Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Egsoz Sorunu..



Emir-Sb3R
05-04-2011, 21:37
Aracım 1.5 Forfour Brabus , atmosferik , 157 hp , aslında gidişinden ve sesinden çok memnunum ancak katalizörün yavaş yavaş dolduğunu hissetmeye başladım bu aralar orta susturucum zaten iptal , geçen egsozcuda ölçtürdüğümde katalizöre giriş 50mm çıkış 42mm di , zaten bunu gördüğümde 180den sonra arabanın neden tamamen bayıldığını anladım.
egsoz için ne tavsiye edersiniz , tamamen kat iptali ve yazılım mı , yada spor katalizör falan işe yarar mı mantıklı mı , egsoz çapını değiştirmeli mi , egsoza girmişken en iyisi olsun istiyorum o yüzden en iyi şekilde nasıl verim alabilirim ?
Bu arada yakıtından çok memnunum , alt devirlerim de çok iyi çünkü , acaba bu çok mu değişir oynamalardan sonra ? :beuj:
Yardımlarınız için teşekkürler.. :)

Emir-Sb3R
06-04-2011, 13:50
50 kişi bakmış kimsenin mi birşeyden haberi yok?

easy_rider
06-04-2011, 13:51
aracın Brabus bence orjinalden kaçma eğer ömürü tamamlamışsa orjinal ölçülerinde bir şey yaptır.

MiaMi
06-04-2011, 13:53
50 kişi bakmış kimsenin mi birşeyden haberi yok?

Arkadaşım sen bi sitede tanıt kendini biraz incele teknik makaleleri sonra gel konu aç, kimsin nesin sadece soru sormayamı üye oldun bilmiyor kimse.

Emir-Sb3R
06-04-2011, 13:55
kendimi tanıttım , 2 aydır da inceliyorum ama bana göre birşey bulamadım , mesela high flow cat takan uygulayan , sonuçlarını anlatan biri yok forumda.
konu açmadan önce kendşmi tanıttım , üyelerimiz bölümünde görebilirsiniz.

Emir-Sb3R
06-04-2011, 13:56
aracın Brabus bence orjinalden kaçma eğer ömürü tamamlamışsa orjinal ölçülerinde bir şey yaptır.

evet ama hem orjinal katalizör çok pahalı , hemde 180 kmden sonra tamamen ölüyor araba sanırım bu boru çapının 42mm olmasıyla alakalı , değiştirsem fark olurmu onu merak ettim ben , yada high flow katalizörler var onlar iş görür mü ki ?

MiaMi
06-04-2011, 13:58
kendimi tanıttım , 2 aydır da inceliyorum ama bana göre birşey bulamadım , mesela high flow cat takan uygulayan , sonuçlarını anlatan biri yok forumda.
konu açmadan önce kendşmi tanıttım , üyelerimiz bölümünde görebilirsiniz.

High flow cat takan olsa illaki yazardı , arabandan kaç tane var yolda ben bi tane siyah biliyorum beylikdüzü taraflarında yani öyle bi yazmışsınki kimse takmamış gibi bilgisi olmayan yazmıyor.

Yurtdışındaki forumları araştırmanı öneririm.

Emir-Sb3R
06-04-2011, 14:03
ya aslında sonuç olarak 1.5 atmo bi araba bu , bana en çok hondacıların yardımcı olabilmesi gerekir , araba smart ama motor zaten mitsubishi , brabus egzantirik , egsoz , headers ve yazılım var arabada orjinal olarak , aslında soru biraz yüklü atmosferik bi arabanın alt devirlerini çok öldürmeden egsozuna neler yapılabilir

alt devirim de kuvvetli olsun istiyorum çünkü zaten 7000 devir çeviriyo araba

MiaMi
06-04-2011, 14:05
ya aslında sonuç olarak 1.5 atmo bi araba bu , bana en çok hondacıların yardımcı olabilmesi gerekir , araba smart ama motor zaten mitsubishi , brabus egzantirik , egsoz , headers ve yazılım var arabada orjinal olarak , aslında soru biraz yüklü atmosferik bi arabanın alt devirlerini çok öldürmeden egsozuna neler yapılabilir

alt devirim de kuvvetli olsun istiyorum çünkü zaten 7000 devir çeviriyo araba

Heh bak şimdi mis gibi cevaplar gelir, bak şimdi ne aklıma geldi sen bu düşünce ile araştırma yaptın ve sana göre bişey bulamadınmı.

Bu konuda başlayabilirsin

http://www.techturkey.com/forum/atmosferik-besleme/44454-vti-hk-filtrekomple-egsozlucitir-modlu-makinalar-icin.html

Emir-Sb3R
06-04-2011, 14:09
birde benim katalizörüm çift sensörlü , vtec2 ler gibi , bu makinalarda kat iptali sonrası yakıt tek sensörlülere göre daha çok artıyormuş , doğru mudur ?

pitstop
07-04-2011, 22:48
yapacağın en güzel iş 51lik boru ve kesicisiz gene 51lik bi tüp orta susturucu ve sonada isteğe kalmış bi 51 veya 60 lık egzoz.