Orijinalini görmek için tıklayınız : w210 clk Hakkında
Cimmeria
08-03-2011, 19:14
99-2000 model otomatik clk düşünüyorum, 320 istemiyorum :)
200 kompr. olanları nasıldır ya da 230 kompressor var sanırım ? nelerinde dikkat etmek gerekir ?
amaç performans değil o yüzden performans açısından değerlendirmeyelim, bu motorlar lpg ye ne der ?
konforu nasıldır, bakımları falan nasıldır ? adamı üzer mi ?
full cahilim merso konusunda bilenlerden destek bekliyorum :) rica etsem motor kodlarını yazarken hangisi olduğunu yazarsanız pek yabancısıyım merso kodlarının :D
200, 200komp, 230komp hepside benim bildiğim 1800cc. Bu yüzden oldukça vergi avantajı olan araçlar. 200komp olanlarının ilk versyonları 193hp sonraları 163hp ye düştü. Mercedesin dile dokunacak cep yakacak kronik arzasıda yoktur
kasa kodu olarak önce belırteyım w209 kasa oluyor kompressor olmayanlar yerınden kımıldamıyor kompressor olanlarda arıza verebılıyor en ıyısı 320 derim
lpg olayınıda sımdı gördum eger lpg dusunuyorsan o araclardan zerre kadar keyıf ve konfor bekleme bıldıgın aptal oluyor calısması gıdısı vs
Cimmeria
08-03-2011, 19:27
gitsin istemiyorum zaten ya, efendi gibi gitsin, hanımda kullansın rahat olsun güvenli olsun derdim.
öyle gazlıym yanlıym derdim yok. vti ve type r da yeteri kadar aldım performans gazımı. kısmetse yazdan sonra camaro ile gene tatmin edicem kendimi :)
lpg ne gibi bozuyor gidişi konforu ?
320ye o kadar vergi vermek istemiyorum açıkçası
kasa kodu clk larda w 208- w 209 olur.. 209 ları tavsiye ederim.. çok hızlı olmasalarda çok hantal olsalarda. otobanda güzel bi araçtır. ama çok dikkat çekicidir ve güzeldir..
gitsin istemiyorum zaten ya, efendi gibi gitsin, hanımda kullansın rahat olsun güvenli olsun derdim.
öyle gazlıym yanlıym derdim yok. vti ve type r da yeteri kadar aldım performans gazımı. kısmetse yazdan sonra camaro ile gene tatmin edicem kendimi :)
lpg ne gibi bozuyor gidişi konforu ?
320ye o kadar vergi vermek istemiyorum açıkçası
tek marsta calısan bı clk lpg sonrası zor calısmaya baslıyor..çalısınca rolantide dereceli egzantirikli bi aracmıs gibi calısıyor.. ara sıra gaz yememezlık falan vs.
ama normal benzınlı alıp kullanırsan temız bı aracda olursa bakımlarını duzenlı yaptır hıc basını agrıtmaz
ayrıca 97 98 99 model makyajsız olandır 00 ve 01 makyajlı kasa arada baya fark var onuda belırteyım
babama sordum sımdı 35 senedır mercedescı ve mercedes servıs sahıbı:) .önce bogaz kelebegı sonra hava filtre kazanı ve akısmetre en sonda pıstonlara kadar ınıyor dedi
en basıt olarakda akıs metre fiyatı 900 liraymıs filtre kazanı 700 lira bogaz kelebegı 1200 lira =)
karar senın abı elımden geldıgınce yazdım
Cimmeria
08-03-2011, 19:43
Himmm peki lpgsiz otomatiklerin tüketimi nasıldır sehiricinde?
