Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Jeremy Clarkson: Porsche GT3 RS vs. Ferrari 360 CS



MUGENPOWE®
15-07-2007, 18:42
http://www.youtube.com/watch?v=-CnImIihIWs&eurl=http%3A%2F%2Fvideo%2Eturkcebilgi%2Ecom%2Fizle %2F%2DCnImIihIWs%2Fjeremy%2Dclarkson%2Dporsche%2Dg t3%2Drs%2Dvs%2Dferrari%2D360%2Dcs%2F

trgy
15-07-2007, 18:54
ikiside çok fena.akşam üstü morelimi bozdun yine ;)

Berent.t
15-07-2007, 19:04
top gearın yaptığı karşılaştırmaların içinden en çok sevdiklerimden biri bu :)

MUGENPOWE®
16-07-2007, 01:38
360 modena yaa sesıyle ezmıs bı alet ya

Berent.t
16-07-2007, 01:40
gt3 mü modenamı peki tercih ne olurdu?? :D:D

^^ANIL^^
16-07-2007, 01:54
360 cs hayatımın arabası olur ne tercihi ahah :):)

Berkan
16-07-2007, 02:29
jeremy amca 911 i tercih etti :D sesinden cs alınır :D

CTG
16-07-2007, 03:08
Yok yav normalde mekaniği tercih ederim ama burda durum farklı diyor onun da gönlü CS'ten yana :)

Neyse canım RS bana kaldı :D

grkm
16-07-2007, 09:03
gt3 Rs dragta f360a geçildi ? hemde hatrı sayılır bir farkla .. Komik geldi :rolleyes:

Mechanix
16-07-2007, 09:31
360 cs hayatımın arabası olur ne tercihi ahah :):)

Ahah ne özenti adasın be kardeşim :D İlk ben dediydim bunu sanki :D

tipo16v
16-07-2007, 11:19
Güzel karşılaştırma olmuş... Sağol paylaşım için... Bunların arasından tercihim F355 olurdu :D Şaka bi yana Modena CS nin ses epey güzelmiş normalinden...

M3CSL
16-07-2007, 11:55
en sevdığım karsılastırmalarından top gearın;)
cs zaten çok sevdıım bı alet... sesi fılan dehset yırtık bişiy:) f430 unda cs sı cıkacak bakalım o nası olcak..

rs biraz daha pist otomobili aslında daha sert.. ama csyı alırım bağımdan dolayı:)

M3CSL
16-07-2007, 11:57
gt3 Rs dragta f360a geçildi ? hemde hatrı sayılır bir farkla .. Komik geldi :rolleyes:


videoyu tekrar ızlemedım kaç boy vardı csnın gecmesı normalde genede yakın olmaları lazım..
bu arada jeremy ztn porscheci bılınıo:)

^^ANIL^^
16-07-2007, 14:03
gt3 Rs dragta f360a geçildi ? hemde hatrı sayılır bir farkla .. Komik geldi :rolleyes:

komik olan neki kardeşim f360cs dahada güçlü ikiside arkadan itiş sen 4 çeker die hatırlysn galiba rs i :)

^^ANIL^^
16-07-2007, 14:06
Ahah ne özenti adasın be kardeşim :D İlk ben dediydim bunu sanki :D

gel paylaşalım kardeşim ahahah

OmerRS
16-07-2007, 14:14
rs in arkadan motorlu olması kalkışın ilk anlarında daha iyi bir hızlanma sağlar ama 360 sonrasında gececektir elbet.

MUGENPOWE®
16-07-2007, 14:20
rs in arkadan motorlu olması kalkışın ilk anlarında daha iyi bir hızlanma sağlar ama 360 sonrasında gececektir elbet.

cs de arkadan motor kardesım

Berkan
16-07-2007, 14:23
aralarndaki beygir farkı 10 du galiba

OmerRS
16-07-2007, 14:38
cs de arkadan motor kardesım

olsaydı söylerdim kardeşim :) cs ortadan motorludur.

