egeturbo
19-04-2011, 11:08
Moderatörlerden öncelijkle özür dilerim hakkımda açılan konuyu okudum ama dün yazmadım bugun aradığımda konuyu bulamadım buraya konuyu açma gereğinde bulundum eğer konun yri belliyse oraya taşınması gerekiyorsa taşınılırsa çok sevinirim
Şimdi ben aliye stage 1 olarak bu k04 uygulamasını yaptım.+ üstüne k04 için yazılım sattım yazılımda 1.4 bar basması gerekiyordu araçta 1.2 bar basabiliyordu.
İlk zamanlar herşey güzel iyi hoş.Ali problemin varmı YOK ama 1.4 basamıyorum.İİ ali git bi servise arabayı göster arabada bi problem yoksa benlik bi problem varsa çözelim dedik.VW Teche gitti.
Arabada turbo problemi var demişler.Söktüler eb6yinle beraber yolladılar.Baktık bi problem varmı turbo güzel yazılımcımada bi daha kontrol ettirdim bi problem yok devam edin dedi turboyu geri kargoladık.
Ali aldı taktılar turbolarını arbada bu sefer başka bi problem vardı.Ali dedi problemi çözememiz lazım.Gene işimin arakasında durdum Ali Anadolu tarafında oturuyor diye Mantar Tuninge yolladım.Bide arabasına orda
baksınlar diye belki VW Tech gözünden bi noktayı atlamıştır diye.Mantar beyinle alakalı dedi.Aliye soledim aracı ordan Al Avrupa yakasında Paşaoğlu servise git.Bide Savaş ustalar gözden geçirsin.
O gün orda Bekir abi varmış sağolsun ilgilendi.Problemi şak die buldu meğer araçtakı isteksizlik vakum hortumları yüzündenmiş problemini Alinin çözdüler dynosuna çıktı herşey güzel.Ali memnunmusun abi sanki gene ufak bi isteksizlik var
abi oda bulunur çözülür dedim.Oda wastegateden basınç açacaktı hatta.Bu arada Paşaoğlunda dynoyada çıktı benden aldığı turbo ile yazılımla aldığı gücüde gördü.Bu arada Turbo K04 Stage 1 büyütme.
Herşey iyi güzel Bostancı sanayinde çözemediği bu problemi sanki ben kendi problemimmiş gibi o servisten o servise yönlendirdim probleminide aştırdım.Benden kaynaklanan bi problemi varsa çözelim diye.Her şey iyi güzel gidiyordu.
Ali bizi aradı bu turbo k03 müş yaw ali emmesi k04 onun yok bu turbo k03 bana ole dediler.Ali problemin ne turboda sorun var .İİ ok sök gönder buraya bakalım.Turbo geldi ii bi baktık hava filtresi tıkanıklığı yada filtre yetersizliğinden dolayı
turbo kanatları yukarıya aşağıya boşluk yapmış( Sağa sola değil yukarı aşağıya)
Ali filtrenden kaynaklanan bi problem yüzünden turbon arıza yapmış bak filtreyi dğeiştir.Acık hava filtresi kullanma kutu içi k&n al en yi bole gidecek dedim.Ama bu aralar Ali hep arıyor abi nasıl daha fazla güç veririz bunu alsam işe yararmı falan diye bende her seferidne yardımcı oldum.
Yüzü burda kendi yazsın.Sabahın 9 undada akşamın 10 undada aradı her zaman görüştük yardımcı olmaya calıstım elimden geldiğince.Sonra son 1 hafta evel abi bana yanlış yaptın bu turbo k03 dedi ali bak k04 bu turbo istersen ölçülerinden çıakrtayım gör listeleri göndereyim sana incele kendin gör
aklında soru işareti kalamsın.Hatta inanmıyorsan al turbonu eline ben seni İstanbulun en iyi turbocusuna gödnerteyim gör turbonun neden arıza yaptığınıda sana solesinler.E ben kendim başka turbocuya gösterdim.Turbodan kaynaklanıyormuş problem bu k03 müş dedi ben zaten kasabın eline düştüğünü ilk gün anladım.