97-99 clk lar 1998 cc 240-250 nm 186 hp dir
2000-2006 lar 1800cc 163 hp lerdir.
yakıt olarak km de 50 55 krş yakarlar.
lpg lilerini bilemicem kardeşim.
performans olarak çok iyidir yani klansmanında olan 3.20 2.2 170 hp leri falan silerler 3.28 ci otomatik viteslerle hemen hemen debklerdir.
komfor olarak e46 ci lerler kıyase bile edilmez çok üstünlerdir yol tutuş olarakta set kullanmıcağınıza göre fazlasıyla tatmin eder.
frenleri makuldur 39 m mesafeye sahiplerdir.
düz clk 200 lerden kaçın derim hem aynı benzini yakar hem 1.6ies e bile boyun eğerler :) ve 2.elde hiç tutulmazlar.
donanım olarak gücün yetiorsa avangarde bak
çünkü en hızlı satılan mercedes dolu mercedestir.
186 hp lik le 163 hp lik versyonlar arasında hemen hemen hiç bir performans farkı yoktur vites oranlarından kaynaklanır ve güç bandları farklıdır buyüzden absorbe ediyor 163 lükler bu hp farkını
problemli özelliklerine gelince
elektronik aksamı sıkıntılıdır
sunroof otomatik camlar arızalanabiliyor ciddi maliyet olmuor ama sıkıntı çıkıor.park mesafe sisteme yılda 1 kere muhakkak bozulabiliyor.
bunlara ilaveten hava akışmetreleri beladır sıkça bozulur içine genelde 200-400 tl sıkışmış oluyor.
eğer alırsan ve birgün çekiş düşerse gaz yemez ve gitmezse hemen akışmetreye baktır.
ben 7 tane değişmiştim desem glersşn sanırım:)
bunların haricinde e46 cilerden daha az bi pazara sahiplerdir ama dolusunu alırsan hemen satılıorlar.
320 sehır ıcınde 11.5 litre efendı kullanımda 200 lerde asagı yukarı aynı yakıyor kasa agır geldıgı ıcın 200 e
arkadasın dedıgı 300 400 lıra akısmetre ıse yan sanayı fıyatıymıs onuda belırteyım :)
akışmetrenin orj yan sanayisi önemli deil tunç
plastşk bi parça o
servisten alma yeter.serviste herşey pahalı
yani akışmetre öyle bir parçaki şöyle öztetliym olayı
silgecin bozulsa gidip servistenmi alırsın yoksa herhangibiyerden aracın için yapılmış herhangibir silgecimi alırsın
eşdeğer bi olay.
valla benim bi abim 2000 model 250bin kmdeki clk 200kompresörüne brc kit taktı çok uzun süreler tamamen sorunsuz bindi hiç sıkıntı yaşamadı.....
not: mercedeslere brc dışında bi kit takılması iyi olmuyormuş ama brc ile kullananlar hep memnun....
valla benim bi abim 2000 model 250bin kmdeki clk 200kompresörüne brc kit taktı çok uzun süreler tamamen sorunsuz bindi hiç sıkıntı yaşamadı.....
not: mercedeslere brc dışında bi kit takılması iyi olmuyormuş ama brc ile kullananlar hep memnun....
prins marka var ıyı dıyorlar oda 3000 tl cıvarlarında ne kadarda olsa lpg sonucta
akışmetrenin orj yan sanayisi önemli deil tunç
plastşk bi parça o
servisten alma yeter.serviste herşey pahalı
yani akışmetre öyle bir parçaki şöyle öztetliym olayı
silgecin bozulsa gidip servistenmi alırsın yoksa herhangibiyerden aracın için yapılmış herhangibir silgecimi alırsın
eşdeğer bi olay.
o kadarına bısı dıyemıcem tercıh meselesı cunku parcanın uzerınde yıldız varsa kesınlıkle cok pahalı oluyor ama alternatıflerıde var alman yan sanayı turk malı yan sanayı gıbı
doğrudur.
ama akışmetre olayı değidiğm gibi işte.
plastik bir parça.
ben 3 tane orj değiştim serviste bişe geçmedi elie bozuldukça bastım parayı leylaya 1 orj parasına 3 sene üst üste değiştim.mevzu bu.
by serçe
08-03-2011, 20:00
97-99 clk lar 1998 cc 240-250 nm 186 hp dir
2000-2006 lar 1800cc 163 hp lerdir.
yakıt olarak km de 50 55 krş yakarlar.
