Orijinalini görmek için tıklayınız : pug 205 1.9 gti
Ayaz_renat
01-04-2011, 07:53
selam arkadaslar 205 1.9 gtı yı az cok herkez bılır aracıma eklentıler olarak bırseyler eklemek ıstıyorum ama alt devır ust devır de ne olur ney nedır ne degıldır bır cok sey soyluyorlar sızın yorumunuz nedır bu konu hakkında asırı besleme olarak neler yapabılırım sımdıden tesekkurler saoglun
ERkut 205
01-04-2011, 08:54
Gerçekten koyduğun tüm ekipmanlardan max verim almak istiyorsan üstündeki mevcut jetronik sistemin düzenli çalıştığından emin olman gerek...Buda debimetre ve diğer ısı müşürünün ohm değerlerini fabrikasyon seviyede sağlıyor olması gerekir... Bununla birliklikte enjeksiyon diagramına ihtiyacın varki tesisat bozulupta akıllı bir elektikçi 20 yıl içinde abuk sabuk işler yapmışmı yapmamış öğrenmek için :) (Tavsiyem o sistemden kurtulup Ms gibi bir sisteme geçmen...)
Üstündeki blok ve 8 subap kapakta yapılacaklar aslında sınırlı... Altlar kuvvetli olsun diyorsan 2,2 stroker kit 4,06 yada 4,18 difransiyel takıp keyifli binmek ;)
Yada devir çevireyim dersen bir egz ile mi16 4,42 difransiyel bulma ihtimalin çok az Group A dog box 4,78 takıp kullanmaktır...
tdipower
01-04-2011, 18:26
o lanet olası flap type maf sensöründen kurtulmanı öneririm öncelikle :) imkanın varsa standalone yap
The_Doctor
01-04-2011, 19:29
Gerçekten koyduğun tüm ekipmanlardan max verim almak istiyorsan üstündeki mevcut jetronik sistemin düzenli çalıştığından emin olman gerek...Buda debimetre ve diğer ısı müşürünün ohm değerlerini fabrikasyon seviyede sağlıyor olması gerekir... Bununla birliklikte enjeksiyon diagramına ihtiyacın varki tesisat bozulupta akıllı bir elektikçi 20 yıl içinde abuk sabuk işler yapmışmı yapmamış öğrenmek için :) (Tavsiyem o sistemden kurtulup Ms gibi bir sisteme geçmen...)
Üstündeki blok ve 8 subap kapakta yapılacaklar aslında sınırlı... Altlar kuvvetli olsun diyorsan 2,2 stroker kit 4,06 yada 4,18 difransiyel takıp keyifli binmek ;)
Yada devir çevireyim dersen bir egz ile mi16 4,42 difransiyel bulma ihtimalin çok az Group A dog box 4,78 takıp kullanmaktır...
Slm. burağın arabayı biliyosun arkadaşsınız sanırım.
Ben Egz kasnak fln takmıştım.
Şimdi de Itb Portpolish Ve Ms yapıyorum.
1 hafta içinde biticek inş sonuçlarını çok merak ediyorum.
Sence ne olur
Egz Itb port polish Ms falan. bunların yanında ayarlı regi , warblo bnzın pompası wideband fln da aldım. bunlardan snra son sonucu çok merak ediyorum.
Bi çok arkadaş dedi mi16 yap diye ama böyle devam edip yüklüyorum.
Sence sıradaki yapmam gerekn ne olabilir daha yüksek güç elde etmek için ?
Ayaz_renat
01-04-2011, 21:49
Gerçekten koyduğun tüm ekipmanlardan max verim almak istiyorsan üstündeki mevcut jetronik sistemin düzenli çalıştığından emin olman gerek...Buda debimetre ve diğer ısı müşürünün ohm değerlerini fabrikasyon seviyede sağlıyor olması gerekir... Bununla birliklikte enjeksiyon diagramına ihtiyacın varki tesisat bozulupta akıllı bir elektikçi 20 yıl içinde abuk sabuk işler yapmışmı yapmamış öğrenmek için :) (Tavsiyem o sistemden kurtulup Ms gibi bir sisteme geçmen...)
Üstündeki blok ve 8 subap kapakta yapılacaklar aslında sınırlı... Altlar kuvvetli olsun diyorsan 2,2 stroker kit 4,06 yada 4,18 difransiyel takıp keyifli binmek ;)
Yada devir çevireyim dersen bir egz ile mi16 4,42 difransiyel bulma ihtimalin çok az Group A dog box 4,78 takıp kullanmaktır...
wayy en eskı pug culardan bırı gelmıs nasılsın hocam ısın acıkcası senın le yuz yuze tanısmayı cok ısterım senı modıfıyem ve 205 teem den cok duydum yorumlarını okudum saygılar:icon_tup:
ERkut 205
02-04-2011, 13:08
Slm. burağın arabayı biliyosun arkadaşsınız sanırım.