Derken kou açılmış şimdi
Alinin turbosu
5303 988 0111 bu turbo Audi A3 1.8 T 150 HPliğin standart turbosu
Turbocharger - 5303 988 0011, 06A145704L Audi A3 1.8 T (8L) (http://en.turbolader.net/Turbocharger-Catalogue/8900-0069/06A145704L/53039880011.aspx)
bu turbonun egzoz pali data sheet i
Turbo Build Sheet (http://www.melett.com/turbo-buildsheet-detail.php?PartId=5843&partno=53039700011)
bu turbonun emme data sheeti
Turbo Build Sheet (http://www.melett.com/turbo-buildsheet-detail.php?PartId=5843&partno=53039700011)
bunlar alinin standart turbosunun shetleriydi
Ali sök turbonu emme pali ile egzozun kaçtı bide onları tek tek ölç
benim sana verdiğim emme kaç ?
Inducer Diameter A (mm): 45
Exducer Diameter B (mm): 40.3
ölç bakalım senin egzoz palin bu ölçü ile aynımı bide sonra o turbocun bu ölçüleri data sheetlerinden k0? kaç olduğunu çıkarsın sonra bana burdan yaz
egeturbo.com (http://www.egeturbo.com) /Revizyon sonrası sorular /4. bölüm Yan sanayi yada tıkalı hava filtresi kısmını lütfen okuyun !!!
Kullandığı hava filtresi AEM Dry flow
Daha 4 gün önce Dedebeto nickli bertan abinin filtresi Aem dry flow du turboyu söktüğümüzde neredeyse alinin filtresi yüzünden turbosu dağıldığı pozisyona gelmek üzereydi son anda fark ettik.
Ve filtreyi söktü.
Simota filtre kullananlar İzmirde kaçtane audi turbo dağıttı.
Aem in yüzei pamuklu olduğu için üzerinde çook toz tutuyor üzerinde tutan tozlar yüzünden turbonun hava alması zorlandığı için thrust turbonun içerisindeki thrust bearing eksenindeki
yukarı aşağı boşluk çoğaldığı için egzoz palide otomatikmen kendini geri çekiyor ve egzoz pali gövdeye egzoz geri geldiği için eme yukarıya dayanıyor emme palide emme salyangozuna sürtüyor.
Buda turboda çooooook ciddi bir probleme neden oluyor ki bu da Alinin turbosunda oldu.
Sonrada burda benim arabama sorun buluyorlar diyor.Kendi filtresinin bakımlarını düzgün yapmassa benim gelip orda onun filtresini yağını değiştirmemmi gerekiyor yoksa sen yada tamircinmi?.Kladıki
k03 göndermişler bana demesi apayrı bi durum.
Ali biz sana sölemedikmi bak bu stage 1 istersen daha büyük emme palide var extra ücret ödersen sana bu parçalarıda upgrade edebileceğimi turbon dükkana vw techten geldiğinde sölemedikmi? Sende bize suan maddi durumum musait değil
zaten gidişi güzel demedinmi ?
+ Madem ben sana yanlış turbo verdiğimi sölüyorsun ozaman 150 HP lik bia raç nasıl olduda 237 hp çıkardı.Yaptığın down pipe+ filtre ile 87 hpmi aldın.
Bu dyno verisi hem bu sitede hem senin elinde mevcut .Yanlış turbo ve yazılımla ben 87 hp çıkartıyorsam stage 1 upgradem ile yanlış stage 5 upgrade ile herhalde + 200 daha cıkartırım sana.
Bana bu 150 hp ile 237 hp arasındaki güç orantısını söyle ?
Arabandaki vakum borularındaki problemler varken bile yanlış turbo verdiğimi sölüyorsun ozaman bile arac çok değişti gidşi süper abi dedinmi demedinmi.
Azcık lafının arkasında dur!!! Gecenin bi saati aradın yazılımmı dedin problem yardımcı olduk aracının vakum arızasını kendi servisin çözemedi biz burdan seni yönlendirdik gittin çözdürttün.Elini vicdanına ya koy yada al eline tornavida penseyi otur başına arabanın kendin yürüt.
Ama abi bunu bolemi yapalım sence bunu alayımmı nasıl daha hızlanırım deme .
Senin turbona
rotor balansından tut ses balansına kadar 2 ayrı son teknoloji makinada testleri yapıldı yollandı.Kaldıki o makineler üzerinde İso kalite standartlarında makine nin verdiği değerlerde ve kendi istediğimiz tüm değerlerde baktığımızda bi problem yoksa.Sen bu parçayı benden alıp
gidip aracına taktığında ilk zamanlar bi problem yoktuda sonradanmı yanlış dediğin turbo arıza yaptı ?