lpg lilerini bilemicem kardeşim.
performans olarak çok iyidir yani klansmanında olan 3.20 2.2 170 hp leri falan silerler 3.28 ci otomatik viteslerle hemen hemen debklerdir.
komfor olarak e46 ci lerler kıyase bile edilmez çok üstünlerdir yol tutuş olarakta set kullanmıcağınıza göre fazlasıyla tatmin eder.
frenleri makuldur 39 m mesafeye sahiplerdir.
düz clk 200 lerden kaçın derim hem aynı benzini yakar hem 1.6ies e bile boyun eğerler :) ve 2.elde hiç tutulmazlar.
donanım olarak gücün yetiorsa avangarde bak
çünkü en hızlı satılan mercedes dolu mercedestir.
186 hp lik le 163 hp lik versyonlar arasında hemen hemen hiç bir performans farkı yoktur vites oranlarından kaynaklanır ve güç bandları farklıdır buyüzden absorbe ediyor 163 lükler bu hp farkını
problemli özelliklerine gelince
elektronik aksamı sıkıntılıdır
sunroof otomatik camlar arızalanabiliyor ciddi maliyet olmuor ama sıkıntı çıkıor.park mesafe sisteme yılda 1 kere muhakkak bozulabiliyor.
bunlara ilaveten hava akışmetreleri beladır sıkça bozulur içine genelde 200-400 tl sıkışmış oluyor.
eğer alırsan ve birgün çekiş düşerse gaz yemez ve gitmezse hemen akışmetreye baktır.
ben 7 tane değişmiştim desem glersşn sanırım:)
bunların haricinde e46 cilerden daha az bi pazara sahiplerdir ama dolusunu alırsan hemen satılıorlar.
çok güzel bir açıklama olmuş tebrikler :icon_tup:
2000 model 193 lük 200 kompresör lpg ruhsata işli, kazasız 18 amg jant var. çok güzel bir makina, muayeneside yeniymiş, ilanı yok ama satmayı düşünüyor arkadaş düşünürseniz numarasını veririm.
resimleri bizzat ben çektim..
http://www.ressim.net/61/upload/ca103230.jpg
http://www.ressim.net/61/upload/7b66e68b.jpg
http://www.ressim.net/61/upload/500e626b.jpg
http://www.ressim.net/61/upload/96ce1c7a.jpg
http://www.ressim.net/61/upload/3c0143cc.jpg
http://www.ressim.net/61/upload/b2b08651.jpg
http://www.ressim.net/61/upload/2689d7fb.jpg
http://www.ressim.net/61/upload/a5661884.jpg
98 Clk 320 sahibiyiz 113.000 km de hafta sonu kullanılan bi araç düşünürseniz ilanı yollayabilirim.
2000 model 193 lük 200 kompresör lpg ruhsata işli, kazasız 18 amg jant var. çok güzel bir makina, muayeneside yeniymiş, ilanı yok ama satmayı düşünüyor arkadaş düşünürseniz numarasını veririm.
resimleri bizzat ben çektim..
http://www.ressim.net/61/upload/ca103230.jpg
http://www.ressim.net/61/upload/7b66e68b.jpg
http://www.ressim.net/61/upload/500e626b.jpg
http://www.ressim.net/61/upload/96ce1c7a.jpg
http://www.ressim.net/61/upload/3c0143cc.jpg
http://www.ressim.net/61/upload/b2b08651.jpg
http://www.ressim.net/61/upload/2689d7fb.jpg
http://www.ressim.net/61/upload/a5661884.jpg
yanlış anlamayın ama fotolardan bile sanki aracın komple boyalı olduğu anlaşılıyor...?
kazası belası nedir?