Ben Egz kasnak fln takmıştım.
Şimdi de Itb Portpolish Ve Ms yapıyorum.
1 hafta içinde biticek inş sonuçlarını çok merak ediyorum.
Sence ne olur
Egz Itb port polish Ms falan. bunların yanında ayarlı regi , warblo bnzın pompası wideband fln da aldım. bunlardan snra son sonucu çok merak ediyorum.
Bi çok arkadaş dedi mi16 yap diye ama böyle devam edip yüklüyorum.
Sence sıradaki yapmam gerekn ne olabilir daha yüksek güç elde etmek için ?
Evet burağın arkadaşıyım. Yapmış olduğun ms+dereceli+ITB kombinasyonu bir birini tamamlıyan bir kombinasyon, verim alınır... Yeterki ITB kalibrasyonuda güzel ayarlansın rölantin de stabil olur ms ilede zaten ayar şansın mümkün... Ayarlı regülatöreihtiyaç duyacağını sanmıyorum...Std enjektörler 194cc olması lazım 3 barda yeterli gelicektir... Zaten en önemlisi sistemi değiştirmişsin ;) 276 colombo +piston...Standart emme manifoldu timing kasnak vs...yapmadan jetronik sistem üstünde debimetre ile 90 kw gibi teker gücü çıkmıştı...ITB ve ms ile bu güçlerin üzerlerine çıkılır...
Eğer GTI blok üstüne mi16 kapak düşündüyseniz mi16 yapmadığın iyi olmuş dayanım anlamında... Bunun daha yüksek gücü yüksek sıkıştırma ile daha yüksek dereceli egzantrik takabilirsin...Başka bir şey olmaz bence... Birde hacim girebilirsin tabikide ama üstündeki alüminyum blok boy mesafesi kısa olduğundan rod/stroke ratio oranın düşüyor ve alüminyum blok da gümleme riski artıyor :)
Ama diyorsan ki döküm bloğa geçip hacim yaparım ozaman blok mesafesi uzuyor ve hacim girip stroke uzatmana rağmen orjinal GTI motorundaki rod storke ratio oranından fazlası da çıkıyor... 8 Subapta 2.2 + egz ITB karbüratör 40 weber biz beklediğimizi alamadık... Onun için 8 subapta 2 yol ayrımı var ya hacim yada devir çevirmek ikisi bir arada oluyor ama beklenen artış pek çıkmadı....
Mesela 2.2 mi16 piper 282 ITB ile & 2.2 GTI piper 303 ITB aralarında uçurum var desem yeri... :)
Sonuçları merak ediyorum senin arabanın paylaşır isen sevinirim
ERkut 205
02-04-2011, 13:12
wayy en eskı pug culardan bırı gelmıs nasılsın hocam ısın acıkcası senın le yuz yuze tanısmayı cok ısterım senı modıfıyem ve 205 teem den cok duydum yorumlarını okudum saygılar:icon_tup:
Merhaba,iğiyim sağol internet ortamından biraz çekildim artık bağzen 205 konusu olunca dayanamayıp yazıyorum :D ufak kendi halimizde ilgileniyoruz hurdalar ile :D belki bir gün olur karşılaşırız.. :)
Umarım yapmak istediklerini, sonucunda karşılığını alırsın ;)
Ayaz_renat
02-04-2011, 16:02
Merhaba,iğiyim sağol internet ortamından biraz çekildim artık bağzen 205 konusu olunca dayanamayıp yazıyorum :D ufak kendi halimizde ilgileniyoruz hurdalar ile :D belki bir gün olur karşılaşırız.. :)
Umarım yapmak istediklerini, sonucunda karşılığını alırsın ;)
ınsallah tanısırız gercekten tecrubelı bırısın su anda motor yapıyorum benım araca ıste ılerlıyen vakıtlerde bakıcaz saglıcakla kal
The_Doctor
02-04-2011, 18:22
Evet burağın arkadaşıyım. Yapmış olduğun ms+dereceli+ITB kombinasyonu bir birini tamamlıyan bir kombinasyon, verim alınır... Yeterki ITB kalibrasyonuda güzel ayarlansın rölantin de stabil olur ms ilede zaten ayar şansın mümkün... Ayarlı regülatöreihtiyaç duyacağını sanmıyorum...Std enjektörler 194cc olması lazım 3 barda yeterli gelicektir... Zaten en önemlisi sistemi değiştirmişsin ;) 276 colombo +piston...Standart emme manifoldu timing kasnak vs...yapmadan jetronik sistem üstünde debimetre ile 90 kw gibi teker gücü çıkmıştı...ITB ve ms ile bu güçlerin üzerlerine çıkılır...