MUGENPOWE®
16-07-2007, 14:40
ortadanmı saka yaptn herlade?
http://www.youtube.com/watch?v=NG3kk2ei-FE

Berkan
16-07-2007, 14:48
http://www.supercars.net/carpics/2266/2003_Ferrari_360ChallengeStradale9.jpg
http://www.supercars.net/carpics/2266/2003_Ferrari_360ChallengeStradale2.jpg

OmerRS
16-07-2007, 14:51
ortadanmı saka yaptn herlade?

:) abi bu şekilde sormadan önce bu adam ne diyor yahu diye bi araşrırsan?

ortadan motor arkadan itiş. örneğin ferrari 360 challenge stradale. motor arka tekerlenkerin hemen önünde yerleştrilmiştir uzunlamasına ya da yanlamasına yerleştirilebilir.

http://en.wikipedia.org/wiki/MR_layout

arkadan motor arkadan itiş. örneğin 911 gt3 rs. motor arka tekerleklerin arkasına yerleştirilmiştir. şanzıman arka tekerleklerin arasında uzanır.

http://img102.imageshack.us/img102/3125/porsche911gt33041024x76ya2.th.jpg (http://img102.imageshack.us/my.php?image=porsche911gt33041024x76ya2.jpg)

http://en.wikipedia.org/wiki/Rear-engine_design

Berkan
16-07-2007, 15:02
In Detail
price :$240 000 USD
engine All Aluminum V8
position :Mid Longitudinal
aspiration :Natural
valvetrain :DOHC, 5 Valves per Cyl
fuel feed :Sequential Electronic Ignition
displacement :3586 cc / 218.8 cu in
bore :85 mm / 3.35 in
stroke :79 mm / 3.11 in
compression :11.2:1
power :316.9 kw / 425 bhp @ 8500 rpm
hp per litre :118.52 bhp per litre
bhp/weight :332.03 bhp per weight
torque :373 nm / 275 ft lbs @ 4750 rpm
drive wheels :RWD
body / frame :Aluminum Monocoque
front brakes :Carbon Vented Discs w/6-Piston Calipers, Vacuum Assist & ABS
f brake size 355 mm / 14.0 in
rear brakes :Carbon Vented Discs w/4-Piston Calipers, Vacuum Assist & ABS
r brake size :330 mm / 13.0 in
front tire size :225/35ZR19 Pirelli P Zero Corsa
rear tire size :285/35ZR19 Pirelli P Zero Corsa
f suspension :Double Wishbones w/Coil Springs, Active Damping, Anti-Roll Bar
r suspension :Double Wishbones w/Coil Springs, Active Damping, Anti-Roll Baroll Bar
weight :1280 kg / 2822 lbs
wheelbase :2600 mm / 102.4 in
front track :1669 mm / 65.7 in
rear track :1617 mm / 63.7 in
length :4477 mm / 176.3 in
width :1922 mm / 75.7 in
height :1184 mm / 46.6 in
transmission :Paddle Change F1 Sequential
top speed :299.3 kph / 186.0 mph
0 - 60 mph :4.1 seconds
0 - 1/4 mile :12.1 seconds

M3CSL
16-07-2007, 18:14
:) abi bu şekilde sormadan önce bu adam ne diyor yahu diye bi araşrırsan?

ortadan motor arkadan itiş. örneğin ferrari 360 challenge stradale. motor arka tekerlenkerin hemen önünde yerleştrilmiştir uzunlamasına ya da yanlamasına yerleştirilebilir.

http://en.wikipedia.org/wiki/MR_layout

arkadan motor arkadan itiş. örneğin 911 gt3 rs. motor arka tekerleklerin arkasına yerleştirilmiştir. şanzıman arka tekerleklerin arasında uzanır.

http://img102.imageshack.us/img102/3125/porsche911gt33041024x76ya2.th.jpg (http://img102.imageshack.us/my.php?image=porsche911gt33041024x76ya2.jpg)

http://en.wikipedia.org/wiki/Rear-engine_design


ömer konusturmusun gene bakıorumda:):icon_tup:

MUGENPOWE®
17-07-2007, 00:29
arkadan arkadan :)