Cimmeria
08-03-2011, 20:19
Yorumlar için sagolun su 7 akismetre degisimi fenaymis ya:)
Aracı hemen almayacağım o yüzden ilan önerileri için biraz erken ama sagolun
Peki 99 00 modellerin kaskolari nasıldır ?
kasa kodu olarak önce belırteyım w209 kasa oluyor kompressor olmayanlar yerınden kımıldamıyor kompressor olanlarda arıza verebılıyor en ıyısı 320 derim
lpg olayınıda sımdı gördum eger lpg dusunuyorsan o araclardan zerre kadar keyıf ve konfor bekleme bıldıgın aptal oluyor calısması gıdısı vs
yanlış bilgiler...
w209 kasa 2002-2009 kasaların kodudur.
arkadaşın sorduğu yani 96-2001 arası olanlar ise w208 dir..
w209umu daha cuma günü sattım. 208le 209un uzaktan yakından ilgisi yok ama yinede bildiklerimi sıralayım.
1.si ve en önemlisi sakın komp. olmayan araç alma. hem piyayası çok kötü satamassın 2.si performansları berbat 3.sü vergi dezavantajları var.
clk 200 2.0 motor ve 135 bg dir aşırı sorunsuz bir motor ama o kasaya çok yetersiz benzin sarfiyatı çok fazla ve performansı yerlerde. temiz 500bin yakıtı var(aynı motorda araca sahibim ordan biliyorum)
kompresor ise 1.8 litre (1796) 163hp dir. öyle arıza verme vs. gibi bi olayıda yok. iyi bakılmış bir araçsa tık bile etmez ama 135hp lik motordan daha hassas olduğu gerçek, sonuçta aşırı besleme var. performans olarak kesinlikle tatmin eden bir motor kalkışı iyi olmasada ara hızlanmaları çok iyi.
clk nın en kötü yanı ise şanzımanı, sağlamlığı dışında bir artısı yok şanzımanı eski teknoloji keyif vermez ama taş gibidir sıkıntı yaratmaz kolay kolay.
yanılmıyorsam 200-2002 arası clk lar 184ps komp. ama sadece o iki sene çıktı sonra mb çıkarmadı o motoru, problemli olduğunu söyleyenler var, arabanın durmadığını söyleyenlerde var :)
320 kesinlikle denildiği gibi sorunsuz bir motor değil, 320 nin masrafı 200kompdan çok daha fazla yakıt sarfiyatını söylemiyorum bile. şu an w211 320 miz de var süper keyif veren bi motor sesi gidişi herşeyiyle mükkemmel ama motoru çok sorunlu ne ışığı bitiyo ne arızası arkadaşımda da clk320 vardı oda aynıydı.
230dan hatta şöyle söyleyeyim merc in her türlü ara motorundan uzak dur. hepsi yakıt canavarı be performans yoksunu 230 yanlış bilmiyorsam 5 silindirli bir motor ve ismine kanma çok vasat.
paket olarak avantgarde alırsan mercedese biniyorum dersin.
aklıma gelenler bunlar şu anda aklıma gelirse yine paylaşırım..
bakımlarını sormuştun, ya filtre vs. yani normal periyodik bakımları 250 tl yi geçmez. Servis ücretleri ve parça fiyatları BMW gibi üzmez. Normal bir avrupa otomobil ne kadarsa MB parçalarıda aşağı yukarı o fiyattadır. Ama bazı MB ye has parçalar varki onda affetmiyorlar tabi deli paralar gidebiliyor, özellikle elektronik aksamların parçaları..
Ve arkadaşın dediği gibi 135lik motorun en sık rastlanan arızası hava akış metresi bizim aracında 2 kere değişti yine arızalandı değişim istiyor..
1999 a kadar m111 kodlu motor üstüne sc kullanıldı. 111 motor Mercedes tarihinin en sağlam motorlarından biridir. Yalnız 193 hp lik motordan uzak durmak lazım biz aldığımız yıllarda benzin şamandırası sanırım problemliydi kitlenip yolda bırakıyordu, şimdi düzelttilermi bilmiyorum.
2000 senesinden sonra m271 motora geçildi son kasa clk da da aynı motor revize edilerek kullanıldı, bunların zinciri 100.000 km de bir kontrol edilmeli ve bobinleri arıza çıkarabilmekte.
