Orijinalini görmek için tıklayınız : turbo ve atmosferik
castelli
23-03-2011, 23:47
sizce turbolu bir arabamı yoksa sağlam ciğerlli bir atmosferik araç zevklidir
Turboyla atmosferik sarışınla esmer gibidir..
Hangisini alsan aklın öbüründe kalır :)
trafikte atmosferik otobanda turbodan yanayım şahsen...
Aşırı besleme mi, atmosferik mi die sorsak daha uygun olmaz mıydı?
Turboyla atmosferik sarışınla esmer gibidir..
Hangisini alsan aklın öbüründe kalır :)
güzel yorum:D
ama atmosferıgı esmere benzetebılırız:)
sarışının adı esmerın tadı mısali.
turbo her zaman ezer geçer :scared:
Honda Type_R
24-03-2011, 00:05
valla atmo da kullandim turboda kullandim hangisi dersen atmo her zaman iyidir belki turbo gibi onu cok fazla acik degil ama atmo her zaman iyidirrr
castelli
24-03-2011, 00:06
Turboyla atmosferik sarışınla esmer gibidir..
Hangisini alsan aklın öbüründe kalır :)
yorumun güzeldi :) bence atmosferik turbo torpil yapılmış bir güç.adam 131 şahine takıyor turboyu araba uçuyo :)
Turbo bana göre daha zevklidir :)
Turboyla atmosferik sarışınla esmer gibidir..
Hangisini alsan aklın öbüründe kalır :)
Abi bi yorum bu kadar doğru olabilir :) Katılmamak elde değil :icon_tup:
redbaron
24-03-2011, 00:09
Turboyla atmosferik sarışınla esmer gibidir..
Hangisini alsan aklın öbüründe kalır :)
güzel yorum:D
ama atmosferıgı esmere benzetebılırız:)
sarışının adı esmerın tadı mısali.
kesinlikle isin ozeti süper yorumlar:icon_tup:
Devır turbo devrı...
artık kucuk sınıf-orta yada ekonomık,ıster super spor ıster ultra luks,her yar Turbo motor olucak...
***** emısyon derdı...
Turboyla atmosferik sarışınla esmer gibidir..
Hangisini alsan aklın öbüründe kalır :)
:icon_tup:
Emir_b16a
24-03-2011, 00:19
param az sa küçük hacimli turbo param warsa büyü hacim atmosferik param b.k sa büyük hacim artık sc mi olur tc mi olur bilmem :D
ne için bu istek önemli olan nasıl bir kullanım için isteniyor:soru:
By_HaNNibaLL
24-03-2011, 01:34
Bencede ciğerli bi atmosferik diyorum :D
v8 hacimli turbo+sc ve değişken valf zamanlamalı (halk diliyle fitenk ) :D :D :D
Armageddon
24-03-2011, 06:04
İkisi de çok zevkli, ikisinin de yeri ayrı...
her zaman turbo kucuk hacımlı arabalarla buyuk hacımlı araclarla dalga gecmek eylencelı oluyor :)
B.Aktepe
24-03-2011, 07:54
turbo altyapılı atmosferik :) header değişimine bakar :) 2 gün içinde ister atmo ister turbo :D
her zaman derim atmosferik iyidir :)
turbo altyapılı atmosferik :) header değişimine bakar :) 2 gün içinde ister atmo ister turbo :D
her zaman derim atmosferik iyidir :)
bılal pekı turbo daha eylencelı deyılmı :D
helal beygir her zaman daha iyidir :)
rAOIlTJ0_5M
Ayağının altında sürekli güç olduğunu bilmek güzeldir...
Bende atmosferikten yanayım...
B.Aktepe
24-03-2011, 09:10
bılal pekı turbo daha eylencelı deyılmı :D
atmosferik kesinlikle daha eğlenceli :) en azından benim için :)
SULTANOGLU
24-03-2011, 09:12
hacimli atmosferik diyelim :)
B.Aktepe
24-03-2011, 09:20
YouTube - ERICKSRACING (http://www.youtube.com/watch?v=P0HnQWUmjYM)
P0HnQWUmjYM
atmosferik iyidir :)
11bın ıımıs :D
ikisindende vazgeçemeyenlere gelsin:D
honda meeting 2010 Toronto on Vimeo (http://www.vimeo.com/16349344)
her zaman atmosferik derim çünkü hiç turbolu araca binmedim:)
atmosferik olsun- eg olsun-230whp:) olsun benim olsun :D
atmosferik kesinlikle daha eğlenceli :) en azından benim için :)
bak mmustu kankam ne guzel soylemıs :D
Turbo Candırr cann :D
yuru be mmustu kım tutar senı :D
KingoAtmo
24-03-2011, 10:01
Allah belli bir atmosfer basıncı yaratmış,
Allahın işine karışıp basıncı artırarak kullanmak haramdır haram....