Eğer GTI blok üstüne mi16 kapak düşündüyseniz mi16 yapmadığın iyi olmuş dayanım anlamında... Bunun daha yüksek gücü yüksek sıkıştırma ile daha yüksek dereceli egzantrik takabilirsin...Başka bir şey olmaz bence... Birde hacim girebilirsin tabikide ama üstündeki alüminyum blok boy mesafesi kısa olduğundan rod/stroke ratio oranın düşüyor ve alüminyum blok da gümleme riski artıyor :)
Ama diyorsan ki döküm bloğa geçip hacim yaparım ozaman blok mesafesi uzuyor ve hacim girip stroke uzatmana rağmen orjinal GTI motorundaki rod storke ratio oranından fazlası da çıkıyor... 8 Subapta 2.2 + egz ITB karbüratör 40 weber biz beklediğimizi alamadık... Onun için 8 subapta 2 yol ayrımı var ya hacim yada devir çevirmek ikisi bir arada oluyor ama beklenen artış pek çıkmadı....
Mesela 2.2 mi16 piper 282 ITB ile & 2.2 GTI piper 303 ITB aralarında uçurum var desem yeri... :)
Sonuçları merak ediyorum senin arabanın paylaşır isen sevinirim
Paylaşırım tabi.
Sence bu kombinasyondan ne kadar verim alırım güç olarak ?
Kaç hp lere çıkarız yere veren güç ne olur sence ?
boosted_pug
02-04-2011, 19:10
194 cc enjektör 1.9 itb artı dereceli olan bi arabaya bence yetmez 240 - 300 arası bişi lazım
The_Doctor
02-04-2011, 19:21
194 cc enjektör 1.9 itb artı dereceli olan bi arabaya bence yetmez 240 - 300 arası bişi lazım
Sanırım Bizde o civarda bişi alıcaz. daha bulamadık.
ERkut 205
02-04-2011, 22:15
Paylaşırım tabi.
Sence bu kombinasyondan ne kadar verim alırım güç olarak ?
Kaç hp lere çıkarız yere veren güç ne olur sence ?
Öncelik ile 194 cc yeterli gelmez gibi geliyor insana ama bu birazda jetroniğin akıllandırılamadığından kaynaklı bir sıkıntı... Yani her devir alt üst çok ince eleyip sık dokuyan benzini tasarruf yaparak verimli kullanan bir sistem değil mekanik enjeksiyon...Bu gün 205 GTI lerin hepsine bin mutlaka benzin kokusu alırsın :)Emisyon çok dalgalı her anlık gazlamada değişen oynak bir emisyonun var bunuda zaten AFR den sende görüyorsundur... ;) Örnek vermek gerekir ise mi16 larda motronic sistem ve bağzı kaynaklarda GTI ile aynı enjektörü bazılarında ise 200cc kullanıldığını yazar...Yani şuraya geleceğim aynı enjektör ile jetronik 8 subap makine besleniyor aynı enjektör ile motronic 16 subap makinede besleniyor...Bunlar fabrikasyon değerler hani sonradan deneme ile elde edilmiş değerler değil olay tamamen birinde sistem farkı...Bence Ms ile güzel bir ayar sonucu yeterli gelicek gibi geliyor çünkü taktığın egz ve ITB kelebeklerin büyükte olsa motor atmosferik içeride hava çekme potansiyeli nekadar ise okadarını çeker motor içeri...Hali ile 8 subap makinenin sizin aldığınız derecelide çok sanmıyorum ki Standart mi16 nın güç olarak üstüne çıkılsın... Standart mi16 lar ilede tekere 95-100 kw civarları alınıyor....Ufak ayar ve debimetre ayarları ile ;) Ms ile tepkilerin hızlı olucaktır sana avantaj getiricektir bu kombinasyon...