320 yani m112 motora sorunlu demek bence yanlış, tek problemi 200.000 den sonra ses yapmaya başlayan krank kasnağı. o problem de onun dışında sıfır problem çıkaran bir motordur, ben 220.000 km de sattım hiç bir sıkıntısı yoktu. 320 ler yani m112 motorlar rakiplerine göre (bmw nin 3000cc motorlarına göre) daha ekonomiktir çünkü gömlekleri çelikten değil silikon kompozit malzemeden üretilmiştir, bu da sürtünme oranını düşürmektedir ve yakıt ekonomisini arttırmaktadr( mercedesin teknik açıklaması %36 daha az sürtünme gibi çok iddialı bir rakamdı), hakkaten de ortalama tüketim insani kullanımlarda 1600 kg lik bir araçta bile 10-11 litreyi geçmemektedir ki bu hacimde bir motor için gayet ekonomiktir.
w210 1995-2001 arasında üretilen e serilerinin kronik problemi (karoser), kesim noktalarında çıkan pastı, w208 de de aynı problem var mı bilmiyorum.
Cimmeria
08-03-2011, 20:38
anladim, kompressor olmayanlardan ve 320 den ve 230dan uzak durmak bizim kullanimimiza daha uygun.
bakimlari pek uzmez, lpgli bakacaksak brcsine bakmak lazim ama yinede mumkunse uzak durmak lazim. su meganei elden cikaralim o zaman sonra bakinalim bir 200 kompressor...
vergisini ödeyebiliyorsan bilhassa 320 al, çok daha keyiflidir kullanımı, v6 olması bile yeter zaten.
sıkıntı falan çıkarmaz bakımları yapılmışsa, sonuçta atmosferik motor. arıza lambası yakıyor diyen arkadasın kullandığı kasa (w211) elektronik arızalarıyla ünlü bir kasadır. düzgün kullanımda motorun arıza cıkaracıgını sanmam.
yakıt tüketimi 320 lerin 200k lardan çok farklı değil, hatta uzun yolda daha da ekonomiktir 320. şehir içinde de belki yarım litre daha fazla tüketiyodur. 2 motoruda kullanmış yıllarca da üstüne binmiş biri olarak bunlar aklımda kalmış.
dediğim gibi -eğer vergi farkı- çok ise, tabiki 200k almak lazım, geri kalan her koşulda 320 daha üstün.
clk 200 kompressor avangarde.
;)
evet ben yanlıs yazmısım dogru bahseettıgımız kasa 208 ve pas olayı dogru curuk olmasada özellıkle bagaj kapaklarında cok pas olabılıyor kesınlıkle 320 derım bende 200 arasında cok bı yakıt farkı yok
4 silindir nerde V 6 motor nerde :)
1999 a kadar m111 kodlu motor üstüne sc kullanıldı. 111 motor Mercedes tarihinin en sağlam motorlarından biridir. Yalnız 193 hp lik motordan uzak durmak lazım biz aldığımız yıllarda benzin şamandırası sanırım problemliydi kitlenip yolda bırakıyordu, şimdi düzelttilermi bilmiyorum.
2000 senesinden sonra m271 motora geçildi son kasa clk da da aynı motor revize edilerek kullanıldı, bunların zinciri 100.000 km de bir kontrol edilmeli ve bobinleri arıza çıkarabilmekte.
320 yani m112 motora sorunlu demek bence yanlış, tek problemi 200.000 den sonra ses yapmaya başlayan krank kasnağı. o problem de onun dışında sıfır problem çıkaran bir motordur, ben 220.000 km de sattım hiç bir sıkıntısı yoktu. 320 ler yani m112 motorlar rakiplerine göre (bmw nin 3000cc motorlarına göre) daha ekonomiktir çünkü gömlekleri çelikten değil silikon kompozit malzemeden üretilmiştir, bu da sürtünme oranını düşürmektedir ve yakıt ekonomisini arttırmaktadr( mercedesin teknik açıklaması %36 daha az sürtünme gibi çok iddialı bir rakamdı), hakkaten de ortalama tüketim insani kullanımlarda 1600 kg lik bir araçta bile 10-11 litreyi geçmemektedir ki bu hacimde bir motor için gayet ekonomiktir.
w210 1995-2001 arasında üretilen e serilerinin kronik problemi (karoser), kesim noktalarında çıkan pastı, w208 de de aynı problem var mı bilmiyorum.