atmosferik iyidir
hacimli atmosferık ıyıdır candır, birde devir döndümü..
yemede yanında yat:) v10 v8 m, şöyle ferro lp670 litre basına 100-110 yeterde artar:)
fwd n/a
rwd sc (drıftlık)
awd turbo
kullanım şekline göredir bence
ben mesela atmosferik derim sağlam devir çeviren mesela k20 b18c b16b gibi
süretli kullanacağım için çok yüksek hacimler bana uymaz
Turbooo :) gerçi ben hala atmosferik dizele biniyorum ama neyse :D
individual
24-03-2011, 19:42
atmosferik ilk tercihim olur ;)
samimi_1983
17-02-2012, 00:25
bence kesinlikle turbo sesi bile bir başka
YouTube - ERICKSRACING (http://www.youtube.com/watch?v=P0HnQWUmjYM)
P0HnQWUmjYM
atmosferik iyidir :)
hortingen ehehe keyfini sadece dönebilenler bilebilir :hahaha:
CeM öZeR
17-02-2012, 08:45
Atmosferik devri geçti artık...
akbaba78
17-02-2012, 08:50
turbodan sonra atmo zevk vermiyor onu biliyorum;)
Erdem K.
17-02-2012, 09:06
konu hortlamış ama ben de turboyu daha zevkli buluyorum...
atmosferik candır ya:) turbo doldurma derdin yok turbo basıncım dustu derdın ayar yaptırmam lazım derdin yok ayrıca da motor verimliliğini unutmamakta fayda var.. ama demiyorum ki turbo araba zevksizdir.. yalnış anlaşılmasın kullanım tarzınızla alakalı birşey.. ama unutmamalı ki bu sorunun cevabı asla her viteste yürürüm olmamalı, agresif kullanımda zaten vites ufaltmaya üşeniceksek ne gerek var..:)
11bın ıımıs :D
ikisindende vazgeçemeyenlere gelsin:D
honda meeting 2010 Toronto on Vimeo (http://www.vimeo.com/16349344)
bu videodan çıkartılacak iki ders var bence..:)
- Araban güzel gözüksün istiyorsan sırf değişiklik için orası burasıyla oynamaya gerek yok..
- Sade olan güzeldir, arabayı gösterende diriliği bakımlı olmasıdır.
ilham kaynağı olması gereken bir video ülkemizde modifiye merakı olan herkese eğitim dvd si olarak yollanıp izletilmesi gerekli diye düşünüyorum.. Başka diyarlara götürdü sabah sabah beni..:) (markadan dolayı değil yalnış anlaşılmasın )
Benim için en önemlisi bi arabanın sorun çıkarmamasıdır. Sonradan turbo takılan araçlara bi bakın bir çoğu devamlı sorun basıncı açsan kırıcak açmassan gitmicek. 3 senedir s2k kullanıyorum etrafımdada birsürü s2k kullanıcısı mevcut deli gibi devir çeviriyolar ama daha motorunda sorun çıkanı görmedim Kİ F serisi hondanın en narin motorudur diyebiliriz.Yağ sevyesine suyuna periyodik olarak baktıktan sonra sorun yok. Ayrıca sıkıştırma sesinin tadıda kesinlikle Turboda yok yani...
Almanci Tane-R
17-02-2012, 09:40
Turboyla atmosferik sarışınla esmer gibidir..
Hangisini alsan aklın öbüründe kalır :)
güzel söz :)
turbonun tadı damagımda ,acısı anılarımda kaldı :D
bLackModeL
17-02-2012, 09:52
son dugmeye bastıgında sogutma işlemimi yapıyo video da
bLackModeL
17-02-2012, 09:53
turbonun tadı damagımda ,acısı anılarımda kaldı :D
acı derkenn ?
mert1612
17-02-2012, 09:55
atmoo :D:D
Devir çeviricekseniz mesala typer gibi araçlarla atmosferik daha keyiflidir.
turbo yeni teknoloji sayılabilir, motor veriminide arttırdığı es geçmemek lazım, günlük kullanım için kesinlikle turbo dizel :D ama iş yarışcı boyutuna gelirse atmosferik daha mantıklı
turbonun tadı damagımda ,acısı anılarımda kaldı :D
Kol çikaran anın demi, heç unutamasın araba seni nasıl'de yolda brakdı.