Eyer ki yetmezse gerekirse öğle alın enjektörü masraf olmasın diye dedim ekstradan;)
The_Doctor
03-04-2011, 00:08
Anladim tesekkurler bilgilerin icin Ben Birsey daha merak ediyorum bnm suanki olan motor yaptiklarimizdan sonra yani itb polish ms dereceli vs bunlara extradan yarislarda kullanma amacli nosss sistmi baglayablrmym + lari - leri neler olur orjin pistonlar yataklar sekmanlar vs kaldirirmi sence ?
mhmtsrtp
03-04-2011, 00:33
Öncelik ile 194 cc yeterli gelmez gibi geliyor insana ama bu birazda jetroniğin akıllandırılamadığından kaynaklı bir sıkıntı... Yani her devir alt üst çok ince eleyip sık dokuyan benzini tasarruf yaparak verimli kullanan bir sistem değil mekanik enjeksiyon...Bu gün 205 GTI lerin hepsine bin mutlaka benzin kokusu alırsın :)Emisyon çok dalgalı her anlık gazlamada değişen oynak bir emisyonun var bunuda zaten AFR den sende görüyorsundur... ;) Örnek vermek gerekir ise mi16 larda motronic sistem ve bağzı kaynaklarda GTI ile aynı enjektörü bazılarında ise 200cc kullanıldığını yazar...Yani şuraya geleceğim aynı enjektör ile jetronik 8 subap makine besleniyor aynı enjektör ile motronic 16 subap makinede besleniyor...Bunlar fabrikasyon değerler hani sonradan deneme ile elde edilmiş değerler değil olay tamamen birinde sistem farkı...Bence Ms ile güzel bir ayar sonucu yeterli gelicek gibi geliyor çünkü taktığın egz ve ITB kelebeklerin büyükte olsa motor atmosferik içeride hava çekme potansiyeli nekadar ise okadarını çeker motor içeri...Hali ile 8 subap makinenin sizin aldığınız derecelide çok sanmıyorum ki Standart mi16 nın güç olarak üstüne çıkılsın... Standart mi16 lar ilede tekere 95-100 kw civarları alınıyor....Ufak ayar ve debimetre ayarları ile ;) Ms ile tepkilerin hızlı olucaktır sana avantaj getiricektir bu kombinasyon...
Eyer ki yetmezse gerekirse öğle alın enjektörü masraf olmasın diye dedim ekstradan;)
maşallah maşallah yine döktürmüş prof :D sanal alemden uzaklaştığın belli erkut ama sakın 205 den uzaklaşma çünkü 205 imi aldığımda sana çok ihtiyacım olucak :D
ayrıca vır ne alemde ;)
boosted_pug
03-04-2011, 03:11
Öncelik ile 194 cc yeterli gelmez gibi geliyor insana ama bu birazda jetroniğin akıllandırılamadığından kaynaklı bir sıkıntı... Yani her devir alt üst çok ince eleyip sık dokuyan benzini tasarruf yaparak verimli kullanan bir sistem değil mekanik enjeksiyon...Bu gün 205 GTI lerin hepsine bin mutlaka benzin kokusu alırsın :)Emisyon çok dalgalı her anlık gazlamada değişen oynak bir emisyonun var bunuda zaten AFR den sende görüyorsundur... ;) Örnek vermek gerekir ise mi16 larda motronic sistem ve bağzı kaynaklarda GTI ile aynı enjektörü bazılarında ise 200cc kullanıldığını yazar...Yani şuraya geleceğim aynı enjektör ile jetronik 8 subap makine besleniyor aynı enjektör ile motronic 16 subap makinede besleniyor...Bunlar fabrikasyon değerler hani sonradan deneme ile elde edilmiş değerler değil olay tamamen birinde sistem farkı...Bence Ms ile güzel bir ayar sonucu yeterli gelicek gibi geliyor çünkü taktığın egz ve ITB kelebeklerin büyükte olsa motor atmosferik içeride hava çekme potansiyeli nekadar ise okadarını çeker motor içeri...Hali ile 8 subap makinenin sizin aldığınız derecelide çok sanmıyorum ki Standart mi16 nın güç olarak üstüne çıkılsın... Standart mi16 lar ilede tekere 95-100 kw civarları alınıyor....Ufak ayar ve debimetre ayarları ile ;) Ms ile tepkilerin hızlı olucaktır sana avantaj getiricektir bu kombinasyon...
Eyer ki yetmezse gerekirse öğle alın enjektörü masraf olmasın diye dedim ekstradan;)
dostum tamam jetronik konusunda haklı olabilirsin ama yanlış olduğun biyer war motor atmosferik ok bunda hemfikiriz ama hem 60 lik tek gaz kelebeği war hemde egzantriklerinin derecesi düşük yani havanın içeri gireceği deliğin çapı küçük doğal olarak motor nekadar zorlansada içeri hava çekebilecek yer bulamıyo
buda volumetric efficiency i düşürüyo firmalar arabayı üretirken yakıt ekonomisi alt devir deki tork vs. bunlarıda düşünerek arabayı hazırlıyolar o yüzden 200cc enjektör yeterli gelebilir ama arkadaş hem dereceli hem portpolish hemde itb takıyo ki bunları yapmasının amacı zaten içeri daha fazla hava sokmak yoksa gücü nerden alıcaksın doğal olarak aynı motorda olsa bu işlemlerden sonra motor eski haline oranla çok daha fazla hava emicek doğal olarak motorun volumetric efficiency si artıcak neticedede gücü artmış olucak o yüzden ben 200 cc nin yeticeğini düşünmüyorum bmw enjektörü bulabilirsiniz yada escort turbo onlardada yanlış bilmiyosam 300 civarı bişi çıkıyo
Anladim tesekkurler bilgilerin icin Ben Birsey daha merak ediyorum bnm suanki olan motor yaptiklarimizdan sonra yani itb polish ms dereceli vs bunlara extradan yarislarda kullanma amacli nosss sistmi baglayablrmym + lari - leri neler olur orjin pistonlar yataklar sekmanlar vs kaldirirmi sence ?