320 uzun yolda 11LT belki ama şehir içinde özellikle istanbulda imkansız.. 14-15 litreden aşşağı kesinlikle inmiyor..
Cimmeria
08-03-2011, 20:45
320 ye o kadar vergi vermek istemiyorum :) uzun yolda araba ile yapmiyorum genelde ucakla gidiyorum, yani sehir ici daha cok kullanilacak arac...
320 uzun yolda 11LT belki ama şehir içinde özellikle istanbulda imkansız.. 14-15 litreden aşşağı kesinlikle inmiyor..
ben sehır ıcı sakin kullanımda hep ama hep 11.5 litredeydım 320 ile
320 uzun yolda 11LT belki ama şehir içinde özellikle istanbulda imkansız.. 14-15 litreden aşşağı kesinlikle inmiyor..
şimdi şöyle bir durum var
ben sürekli dur kalk trafikte ve gazlayınca ortalamam 14-15 litre oluyordu, hatta çok ekstrem durumlarda 18 bile oluyordu, ama hangi o kiloda 2.0 ve üstü hacimli arabayı kullansanız o tüketimleri görürsünüz. 200 kompressör de kullandım öyle çok ekonomik falan değil aynı şartlarda kullanınca 15 i görmek kolay yani
90 km/h sabit tüketim 7 litreydi uzun yolda, ki bahsettiğim arabam 210.000 km de idi test ettiğim zamanlar, üstelik e serisi idi daha ağır kasa olarak, bunu hiç bir zaman 200 kompresörde göremedim ben mesela
ortalama 10-11 litre yakıyordum istanbul içinde, ki bu bahsettiğim e320 idi kasa oalrak clk dan daha ağır
beni tek bezdiren yanı 2001 model bir aracın 3.100 tl lik vergisi idi, sırf o sebepten bezdim araçtan resmen m3 vergisi ödüyordum.
ben sehır ıcı sakin kullanımda hep ama hep 11.5 litredeydım 320 ile
şehir içinde 90 120 arası boş yolda gidiyorsan tabiki dediğin değerler olur :) Şehir içiden kastım trafik dur kalk gibi.. 200komp ile 320 arasındaki yakıt sarfiyatı aşağı yukarı aynı diyemiyeceğim kadar var yani. Ama 320nin yakıtı motor hacmine göre kesinlikle çok iyi ona şüphe yok.
şimdi şöyle bir durum var
ben sürekli dur kalk trafikte ve gazlayınca ortalamam 14-15 litre oluyordu, hatta çok ekstrem durumlarda 18 bile oluyordu, ama hangi o kiloda 2.0 ve üstü hacimli arabayı kullansanız o tüketimleri görürsünüz.
90 km/h sabit tüketim 7 litreydi uzun yolda, ki bahsettiğim arabam 210.000 km de idi test ettiğim zamanlar, üstelik e serisi idi daha ağır kasa olarak
ortalama 10-11 litre yakıyordum istanbul içinde, ki bu bahsettiğim e320 idi kasa oalrak clk dan daha ağır
beni tek bezdiren yanı 2001 model bir aracın 3.100 tl lik vergisi idi, sırf o sebepten bezdim araçtan resmen m3 vergisi ödüyordum.
aynen öyle kullanımımız bıre bır aynıymıs :)
vergısıde bır alt dılımden ödenıyor oda yıne 2700 falan yıllık
bir ek nokta daha, 320-430-500-600 motorların parçaları amerikada zebil
mesela burda 1.700 tl olan debimetrenin aynısını amerikadan 190$ a almıştım, 400 dolardan indirmişlerdi web sitesinde damping yapmışlar.