Atmosferik alt devirler daha zevkli. Trafikde atmosferik çok iyi.
Kol çikaran anın demi, heç unutamasın araba seni nasıl'de yolda brakdı.
Atmosferik alt devirler daha zevkli. Trafikde atmosferik çok iyi.
heee :D o anımı hiç unutmam :D
Turbo araçlar her ne kadar atmosferiklerden daha hızlı ve önü açık olsalarda turbolarda ses yok:D iyi bi atmosferik mesela ferrari astonmartin corvette maserati gibi araçların sesinin yanına gelemiyolar ve verdikleri adrenal,n,i asla veremiyorlar o ciğerden gelen muhteşem ses ve gidiş
turbo araçları daha çok arkadan itişli ve 4wd araçlara yakıştırıyorum..
ama atmosferik araçlar önden çekiş olunca sarma sesi bam başka bi duygu....
atmosferik : taaa taaa taaa taaa taa taaa
turbo ==
taaaaaa ta ta ta ta ta ta ta ta ta cuf
ta ta ta ta ta ta ta ta ta cuf
sesine kurban bee :D:D:D:D
forever turboooooo :D:D:D:D
saygılar
Rıdvan.. :icon_tup:
Turbo iyidir :)
LA1a7swaA8A&context=C36227deADOEgsToPDskLI1S6blwXYmpqaUcihL4f6
kesinlikle atmosferik kullanım şeklide bununla doğru orantılı olduğundan tabiki...
sağlam ciğerlli bir atmosferik araç
bende turbo derim, ext. wastegate sesi yeter :D
alperkirman
17-02-2012, 12:17
turbosuz araç kullandım(gsi)
turbolu aracım var(gti)
allah bütün atmolara turbo nasip etsin:D elimde imkan olduğu müddetçede turbolu arabadan inemem aşağı:D
atmosferik : taaa taaa taaa taaa taa taaa
turbo ==
taaaaaa ta ta ta ta ta ta ta ta ta cuf
ta ta ta ta ta ta ta ta ta cuf
sesine kurban bee :D:D:D:D
forever turboooooo :D:D:D:D
saygılar
Rıdvan.. :icon_tup:
Eksik var. Hani çatara patara turboda. :D
kelalper
17-02-2012, 18:03
Benim için en önemlisi bi arabanın sorun çıkarmamasıdır. Sonradan turbo takılan araçlara bi bakın bir çoğu devamlı sorun basıncı açsan kırıcak açmassan gitmicek. 3 senedir s2k kullanıyorum etrafımdada birsürü s2k kullanıcısı mevcut deli gibi devir çeviriyolar ama daha motorunda sorun çıkanı görmedim Kİ F serisi hondanın en narin motorudur diyebiliriz.Yağ sevyesine suyuna periyodik olarak baktıktan sonra sorun yok. Ayrıca sıkıştırma sesinin tadıda kesinlikle Turboda yok yani...
F20 mi narin. Sen altındaki arabanın özelliklerini bir öğren istersen. Kaç tane stock internal motora sc ve turbo yapıldı binildi hala biniyor bir sürü insan. Bu mudur narin.
kelalper
17-02-2012, 18:05
Atmosferik bir yere kadar düşük hacimle. Atmosferik için hacim gerekiyor.
darkmoon
17-02-2012, 18:09
Yüksek hacim atmosferik motor bazı yerlerde delikanlı motor diyede tabir edilir her zaman tercihimdir..
Düşük hacimde turbolu motorda iyidir..
Tercih vatandaşın.
ClioRs182
17-02-2012, 18:30
ciğerli bi makina olacaksa atmosferkik öbür türlü turbo :)
F20 mi narin. Sen altındaki arabanın özelliklerini bir öğren istersen. Kaç tane stock internal motora sc ve turbo yapıldı binildi hala biniyor bir sürü insan. Bu mudur narin.
