Orijinalini görmek için tıklayınız : bravo triger kayışı kopması
zeynel fetul
30-03-2011, 21:43
arkadaşlar abilerim kardeşlerim bravo sx aracımla benzin almaya giderken bir den stop etti ve çalışmadı marşa bastığım da bayık bir şekilde marş alıyordu 2kez denedim ve marş motorundan olduğnu tahmin ederek zorlamadım çektik yaklaşık 10 İLE 20 ARASIYDI hızım ertesi sabah motorcu abimizi aldım baktığında bana trigerin kopmuş subapları eyilmiş pistonlar delikdeşik olmuştur dedi yaklaşık 700-800tl masraftan başlıcağnı söyledi ben çok şaşırdım ve çaresiz kaldım motordan hiç bom güm çat pat vs ses gelmedi burdaki bilgili arkaşlardan ilgilenmelerini rica ediyorum ne olmuş olabilir nerede yaptırabilirim en iyi şekilde?
araba yürüyormu şu an calısıyormu yanı 10-20 arası nasıl cektınız anlamadım
700-800TL çıkarsan iyidir ki ben hiç sanmıyorum.
Helalinden 5000TL'lik olmussun sayet gercekten triger koptuysa.
Geçmiş olsun rektefeye'ye giriyorsun
5000 lira masraf edene kadar yenı motor alır hurdacılardan 2000-2500
Benim kangoonunda koptu halbuki kopar kopmaz anında arabayı stop etmeme rağmen şansıma sibob pistona değmiş kalmış ama öncden motor randımansız olduğu için motor yaptırdım komple :)
kickbuttowski
30-03-2011, 22:29
korktum şimdi ya bende gidip trigerı değiştireyim o zaman..
nasıl anlaşılır trigerin koptuğu? ben türkiyedeyken triger kayışı takılı olmadan çalıştırıyordum arabayı bir sorun olmuyordu..
korktum şimdi ya bende gidip trigerı değiştireyim o zaman..
nasıl anlaşılır trigerin koptuğu? ben türkiyedeyken triger kayışı takılı olmadan çalıştırıyordum arabayı bir sorun olmuyordu..
o triger değildir. v kayışı filandır.
triger kayışı olmadan motor çalışmaz. çünkü krank dönerken ekzantrikler sabit kalır.
Pistona bisi olmamstir ya bendede kopmustu calismadi araba suboplar egmisti dizelde bin tl girmisti
korktum şimdi ya bende gidip trigerı değiştireyim o zaman..
nasıl anlaşılır trigerin koptuğu? ben türkiyedeyken triger kayışı takılı olmadan çalıştırıyordum arabayı bir sorun olmuyordu..
nasıl bir motor var üstünde bu aracın ?
kickbuttowski
30-03-2011, 23:08
o triger değildir. v kayışı filandır.
triger kayışı olmadan motor çalışmaz. çünkü krank dönerken ekzantrikler sabit kalır.
doğru haklısınız eksantrikler nerde o nerde aklm karışmış benimde :)
edit:
nasıl bir motor var üstünde bu aracın ?
babamın 124 kasasından bahsediyorum abi mekanik enjeksiyon olan 200 e motoru
hoş değil. Fakat bir takım hususlara da dikkat etmek lazım.
Şayet triger kayışı kayış eski olduğu için mi koptu? Kasnaklarda mı sıkıntı vardı, kasnağın biri kitlemiş ve kayışı doğrayıp atmış da olabilir. Triger kayışı meydanda mıydı, kendi koruyucu kabı içinde miydi? Arasına bir şey sıkışmış veya kaçmış olabilir. Egzantrik mi kitlendi, kırıldı o kayışı yırttı?
Sadece motor yaptırıp yeni triger takıp hurra diye marşa basmayın demeye çalışıyorum, komple bir gözden geçirilsin yapılırken.
Geçmiş olsun.
Ae92 corollada başıma gelmişti...Valla korkumdan çalıştırmayı denememiştim...
İyi ki denememişim hemen amcam gelip değiştirmişti...
Geçmiş olsun umarım öyle 700-800 Lirayla kurtulursun...
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.