bi gitmiştik saçma sapan sonuçlar çıkmıştı. ha şimdi ostimdeki uraz gibi düzgün ölçmeyi beceriyorlarsa onu bilemem...
Cosmicboy
05-07-2007, 20:29
typeR kimin arabasi acaba cok merak ettim...
M_PROJECT
05-07-2007, 20:39
varya komedisiniz ha :D yani ordaki yorumları aratmıosunuz su yazdıklarınızla . nie atmosferıkle turbo yanlıs , nie ctr gecıldı dıe bole herkes bı taraf olmus ? tayyarın turbolu olması na ne gerek var ?
tersını dusunelım simdi : tayyar atmosferık co kgusel gıdıo olsaydı volvoda stı evo olsaydı ve gecılseydı postları hayal bıle etmek mumkun olmazdı sanırım .
nasıl ısteyen ıstedıgı gıbı buraya yorumunu yazabılıorsa ısteyen ıstedıgı gıbı vıdeosunu cekerkende yorumunu soyleyebılır .
M_PROJECT
05-07-2007, 20:40
volvo cok gusel bu arada bı kac kez takıp etmıstım baskabı forumdan maşallah
tersını dusunelım simdi : tayyar atmosferık co kgusel gıdıo olsaydı volvoda stı evo olsaydı ve gecılseydı postları hayal bıle etmek mumkun olmazdı sanırım .
o zmn topıc kesın baya bi hit olurdu:)
Juggernaut
05-07-2007, 23:13
Eşit güçte veya yakın güçlerde olduktan sonra turbo atmosferik karşılaştırması yanlış değil.
Ama arada hatrı sayılır derecede güç ve tork fazlası var volvo'nun geçmesi çok normal.
valla erkayadaki dyno'nun değerlerine güvenilmez. 2005 te topluca bi gitmiştik saçma sapan sonuçlar çıkmıştı. ha şimdi ostimdeki uraz gibi düzgün ölçmeyi beceriyorlarsa onu bilemem...
urazda yapılan ölçümlere hiç güvenme asıl arkadaşım birkaç videosu şusu busu da var her işi iyi beceriyorlar ama dinamolarında sorun var
erkayada doğru olmayabilir ama basit hesapla ben sana şunu diyeyim benim orjinal 4üncü vites oranım 0.84 orda girilen değer gördüğün gibi 1.00 bu da demekki ordaki rule poweri teorik olarak 1.16 ile çarpman lazım = 366 hadi 100 bg fazla olsun ki dissapiate powerın düşüklüğünden doğru olduğunu tahmin ediyorum 266 bg bile benim için fena bir değer değil sonuçta 9.5 sıkıştırmalı orjinal gücü 163 hp olan bir araçta 0.6 bardan bahsediyoruz
ayrıca erkayada yaptığım ufak çaplı deneme amaçlı kontrollerde standart megane scenic 1.6 97 bg iken 93
corsa cdti 70 bg iken 66
astra gsi 154 bg iken 147 bg derecelerle karşılaştık yinede doğrumudur yanlışmıdır bilmem bilemem işin aslı nedir
orjinali type-r ı bırak ankaranın kötü durumdaki 106larından sıfır kalkışta ciddi anlamda tokat yiyorken bu hale gelmesi bence fena değil sonuçta bu araç ne standardı hızlı bi araç ne modifiye potansiyeli yüksek olan bi araç nede sportif yapıya sahip olan bir araç tekrar yapıyorum bakalım ne olur ne biter denemek isteyen herkesle deneriz maksat hem ben arabamı göreyim hem siz sonuçta geçmek geçilmek bana bişey ifade etmiyor ciddi bir iddiam olmadığı için
dostum araban muhakkak güçlenmiştir, benim demek istediğim o değildi. 80 bg lik Jazz'ı 100bg çıkarmışlardı. Dyno silindiri üzerinde lastiğin oturma şekline göre değerler farklı çıkıyordu...
c70 sanki nosslamış turboyu doldursada tayyar zaten ayırmıs gidio görüldüğü üzere cok uzun mesafede basılmamış...
