Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : crx yol tutuş



mustafa_KYR
17-04-2011, 11:14
Arkadaşlar merhaba.

Crx için yol tutuşunda ne gibi bir iyileştirme yapabilirim. Sola ve sağa hareketlerde hiç güven vermıyor. Üzerinde 3cm lık spor yaylar mevcut.
Daha önce kullanmış ve yada denemiş olan arkadaşlarımız varsa tavsiyelerini beklıyorum. Para kolay kazanılmıyor nede olsa :D :D

Daha önce açılmış link varsa o da olabılır :)

elpadre
17-04-2011, 11:17
aynı aractan bendede var
coıl sprıng kullanıyorum araba yuksek sekme yapıyor ama ama vıraj ıcınde kaymaşarda mevcut sol ayak frenıyle durumu kultarıyourm oncelıkle konı amortusor al yada bulabılırsen coıl over alabılırısn :) + kule gergılerı takabılırısn cok fark edıyor

halilkarakas
17-04-2011, 11:19
4 tane koni , ön arka kule gergisi yeter :)

mustafa_KYR
17-04-2011, 11:23
kule gergısı var zaten onde ama arkayada almayı dusunuorum bıraz daha stabil olacagını dusunuyorum. Ama amortisörlerde ne kullanayım bır fıkrım yok hala.

tdipower
17-04-2011, 11:40
araç hafif koni şart :)

Günkut
17-04-2011, 11:45
Komple gergileri alman lazım alt üst ön arka daha sonra megan racın coılover ve kaliteli bir lastikle problem çözülebilir yüksek hızlarda gercekten güven vermiyor :D

200den sonra devamlı yusuf on moddayım :D

elpadre
17-04-2011, 11:56
Komple gergileri alman lazım alt üst ön arka daha sonra megan racın coılover ve kaliteli bir lastikle problem çözülebilir yüksek hızlarda gercekten güven vermiyor :D

200den sonra devamlı yusuf on moddayım :D

araba gezıyorr :D

timucintt
17-04-2011, 14:01
önce kule gergisini yay amartisör işine girilmeden adam gibi alt takım elden geçmeli... frenler kaliperler kaliper boşlukları alınmalı... salıncak burçları ve trapezleri tek tek elden geçmeli en küçük bir boşluk yada yarım santimetrelik farklar aracın komple yürürünü etkileyen faktörlerdir... aynı zamanda amartisör iç pur takozları radiues kolları takozları.... ondan sonra yay amartisör kule gerisi takın... tabi aşırı şekilde düşürecekseniz ona göre ayarlanabilir rotilli slaıncaklar alınacak.... sadece 20 yıllık stock arabaya yay takıp gule gerisi takarak aracınızı fazladan gerersiniz... ve ummadığınız anda spin atıp bir daha toparlayamazsınız aracı....

slowmotion
17-04-2011, 14:23
Musti koni al rahatina bak arka kule gergisi tamamdir

mustafa_KYR
17-04-2011, 14:54
önce kule gergisini yay amartisör işine girilmeden adam gibi alt takım elden geçmeli... frenler kaliperler kaliper boşlukları alınmalı... salıncak burçları ve trapezleri tek tek elden geçmeli en küçük bir boşluk yada yarım santimetrelik farklar aracın komple yürürünü etkileyen faktörlerdir... aynı zamanda amartisör iç pur takozları radiues kolları takozları.... ondan sonra yay amartisör kule gerisi takın... tabi aşırı şekilde düşürecekseniz ona göre ayarlanabilir rotilli slaıncaklar alınacak.... sadece 20 yıllık stock arabaya yay takıp gule gerisi takarak aracınızı fazladan gerersiniz... ve ummadığınız anda spin atıp bir daha toparlayamazsınız aracı....

timucin ne yaptın kardesım sen yaw :D ama iyi oldu zaten alt takımları elden gecırmek aklımdaydı fakat bu kadar detaylı yazman cok daha ıyı oldu.

