Orijinalini görmek için tıklayınız : CTR Aem v2 filtre seçimi
AEM V2 short ram intake 'e takılacak type-r için , şu anda üzerindeki filtre 3.5" 'lik , acaba HKS mantar filtre taksam çok mu saçma bir uygulama olur yoksa , daha mı faydalı olur?
100mm'lik taksam bir sorun çıkar mı?
Teşekkürtler
Yaklaşık 20000 km yaptığım v2nin filtresini bugün Turtle WAX Engine Cleaner ile temizledim , geri taktım.
Ancak vtec açmıyor sanki araba gidişi normal ama , vtecte ses değişmiyor . Neden olabilir?
tamamen kuruttugunuza eminmisiniz AEM filitresi 2 günde ancak kuruyor
Sanırım sorun ondan kaynaklandı... Motor ısınıp soğuduktan sonra 100 oktan benzin alıp tekrar çıktım , sorun yoktu...
type-RRR
16-07-2007, 09:54
bende aem cai kullanıyorum
arabayı yıkattıktan sonra bazen vtec açmıyo gibi oluyo kaan sonra geçiyo filtre nemli bile olsa vtec açmıyo :D sorun yok yani
vtec acıo
ama filitrre tıkalı gibi oldugu için sesi sert gelmio vtecin :)
type-RRR
16-07-2007, 11:41
hımmm bende o sertliğe hastayım zaten yırtsın ortalığı fitenk sesi :D
vtec acıo
ama filitrre tıkalı gibi oldugu için sesi sert gelmio vtecin :)
Abi ellerin dert görmesin , filtre sesi çok farklı çok güzel oldu :)
Oraya güzel bi hortumla havada verdik mi tamamdır ...
Bu arada bijonlar için haber bekliyorum ;)
tamam moruk onları da en kısa zamanda hallederiz inşallah
bu arada buraya bir iki resim koyarsan bende uygulamalar klasorume resimleri eklemiş olurum hemde arkadaşlar neyin degiştigini anlamış olurlar
tamam moruk onları da en kısa zamanda hallederiz inşallah
bu arada buraya bir iki resim koyarsan bende uygulamalar klasorume resimleri eklemiş olurum hemde arkadaşlar neyin degiştigini anlamış olurlar
Çektimde bilgisayarın bluetooth'u bozuldu yarın işten atıcam artık...
http://img235.imageshack.us/img235/3159/grnt037bb0.jpg
Çok kalitesiz... Daha iyisini sonra çeker koyarım :)
bu filitre sayesinde filitre motr kompartımanında hiçbir yere deymiyor
injene cai sünger filtre iidir ilginc vtec sesi arıorsan basarılı
Filtreyi taktıktan sonra araba arıza vermeye başladı , Katalizör bozulması diye neden olabilir?
Katalizör yokki bozulsun :)
Katalizör yokki bozulsun :)
Sensör ?....
type-RRR
23-07-2007, 09:14
alla allaa :beuj:
kaan belki yanıltıcı bozuldu filtreyle alakası yok
yaw mert cahal cahal konuşma gözünü seveyim filitre degiştirince senmsor bozulurmu arac hata verirmi hay allam yaaawww :):):)
başka bişi var o aracta
fikirlerimi belirtim Aem in yeni versiyonunu almanı isterim tampon altına gidiyor yada injen çok dahaperformans alırsın extradan katalizatör bozulmuş diğe arıza veriyor diyorsunda arıza kodunu tam yazasan sana söleyebilirim derdinin ne olduğunu muhtemelen yayanıltıcın yada 1. sensorun iflas etmiştir hadddindeen fazla yakıyormu ? yada yavaşlama hissettinmi ?
Sorunu çozduk yanıltıcı arızalanmış , İskender abide hallettim...
Injen cai var bende şu anda , ancak bloğa su çektim , allahtan çok çok az çekmiş , hiç bir problem çıkmadı , onun bir çozumu varsa takmayı düşünüyorum. Yoksa satacağım...
aem bypas valve alıcaksın kelebekten sonra akuye yakın biyere kesip koyucaksın bunun amacını anlatayım saana filitrenin çeekemediği zamandabypass ın ordan çekmesidir doğal olarak sudan ıslanan filitreden çekmek yerine havayı daha kolay yerden çeker
http://www.aempower.com/Faqs.aspx?FaqCategoryID=19 burda büütün detayları bulabilrsin arkadaşım
Bypass'ım var şu anda evde duruyor ... O şekilde sorun çozuluyorsa hemen takayım ben :)
takmanı hemen tavsiye ederim :)
Bypassı takıp tabi bişe olmaz mantıgıyla suya dalarsan
gene suyu çekersin.Dikkat etmen lazım.
Konu hortlayacak ama bu Bypass Valve ne kadar güvenilir. Tam sis farından hava alıcak bir sisteme bunu takarsak ne olur. Sanırım mantığı filtre ıslanınca hava emişi zorlanıcak emiş zorlanıncada valf açılıp havanın daha kolay alınacağı yer olan kaput içinden alıcak. Az bir güç kaybı olabilir demişler ama hiç Bypass takılı iken ve takılı değilken dyno sonucu göremedim :(
Bypass olayı şu şekilde
filtre borusunu kesip tam ortasına yerleştiriyorsun bypass sürekli açık o öle mekanik yada elktronik birşey degil açılıp kapanan :) o her zaman bir miktar hava emiyor zaten ama filitren tıkandıgında ki bu su ile ıslandıgı zaman olur ozaman arac emişi komple bypass tan yapmaya başlıyor
normal zamanda da olsa filitren ıslandıgında da olsa aracta bildigin inanılmaz bir güc kaybı yaşanıyor cünkü aracın gaz kelebegini kapatmışsın gibi mesela şöle bir önrek vereyim 10 cm capında bir borudan nefes al bide agzına pipet gecir öle nefes almaya calış aynı mantık :)
tabi bunları hep yaşayarak ögrendik yoksa 2007 deki durum söz konusu olsa hala daha bypass takıyorduk araclara ama su anda takmıyor ve önermiyoruz :)
2007 de ne oldu. Birde nie önermiyorsunuz. Genede ıslak çekebiliyormu ?
2007 de ne oldu. Birde nie önermiyorsunuz. Genede ıslak çekebiliyormu ?
2007 de bypass takıyorduk anlamında söledim vede performans kayıplarını ozamanlar anladık bypassı söktügümüzde araclar hızlanıyordu farkedilir bir şekilde özellikle s2k da cok başımıza geldi
önermeme sebebimiz performans kaybı onun yerine kışlık ve yazlık filitre kiti olarak iki kit öneriyorum sürekli kullananlara
Bypass varken asla ıslak cekmez
dragstar
18-03-2009, 17:23
yazında insan güvenemiyor yolda su oluyor yıkamacılar filan diikat etmek lazım,
Onur typer
07-04-2009, 09:17
aynen katılıorum mınıks yazlık ve kıslık ıkı takım fıltre en mantıklısı
Onur typer
07-04-2009, 09:19
ayrıca konuyla alakası yok ama benım headersdan sonra arıza yanıo ona yanıltıcı vs nerden alıcam yada yaptırcam
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.