varya komedisiniz ha :D yani ordaki yorumları aratmıosunuz su yazdıklarınızla . nie atmosferıkle turbo yanlıs , nie ctr gecıldı dıe bole herkes bı taraf olmus ? tayyarın turbolu olması na ne gerek var ?
tersını dusunelım simdi : tayyar atmosferık co kgusel gıdıo olsaydı volvoda stı evo olsaydı ve gecılseydı postları hayal bıle etmek mumkun olmazdı sanırım .
nasıl ısteyen ıstedıgı gıbı buraya yorumunu yazabılıorsa ısteyen ıstedıgı gıbı vıdeosunu cekerkende yorumunu soyleyebılır .
benimde hondam var ve son kelimesine kadar katılıyorum.Bir kerede başarıyı alkışlayın.önder yeni hali daha iyi olur inşallah başarılar.
gökhan
Teşekkürler Gökhan inşallah hepimizin arabası istediğimiz gibi hayırlı olur
benimde hondam var ve son kelimesine kadar katılıyorum.Bir kerede başarıyı alkışlayın.önder yeni hali daha iyi olur inşallah başarılar.
gökhan
Benimde Hondam var...Bende her kelimesine imzamı atarım ama ...
O gece ben o typeR ın içindeydim esk. yolunda denendi mesadan diğer ışıklara kadar basıldı... giderken 2. vites roll yapıldı o araç TypeRi geçti ama camurluk boyu fln geçti ... Dönerken denerken 0 dan kalkıldı typeR 2 boy fln onune gecti sonra Volvo geldi ve oyle geçti... Aynı videolar bendede var evdeki bilgisayarımda. Rolling videosuda 0 dan kaldırdıkları videoda... Hayır cekilip video konuyo detaylarda yazılsın bence... Muhtemelen nosuda sinyale bağlamışlardı... Ben typeRdan cektigim için sol sinyal yanmaya başlayınca volvo gelmeye başlıyodu...
Ha aksini diyorlarsa gene o zmn arabalarında ne vardı onuda yazsınlar sadece intercoolerı büyüttüklerini söylemişlerdi denemeden öncede ...
roll videosunu da ekliyorum o zaman size
http://www.youtube.com/watch?v=5EWlXnr8DD8
bende nos falan yok arkadaşım turbom t04b diyorum sıkıştırma 9.5 diyorum 0.6 barı bile 2nci viteste adam gibi yüke binince basıyordu senin nos sandığın şey turbo
nosa falan benim param yetmez zaten hayatımda kullanmadım etkisi nedir onuda bilmem çamurluk boyunu gör elindeki videoları da koy herkes görsün burda
benim sinyallerim zaten sürekli sabit yanıyo
sen nos olduğunu düşün kendini tatmin et o zaman
+++ istersen sinan s2k ya sorabilirsin biz aracı elimizden geldiğince yükledik o yüzden s2000e sulandık ne olur acaba diye tokadı yedik sonra sizinle denedik orda herkes volvonun üzerindekilerden haberdardı o konfigürasyonla nos basmaya falan gerek yoktu type-r için isterseniz 1-2 hafta sonra type-r la yine deneriz sende benim aracımda olursun heryerini istediğin gibi incelemene de izin var güzel kardeşim
roll videosunu da ekliyorum o zaman size
http://www.youtube.com/watch?v=5EWlXnr8DD8
bende nos falan yok arkadaşım turbom t04b diyorum sıkıştırma 9.5 diyorum 0.6 barı bile 2nci viteste adam gibi yüke binince basıyordu senin nos sandığın şey turbo
nosa falan benim param yetmez zaten hayatımda kullanmadım etkisi nedir onuda bilmem çamurluk boyunu gör elindeki videoları da koy herkes görsün burda
benim sinyallerim zaten sürekli sabit yanıyo
sen nos olduğunu düşün kendini tatmin et o zaman
2sini ayırt edememizi cahilliğimize ver!.
