Orijinalini görmek için tıklayınız : Hepsiburada.com arıza bildirimi
Arkadaşlar ya sizinde başınıza geliyor mu böyle şeyler.Geçen kış babama artistlik olsun diye arabaya yeni farları ben aldım.Taksitli olsun diyede hepsiburada'dan aldım.Neyse buğu yapıp duruyodu gönderdim değiştirsinler diye.Tekrar yapar belki ama en azından takmadan bi silikon daha çekerim daha sağlam olur diye düşündüm.Öncekilerin içi buğudan beyaz olduğu için yenisine yaparım dedim.Neyse değiştirdiler tekrar gönderdiler bu sefer far ayar vidası kırık sol sinyal eksik.Tekrar gönderdim 20 gün geçti hala serviste.Mesaj atıyorum önceden birebir cevap vardı şimdi sadece sistem cevabı gibi teknik konular.2 aydır arabaya binemiyorum acayip kuruldum ya.Ne yapabilirim sizce ?
Cliosportve
24-02-2011, 20:44
Daha sallamazlarsa tüketici hakları mahkemesine başvurcağını beyan et
Biraz ses etmek lazım
İşler her zaman hızlı ilerlenmiyor işlerine gelmedi mi
Hepsiburada.com eskiden iyiydi şimdi rezillik bence. Soru sorarsın 2 günde cevap verirler stoklarında olmayan şeyi kampanyaya sokarlar, alırsın bozuk gelir 3 ayda yenisini gönderirler. 2 hafta önce pes dedim artık hepsiburada.comu çıkardım hayatımdan
Low-Rider
24-02-2011, 20:46
hb'nin müşteri hizmetleri kısmı çok rezil
aldığım bir ürünle iligili yaşadığım sorun için mesaj atmıştım , onlar bana cevap verene kadar 3gün geçti.o 3gün içinde ben hallettim sorunu kendim zaten.
Verdikleri cevaplarda otomatik zaten
bu siteye alternatif yine istediğimizi bulabileceğimiz güvenilir bir site var mı ?
battalgazi
24-02-2011, 20:52
Ben artık Hepsiburadadan hiçbirşey almıyorum,çok ilgisizler sorduğun soruya adam gibi cevap veren yok süper hızlı gönderili ürünü alıyorsun iki haftada eline ulaşmıyor,en son ikili arma almıştım altı üstü 5 liralık ürün paketin ortadan elle yırtıp armanın birini almışlar heralde tek gönderildiğini sanıyorlardı şikayet ettim ürünü geri gönderin dediler kargoya gidecem yakacam benzine değmeyecek ,Atarürk stıckeri için camın içindenmi dışındanmı yapıştığını sordum cevap bir hafta sonra geldi sadece ''dıştan'' yazıyordu insan nezaketende olsa biraz cevabı allayıp pullar değilmi..Telefonla arayıp para iadesi isteyin 20 gün uzun bir süre
bnm telefonum 3 km ılerıden 3 gunde gelemedı antalyaya 24 saatte gıttı.bıraz sacma sıstemlerı var telefon ac bnce.
bnm telefonum 3 km ılerıden 3 gunde gelemedı antalyaya 24 saatte gıttı.bıraz sacma sıstemlerı var telefon ac bnce.
telefonla arıyorum.numaranın başına sıfır ve alan kodu koymadan arayın diyor.öyle arıyorum çalmadan kapanıyor.onuda denedim
bu siteye alternatif yine istediğimizi bulabileceğimiz güvenilir bir site var mı ?
hızlıal dan cok alısverişim oldu daha sorun yasamadım
telefonla arıyorum.numaranın başına sıfır ve alan kodu koymadan arayın diyor.öyle arıyorum çalmadan kapanıyor.onuda denedim
boozer a ulassana sen bı.:icon_tup:
boozer a ulassana sen bı.:icon_tup:
ne konuda.nasıl bir bağlantısı var ki hb ile
@Ome_RS
teşekkürler
asıl malı sağlayan firmaya distribitöre ulaşın bn bi ısıtıcı aldım bozuk geldi ana firmaya ulaştım onlara direk gönderdim malın yenisi 1 gn sora ulaştırdılar...
