Orijinalini görmek için tıklayınız : tofaş s motora krank??
s motor tofaşım war. 308 derece egz. üst kapak yapılı emiş çıkış açılmış nos +50 hp ama güsel bir krang bulamadım . ne öneriyorsunuz???
SekoLive
18-03-2011, 23:54
üyelerimizde kendinizi tanıtmanızı öneriyorum.
hoşgeldiniz.
tdipower
19-03-2011, 00:02
s motor tofaşım war. 308 derece egz. üst kapak yapılı emiş çıkış açılmış nos +50 hp ama güsel bir krang bulamadım . ne öneriyorsunuz???
çok güzel olmuş
merhabalar ben mersinden efe
krang la ilgili problemim war eminimki burda bu probleme cwp werecek cok bilgili ark. war şimdiden tesekkür ederim
Cihan KESKİN
19-03-2011, 00:20
üyelerimizde kendinizi tanıtmanızı öneriyorum.
hoşgeldiniz.
çok güzel bi öneri oldu tebrik ediyorum:)
çok güzel olmuş
senin bir önerin war mı?
MST_ONLİNE ile görüş kendisine özel mesaj at elinde özel yaptırdığı çeşitli kranklar mevcut sanıyorum.
:D Konu biraz sıkıntılı gerçi ama, krank bende mevcut.
308 derece neyin egzantriği bu ? :)
DetailEF
21-03-2011, 12:44
308 derece neyin egzantriği bu ? :)
Günaydınlar olsun çiçeğem :D
edit... ceza yiyecem senin yüzünden :D
308 derece neyin egzantriği bu ? :)
Colombo bariani dir büyük bi ihtimalle.
DetailEF
21-03-2011, 12:52
Colombo bariani dir büyük bi ihtimalle.
:icon_tup: Çok agresiftir, yay supap şapka üçlüsünü güçlendirmeden emme manifolduyla oynamadan takılmaması gerekir, sonuçları kötü olabiliyor :)
:icon_tup: Çok agresiftir, yay supap şapka üçlüsünü güçlendirmeden emme manifolduyla oynamadan takılmaması gerekir, sonuçları kötü olabiliyor :)
Hafta sonuna yetişir hemen hemen, şu anda motor topluyorum bende, 300c Colombo bariani, sert yaylar, büyültülmüş siboplar, 87 çap piston, 3.5mm uzun stroklu krank, ayarlı eksantrik kasnağım mevcut, çok agresif bir eksantrik gerçekten, stok motorda denemiştik en son, şimdide tabanı dolu deneyeceğiz inş. :)
aftermarket subab ve yay war fakat şapka yok ama 308 derece egzantrik sıkıntı 324 derece egzantrikde var fakat yay şapka valve üçlüsü olmayınca fazla bi işe yaramaz diye biliyorum ayrıca biraz sakıncalı
DetailEF
21-03-2011, 13:13
Hafta sonuna yetişir hemen hemen, şu anda motor topluyorum bende, 300c Colombo bariani, sert yaylar, büyültülmüş siboplar, 87 çap piston, 3.5mm uzun stroklu krank, ayarlı eksantrik kasnağım mevcut, çok agresif bir eksantrik gerçekten, stok motorda denemiştik en son, şimdide tabanı dolu deneyeceğiz inş. :)
Çok keyifli olacağına eminim :) Bittikten sonra düşüncelerinizi öğrenmek isterim :)
aftermarket subab ve yay war fakat şapka yok ama 308 derece egzantrik sıkıntı 324 derece egzantrikde var fakat yay şapka valve üçlüsü olmayınca fazla bi işe yaramaz diye biliyorum ayrıca biraz sakıncalı
Krankla birlikte kullanırsan 20.000 lik bi makinan olur tek sakıncası bu :D
Çok keyifli olacağına eminim :) Bittikten sonra düşüncelerinizi öğrenmek isterim :)
Bitince buradan paylaşırım. :)
Bitince buradan paylaşırım. :)
kolay gelsin inş emeklerinizin karşılıgını alırsınız , araba karbüratörlümü enjektörlümü :soru:
kolay gelsin inş emeklerinizin karşılıgını alırsınız , araba karbüratörlümü enjektörlümü :soru:
İnş. kardeşim sağolasın, araba karbüratörlü.
aracımda yay sibop sapka yok bu sekılde 400 metreyı 16 sn de bitiriyo hatta timing bıle yok cok fazla para harcanıp gitmeyen araçlar war. 300 colomba agresif calısır alt devirlerdede iş yapar bende 308 ise 4000 dewirden sonra v-tech gibi acio suanda 8500 8700 devir çeviriyor.
:D Konu biraz sıkıntılı gerçi ama, krank bende mevcut.
nasıl görüsebiliriz???? önerecegin bir krang war mı??
nasıl görüsebiliriz???? önerecegin bir krang war mı??
msn ekle yada cepten ulaş bana, özel mesaj gönderdim.
AtmoSpheriC
12-07-2012, 17:19
aracımda yay sibop sapka yok bu sekılde 400 metreyı 16 sn de bitiriyo hatta timing bıle yok cok fazla para harcanıp gitmeyen araçlar war. 300 colomba agresif calısır alt devirlerdede iş yapar bende 308 ise 4000 dewirden sonra v-tech gibi acio suanda 8500 8700 devir çeviriyor.
282 derece nasıl yay şapka gerektirir mi
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.