motorunun içini bilmiyorum ama itb de nos basıcaksan mutlaka herbirine ayrı fogger girmen gerekli yoksa hepsine eşit gitmiyo ve ***** son gerçekleşiyo
The_Doctor
03-04-2011, 10:04
Hmm Anladim bunu ogrendgmz Ii oldu. Tesekkurler. Ya bu yaptiklarimiz guc vercek vercek AMA ne kdr verck onu cok merak ediyorum.
ERkut 205
03-04-2011, 10:45
dostum tamam jetronik konusunda haklı olabilirsin ama yanlış olduğun biyer war motor atmosferik ok bunda hemfikiriz ama hem 60 lik tek gaz kelebeği war hemde egzantriklerinin derecesi düşük yani havanın içeri gireceği deliğin çapı küçük doğal olarak motor nekadar zorlansada içeri hava çekebilecek yer bulamıyo
buda volumetric efficiency i düşürüyo firmalar arabayı üretirken yakıt ekonomisi alt devir deki tork vs. bunlarıda düşünerek arabayı hazırlıyolar o yüzden 200cc enjektör yeterli gelebilir ama arkadaş hem dereceli hem portpolish hemde itb takıyo ki bunları yapmasının amacı zaten içeri daha fazla hava sokmak yoksa gücü nerden alıcaksın doğal olarak aynı motorda olsa bu işlemlerden sonra motor eski haline oranla çok daha fazla hava emicek doğal olarak motorun volumetric efficiency si artıcak neticedede gücü artmış olucak o yüzden ben 200 cc nin yeticeğini düşünmüyorum bmw enjektörü bulabilirsiniz yada escort turbo onlardada yanlış bilmiyosam 300 civarı bişi çıkıyo
Senin anlattıklarında doğru ve mantıklı bende senin gibi bir ama ekleyim bu duruma :)
Örneğimi mi16 üzerinden gideyim çift gaz kelebeği 36mm *2 Toplamda 20 cm2 alan yapıyor...
Bunu 45mm *2 büyüttük toplamda 32 cm2 alan yaptı buda % 60 oranı birbüyüme... Bununla birlikte manifoldu da giriş ve pistonlara dağılış noktalarında portpolish yapıldı... Standart mi16 makineye bağlandı afr ayarı yapıldı ve hissedilir 0 güç :eek: Belki dyno da 1-2 hp alınmıştır ama ayakta hissedilir güç yoktu... Şimdi bizde havanın içeri çekilmesini kolaylaştırdık alanı büyüttük motorun içine hava girme potansiyelini arttırdık ama içerde o potansiyeli doldurucak içeri havayı çekicek bir ekstra güç yokmuş hali ile daha zengin karışımıda ihtiyaç duyulmadı... Kelebeği büyütmenin std o motor için bir artısı yoktu...
Dediğinde haklısın içeri havayı rahat sokucak arkadaşlar ITB ile fakat içerde ne kompresyon var ise hava ile benzin okadar yanıcak ona görede güç çıkıcak ortaya...Bildiğim kadarı ile takılan egz çok yüksek seviyelerde değil aracın sıkıştırmada arttırılmadı galiba... 300 ve üstü değerlerde kesin lazım olur derdim,şimdi genede bi denemek gerek diyorum
Bilemiyorum belkide sen haklısın arkadaşlar bir denesinler nasıl sa birşey kaybetmezler ;)
ERkut 205
03-04-2011, 10:46
maşallah maşallah yine döktürmüş prof :D sanal alemden uzaklaştığın belli erkut ama sakın 205 den uzaklaşma çünkü 205 imi aldığımda sana çok ihtiyacım olucak :D
ayrıca vır ne alemde ;)
Arabalar garajda mehmet trafikden hepsini çektik yapıp yapıp çıkıp deneyip geri garaja kapatıyoruz üstünde tekrar çalışmalara :D
The_Doctor
03-04-2011, 12:10
286 derece Egz Taktık.
