Orijinalini görmek için tıklayınız : Önemli....
VteC_MaNiaC
13-07-2007, 12:52
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Bolt-on-Strut-bar-Red-H-Brace-Civic-96-1997-98-99-00_W0QQitemZ220130518095QQihZ012QQcategoryZ33591QQ rdZ1QQcmdZViewItem
bu linkteki parçalar bir honda civic e ne katar yol tutuş konusunda ? Bu parçaların teker teker faydaları nelerdir ...? bide kamber kitleri ve viraj çubuğunun amacı nedir ? bilgiler için şimdiden teşekkürler
VteC_MaNiaC
13-07-2007, 12:53
he bide unutmadan lower control arm war :)
Bu linke bi bak istersen. Ancak bu tür kitlerle yerle bir olduğunu ve arabanın çok sert olduğunu biliyorum.
http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=7035
alt gergıler yol tutusa ıyı etkı edıyo fakat dusuk aracta kullanamıyosun. ben aldım taktım fakat şişekıranda fren yaptırdı bıraz ban cıkardım bende
Ayrıca o ilanda bak ne var.
US $255.95 Turkey UPS Worldwide ExpressSM
Gümrük Koy bide
İyi para.
VteC_MaNiaC
14-07-2007, 20:43
OH oh iimiş ... daha daha kullanan edenlerden bilgi alalım fikirleri ne yönde
okan, camber kitler arabayı basınca tekerlekerin içe doğru aldığı kavisi düzeltiyo yani " / " şekil yatan lastik yol tutuşunu kötüleştirdiği için bu parça takılarak tabanın yere düz basması sağlanıyo..
okan, camber kitler arabayı basınca tekerlekerin içe doğru aldığı kavisi düzeltiyo yani " / " şekil yatan lastik yol tutuşunu kötüleştirdiği için bu parça takılarak tabanın yere düz basması sağlanıyo..
Negatif kamberle ( / / \ \ ) yol tutuş kötüleşmez;aksine daha iyi olur.Ön tarafta bu yüzden genelde negatif kamber kullanırız.Arka tarafta negatif kamber yüksek süratte stabilite sağlar,negatif kamberin tek kötü yanı lastiğin iç taraftan aşınmasıdır.Kamber ayar vidaları lastiğin yere düz basmasını sağlamıyor,kamberin rahat ayarlanmasına imkan veriyor.
Bunun dışında linkteki zımbırtılar, ön arka kule gergileri, arka alt gergi bi de türkçe manasını bilmediğim parçalar..Parçaların yol tutuşa ve arabanın rijitliğine + direksiyon tepkisine ve kararlılığına olumlu etki ettiğini söyleyebilirim.
Negatif kamberle ( / / \ \ ) yol tutuş kötüleşmez;aksine daha iyi olur.Ön tarafta bu yüzden genelde negatif kamber kullanırız.Arka tarafta negatif kamber yüksek süratte stabilite sağlar,negatif kamberin tek kötü yanı lastiğin iç taraftan aşınmasıdır.Kamber ayar vidaları lastiğin yere düz basmasını sağlamıyor,kamberin rahat ayarlanmasına imkan veriyor.
Bunun dışında linkteki zımbırtılar, ön arka kule gergileri, arka alt gergi bi de türkçe manasını bilmediğim parçalar..Parçaların yol tutuşa ve arabanın rijitliğine + direksiyon tepkisine ve kararlılığına olumlu etki ettiğini söyleyebilirim.
camber kit lastiğin yere düz basmasını nasıl sağlamıyor anlamadım, parçanın özelliği bu zaten.. yol tutuşuna nasıl bi etkisi olmuyo bu arada shunk2 ın sitesine girip detaylı bilgi alabilirsin hatta forumdada bunla ilgili topic var
Dediğini anladım da..kamber kiti denince hazır satılan kamber ayar vidaları vardı onlarla karıştırdım sanırım..Bahsedilen parça ayrı bşi,yine de değişen bşi yok aslında,kamber kitinin maksadı kamber ayarlamak +- 3 derece..İlla düz bastırıcan die bi olay yok,bunu taktığında kamberi sabit 0 dereceye alan bşi gibi konuşmuşsun..Maksadı kamber ayarlamayı sağlamak bu kadar..
Yol tutuşa etkisi yok dediğimi hatırlamıyorum..Negatif kamber abartı olmadığı sürece daha iyi dönüş kuvveti sağlar..Lastik aşınmasını göz önünde bulundurmazsak her türlü 0 dereceden ve pozitiften daha iyidir..Yüksek hızlarla girdiğin virajlarda çok fazla negatif kamber ani kopmaya sebep olabilir..Fazlası zarar elbette..
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.