Al eline turbonu otur turbo listelerinin başına ölç gir bak bakalım o turbonun emme pali k03 mu k04 mü ondan sonra gir buraya lütfen okuyun die konu aç.Sana gidipte o gazı verende bi insana *** atmadan önce iice dersine çalışsın ole gaz versin.
Turbocunada sor bakalım k04 olupta k03 ten ufak turbo varmı yokmu onuda sor .Rakam büyüdüğünde kanat büyüklüğüde fazlalaşmaz bunuda extradan onlara öğret sun listelerde karşılattır.
K04 olarak gir bak bakalım onlarca farklı k04 var onlarada gir öğren.Ölçülerine bak sonra gir burdan atarmı yapcan ne yapcaksan yap.
Aldığın güç ortada turbonun ölçüleri ortada gir öğren bunları Ali.
Stage 1 turbo upgrade + yazılımla 80 hp aldın.Hemde 1.2 barda ogün kendin dynoda gördün.Bunları göz önünde bulundur ole yaz.Düşünki stage 5 ile neler alınabiliyor.
Benden ürün satın almayıpta burdanda yalan yanlış yazılması oldukça komik.Ben 20 yaşında şuan Türkiyede tüm turbolu otomobillere hybrid turbo hazılıyorsam yaşımın ufak olması problem değil.
Yaşımda 40 olupta bunları yapsam coook geç kalmış olurdum.Madem yaş a bu kadar takılıyorsunuz sizler söleyin 20 yaşında kaçınız arabanızın motoru üzerinde çalıştınız Tr sınırları içersindeki Alfasından volvosuna kadar tüm araçlara upgrade hazırladık.Elime 2 3 mm büyük kanadı alıpta
aa oldu bu büyük kanat diyip takmıyoruz tek tek kağıt üzerinde ölçülüp arac üzerinde denedikten sonra paylaşıp satıyoruz.Sonra bunları düşünmeden burda yaşı tartışıyorsunuz.
20 yaşındayım sizlerden bukadar ufağım burda beni iyi şekilde yönlendirmeniz gerekirKen işe küstürmek ap ayrı bi durum.
Ali bu yazıyı okuduktan sonra sana sorduğum tüm soruları bana yanıtla aklında bi soru problem varsada ya burdan yaz yada beni 7/24 çekinmedne aradığın telden ara sor yada tartış
Herkese iyi forumlar
Arda
Şimdi ben aliye stage 1 olarak bu k04 uygulamasını yaptım.+ üstüne k04 için yazılım sattım yazılımda 1.4 bar basması gerekiyordu araçta 1.2 bar basabiliyordu.
İlk zamanlar herşey güzel iyi hoş.Ali problemin varmı YOK ama 1.4 basamıyorum.İİ ali git bi servise arabayı göster arabada bi problem yoksa benlik bi problem varsa çözelim dedik.VW Teche gitti.
Arabada turbo problemi var demişler.Söktüler eb6yinle beraber yolladılar.Baktık bi problem varmı turbo güzel yazılımcımada bi daha kontrol ettirdim bi problem yok devam edin dedi turboyu geri kargoladık.
Ali aldı taktılar turbolarını arbada bu sefer başka bi problem vardı.Ali dedi problemi çözememiz lazım.Gene işimin arakasında durdum Ali Anadolu tarafında oturuyor diye Mantar Tuninge yolladım.Bide arabasına orda
baksınlar diye belki VW Tech gözünden bi noktayı atlamıştır diye.Mantar beyinle alakalı dedi.Aliye soledim aracı ordan Al Avrupa yakasında Paşaoğlu servise git.Bide Savaş ustalar gözden geçirsin.
O gün orda Bekir abi varmış sağolsun ilgilendi.Problemi şak die buldu meğer araçtakı isteksizlik vakum hortumları yüzündenmiş problemini Alinin çözdüler dynosuna çıktı herşey güzel.Ali memnunmusun abi sanki gene ufak bi isteksizlik var
abi oda bulunur çözülür dedim.Oda wastegateden basınç açacaktı hatta.Bu arada Paşaoğlunda dynoyada çıktı benden aldığı turbo ile yazılımla aldığı gücüde gördü.Bu arada Turbo K04 Stage 1 büyütme.
Herşey iyi güzel Bostancı sanayinde çözemediği bu problemi sanki ben kendi problemimmiş gibi o servisten o servise yönlendirdim probleminide aştırdım.Benden kaynaklanan bi problemi varsa çözelim diye.Her şey iyi güzel gidiyordu.