16EC813
17-04-2011, 19:34
önce kule gergisini yay amartisör işine girilmeden adam gibi alt takım elden geçmeli... frenler kaliperler kaliper boşlukları alınmalı... salıncak burçları ve trapezleri tek tek elden geçmeli en küçük bir boşluk yada yarım santimetrelik farklar aracın komple yürürünü etkileyen faktörlerdir... aynı zamanda amartisör iç pur takozları radiues kolları takozları.... ondan sonra yay amartisör kule gerisi takın... tabi aşırı şekilde düşürecekseniz ona göre ayarlanabilir rotilli slaıncaklar alınacak.... sadece 20 yıllık stock arabaya yay takıp gule gerisi takarak aracınızı fazladan gerersiniz... ve ummadığınız anda spin atıp bir daha toparlayamazsınız aracı....

çok net bi açıklama teşekkürler bende ilk iş çntakım yaptırcam :icon_tup: ama adam gibi usta bulamıyom :D

Jehuty
17-04-2011, 22:29
ön takım yüzünden araçta gezme olur. ön takımı yaptırmadığın sürece boşuna amortisör veya coil over ile uğraşma..

mustafa_KYR
18-04-2011, 08:36
gezme ile ilgili degıl sorun sadece sola sağa hareketlerde şerit değiştirmelerde araç sanki ford fusion gibi tepki verıyor bana gore.

16EC813
18-04-2011, 10:09
ben bugün komple öntakımımı yeniliycem ,dediklerininzi ustaya aynen söliycem inşallah vurmaz beni :D

mustafa_KYR
18-04-2011, 13:07
önce kule gergisini yay amartisör işine girilmeden adam gibi alt takım elden geçmeli... frenler kaliperler kaliper boşlukları alınmalı... salıncak burçları ve trapezleri tek tek elden geçmeli en küçük bir boşluk yada yarım santimetrelik farklar aracın komple yürürünü etkileyen faktörlerdir... aynı zamanda amartisör iç pur takozları radiues kolları takozları.... ondan sonra yay amartisör kule gerisi takın... tabi aşırı şekilde düşürecekseniz ona göre ayarlanabilir rotilli slaıncaklar alınacak.... sadece 20 yıllık stock arabaya yay takıp gule gerisi takarak aracınızı fazladan gerersiniz... ve ummadığınız anda spin atıp bir daha toparlayamazsınız aracı....


timucın kardesım bu alt takımların asagı yukarı ederi ne kadardır bır fıkrın varmı? Ne kadar sıkışmış acaba alt takımlara?

timucintt
18-04-2011, 13:14
timucın kardesım bu alt takımların asagı yukarı ederi ne kadardır bır fıkrın varmı? Ne kadar sıkışmış acaba alt takımlara?

trapez kamber alt salıncak burçları kesin değişir... trapezler 2 X30lira tanesi burçlarında tanesi 15-20 lira... sadece burçlara 250 lira gider... bunun işciliği preste otdu b.ktu 400 500 lira... tabi rot kolu rotil girerse işe malzemeler 500 liraya kadar yolu var.... işcilikle beraber 600 700 lira gider.... tabi önce arabanın altına iyice baktıman lazım eksiklerine...

16EC813
18-04-2011, 13:27
trapez kamber alt salıncak burçları kesin değişir... trapezler 2 X30lira tanesi burçlarında tanesi 15-20 lira... sadece burçlara 250 lira gider... bunun işciliği preste otdu b.ktu 400 500 lira... tabi rot kolu rotil girerse işe malzemeler 500 liraya kadar yolu var.... işcilikle beraber 600 700 lira gider.... tabi önce arabanın altına iyice baktıman lazım eksiklerine...

bu dediklerin crx in orijinal parça fiyatları sanırım dogrumudur :soru:

timucintt
18-04-2011, 13:40
bu dediklerin crx in orijinal parça fiyatları sanırım dogrumudur :soru:

hayır yan sanayi :) orijinal girersek sadece rotilin tanesi 120 lira serviste.... komple girişilirse alt takıma komple serviste 2500 lirayı geçer...

