PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Sıfırdan Motor toplarken



Rstmania
16-02-2011, 09:39
Arkadaşlar uzun zamandan beri yatan proje aracımın motorunu tekrar standart olarak toplayacağız. Kafamda 1-2 plan var. ama onun dışında modifiye namına atladığım bir şey var mı diye sorayım dedim.Araç Ford Escort RS Turbo.1.6 8V.Motor işlemleri ve ufak bütçeli işlemler ile ilgili tavsiye.

Silindir Kapak port polish.
Sıfır radyatör ve hortumlar.
Bütçem el verirse custom baskı balata. (Spor versiyon)
Yağ pompası basınç arttırımı.- Basıncı arttırılmış yağ pompası İngiltere de net üzerinde satan bir tane var o da PTT aracılığıyla göndermiyor. O yüzden bulabilirsem custom olarak yaptıracağım.


Bu arada olan parçalar.

Mantar filtre. Ancak turbo başına sadece süngerini takmayı düşünüyorum.
EVC 5
Type 1 Turbo timer
EGT
Wideband
MS 1 V3 ve devamlı olarak tablet pc bağlantısı
Digital Yağ Basınç- Yağ sıcaklık-Su sıcaklık voltmetre göstergesi.
Calibra Turbo enjektörler
Ayarlı Benzin regülatörü 4bar ayarlı
Orjinal Silindir Kapak Contası
Turbo revizyonu yeni.
Voltaj stabilizer
Oil Catcher

Şimdiden teşekkürler.

VM5590
16-02-2011, 09:49
Turbo başına direk fitre süngeri takarsanız emişi kısıtlamış olursunuz, turbo geç dolar ,tavsiye etmem.

alperx
16-02-2011, 09:50
daha once escort rs 1.6 turbo kullanmıştım(kıbrısta) cidden harika bir araç..

custom baskı balata olayından bence mümkün olduğunca uzak dur. escort rs ingilterede bol bol var. mutlaka gönderen yer bulunur. boşuna zamanını ve paranı harcama.

yağ pompası da ingiltereden gelir. adam buraya gondermiyorsa almanyaya polonyaya veya gene ingiltere içine gondertiriz. ordan buraya gondertiriz, yardımcı olurum.

onun dışında biraz da foto gonder ki gözümüz gönlümüz açılsın.

Rstmania
16-02-2011, 21:34
daha once escort rs 1.6 turbo kullanmıştım(kıbrısta) cidden harika bir araç..

custom baskı balata olayından bence mümkün olduğunca uzak dur. escort rs ingilterede bol bol var. mutlaka gönderen yer bulunur. boşuna zamanını ve paranı harcama.

yağ pompası da ingiltereden gelir. adam buraya gondermiyorsa almanyaya polonyaya veya gene ingiltere içine gondertiriz. ordan buraya gondertiriz, yardımcı olurum.

onun dışında biraz da foto gonder ki gözümüz gönlümüz açılsın.

Teşekkürler abi.

Baskı balata ve yağ pompasını iyiyce inceleyeyim abi ona göre olmadı rahatsız ederim seni.

Fotoğraf için ise biraz erken abi. İnşallah herşey bitince bu sefer..

Rstmania
16-02-2011, 21:50
Turbo başına direk fitre süngeri takarsanız emişi kısıtlamış olursunuz, turbo geç dolar ,tavsiye etmem.

turbo hava girişine takılan filtre ile sünger arasındaki fark nedir.?

OmerRS
16-02-2011, 22:20
Kapak contası kritik biraz.

Rstmania
16-02-2011, 23:23
Kapak contası kritik biraz.

Ömer senden sadece bu kadar yorum geldiyse doğru yoldayız demektir.

Kapak contası konusunda İngiliz Forumların hepsinde 300 HP lere kadar orjinal ve orjinal üreticisi Payen dışına çıkma diyorlardı. Bende o yüzden Payen de kullandım tercihimi. Ve İngiltereden direk Escort RS Turbo için olan seti aldım. O yüzden sorun yaratabileceğini düşünmüyorum. Ama tavsiyen var ise alabilirim.

Erk@n
25-02-2011, 00:46
...............