Ali bizi aradı bu turbo k03 müş yaw ali emmesi k04 onun yok bu turbo k03 bana ole dediler.Ali problemin ne turboda sorun var .İİ ok sök gönder buraya bakalım.Turbo geldi ii bi baktık hava filtresi tıkanıklığı yada filtre yetersizliğinden dolayı
turbo kanatları yukarıya aşağıya boşluk yapmış( Sağa sola değil yukarı aşağıya)
Ali filtrenden kaynaklanan bi problem yüzünden turbon arıza yapmış bak filtreyi dğeiştir.Acık hava filtresi kullanma kutu içi k&n al en yi bole gidecek dedim.Ama bu aralar Ali hep arıyor abi nasıl daha fazla güç veririz bunu alsam işe yararmı falan diye bende her seferidne yardımcı oldum.
Yüzü burda kendi yazsın.Sabahın 9 undada akşamın 10 undada aradı her zaman görüştük yardımcı olmaya calıstım elimden geldiğince.Sonra son 1 hafta evel abi bana yanlış yaptın bu turbo k03 dedi ali bak k04 bu turbo istersen ölçülerinden çıakrtayım gör listeleri göndereyim sana incele kendin gör
aklında soru işareti kalamsın.Hatta inanmıyorsan al turbonu eline ben seni İstanbulun en iyi turbocusuna gödnerteyim gör turbonun neden arıza yaptığınıda sana solesinler.E ben kendim başka turbocuya gösterdim.Turbodan kaynaklanıyormuş problem bu k03 müş dedi ben zaten kasabın eline düştüğünü ilk gün anladım.
Derken kou açılmış şimdi
Alinin turbosu
5303 988 0111 bu turbo Audi A3 1.8 T 150 HPliğin standart turbosu
Turbocharger - 5303 988 0011, 06A145704L Audi A3 1.8 T (8L) (http://en.turbolader.net/Turbocharger-Catalogue/8900-0069/06A145704L/53039880011.aspx)
bu turbonun egzoz pali data sheet i
Turbo Build Sheet (http://www.melett.com/turbo-buildsheet-detail.php?PartId=5843&partno=53039700011)
bu turbonun emme data sheeti
Turbo Build Sheet (http://www.melett.com/turbo-buildsheet-detail.php?PartId=5843&partno=53039700011)
bunlar alinin standart turbosunun shetleriydi
Ali sök turbonu emme pali ile egzozun kaçtı bide onları tek tek ölç
benim sana verdiğim emme kaç ?
Inducer Diameter A (mm): 45
Exducer Diameter B (mm): 40.3
ölç bakalım senin egzoz palin bu ölçü ile aynımı bide sonra o turbocun bu ölçüleri data sheetlerinden k0? kaç olduğunu çıkarsın sonra bana burdan yaz
egeturbo.com (http://www.egeturbo.com) /Revizyon sonrası sorular /4. bölüm Yan sanayi yada tıkalı hava filtresi kısmını lütfen okuyun !!!
Kullandığı hava filtresi AEM Dry flow
Daha 4 gün önce Dedebeto nickli bertan abinin filtresi Aem dry flow du turboyu söktüğümüzde neredeyse alinin filtresi yüzünden turbosu dağıldığı pozisyona gelmek üzereydi son anda fark ettik.
Ve filtreyi söktü.
Simota filtre kullananlar İzmirde kaçtane audi turbo dağıttı.
Aem in yüzei pamuklu olduğu için üzerinde çook toz tutuyor üzerinde tutan tozlar yüzünden turbonun hava alması zorlandığı için thrust turbonun içerisindeki thrust bearing eksenindeki
yukarı aşağı boşluk çoğaldığı için egzoz palide otomatikmen kendini geri çekiyor ve egzoz pali gövdeye egzoz geri geldiği için eme yukarıya dayanıyor emme palide emme salyangozuna sürtüyor.
Buda turboda çooooook ciddi bir probleme neden oluyor ki bu da Alinin turbosunda oldu.
Sonrada burda benim arabama sorun buluyorlar diyor.Kendi filtresinin bakımlarını düzgün yapmassa benim gelip orda onun filtresini yağını değiştirmemmi gerekiyor yoksa sen yada tamircinmi?.Kladıki
k03 göndermişler bana demesi apayrı bi durum.