16EC813
18-04-2011, 13:42
hayır yan sanayi :) orijinal girersek sadece rotilin tanesi 120 lira serviste.... komple girişilirse alt takıma komple serviste 2500 lirayı geçer...

one beeee:eek::beuj:

16EC813
18-04-2011, 13:43
bana tam 1 liste veriirmisin ? fiyatları ile

timucintt
18-04-2011, 13:49
valla net rakamları bilmiyorum ama ortalama fiytarları bu.... mesela geçen sene ben tegin alt takımı yaptırdım oem... fiyatlar aşağı yukarı böyle...

rotil tanesi 100-180 arası
Salıncak burçları tanesi boyutuna ve bulunabilirliğe göre fiyat değişiyor 40-90 arası....
Trapezleirn tanesi serviste 65 liraydı civic için teg için 90....
rot kolu 180-250 lira bişiydi...

16EC813
18-04-2011, 14:15
teşekkürler
baya bi açık vercez bu ay desene :D

16EC813
19-04-2011, 11:05
dün baktırdım ve bu liste verildi ayinen yazıyom :D

alt rotil-30
alt tabla burç-40
direksiyon körügü-20
aks kafası dış sag 1 ad.-100
arka z rod -30
arka viraj lastik -20
ön şanzuman kulagı -35
ön uç viraj lastigi-25
sol üst motor kulagı-100
sag üst motor kulagı - 75
arka kulak - 50

işçilik -150

kredi kartına 6-8 taksit :D

kaanpoyrazoglu
19-04-2011, 11:15
dün baktırdım ve bu liste verildi ayinen yazıyom :D

alt rotil-30
alt tabla burç-40
direksiyon körügü-20
aks kafası dış sag 1 ad.-100
arka z rod -30
arka viraj lastik -20
ön şanzuman kulagı -35
ön uç viraj lastigi-25
sol üst motor kulagı-100
sag üst motor kulagı - 75
arka kulak - 50

işçilik -150

kredi kartına 6-8 taksit :D

Fiyatlar 3 aşağı 5 yukarı böyle evet,unutmayalımki zamanının baba araçlarına biniyoruz, 0 fiyatı 2 civic parası gibiydi..Bu rakamlar birşey değil ;)

16EC813
19-04-2011, 11:19
Fiyatlar 3 aşağı 5 yukarı böyle evet,unutmayalımki zamanının baba araçlarına biniyoruz, 0 fiyatı 2 civic parası gibiydi..Bu rakamlar birşey değil ;)

ben kulaklara takıldım :D

kaanpoyrazoglu
19-04-2011, 11:22
ben kulaklara takıldım :D

Takım fiyatı 250 civarı olması lazım kulakların..

elpadre
19-04-2011, 11:27
Takım fiyatı 250 civarı olması lazım kulakların..

kaan markaası ne kulakların ?

kaanpoyrazoglu
19-04-2011, 11:29
kaan markaası ne kulakların ?

İnan hatırlamıyorum ama radarda vardı, en iyi muadil olarak geçen bir ürün

16EC813
19-04-2011, 13:04
İnan hatırlamıyorum ama radarda vardı, en iyi muadil olarak geçen bir ürün

bu muadillerde 1 sorun çıktı mı peki :soru:

elpadre
19-04-2011, 13:23
İnan hatırlamıyorum ama radarda vardı, en iyi muadil olarak geçen bir ürün

radarda varsa sıkıntı yok ben ordan bakarım :)

16EC813
19-04-2011, 13:25
radarda varsa sıkıntı yok ben ordan bakarım :)

istanbuldan 1 şehir içi radaeı çevirde bi fiyat alsana ;)

hdedeoglu
19-04-2011, 16:15
fiyatlar güncel mi peki*

kaanpoyrazoglu
20-04-2011, 10:08
Geçen yazın fiyatı olması lazım fakat ne kadar farketmiş olabilirki ..

16EC813
20-04-2011, 10:21
fiyatlar güncel mi peki*

neyin fiyatı güncel mi :soru:

kaanpoyrazoglu
20-04-2011, 11:21
neyin fiyatı güncel mi :soru:

Kulaklar için soruyor sanırım ;)

elpadre
20-04-2011, 11:25
istanbuldan 1 şehir içi radaeı çevirde bi fiyat alsana ;)
dun aksam ordaydım sormayı unuttumn ama bu aksam sorarım bakalımm ne fıyat verıcek


fiyatlar güncel mi peki*
dede flım koptu galıba sende :D


Kulaklar için soruyor sanırım ;)

dedem satılık oldugunu sanmus sanmıs :D