PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Seiko sorun__



Baran^
03-02-2011, 19:16
5 ay önce İstanbul Bağdat caddesi şaşkınbakkaldaki Aydın Saat seiko yetkili bayisinden 1000tl değerinde bir saat satın aldım.Yaklaşık 2 ay sonra saatin camında iç tarafında buyukce bir leke olduğunu farkettim ve saat servise gönderildi imalat hatası olduğunu ve camı temizlediklerini ellerinde yenısı olsa vereceklerini sölediler bende ''saatimi seviyorum tekrarlamıyacaksa problem değil'' diyerek saatimi aldım taktım.
Pazartesi saatin camındaki lekenın tekrarladığını farkettim ve tekrar aydın saate gittim.Bu sorunun tekrarlandığını ve artık saati istemediğimi daha yenı saat olduğunu kurcalana kurcalana soğuduğumu muadili yenı saat istediğimi söledim.Onlarda saati tekrar servise göndereceklerini sölediler fakat kayışındaki ufak çizikten ötürü değişim yapmıyacaklarını düşündüklerini sölediler.

ŞİMDİ SORUM ŞU.

Bu saatçiden ben her ay alışveriş yapıyorum ayrıca amcam ve kayınpederimde oradan alışveriş yapıyor.Böle bir durumda onlara hangi yolla baskı yapabilriim tüketici gazetesi vs eğer değişim yapmaktan kaçınırlarsa.

Akıl verin bana şimdiden teşekkürler.

özgür67
03-02-2011, 19:28
Saatin sadece kasa ve makina değişimini gerçekleştirebilirler.Kordon yine senin kordonun olur.Bahane üretmek yerine çözüm üretebilirler.Yanlız önce sıfırını getirsinler gözünün önünde kordon değişikliği yapılsın.Çok zor bir şey değil çünki kordon değişimi.Unutmadan Aydın saate atacağın şikayet maili muhakkak işe yarayacaktır.Son hamle olarak şikayet edersin.

erh
03-02-2011, 21:19
aydınsaat e mail at.. gerekeni yaparlar.. değiştirirler.. benim de bi sıkıntım olmustu.. musteri memniyeti acısından cok iyi bi firmadır