Ali biz sana sölemedikmi bak bu stage 1 istersen daha büyük emme palide var extra ücret ödersen sana bu parçalarıda upgrade edebileceğimi turbon dükkana vw techten geldiğinde sölemedikmi? Sende bize suan maddi durumum musait değil
zaten gidişi güzel demedinmi ?
+ Madem ben sana yanlış turbo verdiğimi sölüyorsun ozaman 150 HP lik bia raç nasıl olduda 237 hp çıkardı.Yaptığın down pipe+ filtre ile 87 hpmi aldın.
Bu dyno verisi hem bu sitede hem senin elinde mevcut .Yanlış turbo ve yazılımla ben 87 hp çıkartıyorsam stage 1 upgradem ile yanlış stage 5 upgrade ile herhalde + 200 daha cıkartırım sana.
Bana bu 150 hp ile 237 hp arasındaki güç orantısını söyle ?
Arabandaki vakum borularındaki problemler varken bile yanlış turbo verdiğimi sölüyorsun ozaman bile arac çok değişti gidşi süper abi dedinmi demedinmi.
Azcık lafının arkasında dur!!! Gecenin bi saati aradın yazılımmı dedin problem yardımcı olduk aracının vakum arızasını kendi servisin çözemedi biz burdan seni yönlendirdik gittin çözdürttün.Elini vicdanına ya koy yada al eline tornavida penseyi otur başına arabanın kendin yürüt.
Ama abi bunu bolemi yapalım sence bunu alayımmı nasıl daha hızlanırım deme .
Senin turbona
rotor balansından tut ses balansına kadar 2 ayrı son teknoloji makinada testleri yapıldı yollandı.Kaldıki o makineler üzerinde İso kalite standartlarında makine nin verdiği değerlerde ve kendi istediğimiz tüm değerlerde baktığımızda bi problem yoksa.Sen bu parçayı benden alıp
gidip aracına taktığında ilk zamanlar bi problem yoktuda sonradanmı yanlış dediğin turbo arıza yaptı ?
Al eline turbonu otur turbo listelerinin başına ölç gir bak bakalım o turbonun emme pali k03 mu k04 mü ondan sonra gir buraya lütfen okuyun die konu aç.Sana gidipte o gazı verende bi insana *** atmadan önce iice dersine çalışsın ole gaz versin.
Turbocunada sor bakalım k04 olupta k03 ten ufak turbo varmı yokmu onuda sor .Rakam büyüdüğünde kanat büyüklüğüde fazlalaşmaz bunuda extradan onlara öğret sun listelerde karşılattır.
K04 olarak gir bak bakalım onlarca farklı k04 var onlarada gir öğren.Ölçülerine bak sonra gir burdan atarmı yapcan ne yapcaksan yap.
Aldığın güç ortada turbonun ölçüleri ortada gir öğren bunları Ali.
Stage 1 turbo upgrade + yazılımla 80 hp aldın.Hemde 1.2 barda ogün kendin dynoda gördün.Bunları göz önünde bulundur ole yaz.Düşünki stage 5 ile neler alınabiliyor.
Benden ürün satın almayıpta burdanda yalan yanlış yazılması oldukça komik.Ben 20 yaşında şuan Türkiyede tüm turbolu otomobillere hybrid turbo hazılıyorsam yaşımın ufak olması problem değil.
Yaşımda 40 olupta bunları yapsam coook geç kalmış olurdum.Madem yaş a bu kadar takılıyorsunuz sizler söleyin 20 yaşında kaçınız arabanızın motoru üzerinde çalıştınız Tr sınırları içersindeki Alfasından volvosuna kadar tüm araçlara upgrade hazırladık.Elime 2 3 mm büyük kanadı alıpta
aa oldu bu büyük kanat diyip takmıyoruz tek tek kağıt üzerinde ölçülüp arac üzerinde denedikten sonra paylaşıp satıyoruz.Sonra bunları düşünmeden burda yaşı tartışıyorsunuz.
20 yaşındayım sizlerden bukadar ufağım burda beni iyi şekilde yönlendirmeniz gerekirKen işe küstürmek ap ayrı bi durum.
Ali bu yazıyı okuduktan sonra sana sorduğum tüm soruları bana yanıtla aklında bi soru problem varsada ya burdan yaz yada beni 7/24 çekinmedne aradığın telden ara sor yada tartış
Herkese iyi forumlar
Arda