Orijinalini görmek için tıklayınız : 206xs 1.6 16v. guclendırmek ıcın ne tavsıye edersınız
1.8 turbo
13-04-2011, 13:46
206 1.6 16v 110 hp aracım var.proje gıbı degılde ufak dokunuslarla motor gucu elde etmek ıcın ne yapmalıyım. malıyet onemlı.
arabayı bır kac ay sonra satcam.hatıra olsun dıye 1 mayıs draglara gırmek ıstıyorum. derece hedefım yok ama cokta madara olmak ıstemem halıyle.
ne tavsıye edersınız. arac sadece havafıltresıyle 110 beygır cıkıyor dynoda
en basitinden chip uygulaması yapabılırsın . bide 51 lik boru şeklinde bi performans artışı sağlayabilirsin .benim fikrim bunlar . bütçen nedir bilemem . Saygılar
206 1.6 16v 110 hp aracım var.proje gıbı degılde ufak dokunuslarla motor gucu elde etmek ıcın ne yapmalıyım. malıyet onemlı.
arabayı bır kac ay sonra satcam.hatıra olsun dıye 1 mayıs draglara gırmek ıstıyorum. derece hedefım yok ama cokta madara olmak ıstemem halıyle.
ne tavsıye edersınız. arac sadece havafıltresıyle 110 beygır cıkıyor dynoda
bende vardı 2001 senesinde almış idim 110 luk tek kapı 206..
açık hava filtresi acayip öterdi, gitmese bile psikolojik +15 hp verirdi :) tavsiye ederim :icon_tup:
1.8 turbo
14-04-2011, 17:09
bende de su an sadece acık hava fıltresı var.ses tatmın edıcı.
butce olarak cok acılmayı dusunmuyorum.degmez cunku.passata 5 mılyar harcadım ama hıc pısman olmadım pejo ıcın aynı seyı soylemek zor :) en fazla 1 mılyar harcamayı dusunuyorum
derece43
14-04-2011, 17:10
Egzos sistemi yazılım filtre bütçenle bunlar hallolur..
Birde sök arabayı.MAdem draglara girmeyi planlıyorsun bir takım 13" teneke jant edin tek koltuk hariç ne varsa sök iç mekanda.
En etkili ve ucuz performans alma yöntemi hafifletmek:)
slowmotion
14-04-2011, 17:38
106 gti egzantrikleri yada c2 vts egzantrikleri oluyordu galiba bilen arkadaşlar detaylı yazar... aynı şekilde pt51 vs uyması lazım 1kaç işlemle
106 gtı egzoz manifoldu da oluyor diye hatırlıyorum.. Eğer uyuyorsa o da takılabilinir düzgün bir hava emiş tertibatı. eğer 207rc abinin belirttiği egzantrik milleri uyuyorsa bende öyle hatırlıyorum
birde güzel yazılım misss bence.
samet_61
15-04-2011, 01:57
4-2-1 headers devamında 51 boru ve guzel 51 son susturucu,mantar tip filtre ve tampondan portla önüne soguk hava beslemesi sonrasında chip tuning bunlar ciddi durumda etkileyecektir daha extreme seyler istosan enjektor buyutme 4 bar reguleli yakıt pompası tabı bunun devamında yenı harita yazılımı gaz kelebegı buyutme vs vs vs diye gider
106 gti egzantriği, headers lı güzel bir egzoz sistemi, ayarlı kasnak... schumi nickli üyenin eski aracı quiksilverlar içersinde bayağı iddaalı bir araçtı o bilgilendirir...
1.8 turbo
15-04-2011, 07:39
tesekkurler soyledıklerınızı tek tek lısteledım. fıyat arastırması yapıp gelısmelerı buraya yazarım
edit: izmirde bu ıslerden anlayan usta kım var. tavsıye edebılcegınız bırı varsa hemen gıdıp gorusebılırım.işyerim 1. ,2. ,3. sanayıye yakın
...daha extreme seyler istosan enjektor buyutme 4 bar reguleli yakıt pompası tabı bunun devamında yenı harita yazılımı gaz kelebegı buyutme vs vs vs diye gider
atmosferik araçta daha büyük enjektör ve yüksek yakıt basıncı çok gerekli olmaz heralde..
yakıt sistemi standart hali yetecektir..
aracını satarsan talıbım:) kac model sunrof varmı:)
bu arada eskı 206 aracımda 51lık duz boru sonda otto egsoz ve simota air intake vardı cok degişmişti aracın gidişi ,
filtre kesınlıkle simotadan şaşma derim
1.8 turbo
16-04-2011, 07:36
aracını satarsan talıbım:) kac model sunrof varmı:)
bu arada eskı 206 aracımda 51lık duz boru sonda otto egsoz ve simota air intake vardı cok degişmişti aracın gidişi ,
filtre kesınlıkle simotadan şaşma derim
su an degıl ama yaz ortası gıbı satcam arabayı
106 stok egzantrikleri
106 eksoz manifoldu
106 nın yağ filtresinin yerini değiştiren parçası. Yada onun yerine oil sandwich plate
Filtre eksoz yazılım. Öyle psikolojik felan değil ciddi farkı hissedersin.
Birde sök arabayı.MAdem draglara girmeyi planlıyorsun bir takım 13" teneke jant edin tek koltuk hariç ne varsa sök iç mekanda.
En etkili ve ucuz performans alma yöntemi hafifletmek:)
+ chıp ve slıck le bu iş bıter derece yaparsın
samet_61
17-04-2011, 08:51
atmosferik araçta daha büyük enjektör ve yüksek yakıt basıncı çok gerekli olmaz heralde..
yakıt sistemi standart hali yetecektir..
bır sıtede denk gelmıstım sadece regulelı yakıt pompası ve ona uygun haritayla atmosferık 105 ps lık araclardan 10 hp gıbı degerler alındıgı yazıodu ne kadar dogru tartısılır 10 hp atmosferık ıcın buyuk rakam..
samet_61
17-04-2011, 08:52
aracını satarsan talıbım:) kac model sunrof varmı:)
bu arada eskı 206 aracımda 51lık duz boru sonda otto egsoz ve simota air intake vardı cok degişmişti aracın gidişi ,
filtre kesınlıkle simotadan şaşma derim
simota mantar kullanıorum tavsıye ederım..
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.