Ben altımdaki arabanın özelliklerini iyi biliyorum,Yanlış anlamada sen içine sığmıyorum diye s2000 almamışsın fakat ben 3 yıldır biniyorum,forumları okuyoruz,soruyoruz.Kaç taneside kol çıkardı standart motorla. Kaç kişide turboladı motor,şanz,dif üçünü birden kırdı yada motoru kırdı bunlarıda göz önünde tutmak gerek.Bi K,B serisine göre narin motor hata kaldırmıyor. En azından benim düşüncem öyle diyimde darılganlık olmasın.
GokhanE.
17-02-2012, 22:25
Torklu olduktan sonra farketmez :)
63owen63
17-02-2012, 22:26
Hacim varsa atmo!
Ben altımdaki arabanın özelliklerini iyi biliyorum,Yanlış anlamada sen içine sığmıyorum diye s2000 almamışsın fakat ben 3 yıldır biniyorum,forumları okuyoruz,soruyoruz.Kaç taneside kol çıkardı standart motorla. Kaç kişide turboladı motor,şanz,dif üçünü birden kırdı yada motoru kırdı bunlarıda göz önünde tutmak gerek.Bi K,B serisine göre narin motor hata kaldırmıyor. En azından benim düşüncem öyle diyimde darılganlık olmasın.
:icon_tup:
Hem atmo hem turbo araç yapıp koyacaksın garajına .. :D gerçi insan oğlu doyumsuz birde SC nin tadına bakmak ister :D
ilkercom
18-02-2012, 11:55
Hayat 5500 devirde başlar :D
Devirlendikçe hızlanma duygusu yeter. Sorunsuzluk yine atmosferikte.
Turbo ayrı bir zevk ancak her zaman N/A motor daha keyifli benim için.
kickbuttowski
18-02-2012, 11:58
Turbo artik bu hayatin gercegi n/a cilar bu gercekle yasamak zorunda :D ama mesela ben asiri beslemeli motor yapacak olsam sadece tc yapip lagin ameleligini cekmem ya tt yapar yada tc/sc yaparim :)
Salyangoz üflücek aga. Aksi taktirde yüksek hacim az güç çok tüketim çok vergi ödemek zorunda kalırsınız....
kelalper
18-02-2012, 13:00
Ben altımdaki arabanın özelliklerini iyi biliyorum,Yanlış anlamada sen içine sığmıyorum diye s2000 almamışsın fakat ben 3 yıldır biniyorum,forumları okuyoruz,soruyoruz.Kaç taneside kol çıkardı standart motorla. Kaç kişide turboladı motor,şanz,dif üçünü birden kırdı yada motoru kırdı bunlarıda göz önünde tutmak gerek.Bi K,B serisine göre narin motor hata kaldırmıyor. En azından benim düşüncem öyle diyimde darılganlık olmasın.
Bu mudur mantık. Sen sığmıyorsun ben 3 senedir biniyorum senden daha iyi biliyorum mu oluyor mantığın buna mı karar verdi. sen 3 senedir biniosun ben kaç sene önce bindim kaç senedir binen arkadaşlarım var kaç senedirde takip ediyorum . Bir motor hakkında bilgi sahibi olmak için binmek gerekmiyor kardeşim. Şafak SC ile kaç bin km yaptı bişey mi oldu. Aynı SC Can da kaç senedir biniyor. Murat turboladı kol mu çıkardı. Hoşuna gitmediği için söktü . Urfa sc olarak geziyor bişey mi oldu. Üzerinde stock halinde forged kol olan bir motor mu narin. Şanzımanı adam gibi kullanırsan da kırılmaz diff için haklısın ama motor konusundan bahsediyoruz. Şanzımanı diff i karıştırma. F20 temelinde gayet sağlam bir motordur. Ayarını düzgün tutarsan düzgün benzin kullanırsan saçma sapan güçler almak niyetinde yoksa stock motor gayet mantıklı güçleri kaldırır. Narin dediğin motor Hondanın en güçlü motoru. Ne olmasını bekliyordun stock motor üzerine 3576 turbo takıp basıncıda sonuna kadar açıp dayanmasını mı bekliyorsun. O motor o sıkıştırmaya rağmen SC ın verdiği basınca gayet iyi dayanıyor. Narin motor olsa sence dayanabilir mi. Bak benim motorum orjinalinden turbo sıkıştırması S2000 e göre gayet düşük ama ben turboyu büyültmeye cesaret edemiyorum 340 hp ler bile rüya iken Urfa şu anda 400 + dır stock internal ile.
Hayat 5500 devirde başlar :D
Devirlendikçe hızlanma duygusu yeter. Sorunsuzluk yine atmosferikte.