cahil olmasan böyle konuşmazsın zaten
cahil olmasan böyle konuşmazsın zaten
Sizin gibiler sayesinde öğreniyoruz ... Allah başımızdan eksik etmesin
istersen özel ders de veririm
iyi para verirsen nos da alırım nos nası basılır onuda öğretirim elindeki videoları da koyarsan çok iyi olacak hepsini görmek istiyorum
deathofacar
06-07-2007, 14:41
o videodaki type r galiba bana ait. ben hiç görmemiştim bu videoyu. o gün arabam normal kondüsyonun da yürümüyordu. s2k sinan da binmişti arabama. viteslere atamıyordum ve gaza sonuna kadar basamıyordum. sonra dan sebebin ogün yeni almış olduğum paspasın katlanıp pedalların altına :) sıkışmış olduğunu anladım. sonuç olarak o gün araba yürütemedim. zaten mertcan da geçmişti beni o akşam. aslında ben araba kaldırma deneme işlerini de pek bilmem. o kadar acemilik olmasa o kadarını düşünürdüm.
doğrudur amacımız kimseyi rencide etmek falan değil plaka şu bu hiçbişeyden hiçbiryerde bahsedilmedi sonuçta arabalar geçerde geçilirde normal şeyler bunlar
deathofacar
06-07-2007, 14:43
ikinci bi mesele
arabanın içinde epeyce tantana yapmılmış ama benim yanımda ben çıt duymadım.
istersen özel ders de veririm
iyi para verirsen nos da alırım nos nası basılır onuda öğretirim elindeki videoları da koyarsan çok iyi olacak hepsini görmek istiyorum
Büyüksünnnnnnn
deathofacar
06-07-2007, 14:46
şimdi işin normali anormalini tartışacağım kimse yok burda. plaka verilmiş verilmemiş onun da bi önemi yok. herkes herkesi bi şekilde tanıyor. kafa kağıdı lazım değil.
deathofacar
06-07-2007, 14:48
doğrudur amacımız kimseyi rencide etmek falan değil plaka şu bu hiçbişeyden hiçbiryerde bahsedilmedi sonuçta arabalar geçerde geçilirde normal şeyler bunlar
sen millete nos falan kursu veriyorsun ya ben de sana istersen ben de sana insan nasıl rencide edilir dersi vereyim . birşeyler öğretmek için uğraşırım.
arabanın içinde benim sesim bile gelmiyo chiefkadir abi büyüğümüzdür sevdiğimiz bir abimizdir ben zaten pek çıtını çıkartan bir insan değilim huyum değildir :)
deathofacar
06-07-2007, 14:52
ya ben en iyisi sana özelden adresimi vereyim de karşılıklı konuşalım :)
deathofacar
06-07-2007, 14:53
bu şef kadir sarışın ufak tefek bi arkadaş var dı o gün . müteahhitim falan filan diyordu . o mu acaba :)
en güzeli öyle olacak boşuna uzatmayalım burda bu işi
ama diğer videoları görmek istiyorum hala çamurluk boyunu :D
deathofacar
06-07-2007, 14:55
evet o mu değil mi???
sarışın değil ama inşaat işleriyle uğraşıyor
En güzeli bulusup önce bir nos nasıl basılır ders almak soora konusmak kanımca... olmadı sonra arabada deneriz...
deathofacar
06-07-2007, 15:01
o yani...
onun da hiç sesi çıkmıyordu arabadan indikten sonra.
telefonumu falan almıştı hatta, görüşelim diye:)
allah allah.
Öyle işte durduk yere işi çirkinleştirmekte bir payım olduysa kusura bakmayın görüşürüz konuşuruz deneşiriz ben kimseye bu arabayı böyle böyle geçtim pozlarına girmedim girmem de
bu başlığın bu kadar uzaması bile anlamsız...
deathofacar
06-07-2007, 15:25
ben bu başlığın 3 sayfasını arabanın bana ait olduğuna dair en ufak bir fikrim olmadan okudum. hatta mustafanın , burda herkes istediğini yazabiliyor videoda da istediğini söyler yorumuna katılmadığımı belirten bir post atayım dedim üşendim. çünkü ne herkes istediğini yazabilir ne de söyleyebilir. orada ki aracın başkasına ait olduğunu düşünerek ayıplamıştım videoda ki konuşmaları ki-araç bana aitmiş :) . bu tarz hareketler yakışmıyor. ağır olmak lazım biraz. kimseye zarar gelmez ağırlıktan efendilikten.