Yani benim bu açıklamalardan anlamam gereken şu ki ben yüksek güçler beklemiyim araçtan.
MS ITB EGZ fln bna güzel güçler vermicek. tahmini ne alırım ben bu kombinasyondan ?
boosted_pug
03-04-2011, 13:35
286 derece Egz Taktık.
Yani benim bu açıklamalardan anlamam gereken şu ki ben yüksek güçler beklemiyim araçtan.
MS ITB EGZ fln bna güzel güçler vermicek. tahmini ne alırım ben bu kombinasyondan ?
205 le çok haşır neşir olmadım ama çok sewdiğim bi araçtır benim arabada şuan atmoaferik 1.8 pt52 itb megasquirt ben çok memnunun yurtdışında stock 106 saxolardan 140 150 arası güç alıyolar beyin itb ile bence gayet tatminkar bi güç alıcaksınız düzgün bi ayarla
The_Doctor
03-04-2011, 18:27
205 le çok haşır neşir olmadım ama çok sewdiğim bi araçtır benim arabada şuan atmoaferik 1.8 pt52 itb megasquirt ben çok memnunun yurtdışında stock 106 saxolardan 140 150 arası güç alıyolar beyin itb ile bence gayet tatminkar bi güç alıcaksınız düzgün bi ayarla
megasquirt i yapan arkadaşımın aracı Saxo vts ve aracında sadece filtre egzoz var. stock aracına MS yapıp 16 Hp Almış Sadece MS le.
boosted_pug
03-04-2011, 21:37
megasquirt i yapan arkadaşımın aracı Saxo vts ve aracında sadece filtre egzoz var. stock aracına MS yapıp 16 Hp Almış Sadece MS le.
:icon_tup: kendisi siteye üye tanıyorum
The_Doctor
03-04-2011, 21:45
:icon_tup: kendisi siteye üye tanıyorum
Evet Dragstar. Bende ümitliyim ya 160 170 hp falan bekliyorum. Aslında kendimi o hp lere odaklamak istemiyorum çünkü hayal kırıklığı yasamakda istemiyorum :D
The_Doctor
03-04-2011, 22:35
Aracımın eski sahibi Burak ın Askerden bana Msjı :)
hadi hayırlısı bakalım itbli o araba typer geçmesse .............. ana avrad gider aga süper olcak şanzuman ara şimdden şanzumanı parçalar :)
Erkut Abi Şanzuman ara diyo napcaz :)
mhmtsrtp
04-04-2011, 00:44
Arabalar garajda mehmet trafikden hepsini çektik yapıp yapıp çıkıp deneyip geri garaja kapatıyoruz üstünde tekrar çalışmalara :D
savaş abinin makinenin son halini facede görebildim sonunda hüseyin abi yine parçalamış ortalığı :D
madem deniyosunuz bizi nie mahrum ediyosunuz koysanıza bikaç video yürüründen.
dragstar
04-04-2011, 01:37
205 1.9 gti ın orjinal enjektörleri 3 barda 214 cc, 5 barda 275 cc veriyor
pipercams 284 derece 11.73/11.68 lift li egzantrik
pipercams ayarlı kasnak var arabada
ms2 v3.0 ı wasted spark sürüp ayrıca barometric correction yaptım. araba tps based yürüyüp enrichmentları map based yaptım,
42 mm itb, ported matched polished head yapıcam 180 hp civarları çıkmasını bekliyorum
itb de runner üzerindeki enjektörler peak and hold 320 cc, veleocity stack üzerindekiler saturated 160 cc, sadece runnerdakileri takmayı düşünüyorum,
aslında staged injection yapılıp methanol beslenirde neyse :D
burak yarın sabah yani bu sabah:D kapağın sökülüyor bakalım kaç mm taşlanmış, sıkıştırman ne onu öğrenelim ona göre hareket edelim kapak contası kestiricez daha :), emme manifoldun için teflon conta arıyorum dua et buluyum,
kemal batuyu kaldırdım , kapağı alcak bu arada garajdan :)
The_Doctor
04-04-2011, 12:20
Valla abi 180 zor gibi geliyo bana ama inşallah yaa...
Benim aklıma şimdi şansuman olayı takıldı napıcam bilmiyorum :) Burak şanzuman aramaya başla dediyse hikayeden sölememiştir :) nerden bulcam kısa şanzuman :)
ERkut 205
04-04-2011, 12:20
savaş abinin makinenin son halini facede görebildim sonunda hüseyin abi yine parçalamış ortalığı :D
madem deniyosunuz bizi nie mahrum ediyosunuz koysanıza bikaç video yürüründen.
