Orijinalini görmek için tıklayınız : yardım turbo tımer kullanan arkadaslar.
r.mehmet
30-01-2011, 23:33
aracıma tavsiye uzerıne turbo tımer taktırdık. baglantısını yaptık. sıstem devreye gırıyor .fakat calısırken 900-1000 devır cevıren arabam anahtarı cıkarma sırasında 800 devıre dusup tekrar 1000 devıre cıkıyor . yada soyle solıyım araba stop edecek gıbı yapıp calısmaya devam edıyor. baglantıda problemmı var. o2 sensor gırısını ecu ya baglamadık.yazdıgı gıbı dırek sase baglantısı yaptık.markası apexı. 1 de dızel araca takılmaz dedıler beynı yakarsın dedıler. kullanan montajını bılen arkadasların yardımını beklıyorum.
dragstar
30-01-2011, 23:59
bağlatıda hata vardır veya timer arızalıdır, 2 arabamdada kullanıyorum, birçok arkadaşımın arabasına taktırtdım böyle sorun olmadı
accent dizel ama soru yok çalışıyor
r.mehmet
31-01-2011, 01:35
istanbul anadolu yakasında bu ısten anlayan bı yer bılen varmı.
KingoAtmo
31-01-2011, 13:23
bende de aynı şey oluyor hiç telaşlanmamıştım ;)
utkuselamoglu
06-02-2011, 15:32
montaj hatalı, araç kontak kapalı çalışırken şarjı kesiyor olabilir. kontak kapatında fan açıksa çalışımaya devam ediyormu?
beyin meyin yanmaz neden yansın o kontasğı bağlayan arkidiştede hata olabilir ben orjjinal dede gördüm aynı ağrızayı
evet orjinalde de oluyo, evo'da de canavar gibi çalışan timer turbo civic'te benzer sıkıntıyı yapmıştı. montajla alakalıdır, çok önemsencek bişey değil bence.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.