Turbo ayrı bir zevk ancak her zaman N/A motor daha keyifli benim için.
5500 de başlamış olan hayat çok gec kalınmış hayattır :) zevk meselesi
15 milyar atmosferik olarak harcanır katagori limitlidir
Ama 15 milyar Turbo icin harcarsın oldukça güzel isler çıkar :)
ilkercom
18-02-2012, 16:28
senin bittiğin yerde atmosferik başlar. saatlerce 6000 10000 devirde dönersin.
15000 harcayacağına daha iyi araba da alabilirsin. onu geçtim atmosferik olarak bi type R a 15 harcadığında çok keyifli işler çıkar.
kelalper
18-02-2012, 16:46
atmosferik olarak Ep3 e 15000 lira harcadın ee. 5000 harcanmış Cupra Ya da TT gene geçecek tayyarı.
alperkirman
18-02-2012, 17:06
atmosferik olarak Ep3 e 15000 lira harcadın ee. 5000 harcanmış Cupra Ya da TT gene geçecek tayyarı.
:icon_tup:
BurakCengizhanoğlu
18-02-2012, 17:34
Mevzu geçip geçilmek değilse atmosferik bence çok daha zevkli :) O ciğerden gelen ses özellikle k20 lerdeki ses..Turbo olucaksada supranın sesini tek geçerim :)
ilkercom
18-02-2012, 17:36
Mevzu geçip geçilmek değilse atmosferik bence çok daha zevkli :) O ciğerden gelen ses özellikle k20 lerdeki ses..Turbo olucaksada supranın sesini tek geçerim :)
+1
atmosferik type r ın neresine 15000 harcanıcak orası da ayrı konu :D
i-vtec07
18-02-2012, 17:38
en iyisi type r ı turbolamak.hem devir çevirirsin hemde çuflarsın.:D
kelalper
19-02-2012, 09:25
+1
atmosferik type r ın neresine 15000 harcanıcak orası da ayrı konu :D
15000 harcanır. Emmesi pistonu krankı kolları egzantriği (yada stroker kiti) headers ı egzostu enjektörü gömleği ayarlı kasnağı kprosu yağ soğutucusu contası methanolü cartı curtu işçiliği 15000 i geçer bile.
+1
atmosferik type r ın neresine 15000 harcanıcak orası da ayrı konu :D
Çok rahat harcanır. :)
bu konuya böyle değilde aynı araçta 200hp turbomu 200hp atmosferikmi dense daha iyi olacak
turbo haram beygir :)
turbonun spool sesi atmosferiğin devir çevirişi birinde bekle boost gelsin diğerinde sürekli güç çok karmaşık durum bu zamana kadar hep atmosferik üzerinde durdum parayı buraya harcadım bu sene kısmetse ufaktan bi turbo ile deneme yapacağım birazda parayı turboya yatıralım :)
ALPhan japan
19-02-2012, 12:21
Salyangoz üflücek aga. Aksi taktirde yüksek hacim az güç çok tüketim çok vergi ödemek zorunda kalırsınız....
+1910 :) bencede
darkmoon
19-02-2012, 12:34
turboda bir nevi yalan dünya :) bizim şirkette bir ara megan 2 vardı turbosu arıza yapmışdı araba bildiğin toros olmuşdu :D
İbrahim33
19-02-2012, 12:34
atmosferik araç kullanmayı hiç sevmiyorum , tercihim her zaman turbodan yana
senin bittiğin yerde atmosferik başlar. saatlerce 6000 10000 devirde dönersin.
15000 harcayacağına daha iyi araba da alabilirsin. onu geçtim atmosferik olarak bi type R a 15 harcadığında çok keyifli işler çıkar.
