PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : yardım turbo tımer kullanan arkadaslar.



r.mehmet
30-01-2011, 23:33
aracıma tavsiye uzerıne turbo tımer taktırdık. baglantısını yaptık. sıstem devreye gırıyor .fakat calısırken 900-1000 devır cevıren arabam anahtarı cıkarma sırasında 800 devıre dusup tekrar 1000 devıre cıkıyor . yada soyle solıyım araba stop edecek gıbı yapıp calısmaya devam edıyor. baglantıda problemmı var. o2 sensor gırısını ecu ya baglamadık.yazdıgı gıbı dırek sase baglantısı yaptık.markası apexı. 1 de dızel araca takılmaz dedıler beynı yakarsın dedıler. kullanan montajını bılen arkadasların yardımını beklıyorum.

dragstar
30-01-2011, 23:59
bağlatıda hata vardır veya timer arızalıdır, 2 arabamdada kullanıyorum, birçok arkadaşımın arabasına taktırtdım böyle sorun olmadı

accent dizel ama soru yok çalışıyor

r.mehmet
31-01-2011, 01:35
istanbul anadolu yakasında bu ısten anlayan bı yer bılen varmı.

KingoAtmo
31-01-2011, 13:23
bende de aynı şey oluyor hiç telaşlanmamıştım ;)

utkuselamoglu
06-02-2011, 15:32
montaj hatalı, araç kontak kapalı çalışırken şarjı kesiyor olabilir. kontak kapatında fan açıksa çalışımaya devam ediyormu?

Oz`
07-02-2011, 08:46
beyin meyin yanmaz neden yansın o kontasğı bağlayan arkidiştede hata olabilir ben orjjinal dede gördüm aynı ağrızayı

hazar
07-02-2011, 14:34
evet orjinalde de oluyo, evo'da de canavar gibi çalışan timer turbo civic'te benzer sıkıntıyı yapmıştı. montajla alakalıdır, çok önemsencek bişey değil bence.