kusura bakma arkadaşım o zaman orda benim bir rolüm yok hoş bişey değil tabiikide ama sonuçta ortada ne plaka ne bişey var
benim bir hatam varsa özür dilerim bu işin tadını kaçırmayalım o gün orda gayet efendice denemeden önce de sonra da konuştuk kısaca selamlaştık içerde olanlarda da pek kırıcı bişey göremiyorum ama yinede çok tasvip ettiğim şeyler değil tekrar görüşürüz adamakıllı konuşuruz sonuçta benim bir kötü niyetim olmadığını bilmeni isterim keza kadir abi de bunu kötü niyetle yapan biri değil diğer araçlardaki videolarda da böyle diyalogları vardır biraz eğlence biraz gırgır neyse işte tekrar diyorum kusura bakma :) inşallah ilerde tekrar görüşürüz o zamanlar böyle şeyler olmaz ;)
kursat bosver mutlu olsun arkadaslar herzaman gecemiyorlar. bir kere yakalamıslar gecmisler, videoya cekmisler diledikleri gibi yayınlasınlar.
kursatın arabası bizim garajda turbo yapıldı. su anda bircok wrx ve sti ı rahat geciyor ama adam ne videosunu yayınladı, nede tutup konusunu yaptı. cunku amacı onu gectim buna iteledim degil. herkezden de senin gibi mutevazi ve aklı basında olmasını bekleme. agırbaslılık zor is.
bi konu açtık nerlere geldi... ufak heyecanlar olabiliyo çekım sıralarında fazla buyutmemek lazım...
o akşamki rastgele denendiğinde olanlar arasındaydım ve doğruya doğru facia taypardaydı ve volvo tayparı geçmeye başladığında sağ sinyali yanıyordu nedense... bikaç kez denendi ve volvonun her geçme anında sağ sinyal yanıyordu... :rolleyes:
ayrıca o araç içindeki muhabbetler dışarıda olsaydı hoş şeyler olmazdı. anlık heyecan yüzünden kim olursa olsun rencide etmemek lazım...
kazasız belasız tekrardan herkese :heyoo:
bi konu açtık nerlere geldi... ufak heyecanlar olabiliyo çekım sıralarında fazla buyutmemek lazım...
serkan herkes 18-20 yaşında genç değilki. Yorum yaparken veya karşı taraf için konuşurken biraz dikkatli , saygılı olmak lazım. bu heyecan olmakdan çıkmış biraz ... :beuj: .
serkan herkes 18-20 yaşında genç değilki. Yorum yaparken veya karşı taraf için konuşurken biraz dikkatli , saygılı olmak lazım. bu heyecan olmakdan çıkmış biraz ... :beuj: .
evet sorun ztn videonun konmasında çıkıo.. bizimde böle bi cekımımiz olmustu önceden sesıni kesıp yayınladık...:rolleyes:
bide su sınyal olayını anlamadım hıcya neyse....:beuj:
neyse arkadaşlar videoları koyan arkadaş sağolsun kaldırdı videoları koyan ben değilim konuşan ben değilim yapan eden ben değilim birde adımızı nos bastı ya da çıkarttınız sinyaller parklara bağlı diyorum sinyale nos bağlanırmı ? nos hayatta kullanmadım diyorum kullansamda sinyale bağlayacağıma başka bi düğme kullanırım yani...
neyse herkes kendi bilir arkadaşlar videoar da yok artık bidaha deneriz 1-2 hafta sonra tekrar turbo upgrade yapıyorum o zaman ne video olur ne başka bişey hatta isterseniz benim yanıma kendi aranızdan bir arkadaşınızı koyarsınız nos varmı nos yokmu kontrol eder daha boşu boşuna uzatmayalım videolar kaldırıldı bi kusurumuz varsa tekrar kusura bakmayın keyifli forumlar size
iyi niyetin icin bravo sana:)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.