15 milyar diyelimki atmosferik e harcadın diyelim 300 Max beygir aldın
15 milyar turboya harcadın minimum 450 alırsın typer soz konusu ise
Benim aracım Turbo daha once vti vs de oldu ama
2.5 milyar harcadım egsoz tomei Turbo manifold hks filtre 0.7 basıyordum benim 200 sx te gecilcem diye gittim
Arkadasim typer Hv typer Antalya'nın sayılı gideri olan typerlarindan ve süren kisi 10 numara sürüyor dsg gibi vites atar beni kırmayıp geldi ki daha once sayısız arac gecmis bir arkadas Ben ise arkası titriyor lastik korkutuyordu
Kpro egzantrik ince conta kapak işlem komple egsoz Vs vs işçiliklerde minimum 8 tutar
Ama sonuc ben gecmiştim 160 a kadar basa bas gittik sonra yavaş yavaş one çıkmaya başladım 230 240 denemeleri oldu typer alcak olsam direk Turbo :)
ilkercom
19-02-2012, 13:00
15 bin harcayıp 200 hp yi 300 e ancak çıkarıyorsan stock olarak bin daha iyidir :D
K20 motora sadece headers + cai + K pro yapsan 230 hpyi geçiyor. eksoz ve birkaç malzeme ile 300 rahat görür ki arabanın çizgisi başka yöne kaymaz. hem 300 hp araban olur hem de orjinal halinde ki zevki artmış olur.
Sana göre turbo iyidir. diğerine göre atmosferik iyidir. bunları tartışmaya gerek yok.
2 tane 300 hp lik type R yan yana dursa daima atmosferik olana binerim. benim için keyifli olan o dur. bunları tartışmaya gerek yok.
turbo çağımızın mucizesi ve vazgeçilmezi kaçış yok severim de. Ama atmosferiğin verdiği his tat da başkadır. ikisinin de yeri ayrıdır gönülde.
Bayrampaşalı
19-02-2012, 13:12
bu güne kadar hep atmosverık kullandım son aracım turbo oldu hayat bundaymış dedım resmen :D
15 bin harcayıp 200 hp yi 300 e ancak çıkarıyorsan stock olarak bin daha iyidir :D
K20 motora sadece headers + cai + K pro yapsan 230 hpyi geçiyor. eksoz ve birkaç malzeme ile 300 rahat görür ki arabanın çizgisi başka yöne kaymaz. hem 300 hp araban olur hem de orjinal halinde ki zevki artmış olur.
Sana göre turbo iyidir. diğerine göre atmosferik iyidir. bunları tartışmaya gerek yok.
2 tane 300 hp lik type R yan yana dursa daima atmosferik olana binerim. benim için keyifli olan o dur. bunları tartışmaya gerek yok.
Emme manifoldu 500$
gaz kelebegi 450$
filtre kiti 350$
egsoz kiti 700$
headers 800$
egzantrikler yüksek dereceli secim yapilirsa sübap sübap başlıkları yaylar vs 900$
pistonlar 600$
kpro beyin 2.500 tl
hadi methanol de olsun 400$
üst kapak işlem 500 tl
benzin pompası 220 $
benzin rayi 200$
radyatör ve hortumlarda degişecek 500$
motor acılınca yenilenmesi gereken malzemeler saplamalar contalar vs 500$
işcilikle beraber beyin yazılım ayarlanması
coilover da gerekli 2000 TL
lastikte gerekli olcak 800 tl
ne kadar tutacak peki bu işlemler parcaların gelmesi gümrük vsde var dersek işcilik minimum 2500 tl
300 ve üstü cıkabilir böyle peki maliyet ? bayada vardir unuttugum parcalar vs baskı balata vs vs
15800 tl benim hesapladıgım cıkan bu
10000 tl T3 turbo kitle full race in
sonuç:http://www.full-race.com/store/images/full/honda-acura-k-series-t3-turbo-kit-content-18.jpg
diceksin ki turbo da bascan 0.6 0.7 max e tamam güzel icini güçlendirmek zor degil diyelim 25 milyar harcadım parcalara sadece ama şanzıman vs konulursa iş artıyor
amaç güç almak sa turbo herzaman önde
ilkercom
19-02-2012, 14:13
resmen uçmuşsun. onu geçtim coilover i lastiği neden dahil ediyorsun. atmosferik araba daha kötü mü yol tutuyor :D veya şu an jantla mı geziyoruz. lastik yok mu üzerinde sanıyorsun.
Amaç sonuna kadar güçse zaten atmosferik takılmak keyfe bağlı. 5000 lira harcanan atmosferik araç her zaman keyif makinası olur.
resmen uçmuşsun. onu geçtim coilover i lastiği neden dahil ediyorsun. atmosferik araba daha kötü mü yol tutuyor :D veya şu an jantla mı geziyoruz. lastik yok mu üzerinde sanıyorsun.
Amaç sonuna kadar güçse zaten atmosferik takılmak keyfe bağlı. 5000 lira harcanan atmosferik araç her zaman keyif makinası olur.