200 kompresörün parçalarını bulamazsınız amerikadan
bir de 320 - 430 ve yüksek hacim motorların şanzıman ve diferansiyeli inanılmaz sağlamdır. aynı şanzıman sl65 amg dede kullanılmakta tork a dayanabilmesinden ötürü (1300 nm ye kadar dayanabiliyor), düşünün 1200 nm lik torkta şanzıman kırılmıyor ama şaft buruluyor :hehe:
beni bu araçlarda tek bezdiren şanzımanlarıydı. sattığım w209 2003 modeldi , 97 e200 var şu an evde 98 model 135hp lik model. ve w211 e320 var 2003 ve hepsinin ortak özelliği berbat şanzımanları.
beni bu araçlarda tek bezdiren şanzımanlarıydı. sattığım w209 2003 modeldi , 97 e200 var şu an evde 98 model 135hp lik model. ve w211 e320 var 2003 ve hepsinin ortak özelliği berbat şanzımanları.
vites gecırlerınde vuruntu problemı olsa gerek?defransiyelde vurabılır oda bı hastalık sert kullanıma kalkıslara baglı
beni bu araçlarda tek bezdiren şanzımanlarıydı. sattığım w209 2003 modeldi , 97 e200 var şu an evde 98 model 135hp lik model. ve w211 e320 var 2003 ve hepsinin ortak özelliği berbat şanzımanları.
şanzıman tepkisiz ve ruhsuz, orası öyle basıyorsun tepki yok
ama 1200+ nm tork a dayanabiliyor, bildiğin kara düzen :D
yorumları okuyunca mercedes ten sogudum :D
babamada arkadası dıyordu e200 al w208 dedıgınız kasadan sıkıntısız arac dıyordu bu hantal bahsettıgınız motor sanırım 1.6 her araba gecıcek gidicek ezik bir durum bir konu vardı prestij yerlerde oluyor :)
aynen vuruntu yapıyor , bir türlü vites değiştirmek bilmiyor, artık gazla oynuyodum bi yukarı bi aşağı vites geçsin diye fenalık getiriyodu :) satmamın en büyük nedenlerinden biridir zaten. ama tabi dsg ler smg ler gibi pörtlemiyodu ota boka :)
Km yüksek olmasın 200.000 üstü sıkıntılı oluyor. Mekanik ve elektronik olarak.
yorumları okuyunca mercedes ten sogudum :D
babamada arkadası dıyordu e200 al w208 dedıgınız kasadan sıkıntısız arac dıyordu bu hantal bahsettıgınız motor sanırım 1.6 her araba gecıcek gidicek ezik bir durum bir konu vardı prestij yerlerde oluyor :)
walla manda kasa diye tabir edilen mercedesler taş gibi hatta şöyle söyleyim eşşek gibi şu anki mercedeslerede bin basar sağlamlık konusunda. sıkıntı konusu ise sonuçta 11 12 yaşında araç alıyosunuz, o yaşta başka araçlar olsa sanayide yatıp kalkarsınız, bizim konuştuklarımız devede kulak, aslında gerçekten sağlam ve sıkıntısız araçlar yaşına başına göre. 97 e şu an 310 binde ve resmen ayak altı arabası ne bakarız ne ederiz servis nedir bilmez hala domuz gibi gidiyo maşallahı var :)
yanlış anlamayın ama fotolardan bile sanki aracın komple boyalı olduğu anlaşılıyor...?
kazası belası nedir?
boya varmış ama komple değil. zaten istekli insanın baktırıp alması en mantıklısı.
Tek merso degil eski arabalar hep daha saglamdi nedense:)
Km yüksek olmasın 200.000 üstü sıkıntılı oluyor. Mekanik ve elektronik olarak.
eger hor kullanılmamışsa bakımları duzgun yapılmışsa 300.000 kmde ols dusunmeyın hıc
Ben araç 200.000 km deyken, krank kasnağı ses yaptığı için ve zincir değiştirmek için (v6 da zincir değiştirmek için motor inmek zorunda), hazır indirmişken açalım bakalım diye pistonların gömleklerin durumuna baktık hiç bir sıkıntı yoktu. Sadece subap lastiklerini yeniledik taşlaşmaya başlamış ve yağ kaçırıyordu.