Yakında eklerler mehmet,gene 205 e birşeyler sipariş ettilerdi dereceleri çoğaltıyorlar...:eek:
dragstar
04-04-2011, 17:05
egzantrik isteyen haber versin bana dr. schrik egzantrik var yaylarıyla beraber
mhmtsrtp
05-04-2011, 00:50
Yakında eklerler mehmet,gene 205 e birşeyler sipariş ettilerdi dereceleri çoğaltıyorlar...:eek:
adam evolanmış halen icraat peşinde desene :D
neyse devamını bekliyoruz çalışmaların;)
ERkut 205
05-04-2011, 09:29
adam evolanmış halen icraat peşinde desene :D
neyse devamını bekliyoruz çalışmaların;)
Evo yakında yolcu 205 herzaman ki gibi gönlünün tacı :D
The_Doctor
05-04-2011, 10:46
Evo yakında yolcu 205 herzaman ki gibi gönlünün tacı :D
Ne durumda o 205 en son burak evo nun peşinden yürüyo diyodu :)
mhmtsrtp
06-04-2011, 00:19
Ne durumda o 205 en son burak evo nun peşinden yürüyo diyodu :)
evonunda içinden geçiyodur :D
The_Doctor
07-04-2011, 22:05
Evo yakında yolcu 205 herzaman ki gibi gönlünün tacı :D
Abi beni bi ararmısın çok önemli.
0 554 745 79 80
Ayaz_renat
08-04-2011, 11:21
wayy neler olmus burda
forumdan yazıldıgı gıbı olmuyor yok 300 e cıkarmıyız??? 350 yaparmıyız??? vtec e saplarmıyım??? typer a 10 boy S2000 e yan verırmıyımle olmuorr. bıraz arastırmak bırazda becerı gerekıyor bunları yapmak ıcın beylerr... sözum kıme oldugu bellı :P
he bu arada 8 valf bı aracı bu kadar sıkıstırmayınnn :) anlık alıs verıs yaparsınız sadece
YILMAZ
Ayaz_renat
13-04-2011, 00:20
forumdan yazıldıgı gıbı olmuyor yok 300 e cıkarmıyız??? 350 yaparmıyız??? vtec e saplarmıyım??? typer a 10 boy S2000 e yan verırmıyımle olmuorr. bıraz arastırmak bırazda becerı gerekıyor bunları yapmak ıcın beylerr... sözum kıme oldugu bellı :P
he bu arada 8 valf bı aracı bu kadar sıkıstırmayınnn :) anlık alıs verıs yaparsınız sadece
YILMAZ
ben bu yılmazı bır yerden cıkartıcam da bakalım nerden tanıdık gelıyor bana :D neyse son sozu ben soylım akacak kan damarda cıkacak kol blokta durmaz en son sonumuz tayyarla kalkan 205 gıbı olur 5 kere gecerız 10 kere gecerız en son yanar gıder sıgara yakar ızlerız
Ayaz_renat
13-04-2011, 00:21
bu hangı yılamz yaw S:
The_Doctor
13-04-2011, 07:05
forumdan yazıldıgı gıbı olmuyor yok 300 e cıkarmıyız??? 350 yaparmıyız??? vtec e saplarmıyım??? typer a 10 boy S2000 e yan verırmıyımle olmuorr. bıraz arastırmak bırazda becerı gerekıyor bunları yapmak ıcın beylerr... sözum kıme oldugu bellı :P
he bu arada 8 valf bı aracı bu kadar sıkıstırmayınnn :) anlık alıs verıs yaparsınız sadece
YILMAZ
Valla Benim Derdim Aracın İii yürümesi Sağlıklı yürümesi Askere kadar bişiler yapıp sonra evladiyelik aylık 1 2 defa binmelik araç olarak kalması bnm bu arabadan çoook büyük beklentim yok açıkçası. hee 8 valf oldgndan veya başka sebeplerden deil. Hee Tabi Bu arabayla Typer Peşinden yürümek zevk verir güzel olur ki aracı yapan arkadaşımda burakta buna inanıyolar. bnm pek inanasım gelmiyo açıkçası ki inanmıyorum zaten böyle bişide beklemiyorum.