Hayir turbo da olsa atmosferikte olsa
iyi yere tutunman gerekli orjinal süspansiyon bi yere kadar
Ve lastigide illa degiştirmen lazım daha iyi yola tutunmak ve kalkış için
5000 lira diyelim ki
2. el eksantrik buldun 1000 tl
ince conta takacaksın diyelim işcilik vs 500 de
egsoz komple headers vs si ile 1500 tl
şuan 3000 tl tuttu
hava filtresi diyelim 250 tl ye buldun
Kpro beyin aldın 2. el diyelim 2300
e bu beyni programını yaptırtcan 500
6050 oldu :) her türlü fazla fazla harcanıyor
kelalper
19-02-2012, 15:30
resmen uçmuşsun. onu geçtim coilover i lastiği neden dahil ediyorsun. atmosferik araba daha kötü mü yol tutuyor :D veya şu an jantla mı geziyoruz. lastik yok mu üzerinde sanıyorsun.
Amaç sonuna kadar güçse zaten atmosferik takılmak keyfe bağlı. 5000 lira harcanan atmosferik araç her zaman keyif makinası olur.
Hocam esas sen uçmuşsun. Atmosferikte +100 hp öyle hoop diye gelmiyor. Türkiyede en hızlısı bildiğim DBS o da 270 hp civarında. Yüksek sıkıştırma pistonuna kadar var. Bakkaldan alınmıyor o hpler.
resmen uçmuşsun. onu geçtim coilover i lastiği neden dahil ediyorsun. atmosferik araba daha kötü mü yol tutuyor :D veya şu an jantla mı geziyoruz. lastik yok mu üzerinde sanıyorsun.
Amaç sonuna kadar güçse zaten atmosferik takılmak keyfe bağlı. 5000 lira harcanan atmosferik araç her zaman keyif makinası olur.
Hocam esas sen uçmuşsun. Atmosferikte +100 hp öyle hoop diye gelmiyor. Türkiyede en hızlısı bildiğim DBS o da 270 hp civarında. Yüksek sıkıştırma pistonuna kadar var. Bakkaldan alınmıyor o hpler.
Atmosferik ciddi para yer bence. Bildiğim kadarı ile DBS nin üzerindeki parçaların bedeli işçilik hariç 10k $ civarındaydı :icon_tup:
ilkercom
19-02-2012, 16:31
walla o zaman birileri ciddi yalan söylüyor. fn2 ye iskender eksoz ile 21 hp aldığını söyleyen var.
Onu geçtim 106 GTi tarzı arabalar bile 2 3 bin masrafla 20 25 hp aldığı yazılıyor çiziliyor.
Konu zaten atmosferik daha güçlü olur konusu değil. Hangisi keyifli olur konusu.
kelalper
19-02-2012, 16:40
iskender bile bi tarafı ile gülüyordur onu diyene. İskender demiyordur o kesin.
walla o zaman birileri ciddi yalan söylüyor. fn2 ye iskender eksoz ile 21 hp aldığını söyleyen var.
Onu geçtim 106 GTi tarzı arabalar bile 2 3 bin masrafla 20 25 hp aldığı yazılıyor çiziliyor.
Konu zaten atmosferik daha güçlü olur konusu değil. Hangisi keyifli olur konusu.
Ben komple egsoz la 25 hp zor aldım arabam Turbo Direk çıkış Turbo dan itibaren 76 lik
106 söyle alır Chip 800 tl
Egzantrik 800 le 1000 arasi
Üst kapak işlem 800 işçilik dahil
Filtre 250
Headers egsoz fln 1000 tl bulur ama
25 30 hp garanti
prodecture
03-03-2012, 15:26
supercharger iidr;)
besyoali
03-03-2012, 18:12
Atmosferik daha keyifli ... ;)
Turbo derim, 4çarpı4 de olsa daha noolsun :)
aynı güçte olan iki araçtan,daima atmosferik olanı seçerim...
günlük kullanılacaksa atmosferik ama ikinci araç olacaksa turbo
günlük kullanılacaksa atmosferik ama ikinci araç olacaksa turbo
Bence tam tersi. Atmosferikte üstleri görmek için ITB ve yüksek derece egzantrik lazım. Günlük için gereksiz gergin, aşırı yakan, çok gürültülü herşeyi geçtim stop etmeye meyilli düzensiz rolantili araca sahip olursun. ITB takmadan vtec kapağa sahip bir arabada egzantrik tabi çok fazla rolanti bozmaz.
