Orijinalini görmek için tıklayınız : eagle krank ve atmosferik vti
***** aracımı motor namına herşeyiyle toplamaya başladım aldığım parçaları hep çok araştırdım sordum soruşturdum en son krank kalmıştı bugün onada bakmaya başladım ve eagle krank siparişte ettim ucu bıcak gibi olanlardan sanırım orjinaline göre 3 kilo gibi bişi hafifmiş bunun bana ne gibi faydaları + ları - leri olur bide setup aşadaki gibi şunuda ekle diyeceğiniz bişiler varmı fikir vermek için bide bu setupla ufakta olsun sanırım en ufak 35 lik var nos basabilir miyim? veya methanol kit kullanmak dahamı mantıklı olur
cp 11.5 cr piston
itr yağ su pompası
acl race yataklar
oem sübab
buddyclub conta 3 yapraklı
supertech yay şapka
eksantrik crover stage2
arp saplamalar
arp kol saplamaları
skunk2 emme
simota filtre bigtube
neptune beyin
stage3 baskı balata
msd ateşleme
eagle krank
330cc enjektör
standart ölçü eagle krank almakla en mantıklı işi yapmışsın. ewet orjınalınden 3-3,5 kg kadar hafif atmosferik vti da en gerekli şeylerden biri artısınıda hissedersin.. nosuda basarsın sıkıntı olmaz.
standart ölçü eagle krank almakla en mantıklı işi yapmışsın. ewet orjınalınden 3-3,5 kg kadar hafif atmosferik vti da en gerekli şeylerden biri artısınıda hissedersin.. nosuda basarsın sıkıntı olmaz.
eğer dediğiniz gibiyle süper olur ya
ygtkrmdnz
27-01-2011, 18:27
nosu biz stock vti da kullanıyorduk bir sıkıntı olmuyordu
benim honda-tech de falan okudugum eagle kranktan pek memnun olan yoktu
adamlar 700 800 luk arabalarında bile oem krank kullanıyorlar
bence imkanın varsa iptal et siparisi sıfır olcu oem bir krank al
abi işte kafamın karışma sebebi bu işte insanların yarısı iyi yarısı kötü diyor insan kalıyor ortada
fsunnetci
27-01-2011, 20:33
Eagle Krank kalitesi hiçbir zmn Oem kalitesini tutmaz ama Atmosferikte çok faydasını görürsün ama Turbo veya S.C uygulamalarında Oem tercih ederler genelde...
Oem'in sıfırı Eagle Krank'tan daha pahalı zaten;)
Atmosferik yükleyeceksen ve hedefin 250hp gibi güçler ise işini görür ama daha fazla güçlerde pek uzun ömürlü olmaz Eagle Crank:rolleyes:
pistonlara bakarsan atmosferik yüklemek amaç ki bence de en sağlıklısı... eagle işini görür allah aksilik yaşatmasın güzel de olur ;)
krank ve piston var ama kol goremedim listede? nos sıkıstırma + yuksek devir istiyorsan kolda gerekli
valla hondaları tam bilmiyorum ama pejoda direk kol egiyor nosta :)
KSK-VTEC
27-01-2011, 23:15
NA yüklenicekse Crower maxi lights kolda almalısın hem nos baserken aklın takılmaz hemde daha güzel devir dönersin artı olarak hacim 1.6 seviyesinde kalacaksa eksantriğinide değiştir derim neden dersen stage 2 nin güç bandı biraz aşağıda aklımda kalan 8500 gibi o eksantrik biter, 9500 gibi bi devir istiyorsan stage 3 almalısın.Kranktanda korkma ben bi ara b20de kullandım bu kombinasyonu 270 hp gibi bi güç almıştık hiçbir sıkıntısı yoktu. Hafif volan ve hafif krank kasnağıda tavsiye ederim motor bileşenlerinin üzerindeki ağırlığı nekadar azaltırsan okadar güç ve rahat devir dönersin
NA yüklenicekse Crower maxi lights kolda almalısın hem nos baserken aklın takılmaz hemde daha güzel devir dönersin artı olarak hacim 1.6 seviyesinde kalacaksa eksantriğinide değiştir derim neden dersen stage 2 nin güç bandı biraz aşağıda aklımda kalan 8500 gibi o eksantrik biter, 9500 gibi bi devir istiyorsan stage 3 almalısın.Kranktanda korkma ben bi ara b20de kullandım bu kombinasyonu 270 hp gibi bi güç almıştık hiçbir sıkıntısı yoktu. Hafif volan ve hafif krank kasnağıda tavsiye ederim motor bileşenlerinin üzerindeki ağırlığı nekadar azaltırsan okadar güç ve rahat devir dönersin
9500 gibi bir devir dönmek istemiyorum işin aslı 9200 max kollar rahat destekliyeceğini araştırdım hatta daha güvenilir olsun diye kol saplamalarınıda arp aldım
Krankı soruyosan NA olarak kesinlikle tavsiye ederim zaten korkma oda OEM kranktan bozma krank bir farkı yok :) sadece daha hafif NA içinde bu gerekli zaten
B16 stage 2 ler 9200 de boş döner bilginiz olsun max 8500 8800 hadi olsun
onlar B20 için güzel secenek ama B16 lar için degil
ama zaten kafanda NOS basmak gibi bir düşünce varsa deviri cok dönmüceksin anlamına gelir ozaman da stage 2 ler yeter sana 35 degilde 50 wet basmanı tavsiye ederim
cp 12.5 cr piston
itr yağ su pompası
su pompası
oem race yataklar
oem conta seti
supertech yay şapka subap
eksantrik skunk pro 2
kasnak
arp saplamalar
arp kol saplamaları
edelbrock performans x emme manifoltu
simota filtre bigtube
neptune beyin
competıtıon stage4 baskı balata
msd ateşleme
listem bu eger krank alıcaksanda n/a da eagle da sorun yaşamazzsın ama bari alıcaksan oem ölçü deil 89mm.lightweight eagle krank crower maxi light kol alda hacmin darton çakmadan orj. 81mm.de 1821cc. olsun yeme yanına yat
B.Aktepe
28-01-2011, 10:32
atmosferik iyidir :)
by_hayali
28-01-2011, 11:15
89mm.lightweight eagle krank kullanıyorum atmosferikken devirlenmesi farklıydı bakalım turboda nasıl olacak ..
balanslı mı gelecek krank
89mm.lightweight eagle krank kullanıyorum atmosferikken devirlenmesi farklıydı bakalım turboda nasıl olacak ..
Turboda iyi degil
by_hayali
28-01-2011, 16:32
Turboda iyi degil
aracımı günlük kullanacağım 0.6-0.8 barda bu basınçlarda da problem çıkarırmı yada söyle sorayım neden iyi değil turbo setupta eagle krank?
Krankı soruyosan NA olarak kesinlikle tavsiye ederim zaten korkma oda OEM kranktan bozma krank bir farkı yok :) sadece daha hafif NA içinde bu gerekli zaten
B16 stage 2 ler 9200 de boş döner bilginiz olsun max 8500 8800 hadi olsun
onlar B20 için güzel secenek ama B16 lar için degil
ama zaten kafanda NOS basmak gibi bir düşünce varsa deviri cok dönmüceksin anlamına gelir ozaman da stage 2 ler yeter sana 35 degilde 50 wet basmanı tavsiye ederim
peki bu specler oem sıfır ölçü krank diyelim 50 lik wet nos bassam bir sıkıntı yaşar mıyım bu speclerle abii
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.