Askerden sonra inş Honda alıcam Hondacı Kardeş :)
ben bu yılmazı bır yerden cıkartıcam da bakalım nerden tanıdık gelıyor bana :D neyse son sozu ben soylım akacak kan damarda cıkacak kol blokta durmaz en son sonumuz tayyarla kalkan 205 gıbı olur 5 kere gecerız 10 kere gecerız en son yanar gıder sıgara yakar ızlerız
sadece sigaranı yakar sag serıtte kaputu acmıs beklerken ızleyebılırsın dostum sen :cool:
Valla Benim Derdim Aracın İii yürümesi Sağlıklı yürümesi Askere kadar bişiler yapıp sonra evladiyelik aylık 1 2 defa binmelik araç olarak kalması bnm bu arabadan çoook büyük beklentim yok açıkçası. hee 8 valf oldgndan veya başka sebeplerden deil. Hee Tabi Bu arabayla Typer Peşinden yürümek zevk verir güzel olur ki aracı yapan arkadaşımda burakta buna inanıyolar. bnm pek inanasım gelmiyo açıkçası ki inanmıyorum zaten böyle bişide beklemiyorum.
Askerden sonra inş Honda alıcam Hondacı Kardeş :)
sadece peşinde yurusunuz :cool: doğru yolu bulacaksın ama bı pusula lazım sana
The_Doctor
13-04-2011, 09:28
sadece peşinde yurusunuz :cool: doğru yolu bulacaksın ama bı pusula lazım sana[/QUOTE]
Peşinde yürümekte Güzel Olucaktır. O seviyeye gelebilmek zevk vericektir.
Pusulaya Gerek Yok Adres Belli => S2000 Gerisi yalan bnm içn...
ERkut 205
31-05-2011, 09:02
Paylaşırım tabi.
Projede değişiklikler ne aşamada
İlerleme varmı ?
yiğit205
31-05-2011, 10:13
mı 16 ust kapak ms ıle benım 205 vtec e 7 boy crx e 5 boy 106 gtı a 7 saxo ya 7 boy cakıyordu..tabı bu araclar stockdu..ama bır 106 vardı burada sıyah aracda soylenenlere gore sıkıstırmalı pıston porth polısh falan varmıs ona bıle en az 4 boy atıyordum..ayrıca bır kac farklı aracla denedık..ortalamasını soyluyorum...205 ı bılen usta yapacak sonucları dahada dehset verıcı olur...;)
arkadaşlar merhaba ben rahmetli serkanın arkadaşı onur askerden yeni geldim. rahmetlinin aracı hakkında bir bilginiz varmı en son satılıktı.
The_Doctor
31-05-2011, 19:58
Projede değişiklikler ne aşamada
İlerleme varmı ?
Bitmek üzere Çok az kaldı resim video paylaşırım. Şuanda Herşey Bitti Rodaj ve ayar kaldı.
The_Doctor
31-05-2011, 19:59
mı 16 ust kapak ms ıle benım 205 vtec e 7 boy crx e 5 boy 106 gtı a 7 saxo ya 7 boy cakıyordu..tabı bu araclar stockdu..ama bır 106 vardı burada sıyah aracda soylenenlere gore sıkıstırmalı pıston porth polısh falan varmıs ona bıle en az 4 boy atıyordum..ayrıca bır kac farklı aracla denedık..ortalamasını soyluyorum...205 ı bılen usta yapacak sonucları dahada dehset verıcı olur...;)
Çok Güzel. 8v bloğa mi 16 kapak mıydı ? bakalım bizim 8v kapak nasıl yürücek.
bende merak ettim kaç hp çıkacak ölçümden sonra paylaşırsınız inş.
koray ozan
12-06-2011, 10:24
Çok Güzel. 8v bloğa mi 16 kapak mıydı ? bakalım bizim 8v kapak nasıl yürücek.
yok fabrika çıkışı mi 16 ydı :)
Hadi bakalımm 205 ciler ortaya çıkıyıoo yavaştan Erkutum yazdıklarına katılıyorumm güzel açıklama olmuş eline koluna sağlık .
diğer 205 ci arkadaşlara da kolay gelsin şimdiden :icon_tup:
Burak sende yapta çıkar şu arabayı artıkk ;) bekliyoruzz...
The_Doctor
12-06-2011, 12:37
Allahıma şükürler olsun dün sağlıklı bir şekilde çalıştı. hiç bir sıkıntımız yok şuan. Dyno işi biraz beklicek. araba istanbuldan ankaraya rodaj yapıcak ankaradan da düzceye gelicek. ayarları düzcede otobanda yapılcak.
allah nasip kısmet ederse bu akşam düzcede olucak arabam...
Dynoda net gücü olmasada denicemiz kaliteli arabalardan az çok güç hesaplaması yaparız kendimizce. dyno ya da 1 2 hafta içinde gidebilirim.
Gercek gtı gelio duzceye sonunda
mhmtsrtp
13-06-2011, 02:01
sonuçlar merakla bekleniyor...
Ayaz_renat
14-06-2011, 11:39
Gercek gtı gelio duzceye sonunda
hmmmmmm:cool:
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.