Turboyla atmosferik sarışınla esmer gibidir..
Hangisini alsan aklın öbüründe kalır :)
+10000000000000
güzel açıklama olmuş :)
GokhanRS
08-03-2012, 02:10
bir kere hata yapıp atmosferik aldım. 30 gün dayanamadım sattım. onun dışında hep turbo vardı.
sansar34
04-07-2013, 21:06
aramızda cok ıyı sofor olan abılerım var ben bır ıkı senedır araba kullanıcısıyım sızın kadar tecrubelı degılım yasım cok genc sızlere gore. ama cocukluktan berı sanayıdeyım hep elım kırlı olmustur vede lısede motorlu araclar okudum tecrubelı olan abılerımde var daha ben toyum ama atmo. ile turbo ıkısınınde avantajları dez avantajları var bana kalacak olursa atmo derım kı aslında guc her zaman stabıl oluyor yanı turbo ve dıger asırı besleme sıstemlerınde lag dı ıste nebılım arıza lambasıydı yok turbo arızalarydı fln kımse ugrasmak ıstemez zaman artı paradan kayıpa neden oluyor ama performans bıraz daha ıyı oluyor atmosferıkre arıza cıkarmıyor degıl ama turbolu araclara nazaran daha az oluyor yakıt performans karsılastırmasında turbolulardan daha fazla yaktıgını savunuyorum ben hep su ilgimi cekmıstır f1 aracları 21000rpm lere ulasır sebebı nedır derdım hep lıseden once bu kadar yuksek rpm nasıl oluyor fln dıyordum :) vede atmosferıgın o muazzam sesı yetıyor gerısı tefferruat :D atmosferıkte en onemlı mataryallerden bırısı segman ve surtunme katsayısı yuksek basınca dayanıklı olması acıkcası en onemlı parcada dıyebılırım bı aracın yurumesını saglayan mataryal
yanlıslarım varsa duzeltırsnız sevınırım saygıler :)
Atmosferik bir yere kadar düşük hacimle. Atmosferik için hacim gerekiyor.
bende atmodan yanayım bir hacimli olarak :D hacimsiz en iyi turbo kadar güç rahat ve hiç sorunsuz çıkıyor
15 bin harcayıp 200 hp yi 300 e ancak çıkarıyorsan stock olarak bin daha iyidir :D
K20 motora sadece headers + cai + K pro yapsan 230 hpyi geçiyor. eksoz ve birkaç malzeme ile 300 rahat görür ki arabanın çizgisi başka yöne kaymaz. hem 300 hp araban olur hem de orjinal halinde ki zevki artmış olur.
Sana göre turbo iyidir. diğerine göre atmosferik iyidir. bunları tartışmaya gerek yok.
2 tane 300 hp lik type R yan yana dursa daima atmosferik olana binerim. benim için keyifli olan o dur. bunları tartışmaya gerek yok.
Öyle bir kaç malzeme ile 300 olmuyor işte her şey forza 4 teki kadar toplama çıkarma modunda olmuyor ;) TR de 300 hp n/a k20 varmı? 2 litreden 300 hp almak öyle kolay iş değil. Biz 10+ psi larda 400+ lere ulaşabiliyoruz ve günlük kullanımda bu güçlerle gezebiliyoruz, güç bandının yakın/benzer olma ihtimali yok..
Hangisinin daha zevkl olduğu kişiden kişiye göre değişir. Atmosferik arabayı %100 kondisyonunda tutabilmek çok daha fazla emek istiyor, çünkü %99 a bile düşse aradaki fark hissedilir oluyor, turboda çok detaya inmeye gerek olmuyor çünkü zaten yeterince yürüyor.
Turbo bnznli tecrübem pek olmadı ama turbo dizelin altlarda kafa kaldırma huyu hoşuma gidiyo bazen benznli araba sürerken alttan basıorm alışkanlktan gitmio tuhaf oluyo :D
200sx sahibi olarak düşüncem Turbo +1
atmosferik tadından geçilmez
Dünya kadar malın olacağına fındık kadar turbon olsun demişler ;)
MertSerhanÖ.
16-08-2013, 14:39
Turbo iyidir yaa:)
zevkler ve renkler tartısılmaz ama bence kesınlıkle turbo...adı ustunde turbo :D
ANIL ERCAN
22-08-2013, 15:53
Turbo motor her zaman favorimdir.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.