TEQUILA
14-03-2011, 15:02
Bundan yaklaşık 10-11 yıl kadar önce özel nedenlerden dolayı yarım kalan cabrio vosvos projem için yeniden araştırmalara başladım.
O yıllarda bu proje için geçn bir bayan öğretmenden 1974 model 1303 Big bir araç almıştım . Araba saca kadar komple sökülüp, tavanı kesilip kaportası baştan aşağı elden geçirilmişti. Orjinal motor sökülüp komple rektifiye edilmişti. Brandasının dizaynı, su giderlerine kadar detaylandırılıp projesi çizilmiş, iç aksamda dahil olmak üzere planlanmış ve parça toplanmaya başlanmıştı.
Fakat özel nedenlerden dolayı aracın tüm kaporta masrafı yapılıp Rengine kadar karar verilip boyaya girmek üzereyken o şekilde satmak zorunda kaldım. Bu sebeple hala o proje içime ukte olarak kaldı.
Şu sıralarda da yine ufak ufak vosvos bakınmaya başladım.
O yıllarda araştırmıştık; arabanın tavanı kesildikten sonra araç için bir proje hazırlanıyor ve bu proje onayıyla yeni ruhsat çıkartılabiliyordu.
Şuan bu mevzuat tam olarak nasıl işliyor ve yeni ruhsat düzenlemesinde ne gibi sorunlarla karşılaşırız fikirlerinizi ve önerilerinizi bekliyorum.
Ayrıca şuan için o zamandan farklı olarak TUV Turk olayı var.
Açıkçası bu tip bir arabayı yaptıktan sonra TUV de ne gibi bir sorun yaşarım emin olamıyorum.
Bu tip bir araba ile trafikte muyanesiz veya eksik evrakla dolaşmak çok sıkıntılı olabilir.
Arabanın aşağı yukarı btince çıkacak şekli şemali için sahibinden.com dan bir link ALINTI yapıyorum. Bu resim tamamen temsilidir. Hatta bu ilanlada ilgileniyordum fakat araç satılmış.
LİNK:
Volkswagen / 1303 VW / AYRICAKLI OLMAK İSTEYENLERE CABRIO VOSVOS sahibinden.com'da (http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-klasik-araclar-klasik-otomobiller-ayricakli-olmak-isteyenlere-cabrio-vosvos-43775694/pasif-ilan/#classifiedTitle)
İlgilenen herkese teşekkürler.
O yıllarda bu proje için geçn bir bayan öğretmenden 1974 model 1303 Big bir araç almıştım . Araba saca kadar komple sökülüp, tavanı kesilip kaportası baştan aşağı elden geçirilmişti. Orjinal motor sökülüp komple rektifiye edilmişti. Brandasının dizaynı, su giderlerine kadar detaylandırılıp projesi çizilmiş, iç aksamda dahil olmak üzere planlanmış ve parça toplanmaya başlanmıştı.
Fakat özel nedenlerden dolayı aracın tüm kaporta masrafı yapılıp Rengine kadar karar verilip boyaya girmek üzereyken o şekilde satmak zorunda kaldım. Bu sebeple hala o proje içime ukte olarak kaldı.
Şu sıralarda da yine ufak ufak vosvos bakınmaya başladım.
O yıllarda araştırmıştık; arabanın tavanı kesildikten sonra araç için bir proje hazırlanıyor ve bu proje onayıyla yeni ruhsat çıkartılabiliyordu.
Şuan bu mevzuat tam olarak nasıl işliyor ve yeni ruhsat düzenlemesinde ne gibi sorunlarla karşılaşırız fikirlerinizi ve önerilerinizi bekliyorum.
Ayrıca şuan için o zamandan farklı olarak TUV Turk olayı var.
Açıkçası bu tip bir arabayı yaptıktan sonra TUV de ne gibi bir sorun yaşarım emin olamıyorum.
Bu tip bir araba ile trafikte muyanesiz veya eksik evrakla dolaşmak çok sıkıntılı olabilir.
Arabanın aşağı yukarı btince çıkacak şekli şemali için sahibinden.com dan bir link ALINTI yapıyorum. Bu resim tamamen temsilidir. Hatta bu ilanlada ilgileniyordum fakat araç satılmış.
LİNK:
Volkswagen / 1303 VW / AYRICAKLI OLMAK İSTEYENLERE CABRIO VOSVOS sahibinden.com'da (http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-klasik-araclar-klasik-otomobiller-ayricakli-olmak-isteyenlere-cabrio-vosvos-43775694/pasif-ilan/#classifiedTitle)
İlgilenen herkese teşekkürler.