Sıfırdan beri bizdeydi ve çok temiz baktık tabi.
Düzgün bakıldıktan ve kullanmayı bildikten sonra m112 lerde 400-500.000 leri devirmek hiç zor değil.
Emir_b16a
08-03-2011, 21:12
tolga hiç çekinme eyer alıcağın araba yada aklındaki araba temizse hepsine lpg olur sorunda çıkarmaz 186 lık yerine 163 lük alırsan 200 k da daha sorunsuz makinalar eyer lazım olursa sni ii ustayada yönlendiriyim onunla git konuş arabayı göster orda anlatır ztn sna her şeyini :D aklına böle bişi warsa ulaş bna ztn düşünüyodun kafana koyduysan ulaş bnaaa :D
eger hor kullanılmamışsa bakımları duzgun yapılmışsa 300.000 kmde ols dusunmeyın hıc
En kötü ihtimalleri düşünerek yazmıştım. Servis kayıtlı araba alınmasını tavsiye ederim. Km'si düşürülenlerde var.
ALPER-VNS
08-03-2011, 21:58
bi arkadaşın yeni kasa C200k e LPG takıldı, 30.000km yi geçti sıkıntı yok.. bende clk 200k alıp LPG düşünüyorum.. umarım söylendiği gibi değildir..
Cimmeria
08-03-2011, 22:22
tolga hiç çekinme eyer alıcağın araba yada aklındaki araba temizse hepsine lpg olur sorunda çıkarmaz 186 lık yerine 163 lük alırsan 200 k da daha sorunsuz makinalar eyer lazım olursa sni ii ustayada yönlendiriyim onunla git konuş arabayı göster orda anlatır ztn sna her şeyini :D aklına böle bişi warsa ulaş bna ztn düşünüyodun kafana koyduysan ulaş bnaaa :D
Emir zaten senle oturup konuşmadan almam Mercedes :) o zamanda konuşuyorduk aldım hevesimi şimdi mersoya geçme zamanı geliyor meganei satalım alalım bana bı clk ya:)
97 ılk cıkanlar 200 komplar 192 bgdı, arkadasımda vardı oleydı ve cıddı gıderı olan bı aractı,
186lık makıneler e200lerde vardı bıldıgım fakat aynı kodlu makınemı onu bılmıorum..
99dan sora 2.0 163 hp oldu makyajlı kasa alıncaksa bence makyajlı alınmalı, ama aynı paralara e46 320cıde alınabılır gıbı gelıyor, cok daha modern ve genel olarak daha ustun bı arac..
yol tutusları cok ıyı deıldır, o motorun sesı meshurdur,
içi ve sanzımanıda o yıllardakı klasık merso:)
Cimmeria
08-03-2011, 23:18
Bmwnin motoruna mercedesinki gibi güvenmiyorum açıkcası bence Mercedes her zaman BMW den daha güvenli ve kaliteli araba üretiyor tabi tamamen kişisel görüşüm bu:) param yetse e 46 m3 almaya hiç düşünmem :)
konforda belkı merso onde olabılır ama teknolojı, yıl, sportıflık, altyapı olarak e46 ciler 2 adım önde clklara göre, ama 2003 ci 2003 clk olsa bu sefer göruslerım degısebılırdı..
320ci m52 motor gayet saglamdır bu arada,
_muhaRRem
08-03-2011, 23:46
yaklaşık 3 yıldır e320 w210 kullanıyoruz lpg de mevcut , tek bir masraf ve sorunla karılaşmadık. ş.içinde yakıt tüketimi yol bilgisayarında 12-15 arası akıcı trafikte 8-10 a kadar düşüyor. performans olarakta filtreli egzostlu vtı dan geri kalmaz geçer hatta diyebilirim.
Cimmeria
09-03-2011, 08:19
yorumlar için teşekkürler arkadaşlar, demekki doğru araç tercihindeyim, megane ı satalım clk mızı alalım :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.