ne konuda.nasıl bir bağlantısı var ki hb ile
@Ome_RS
teşekkürler
yaw senn ulas bole bole bısey var de tanıdıkları var hb de.:beuj:
asıl malı sağlayan firmaya distribitöre ulaşın bn bi ısıtıcı aldım bozuk geldi ana firmaya ulaştım onlara direk gönderdim malın yenisi 1 gn sora ulaştırdılar...
onunda ismini vermiyorlar onada ayar oldum :D ayfarı aradım geçen arızada kayıt yok.modacar diye düşündüm onlarında telefonunu bulamadım.herşeyi denedim ya bi gidip kapılarına dayanmadım :D
@ruudvan
teşekkür ettim ulaşıyorum :)
orhansah
24-02-2011, 21:31
yıllarca 10 binlerce liralık alışveriş yaptım (hem şahsım hem ofis ihtiyaçları için). 3-4 sene öncesine kadar herşey yolundaydı ama büyüdükçe işler ters gitti ve şu an resmen bu işi beceremiyorlar. aşırı geç gelen siparişler, müşteri hizmetleri! nin hizmet verememesi, büyük problemlerde karşına muhattap bulamaman vs.vs. artık kesinlikle alışveriş yapmıyorum, kimseye de tavsiye etmiyorum.
cagri-35
24-02-2011, 21:33
Musteri hizmetleri çok kötü malesef. Zaten telefonla ulaşman imkansız gibi.10 dk yı askın bekledim sırf 100 tl ekstra puanı var dıye ankastre setımı bır ara oradan almayı dusundum cidden kımse hıc bırsey bılmıyor. Operator arkadas netten arastırmamı söyledi.( Öğrenmek istediğim setteki davlumbaz 60lık mı ? ) soru bu netten araştırma durumum yok cunku ürün kodları aynı ve ayıran bır ıbare yok sonunda kaclık olduguna dair.
bundan sonra son adresim olur herhalde
onursumer
24-02-2011, 22:48
çok büyüdüler çok firmayı bünyelerine kattılar vesorunlar aynı şekilde artmaya başladı yeni bi düzene girip yatırım yapma vakitleri geldi artık
S.Özeren
24-02-2011, 22:59
arkadaşım çalışıyor hepsiburada.com'da yarın konuşurum iletişime geçeriz ;)
arkadaşım çalışıyor hepsiburada.com'da yarın konuşurum iletişime geçeriz ;)
arkadaşına selam söyle.
S.Özeren
24-02-2011, 23:05
arkadaşına selam söyle.
aleyküm selam :icon_tup:
arkadaşlar olay 30 iş gününüde geçti ne yapmam gerekir.yada neler yapabilirim şöyle sağlam ağızlarına edecek gibi ?
Bende birtek bana denk geliyor sanırdım :) bende artık sadece fiyat kontrolü için kullanıyorum ... hızlıal'ın iyi olduğunu söylüyorlar
Hepsiburada.com gerçekten bitti.Zamanında hızlı ve kaliteliydiler fakat şu an satmadıkları hiçbirşey yok.Bu kadar geniş olunca ürün gamı hizmet vermek zorlaşıyor doğal olarak..
bende alısveriş sonrası kargo gecikmesi 2 sfr yasadım artık hiç bsy almıyorum.şikayet var a yazın ben en son siparimde ole yapmıstım 2 saat içinde kargoladılar urunu.
boozer nickli Bilal Hepsiburada.com IT de tasarım uzmanı olarak çalışmakda konuyu görürse elinden birşey geliyorsa yapar sanırsam...
daha dun alısverıs yaptım beklemedeyım bakalım kac hafta sonra gelıcek
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.